ברוכים הבאים, אורח

אחח על התקיעות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אחח על התקיעות 59 צפיות

אחח על התקיעות לפני 1 חודש, 2 שבועות #150286

את המאבק הזה אני מחזיק כבר עשרות שנים, בגלים ,עליות וירידות אפשר לומר שב4 שנים האחרונות אני מרגיש תהליך של התקדמות עצומה, המקום שאני עמדתי בו גם בעוצמת הנפילו בתכיפות וגם בלופים והבינג'ים שהייתי נכנס אליהם באמת אי אפשר להשוות לאיפה שאני עומד היום . ברוך ה' באמת תודה לאל ולכל מלאכיו שסייעו לי בדרך.
בשנה האחרונה אני מרגיש שאני לא מצליח להתקדם, שאני במאבק הזה הנפילות בתכיפות של פעם בשבועיים עד חודש ולא מכילות פורנוגרפיה קשה, אבל אני לא מצליח לצעוד מזה הלאה כאילו הגעתי לנקודת תקיעות שאני לא מצליח לשבור. 
כמובן שממשיך לנסות אבל יש בזה תסכול כבד

תגובה: אחח על התקיעות לפני 1 חודש, 2 שבועות #150293

אוהבים אותך אחי היקר,

לגבי התקיעות לעניות דעתי זה דומה לאדם שמן שמנסה להוריד במשקל בהתחלה הוא רואה שיפור משמעותי וכל גרם שהוא מוריד ניקר עליו הוא מבסוט מעצמו ועל ההתקדמות שלו בתהליך ופה הסכנה מתחילה, בראשו הוא הצליח, הוא התקדם והוריד במשקל למרות שעדיין נשארה לו קברת דרך, עכשיו הוא תקוע כיוון שהוא לא מצליח לראות תמונה חדשה שלו בראש, הוא הגיע לאן שהוא רצה להגיע ועכשיו הוא צריך להציב לעצמו מטרה חדשה עם אסטרטגיה חדשה. 
כל הכבוד לך על ההתקדמות שלך בתהליך, עכשיו אתה צריך מטרה חדשה בהתקדמות. הצלחת להפחית בנפילות ובאינטנסיביות תגיד לעצמך כל הכבוד ותרשום את ההצלחות שלך במחברת אך תעמוד זקוף ותגיד שיש עוד דרך לעשות והגיע הזמן לשלב הבא בהתקדמות.
מאחל לך הצלחה רבה ונקיות תמידית.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן