ברוכים הבאים, אורח

משיכה למין הנשי מה לעשות???
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: משיכה למין הנשי מה לעשות??? 2946 צפיות

משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15887

[b][color=red][size=18pt]שלום לכם אציג את עצמי בקצרה אני בן 18 וחיצי נשוי בוגר ישיבות חרדי מביית מבטן ולידה מה שאומרים...

מאז שאני זוכר את עצמי נמשך לכל דבר שקשור לנשי וליופי.. ומצד שיני מאז שאני זוכר את עצמי מלא אהבה להקדוש ברוך הוא
והכול כאילו מתערבב לי אהבה להשם.. אהבה לנשים.. ובשלב מסויים אהבה גם לבני מיני..  אבל אני יודע שאני אוהב במלוא מובן המילה ואני שואל את עצמי מה נסגר...???
הסתובבתי בין רבנים מקובלים פילוסופים  פסיכולוגים אפילו פסיכיאטרים והאמת שיצאו לי מספר תובנות ואשמח לשתף אתכם:

1) המשיכה שיש לנו לבני המין הנשי זהו טבע שהשם הטביע בנו ואי אפשר להתגבר ולשלוט על זה בצורות מלאכותיות
כמו שאדם שנודר שלא לישון 3 ימים מלקין אותו כיון שזהו דבר נגד הטבע.. וכמו שלא שייך להתקיים בלי אוכל ובלי צרכיים כאלו או אחרים.. כך לא שייך להדחיק את הייצר המיני וגם אם תצליחו למשך 30 יום או 60 יום או 90 יום זה לא משנה כי זה פשוט אילוף..
2)מקור המשיכה היא מהורמונים ומחומרים במוח שאחראים על ההתגרות והמשיכה.. חומרים כמו סרטונין דופמין אקסטוצינין וכו' ומי שחושב שצריך לדכות את ייצר המין מומלץ לו ללכת למקור .. ולדכאות את החומרים שהזכרתי באמצעות חומרים כימיים נוגדיים.. כמו שישנם תרופות נגד פחד וחרדה ישנםם תרופות נגד אהבה ומשיכה אבל מי שפועל בדרך הזו הוא פשוט מנטרל את היצירה המפוארת של הקב"ה שנקראת אדם ומנסה לייצר רובוט מתוכנת.. ולו זו המטרה שלנו בעולם..
אגב ראיתי אדם שהיה ירא שמיים וכשלקח תרופות נוגדי חרדה הפסיק לירוא מהשם כי פשוט החומרים של הפחד הלכו להם.. האם לזה אנחנו יכולים לקרוא עבודת השם או עבודת חומרים כימיים?????? (במצב של פגיעה באחרים יש לשקול אפשריות אלו וכמובן יש לשאול רב אבל אנו לא מדברים על דחפים לא נשלטים)
3) נוצר רושם מוטעה שהייצר המיני הוא דבר מגונה ואני באמת לא מקנא באותם נערים תמימים ששוטפים להם את הראש (בקריאה בספרים או ע"י רב) בעניין הוצאת זרע לבטלה .. אני מכיר סיפור על נער שהתאבד ל"ע כתוצאה משטיפת מוח זו.. צריך לדעת שאין שום היתר להוציא זרע לבטלה ונחלקו האם זה דאוריתא או דרבנן (עיין פנ"י) אבל מבחינת המדע צריך לדעת שהגוף שלנו מסלק מיליוני זרעונים שאין בהם צורך בצורה טבעית..
ידוע שבעיות מין גורמות לבעיות נפשיות קשות.. היחיד שהעיז בדורינו להוציא את העוקץ מהפחדים בנושא זה הוא הגר"ש וולבה זצ"ל בספרו עלי עשור..
4)אין ספק שהמתירנות והפרישות שניהם גרמו להמון אסונות. הרס משפחות. הידבקות במחלות קשות כדוגמת איידס וכו
אבל צריך לדעת שהרבה מן המתירנות הופיעה על רקע פרישות מופרזת.. בנצרות ראו באשה שטן.. ולא עבדו עכו"ם אלא להתיר להם עריות.. ויש הרבה להאריך
נתקדם שלב נוסף
5)יופי ומין הם שני דברים שצריך לדעת להפריד בניהם.. בהחלט אפשר להתפעל מיופי של תמונת נוף יפה, מתינוק חמוד.. ולחלופין להתפעל מאשה יפה או אפילו מיופי נעורים. כמה יפה לראות נערה - נער במיטב התפתחותם  יופי בתולי..מזכיר חוף פרא שלא נגעה בו יד אדם.. בלי לעורר שום אסוציאציה למין..  מצינו במדרש שרבי עקיבה ראה כותית נאה וברך עליה ברכה.. צריך לדעת שהתלהבות מאשה יפה הוא דבר טיבעי לכל אדם חובב אסתטיקה ויופי..  -  ייתכן שאדם שמיטבעו אוהב יופי וסדר וכשיגיע ליופי של אשה יירתע לאחור וכאן יתחיל אצלו גלגל בלתי נגמר של משיכה מינית לכל מה שמייצג יופי.. ויכול להגיע לידי סטיה מהטבע אפילו..
6) נאמר בתורה הקדושה ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עניכם פירוש לא נכון של פסוק זה יביא אותנו להיכשל באותה עבירה שהתורה"ק ניסתה למנוע אותנו..
המטרה בולא תתורו היא שהלב ועיני השכל לא יהיו שקועים במחשבות זימה - אדם שחושב כל היום איך להילחם וכל אשה ברחוב נראית לו כזימה גם אם בפועל לא יסתכל ויתבונן הרי הוא נכשל בהעסקת מוחו ומחשבתו בענינני זימה.. מכירים את האימרה שאמר אותו רב לתלמידו מוטב שתיתקע באשה בטעות תחשוב שנתקלת בחפץ דומם מאשר שכשיתתקל בעץ תחשוב שניתקלת באשה.. 
מסקנא לעת עתה אין שום ערך במלחמות הכפיתיות של נגד ואנטי .. זה פשוט לא עובד כמה שתילחמו יותר תיראו באשה משהו יותר גשמי וזימתי וממילא המשיכה תגבר וזהו גלגל שאין לו סוף.. במיוחד לציבור החרדי שחונך על תפיסה זו או בעל תשובה שחזר בצורה קיצונית מאוד יכול ליפול בתפיסה זו...
סוף דבר לע"ע
אחרי שהתחננתי לפני הבורא ית' קיבלתי את הדרך האמיתית ואני לא יכול לפרט יותר באשר לדרך שבה קיבלתי אבל מי שארצה אוכל להסביר לו את זה.. דברים שאין הכתב סובל בכל אופן בעזרת השם אכתוב בהודעה הבאה מהי הדרך האמיתית שאני יכול להעיד על עצמי שאני הולך בה ולא נכשל בה.. אשמח לשתף אתכם בהודעה הבאה אירצ"ה    [/size] [/color[/b]]
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15889

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
שלום חבר,

אני לא בטוח בכלל שהמקום לדברים שאתה כותב הוא בפורום שלנו, כיון שזה פורום למתמודדים על הבעיה של תאווה ואנחנו לא צריכים הסברים מדוע התאווה היא כן טובה - כיון שכל אחד כאן יודע שעבורו זהו הרס מוחלט של החיים. מי שטוב לו עם התאווה - לא ננסה לשכנע אותו שזה רע כי זה לא תפקידנו. אנחנו כאן כדי לעזור לעצמנו ולאלו שהתאווה השתלטה להם על החיים.

לא אכנס לכל סעיף שאתה כותב, אבל בגדול הגישה שלך היא גישה מוטעית מיסודה ואין לה שום קשר למציאות שלנו. רבי יוחנן היה יושב על פתח המקווה לראות את הנשים יוצאות, אולי צריך ללכת גם לשם? אז זהו שלא. אנחנו לא רבי עקיבא ולא רבי יוחנן ועבורנו היופי הנשי הוא מיני לחלוטין ומלא בתאווה ועד שלא נשתחרר ממנו - אנחנו נסבול נוראות.

הנקודה לא קשורה בכלל להורמונים או הוצאת זרע אלא להתמכרות לתאווה שזהו דבר הרסני. אני משתתף בקבוצה בה רוב החברים גויים וגם הם נמנעים מאוננות ולא בגלל שום סיבה דתית אלא כיון שהם התמכרו לתאווה והם חייבים להפסיק כל התנהגות כפייתית.

אסיים רק בהתייחסות למסקנא שלך, שגם היא שגויה בתכלית. יש ויש ערך להתנגדות לתאווה, ובחסדי אלוקים זכינו רבים כל כך לקבל שחרור מהעבדות לתאווה והיא לא גודלת ולא מתגברת כלל וכלל.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
The topic has been locked.

שלום לך לפני 11 שנים, 8 חודשים #15891

שלום לך
אכן אני חדש הזדמן לי להגיע לפורום שלכם דרך מכר בן גילי שהתנסה בפורום שלכם..
אני לא בא להרפות ידים כושלות ח"ו אדרבה ואדרבה כולנו מכירים את הסיסמאות שבע יפול צדיק וקם וכו'וכו'
אני גם לא בא להתמודד מול השיטה הזו של 12 צעדים שהיא לכשעצמה שיטה שמועילה לפעמים בהתמכריות לסמים וכו'
אני שואל בעצם שאלה מהיא התמכרות??? האם אדם שיושן כל יום הוא מכור לשינה??
האם אדם שאוכל כל יום הוא מכור לאוכל???
האם אדם שאוהב תורה ברמות מטורפות הוא מכור לתורה???

אני חושב שפה הנקודה אם נסתכל על מין כהתמכרות לסמים ואלכוהול ודחפים לא נשלטים אכן אתה צודק...
אבל מה שקיבלתי שמין זה דבר עצום וככל שאדם הוא יותר חומרי כביכול הוא יותר רוחני..
אני רוצה לשבת ולנסח היטב את השיטה שאני וחבריי הקרובים שנכשלנו ל"ע בעבירות חמורות מאוד..
אני פשוט חושב שאתם טועים זו לא הנקודה אם ספרתם שבעה נקיים.. אתם לא במרכז גמילה של הרואין ושאר מרעין בישין.
אתם אנשים יקרים שאוהבים לאכול ולשתות ולישון ולקיים מצוות וללמוד תורה ואוהבים גם מין..
[color=red]הנקיות היא לא במספר הימים שאתם שומרים על עצמיכם (דבר שיבוא ממילא) הנקיות היא בתפיסה ובגישה למין לתאווה לזיווג למשיכה לכל מה שלא תירצו[/color]אני מבטיח לשבת ולנסח את הדרך שלנו דרך אמיתית שאנו צועדים בה ואשמח לשמוע הערות והארות..
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15892

  • moved
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 511
יש 150 דרכים לטהר את השרץ.
למה עצרת אחרי 6?
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15894

[b]b]שוב אני מבהיר שהשרץ הוא בעצם בתפיסה שלנו בדמיון בפנטזיה או בכוח המדמה כפי שאומר הספורנו
זיווג בין איש לאשה יכול להיות דבר הכי קדוש והכי נעלה.. בקודש הקודשים הקב"ה בחר לו דמות של כרובים ילד וילדה וכשישראל עושין רצונו של מקום
הם מעורין ומזדוגין זה בזה.. דווקא הרומאים בחורבן בית המקדש שנכנסו לקודש הקודשים  וראו  את הכרובים בצורה שהם מזדווגין זה בזו.. לגלגו על עם ישראל בתואנה שבמקום הכי קדוש שמו להם דבר של זימה או שרץ איך שקראת לזה..
אני לא בא לטהר שום שרץ כי אדם שמסתכל על מין בקטע של שרץ לא יועילו לו גם ק"נ פרקי תהילים.. אני בא לדבר על אשה כדמות וכסמל לעולמות רוחניים אני בא לדבר על השתוקקות של אותה רעייתי יוננתי תמתי.. לדודה האהוב.. אותה רעייה שמתוארת בשיא נשיותה בספר הכי קדוש לנו בני ישראל.. ולא לגויים של 12 צעדים..
אני מדבר על אותו נער שמסמל את המטטרון וצבאיו.. אני מדבר על רבדים אחרים שפשוט חסרים לנו בתודעה..
היות וגודלנו שהאשה היא שטן וזה בהשפעת הנצרות שהשפיעה גם על חלק מחכמינו..  אותה פנאטיות קיצונית היא זו שגרמה לנו כיום להתמכר למין ולדבר האסור כביכול.. אותו חינוך שמתחיל מגיל קטן ונחקק בתודעה שלנו.. מגיל קטן.. ואני יכול להעיד שגם אותם אנשים שפויים כביכול שלא מכורים (במרכאות) לסרטי פורנו ושאר מרעין בישין הם מכורים למלחמה הזו לראות באשה שיקץ ושיגעץ הצד השווה שבהן שראשן מלא מחשבות זימה וניאוף..
השאלה האמיתית שצריכה לישאל למה הגענו למצב הזה שאנו מרגישים מכורים???
למה הגענו למצב שאנו צופים בסרטים ר"ל ומפנטזים על דברים לא ראויים..???[/b]הרי לכל דבר יש סיבה..  ואנא מכם אין רצוני להתווכח ולהתנגח אלא ללמד ולהועיל 
[/b]
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15895

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
יופי, אז אחזור שוב על מה שאמרתי: אם טוב לך עם מה שאתה עושה - בכיף, אתה מוזמן להמשיך. אני לא רב וגם לא כומר מוודה ולא מעניין אותי איזה עבירות אדם עובר. לי - ולשאר החברים כאן - רע מאוד מהמצב שלנו, ולא - זה לא קשור בכלל לעבירות אלא להתמכרות.

ההתמכרות שלי היא פיזית בדיוק כמו התמכרות לסמים או לאלכוהול. אני אוהב לאכול ולישון אבל אני מכור לתאווה. אני לא אוהב מין אלא מכור לכך ואני לא צריך להביא שום הוכחות לכך, כי זה ברור לי בדיוק כפי שברור לי שכעת יום ראשון.

מין זה דבר טבעי אבל התמכרות למין היא לא טבעית.

אחזור שוב על מה שכתבתי: אני משתתף בקבוצה בה יש עשרות מכורים למין ורק בודדים יהודים. הם לא קיבלו שום חינוך "פנאטי" ועבורם אוננות ומין זה דבר מותר לחלוטין ובכל זאת הם התמכרו, אז לך תספר להם את כל הסיפורים על החינוך ושאר הקשקושים. 12 הצעדים זה לא שטויות של גויים, זה הציל את החיים לאלפי יהודים שבזכות זה הם חיים.

הייתי מציע בעדינות שתקרא קצת חומר על הענין של התמכרות למין, קצת סיפורים על החברים כאן ומה שהם עברו, תשוחח עם כמה מהם לגבי ההתמכרות שלהם, ואז אולי תבין מעט טוב יותר עם איזו מחלה יש לנו עסק. ושוב: אם לך זה טוב ואתה לא חולה - בכיף, לך תמשיך לאונן ולשטוף את העיניים בפורנו, זה לא עסק שלי. עבורי - זהו רעל ואני לא הולך להכניס רעל לעצמי גם אם תסביר לי במאה הסברים כמה זה טוב. פשוט אני לא רוצה למות.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15896

וואו, אתה בן אדם מיוחד כנראה...

לא נעים לי להיות ציני, אבל באופן טבעי יש משיכה למיניות, וברור לי (לא בגלל התורה!) שזה לא דבר שטוב לי.

לחשוב כל פעם שאני רואה אישה על איך נראים האברים שלה, זה לא נורמלי.
זה לא קשור למשיכה ליופי, זה מיניות, שאמנם במקורה היא לטוב, אבל אצלי זה נהיה עבדות כבר.
שלא מסוגלים לראות בני אדם, רק לחשוב על עצמי, על התאוה - זה לא נורמלי.

כיום, אחרי תחילת פעילות על עצמי, אני יכול למנן את המיניות שלי רק לאשתי, ולהיות בן אדם נורמלי.

אולי אתה משהו אחר, אבל ככה אני, וממה שאני שומע באתר - אני ממש לא היחיד.

האם יש סיכוי להצליח - עובדה. ואף מחקר מדעי לא יכול להתמודד עם המציאות - שאנשים שעובדים על זה מצליחים. ההמצאות שאנשים ממציאים כדי להרגיש בנוח עם השקר והלכלוך שהם חיים בו - זה כל כך יצירתי. אולי תנסה כיוון יצירתי אחר - לחשוב אם אתה שולט או נשלט (זה הכוונה מכור).
נכון, זה יותר קשה, צריך בשביל זה לצאת מהבוץ, אבל תאמין לי שבסוף יותר נחמד להיות שטוף ונקי מאשר הנוחות המלוכלכת של הביצה.

באתר אומרים שמי שלא מבין למה הוא פה - לא צריך להיות פה.
מי שבא - מבין טוב מאוד למה הוא מכור.

מדבריך נראה כאילו אתה לא מבין.
אבל נראה לי שאתה מסתיר ומדחיק את האמת.

תעשה חושבים רק על דבר אחד:
האם אני באמת נורמלי? האם לפני גיל 13 כשלא היה לי תאוות היה משהו יותר בריא בהתנהלות שלי בעולם (לא בגלל התורה! בגלל הנורמליות!)?
ובבקשה - תהיה אמיתי עם עצמך!
בהצלחה בשלב קילוף הקליפה הראשונה!
אי אפשר להתקדם בלי לעבוד!

ריבון העולמים ידעתי ידעתי ידעתי
כי הנני בידך, בידך, בידך לבד
כחומר, כחומר, ביד היוצר
ואם גם אתאמץ בעצות ותחבולות
וכל יושבי תבל יעמדו לימיני להושיעני ולתמוך נפשי
מבלעדי עוזך ועזרתך
אין, אין, אין עצה וישועה

אם אני לא דבוק למעלה אני דבוק לקרקעית

The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15897

לא מדברים פה בכלל על הזדווגות איש ואשתו שזה קדוש, כמו שכתבת, וזה מקור הטוב שבמשיכה המינית,
אם זה היה הכל - מצויין!
אשריך!
התורה רוצה את זה ומצווה על זה.

השאלה אם מזה לא נולדו לנו סיגים ובלבולים בהפניית המשאבים, ובמקום לשלוט בחשק המיני ולתעלו בתורתו הנכונה והקדושה (כמו שמאריך הזוהר) - נתנו לו לכוון אותנו ולשלוט עלינו.

כמו באוכל - ברור שצריך לאכול. וזו משיכה טבעית ובריאה, ומי שיבוא ויאמר שזו משיכה מקולקלת וכו' - טועה ולא מבין את היצור שנקרא אדם.
אבל מכאן ועד לומר שכל בן אדם שכל פעם שרואה אוכל לא יכול להתאפק ומשמין ומשמים ואוכל גם כשהוא יודע שיהיה לו כאבי בטן - הוא נורמלי, זה זיוף.
הבן אדם הזה נתן למשיכה הבריאה לאוכל לשלוט בו, ועכשיו במעשיו הוא קלקל אותה.

תחשוב על זה.
אי אפשר להתקדם בלי לעבוד!

ריבון העולמים ידעתי ידעתי ידעתי
כי הנני בידך, בידך, בידך לבד
כחומר, כחומר, ביד היוצר
ואם גם אתאמץ בעצות ותחבולות
וכל יושבי תבל יעמדו לימיני להושיעני ולתמוך נפשי
מבלעדי עוזך ועזרתך
אין, אין, אין עצה וישועה

אם אני לא דבוק למעלה אני דבוק לקרקעית

The topic has been locked.

כנראה שהגעתי למקום הלא נכון לפני 11 שנים, 8 חודשים #15900

אני חושב שלפני שאני יגיד את מה שיש לי לומר אני חייב לקלף את הקליפות בבחינת סור מרע ועשה טוב

נתחיל עם מה שכתבת סוד הכניעה שאתה לא נהנה ממין אתה מכור למין.. זה דבר לא נכון עובדתית.. אין מצב שאתה לא נהנה ממין.. אתה יכול לומר שיש לך מספר רצונות וקונפליקטים שמתנגשים אחד עם השיני מה שגורם לך לייסורי מצפון וכו' אין כזה דבר שאין הנאה גם מבחינה פסיכולוגית וגם מבחינה תורנית 
אני חושב שיש כאן עירוב בין צרכים אינבדואלים שמשתנים בין אחד לשיני  לבין התמכרות..
ישנם צרכים טבעיים שמשתנים מאדם לאדם ועדיין אנחנו לא נקרא לזה התמכרות..
באמת חשוב  לי להדגיש כמה דברים: המין לכשעצמו הוא מושג מאוד כללי שיש לו המון נגזרות..
בוא נחלק את המין למשיכה בכוח - התאווה הכמיהה למין הנשי.. הכוח הבסיסי של אהבה שנמצא באדם ברמות שונות(לא התמכרות)
חלק שיני הוא עצם ההנאה בפועל תחושת העונג..
אני מדבר על השלב הראשוני שהוא בעצם השלב של הבכוח שהוא הכמיהה למין הנשי דבר שאין לו גבול.. גם אם אדם נשוי ל8 נשים
ברור שבלי הבכוח אין בפועל...ברצוני לכתוב לכם מהי השיטה שהבכוח לא יביא לבפועל.. ולא בקטע של נקייים.. כי הבכוח תמיד יישאר..

ישנם מקרים שהבפועל לא מושפע מהבכוח
דוגמא.. מכיר סיפור על בחור צעיר בן 16 יתום שהיה מאונן  ליליה לילה..  מסתבר.. שזה הדבר היחיד שהציל אותו במקום יד מחבקת.. הפורקן עם עצמו גרם לו בעצם לאהוב את עצמו ולהרגיש שהוא לא לבד..
ישנם מקרים של תוצאה מלחץ אדם מרגיש צורך לפרוק מעצמו.. ישנם מקרים שזה סוג של בריחה לשקט מדומה שאדם מרגיש עם עצמו וישנם עוד מלא סיבות אבל בזה אני לא מטפל כי כל אדם שיסתכל במשקפים אמיתיות יגיע לסיבה שגורמת לו לחטוא בפועל כי לכל סיבה יש מסובב
אני דווקא מדבר על הסיבה הראשונית שהיא אותה כמיהה שנראית כמיהה ללא גבול ..אותו צימאון למין הנשי שנראה כהתמכרות כביכול ..ובנקודה זו אני חושב שיש לי מה לומר
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15901

  • moved
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 511
תמשיך לאונן ילד.

כשתמצה את כל הזרעונים והפילוסופיות תחזור לפה, אנחנו נהיה פה בשבילך תמיד.

עד אז תרחם עלינו ותשחרר אותנו משלשול המקלדת הזה.
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15903

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
לנער מאוהב, עליתי לפורום ונדהמתי, אתה כנראה באמת מאוהב, בעצמך. לפני שאתה מכיר את מי שאתה מתכתב איתם אתה יורה צרורות בלי אבחנה, מפציץ בקביעות עליהם ועל מה שהם צריכים לעשות... הייתי מציע לך לנשום עמוק, ולהסתובב בפורום ולקרוא קצת לפני שאתה מפרסם פוסטים באותיות צורחות בצבעים עזים. אדום, שחור, ענק?! מה נסגר איתך?

החברים כאן משתדלים מאוד לקבל בסבר פנים יפות כל מי שנכנס לפה, גם את מי שאומר דיעות הפוכות רק בשביל הדיעה עצמה, אבל אני חייב לציין בפניך שהפעם באמת הצבת אתגר משמעותי לכל חבר כאן, שברת כל שיא.

עם כל הכבוד,  יש לך מושג מה עבר פה על אנשים? אתה מכור? או שאתה מישהו שרוצה להציל אותנו מידי הנוצרים המשוגעים שחטפו אותנו יחד עם כל מיני רבנים בני דורנו... לאט לך אחי, מי אתה וכמה זמן אתה נקי ומפוכח בכדי שתחווה דיעה על מי ומה נהנה ממה וכמה. קצת צניעות וענווה.

אתה חייב לקלף... אתה מכיר... נכון נסיון ענק יש לך, מכאן ועד ל... גיל 18 וחצי... אתה קראת את הסיפורים של האנשים שאתה בא לקלף?! אין בעיה לקבל מכל אדם ללא קשר לגיל שלו,אבל לא בדרך הזו.  שמעת כמה מילים על דופאמין אוקסיטוצין, ואתה מכריע מהי התמכרות, לך תעשה קצת גוגל מסביב לאלו...

לעצם העניין, החלק הפיזי של ההתמכרות על רגל אחת הוא שלמכורים יש חסר בחומרים הללו. הגוף שלהם צריך להתרגש בכדי לייצר עוד מהכימיקלים הללו.

ובאופן אישי לי אין בעיה עם נשים, יש לי בעיה גדולה עם מה שהמוח מספר לי שאקבל מקשר עימן. מרגע שאני מתחיל אני לא שולט במה ובאיך שאני מתנהג. זו ההתמכרות כפי שבאה לידי ביטוי אצלי.

שים לב, כדאי שתעדן את השיח, אם האשכול ידרדר עוד, הוא ינעל.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 8 חודשים על ידי .
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15907

לנער מאוהב,
קראתי את מה שאתה כותב, ותקן אותי אם אני טועה, אבל אתה בא מכאב, וכותב מתוך רגשות עזים וחזקים.
אתה כותב באדום, ואחר עובר לכתוב בשחור, נראה שאתה רוצה מאוד להעביר מסרים, אבל לא להעביר אותם לחברים כאן, אלא להעביר אותם לכך בעצמך.
מסתבר, כך מדבריך, שאתה לא מאמין בדברים שאתה כותב עליהם.
סיפרת שהלכת לרבנים, ולפסיכולוגים ליועצים ולחכמים, נראה לי שעשו לך סלט מטבוחה מכל הדברים ששמעת, ואכן נראה שלא ירדת לסוף דעתם כל כך.

ועוד דבר, לפני שתטען בפני חברים וותיקים הנמצאים בפורום טענות מרחיקות לכת, תסתכל על עצמך ותבחן את דרכיך, האם אתה מאמין בדברים שאתה כותב והאם אתה הולך בדרכים שאתה מציע לנו ללכת בהם.

בכל אופן, אינני מתרגש מדבריך, וזאת מסיבה אחת פשוטה, הרבה חברים כמוך הגיעו לפורום, התחילו להתלהם על החברים ולדבר גבוהה גבוהה, ולאחר זמן מועט פשוט התאדו מהשטח.

אינני רומז שגם אתה תתאדה, אלא רוב הסיכויים שזה מה שיקרה...

בהצלחה בדרכך, ורק שתדע שהיא דיי מסלפת אמיתיות מסויימות שציינת.

אשמח להבהיר לך יותר, אם תרצה בכך..
בהצלחה.
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.
The topic has been locked.

בעניין: כנראה שהגעתי למקום הלא נכון לפני 11 שנים, 8 חודשים #15910

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

נתחיל עם מה שכתבת סוד הכניעה שאתה לא נהנה ממין אתה מכור למין.. זה דבר לא נכון עובדתית.. אין מצב שאתה לא נהנה ממין..


קצת הבנת הנקרא לא תזיק. כתבתי שהבעיה שלי איננה העובדה שאני אוהב מין אלא שאני מכור למין. אם הייתי רק אוהב מין - לא היתה לי שום בעיה. הבעיה שלי היא שעברו הרבה שנים מאז שהייתי רק "אוהב מין" והיום אני מכור לתאווה. זה עולם אחר ואין קשר בין הדברים.

לא אמשיך את ההתכבות כעת כי קודמיי כבר ענו בנושא הזה, ורק אצטרף לידידי עובד ואומר שבנתיים תמשיך לאונן ולהצדיק את כל הדברים שאתה יודע כמה הם לא טובים עבורך, וכאשר תרגיש שהגעת לקרקעית וכואב לך מההתמכרות - אנחנו נמתין לך כאן כדי לעזור לך.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15915

  • מוטי ראוי
  • רצף ניקיון נוכחי: 100 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • חי ומרגיש בזכות אלוקים ובאמצעות שמור עיניך וחברים
  • הודעות: 1095
שלום
כפי שהחברים כתבו אכן אתגר רציני לשתוק כעת,
אך זאת אומר: שוב לכאן בעוד 10 שנים, כשיכאב לך מספיק...
ותהיה מוכן לעשות הכל כדי להפסיק...
נ.ב.

עובד תודה
מוטי
חבר שמור עיניך,
ובחסדי ה' ולא בכוחי נקי מט"ז שבט תשע"ב, 09/02/2012,
והנני אסיר תודה על כך, ומתפלל לשפיות גם היום.
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 8 חודשים על ידי .
The topic has been locked.

בעניין: משיכה למין הנשי מה לעשות??? לפני 11 שנים, 8 חודשים #15924

  • mikolo
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • מדבר עם ה' - וזה עוזר לי תמיד!
  • הודעות: 104
וכמו שאומר השיר:"אל תחיה בסרט יש ברירה אחרת"....
The topic has been locked.
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.72 שניות

Are you sure?

כן