ברוכים הבאים, אורח

שלום לפחד
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שלום לפחד 710 צפיות

שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29716

  • הקשבה
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 13
שלום חברים יקרים. אני רוצה לכתוב לכם. סתם כל מיני דברים שעוברים לי בראש.
אני אולי הבן אדם הפחדן ביותר שאני מכיר. אני מפחד מעצמי ומאיך שאני נראה כלפי חוץ אני מפחד ממה שיאמרו עליי ומפחד מלהתחיל את מסלול החיים הזה של לימודים פרנסה אישה אני מפחד מאלוהים פחד מוזר כזה שמצד אחד אין לי שום עניין בו אין לי שום צורך בו ואין לי שום כוונה למות למען הקשר הזה ומצד שני הדבר שהכי מפחיד אותי בו זה להרגיש אותו מרחיק אותי מעליי כאילו הוא מלך רגזן וכעסן שלא ריציתי.
אני מפחד מכם, פחד מוות משתק. לא מכיר אתכם לא יודע מי אתם ורק מבין שאתם חווים קושי גדול בחיים. אני מפחד מעצמי כשאני כותב לכם או מתעניין בכם בגלל שאני מרגיש לא שייך אליכם באמת, מרוחק מהסיפורים שלכם, ואני סתם מנסה לחפש פה נחמה לחיים האלה שלי שבעיני נתפסים תמיד כחיים כאלה שתפסו כיוון לא נכון. אני מפחד מזה שאנשים קוראים לעצמם מכורים וגם מדברים על זה ואני מפחד מזה שאני מגיע למחשב ולא מצליח לשלוט בעצמי ונופל. מפחד מהנפילה ומפחד מהתחושה שבאה לאחריה מפחד מזה שאלוהים שוב מנדנד בראשו למראה הזה ואני הכי הכי מפחד מהחלל הפנוי בקיום האנושי שנקרא מרחב הבחירה החופשית. אני מפחד מעצמי. מפחד להרגיש מרוחק מהגוף שלי מפחד להגיע למקום שידרוש ממני לוותר על מה שנתפס בעיני עד היום כשמחות הקטנות שלי. ואני לא מדבר על אוננות פורנוגרפיה וכאלו אלא סתם על קפה וסיגריה של בוקר או מפגש עם חברים שאני אוהב. אני מפחד מזה שאני לא מצליח להבין מה טוב לי ומה רע לי ומפחד לבקש מה' שינחה אותי. אני מפחד ממנו, אז למה לי לתת לו להנחות אותי בדרך העקלקלה הזו שהוא בכבודו ובעצמו יצר לי. אני מפחד כשאני קורא על אברהם אבינו שהולך לו ותוהה בפחד האם גם אני צריך לעשות כמוהו. אני מפחד להראות חלש מפחד להראות חכם מפחד שאנשים יגלו שאני בעצם יודע הכל על העולם. מפחד שאנשים יגלו שבתוך הגוף הזה שלי מסתתר ילד פחדן שעוד לא התבגר ומפחד לחשוב מחשבות כאלה אני עוד עלול להתאבד. אני מפחד מזה שאנשים יקראו את הפוסט הזה ואני אחזור עוד יומיים ולא תהיה תגובה ואני מפחד מזה שאני יראה תגובה ויחשוב שאנשים כתבו בגלל שאמרתי שאני מפחד שהם לא יכתבו. אני מפחד להפסיק לפחד. זו אולי התחושה היחידה בכל העולם שנותנת לי להרגיש את עצמי. התחושה היחידה שנותנת לי מרחב לרחם על עצמי. אני מפחד לרחם על עצמי. מה אני מסכן? אני מפחד להיות מסכן. אני מפחד להיות מסכן ושאנשים יחשבו שאני לא מסכן כי בעצם אני ישאר מסכן ואף אחד לא יעזור לי לעולם ואני מפחד להיות מסכן כי אז אנשים יחשבו שאני מסכן ויתיחסו אלי כמו מסכן ואני ארגיש עוד יותר מסכן. אני מפחד להתפלל שלוש תפילות ביום מסיבה פשוטה שאם אני יתרכז יותר מדי בכוונה אני יחשוב על עצמי שאני צדיק. התפילה הבאה תהיה שונה בתכלית. אני אמלמל איזה משהו ואתכופף במודים כי המוח שלי כבר מורגל. אומרים לו מודים והוא מתכופף. אני מפחד שהחיים יהפכו להרגל ואני מפחד לא להיות מסוגל להתרגל לחיים. אני מפחד כי אני לא מכור למין. אני מאונן מאז שגיליתי מה זה אבל כמובן שלא באופן כפייתי הרי, אני מפחד להתנהג באופן כפייתי. אני מפחד כי אני לבד ואף אחד לא מבין אותי ואני מפחד שיבינו אותי וידעו מי אני ומה אני כי זה לא אהיה מיוחד בעיניי. ובעצם, למה לי להרגיש מיוחד בעיני? מפחיד...
(יש עוד ים פחדים...אני רק קצת מפחד לכתוב...והתעייפתי)

סתם מחשבות שעלו לי...מקווה שאלוהים יודע שאני מפחד ויתן לי אומץ קצת בחיים.......
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 2 חודשים על ידי .

בעניין: שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29717

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
הקשבה, חבר יקר.
אוהבים אותך.
אתה עושה דבר נפלא, שופך אלומה של אור וחום על הפחדים...
תשאר קרוב אלינו החברים, זה יביא אותך קרוב יותר אל אלוקים,
כשחיים ליד אלוקים, הפחד מתמוסס, נמוג, הפחד מפחד מאור.
שבוע נפלא, מלא שלווה תבונה, ובעיקר אומץ.
אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

בעניין: שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29739

  • חזקחזק
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 82
שלום הקשבה,

יש אנשים שהפחד שלהם משתק, יש אנשים שהפחד שלהם גורם להם להיכנס חזק בקיר שממולם.
נראה שאתה שייך לסוג הראשון, אני לשני.

מגיל צעיר יש לי דבר אחד דומיננטי מאוד בחיים שלי - הספק. אותו ספקר ארור שבגללו הגעתי לכל מיני מצבים הזויים ועודני חווה מצבים כאלו היום.
אבל בכל פעם שהייתי צריך להתמודד עם הפחד שלי מלהחליט או מהפחד שלי מדברים אחרים - בחרתי לא להשתתק אלא לעשות דברים אחרים:
סמים קלים, סמים קשים יותר, אוננות, פורנו, מסיבות, שיכרות - ובעיקר בעיקר סתם להמשיך לתפקד על "ניוטראל": להיכנס לעוד מערכת יחסים,
להמשך לעבוד מבוקר ועד ליל....לתפקד כאילו כרגיל אבל בידיעה ש"הנה זה אוטוטו מתפוצץ" ובסוף הכל התפוצץ....
כל שבוע מתחיל עם הבטחות לשינוי בהרגלי החיים, התזונה, החיים - בימי ראשון בערב כבר עברתי על כל מה שהבטחתי, בשני שכחתי שהבטחתי,
בשלישי וברביעי חגגתי את "החופש", בחמישי התעצבנתי על עצמי ובשישי הרגשתי לבד - ואז שוב הבטחות בכל מוצ"ש. ככה החיים שלי נראו כל כך הרבה שנים.
אלו לא חיים כאלו דרמטיים, זה קורה להמון אנשים שיודעים שיש משהו בחיים שלהם שהם רוצים לתקן אבל לא עושים עם זה משהו - הם מ-פ-ח-ד-י-ם!!!

אצלך, זה נשמע כי הפחד הוא חלק מאוד מוחשי בחייםץ אצל אחרים הם לא מרגישים פחד, אבל הם פוחדים מאוד להשתנות, להסתכל בתוך עצמם.
על-פניו הכל נראה נפלא: רכב קטן וחדש, הולכים לעבודה עם חליפה, נכנסים לבנין ללא חלונות ויושבים מול המחשב ומרוויחים מלא. החלום הרטווב של ימינו.
אבל בפנים, לא כולם מרגישים טוב.
אנשים נכנסים לחתונה, עושים ילדים, אבל הם מעולם לא התמודדו עם הפחד שלהם אז הם "נכנסים בראבק" בעצמם, ממררים לאישה את החיים ומרביצים לילדים.
אולי לא תמיד מרביצים, אבל עיתים זה פשוט שהם מסתובבים בבית עם הכעס הפנימי העצום על עצתמם ומשדרים דיכאון וכאב בין כל הסובבים.

אין ספק שאתה זקוק לעזרה חביבי, אבל לפחות הגעת לנקודה שאתה מודע למה שקורה איתך.
אני חייתי המון שנים ב"יהיה בסדר"ם ושום כלום לא הסתדר. אני מכיר אבות שמביאים הביתה פרנסה טובה ויש בית יפה, אבל לא מסוגלים להתמודד עם הצרכים הנפשיים של הילדים - הם פשוט נכנסים לאוטו ביום א' נוסעים לעבודה וסוגרים את כל התריסים במוח - לא רוצים להתמודד ומכאיבים לילדים.

מה שאני מנסה לומר לך זה שכל אחד מתמודד עם הפחד שלו בצורה אחרת.
אניי מנסה בשנים האחרונות לחפור עמוק ולהבין מאיםה זה נובע ולנסות ולעצור את השימוש בכל מיני חומרים מזיקים.
הבעיה הגדולה שלי שאני נורמטיבי לאללה. אני חכם מספיק כדי להשתמש ולפתפקד בצורה כזו שאני מסוגל ל"עבוד" על עצמי ועל הסביבה שהכל בסדר.
אף אחד לא יודע איזה סטיות חולניות הגשמתי ואיזה סטיות עוברות לי בראש כי אני מתפקד ורגיל והכל בסדר.
אתה מרגיש פחד, אני לפעמים התחננתי להריש משהו מעין זה. משהו שיעזור לי לשים ברקס לפעמים.

מעבר לכך, יש לי תחושה שאני קורא את מכתבך שאתה מצמודד עם משהו גדול מאוד ומורכב מאוד.
אני חושב שטוב מאוד שהגעת לכאן, אבל זה נשמע לי שאולי כדאי שתשקול עזרה - מישהו מיקצועי ששיעזור לך לסחוב את עצמך לקודה טובה יותר בחיים.
אני לא חושב שכולם צריכים פסיכולוגים ואני לא חושב שכולם צריכים לחפור לעומק...אני חושב שבהחלט פורום כזה ותוכנית ממה שמוצא כאן יכולים לעזור לרבים.
אבל יש מקרים (כמו אצלי) שצריכים קצת יותר עזרה, גם אם זה לזמן מוגבל.
אתה לא אשם שיש לך את הפחדים הללו, ומה הטעם בלהאשים את עצמך בפחדים הללו. יותר חשוב וכדאי להתאמץ לעזור לעצמך.
אתה אמנם נולד לבד ומת לבד, אבל אף אחד לא אמר שאתה צריך גם לסחוב את כל החיים שלך לבד עם עצמך. יש לך זכות לקבל עזרה ולהיות טוב לעצמך.
מגיע לך להיות טוב לעצמך. תעזור לעצמך. תפנה למישהו שיעזור לך. מגיע לך!!!!

חיבוק גדול,
תכתוב עוד - אתה  כותב יפה.

חזקחזק
"Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round
Help me get my feet back on the ground
Won't you please, please help me"

מתוך השיר HELP  של ה'חיפושיות'

בעניין: שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29751

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
שלום חבר יקר,
"הפחד פוחד מהאור", הוא מת מפחד.
אתה עושה את הדבר הנכון כשאתה מאיר על הפחד.
אל תפחד לפחד, זה טבעי, זה אנושי.
אל תפחד להיות ילד, כולנו ילדים.
אל תתבייש להיות מבוגר, אתה בחברה טובה.
אל תפחד מאלוקים, אין טעם, זה לא מזיז לו.
אתה בדרך הנכונה, תמשיך דרך הפחד. בסוף הוא יברח.
בסך הכל אתה צריך לטפל ב3 אותיות פ.ח.ד וכל הפוסט שלמעלה יכול להמחק.
(לא הגבתי כי בקשת, סתם חייכתי כשראיתי את החשבון העמוק שם )
תרגיש טוב אח יקר,
ואל תפחד לשתף על הפחד..
אוהבים אותך, ואת פחדיך.
יעקב
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29766

  • tomt1215
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 78
אהלן ,
ממש ממש מבין אותך ויכול להזדהות איתך, אני הולך לטיפול ויש התקדמות למרות  שלפעמים אני מרגיש יותר נפילה , אבל הייתי שמח להגיד לך משהו :
סופו של דבר "הפחד" זה תבנית, תבנית מחשבה , שבמהלך החיים אני ואתה יוצקים לתוכה מצבים שונים של החיים , לכן הפירוט שלך כ"כ גדול כי אלו הם חייך , בפירוט הזה יש משהו מאוד לא אמיתי כי זה מייאש "אני פוחד מזה ומזה ומזה" איך אני הולך להשתלט על כול זה לעזאזל ???? ומתייאשים ומתוסכלים ובורחים הכי רחוק .
אלא צריך להבין יש לי תבנית מחשבה אחת של פחד רק אחת ויחידה והיא מנחה אותי בחיים איתה אני הולך יד ביד חזק , והגיע הזמן להיפרד , וכמו כול פרידה , הפרידה קשה - כי התרגלנו .
אצלי הפחד נובע מאי אמון בעצמי , אני מזלזל בעצמי חושב שכול הזמן עושה טעיות אוהב את עצמי רק בתנאי , לא מאמין בעצמי כאדם וצריך כול הזמן לעשות אלף דברים שיוכיחו לעצמי שבעצם אני שווה ומהדברים האלה אני הכי מפחד , בעצם מכול דבר שאני לא מסוגל לעשות כי ישר אני מגדיר אדם נורמלי כאדם שמסוגל לעשות את הפעולה הזאת ואני מתעקש ונלחם ובעיקר מפחד
קשה להפנים ולעשות , כי עדיין תקוע לי שאני בעצם בעצם לא שווה לא חכם לא יפה לא מסוגל לעמוד באתגרים אני חלש , זה מה ששידרו לי או אולי אני קלטתי , אני עובד על עצמי עם הוכחות : למה לא שווה ? אני עובד לומד יש לי מלא חברים ככה עובר פחד פחד , לפעמים הפחד גדול חזק אז אני משתדל לא להלחם פה אלא לקבל אותו לחבק אותו להבין שהילד שבי עדיין פוחד מהחושך אבל השכל אני מבין שזה כלום החושך הזה ויום אחד אני לא אפחד וישתתק כי לפחד כולם פוחדים זה אינסטיקט טבעי אבל השאלה האם זה משתלט עלי כן או לא ? בהצלחה

בעניין: שלום לפחד לפני 11 שנים, 2 חודשים #29768

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
הסכמתי מאוד עם הדברים של טום
זה בעצם מה שאנחנו אומרים "רק להיום", אז בוא נפחד גם "רק להיום".
אני מאמין שרק להיום יש לך הרבה פחות דברים לפחד מהם. ואת הפחדים של מחר תשאיר למחר.
בהצלחה.
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן