ברוכים הבאים, אורח

שגיאת מערכת מסוג PEBKAC - ישנה בעיה בין המקלדת למשענת
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שגיאת מערכת מסוג PEBKAC - ישנה בעיה בין המקלדת למשענת 582 צפיות

שגיאת מערכת מסוג PEBKAC - ישנה בעיה בין המקלדת למשענת לפני 11 שנים, 1 חודש #28978

יש אנשים שלא הולך להם עם מחשבים. תמיד המחשב שלהם לא נדלק, או לא כבה, התוכנות לא פועלות כמו שצריך, האינטרנט לא מתחבר, הדיסק און קי לא עולה, המסך מהבהב, והתקליטור לא מנגן.
הם בדרך כלל הסיוט של כל טכנאי מחשבים. כמה פעמים אפשר להסביר שכדי שהמחשב יידלק כדאי לחבר את התקע לשקע וללחוץ על הכפתור המתאים? או שכדאי לשים את התקליטור עם הצד הכסוף כלפי מטה?
בז'רגון של המחשבים קורים לתקלות כאלה PEBKAC, ראשי תיבות שפירושם: problem exists between keyboard and chair
ובעברית: קיימת בעיה בין המקלדת לכיסא.

הרבה שנים חשבתי שהבעיה שלי היא במחשב - שהוא מושך אותי, שיש בו אינטרנט, שהסינון לא יעיל. אז עבדתי קשה כדי לבצר את הסינון. התקנתי תוכנה שמכבה את המחשב מוקדם. מצאתי דרך לגרום לחיבור האינטרנט שלי לפעול בזמנים מוגדרים. ניסיתי להתקין תוכנה כזו ותוכנה אחרת כדי לפתור את הבעיות של המחשב שלי.
היום אני מתחיל להבין, בחסד ה' לא מובן מאליו בכלל, שמקור הבעיה הוא בכלל בין המקלדת למשענת. כלומר בי. חשוב מאוד שהאינטרנט יהיה מסונן, אבל "קו הגנה לעולם ייפרץ", ולכן כדאי לחשוב מה אני עושה כדי לקדם את ההתקפה שבוא תבוא.
והאמת שזה נכון לא רק ביחס למחשב, אלא ביחס לכל החיים. התרגלתי לחשוב שאם רק הייתי נולד להורים אחרים, בסביבה אחרת, אילו הייתה לי משכורת אחרת או ילדים אחרים, אילו הייתי גר במקום אחר - כל הבעיות שלי היו נפתרות. ואילו רק הייתי מדתל"ש או בורח להונולולו או מתאבד הייתי נפטר מהמשא הכבד הזה של החיים.
הבעיה שגם באפשרות הקיצונית ביותר שהזכרתי, לא הייתי נפטר מהבעיה המרכזית. כי הבעיה המרכזית נמצאת בתוכי, בפגמי האופי שלי. הם ימשיכו ללכת אתי לכל מקום, עד שאפקח עיניים ואתחיל לנסות לטפל בהם.
זה ייקח זמן, זה יהיה קשה. זה כמו לפרק קיר ענק, לבנה אחר לבנה. אבל זו הדרך היחידה.
אבל יש משהו נוסף שהרווחתי. כשהאשמתי את כל הדברים שמחוצה לי, למעשה האשמתי שלא מדעת את ה'. בעצם כעסתי עליו מאוד, אפילו אם היה לי קשה להודות בזה. לא הסכמתי להכיר בכך שהוא מנהל את העולם ויודע מה הוא עושה, ואם הוא עושה כאלה פאשלות, שכולן מכוונות למרר לי את החיים, ברור שאכעס עליו.
אבל עכשיו, שאני מבין שהבעיה בתוכי, אני יכול להשתחרר מן הכעס עליו.
כעת אני יכול באמת לבקש ממנו שיעזור לי. עד עכשיו ביקשתי שיעשה את מה שנכון בעיניי, אחרת ממש אתאכזב ואכעס. עכשיו אני מבקש שיעשה את מה שנכון בעיניו.
רצונך ה', ולא רצוני.
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן