ברוכים הבאים, אורח

מעגל התמכרות - דברים שכתבתי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מעגל התמכרות - דברים שכתבתי 544 צפיות

מעגל התמכרות - דברים שכתבתי לפני 11 שנים, 3 חודשים #25579

  • tomt1215
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 78
כול פעם שמנסים לצאת מהתמכרות של נפילות באתרים והוצאת זרע לבטלה , אז נעזרים בספר ברב או אפילו בקבוצה תמיכה, קוראים על הנושא, לפעמים אפילו קובעים חברותא ב"אשיב ממצולות" בישיבה , נכנסים כול יום ל"חברים מקשיבים " לבדוק אולי יש עוד שאלה בנוגע להוצאת זרע לבטלה ואולי באמת משהו נתן איזה טיפ שיחלץ אותי אחת ולתמיד מהבוץ הזה , ואם אני במצב ממש גרוע אני נכנס לאתר כמו "עצת נפש" או "שמור עיניך " לפורמים , משתף ,מעלה כול ערב סיפור איך עברתי את היום הזה נקודות למחשבה וכו' , נהיה אובססיבי כלפי התוצאה המיידית של לצאת מזה , ההתמכרות עצמה עוברת לאתר או לספר או לרב או אולי לקבוצה תמיכה וזה גם בריחה בדיוק כמו לגלוש לאתרים, כי באתר בספר הכול טוב ופה יביאו טיפ שיציל אותי , וכול הזמן חושב על עצם התמודדות, על איך לא ליפול ,על הצעד הבא , אני הולך ברחוב אז אני לובש משקפים של מתמודד של "נופל" , אני בוחן את האדם מולי ,האם הוא מתמודד כמוני ?אולי גם הוא נופל בפורנו? בעצם הוא בטוח נופל כי כולם נופלים וגם האיש הזה והזה ,מגדיר את האדם על פי גלישה באינטרנט , כול תפילה ב"שמע קולנו " אני מתפלל אל אבא שבשמים שיציל אותי , "אל תיתן לי לשקוע בדבר הזה אני מבקש, מתחנן, אבא באמת שאני עושה הכול, לומד, מתפלל, בבקשה אבא !!! , וגם שאני לפעמים מברך ברכת המזון כול כולי ב"הרחמן הוא ירפאנו רפואה שלימה רפואת הנפש" הנפש אבא!!! אני מתחנן –"רפא את נפשי החולה", כול דבר אני מקשר ישר להתמודדות רואה "תיקון הכללי" ישר אומר את זה, יש לי הזדמנות לקפוץ לכותל אני הולך, בוכה, מתייפח מולו, מול הקיר הקדוש , לפני כול לימוד שלי בגמרא ,חוץ מהתפילה של לפני הלימוד , אני ממלמל "אבא תציל אותי ,בזכות הלימוד הזה ", נתקל בתוספות קשה כמעט ונשבר ואז אני מחליט לשבור את עצמי על התוספות הזה, "אני מיטהר עכשיו, בזכות זה אבא תציל אותי", מחליט אפילו לצאת לריצה כדי לייגע את הגוף שלי כדי שיהיה לי מצב רוח אבל לפני זה אני אומר לעצמי שזה בשביל התמודדות ,הולך להכנסת ספר תורה או לחתונה של חבר רוקד, מזיע, כול אגל זיעה אני שמח! "הנה מידה כנגד מידה, אני הוצאתי לבטלה עכשיו אני מוציא לשם קדושה לשמח חתן וכלה" , ואחרי כול זה אני נופל ונופל ואיוש מתחיל לכרסם, בלי רחמים, "אולי אני הפנה לפסיכולוג אני פשוט מכור" ! ואז עלתה בי תובנה שאני רוצה לשתף אותכם , אני פשוט מקשר כול דבר, כול פעילות שלי – לנפילות ופורנו, הגעתי למסקנה זה לתת פול גז בניוטרל . אם כול החיים שלי סובבים סביב זה וכול דבר אני מקשר את זה ב"לשם ייוחד", אז מבחוץ זה נראה שאני לא שם ו"אבא למה את לא עוזר לי"- הרי רשום "פתחו לי פתח כחודו של מחט " ואני עושה כ"כ הרבה מאמץ ! אבל בתכלס אני הכי שם בעולם! זה העולם שלי רק זה, המשקפת היחידה שאני מסתכל על העולם!!! , ברור שאני לא פוסל שום דבר מלמעלה , אבל יש להבין שכדי לצאת מזה אי אפשר כול היום לחשוב על זה ,גם אם זה לא על פורנו וזה על התמודדות שלי הכלים שלי לצאת מזה , פשוט להסיח את הדעת למצוא תעסוקה למצוא נקודות עניין שלא קשורים בהכרח לזה , לפתוח את העולם שלי לעולם רחב יותר מספק יותר ,לא מצומצם.

בעניין: מעגל התמכרות - דברים שכתבתי לפני 11 שנים, 3 חודשים #25613

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
חבר יקר,

אני מזדהה מאוד עם מה שכתבת, הן עם הבעיה והן עם הנסיונות הנואשים לפתור אותה.

לצערי ניסיתי גם את הסחת הדעת - גם זה לא עבד.

עד שלא הבנתי שאני חולה - שום דבר לא עזר לי. ניסיתי רבנים ותפילות, מקווה ועצות, הכל ניסיתי ונותרתי תקוע בתאווה. חשבתי שאם רק אסיח את דעתי מכך - יהיה לי קצת שקט. גם זה לא עבד.

כשהבנתי שאני חולה - קיבלתי סוף סוף את המצב שלי ומאז אלוהים מלווה אותי בכל צעד. הוא איתי והוא שומר עליי. בשביל ללמוד איך ליישם את זה, אני משתתף בקבוצות, מתייעץ עם ספונסר ונמצא בקשר מתמיד עם חברים.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: מעגל התמכרות - דברים שכתבתי לפני 11 שנים, 3 חודשים #25664

  • מתנת-הנקיון
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אל תתן לעבר שלך להרוס את עתידך.
  • הודעות: 2033
תודה לך.

אישית האובססיה שלי לא התחילה במין ולא הסתיימה שם. זה היה רק עוד "תחנה" בשורת האובססיות שלי. תחנה מעניינת ביותר אבל תחנה. לפני הייתי מכור לעיתונים ספרים לוטו ועוד. היום אני מכור לפורום. (וזה גם סיבת "העלמותי" הפתאומית. הרגשתי שאני מוכרח לתת לזה פרק זמן של "מניעה" ולאחר מכן לשוב בצורה יותר שקולה. ואקווה שאעמוד בכך)

האם יעלמו לי האובססיות כשאסיח דעת מהתאווה? לגמרי לא! אולי זה יפשוט צורה וילבש צורה אך לא יעלם. ובסוף גם יחכה לי בפינה לתקוף שוב.
משתדל לזכור:
שהנקיון הוא מתנה
שלא מקבלים אותה בחינם
שדרושה עבודה רצינית עקבית וממושכת לזכות בה
שהיא מגיעה ללא חומר משמר
שצריך להמשיך בעבודה ע"מ לשמרה
"שיהא עסק זה לי לרפואה שלימה"
זכני, אלוקי, ל"מתנת-הנקיון"
נקי ברחמיו המרובים, לא בכחי, מאז יום ה לפרשת לך לך ו' מרחשוון ה'תשע"ד 10 אוקטובר 2013
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.33 שניות

Are you sure?

כן