ברוכים הבאים, אורח

שוב נפלתי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: שוב נפלתי 63 צפיות

שוב נפלתי לפני 4 שבועות #150456

שוב נפלתי... כן אני מרגיש חרא... זה מייאש כל פעם מחדש אין מה להגיד אבל הפעם אני יכול להגיד שנפלתי אחרי 5 ימים נקיים... בשבילי זה תחילת הדרך , אני פה בתהליך כמעט שבועיים ורצף של 5 ימים לא היה לי הרבה זמן... אז אני רוצה לשתף במה עזר לי בימים האלו להחזיק ולהתגבר ולמה נפלתי בתקווה שאולי זה יעזור למישהו נוסף...
אז אני התחייבתי לתהליך ואמרתי לעצמי שכל יום אני אראה 2 סרטונים באתר ואבנה תוכנית , לצערי הרב בכלל לחץ כללי של תקופת מבחנים אני לא מוצא לזה זמן אבל יש שני דברים שכן עזרו לי אף על פי שלא הקפדתי על תכנית ואני צריך לעבוד על זה:
1) כלי ה sos שיש פה באתר - כשהיה לי דחף אני פשוט נכנסתי לכלי הsos שמוצע פה באתר ויש שם כל מיני פתרונות שיכולים לעזור... לי באופן אישי מאוד עזר כתיבה יוצרת - פשוט לענות על שאלות ולשפוך רגשות ובנוסף מדיטציה של שליטה על הדחף... חייב להגיד שפעמיים היה לי דחף מאוד חזק ולא האמנתי שאצליח להתגבר ובסוף הצלחתי בזכות זה.

2) התבודדות עם הקדוש ברוך הוא - לפני דחף אני פשוט מדבר עם ה' מבקש ממנו עזרה ושופך את הלב , ככה עם עצמי... זה משחרר והקדוש ומאוד עוזר לי

אז לגבי הנפילה - התחלתי עם כלי הsos והדחף היה כל כך חזק שפשוט הפסקתי באמצע , נלחמתי יותר משעתיים דיברתי לה' אבל לצערי היום פשוט נפלתי - היה יום לא קל ועמוס מאוד יש לציין , אבל אני מרים את הראש כי החזקתי 5 ימים וזה כבר סימן טוב ואני מיואש חברים שלא תחשבו... אבל בבקשה שאף אחד פה לא יתייאש , אם אני הוכחתי לעצמי שאפשר לנצח את היצר - גם אם זה ל5 ימים בלבד ואני יודע שאני כלום ויש פה אריות... אז כל אחד יכול ! כל ניצחון מבחינתי זה דבר גדול ! אחרי כל ניצחון אני אומר מזמור לתודעה לה' כי בסוף זה מתנה לנצח , מאחל לכולם בהצלחה , תודה למי שקרא שמחתי לשתף !

נערך לאחרונה: לפני 4 שבועות על ידי progressiveelephant23.

תגובה: שוב נפלתי לפני 3 שבועות, 6 ימים #150466

היי, מעריך מאוד!
אם כרגע בשבילך 5 ימים זה המון וזה מאמץ כביר, אז
תעצור רגע, תתבונן ותעריך (באמת!) את מה שעשית. כי:
1. זה באמת נכון.
2. זה יעזור לך להמשיך הלאה.
בהצלחה!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.31 שניות

Are you sure?

כן