ברוכים הבאים, אורח

נפילה נוספת
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נפילה נוספת 186 צפיות

נפילה נוספת לפני 6 חודשים #149071

  • dvd
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 21

היי
סתם רציתי לשתף כי אין לי מקום אחר וכרגע פה זה המקום היחיד שאפשר לשתף תמלחמה המתישה הזאת בנושא הברית
לצערי נפלתי אחרי שבוע,בחודשים האחרונים היו מלא נפילות וסוג של התייאשתי . 
לפני שבוע מצאתי אפליקציית סינון נחמדה נקראת blockerhero מאפשרת סינון לתוכן מיני ואפשרות למניעת הסרה שכדי לעקוף אותה צריכים להקליד תוכן באנגלית מתיש ולא סביר בתוך זמן קצוב,בימים הראשונים היה לי קצת תקווה כי אמרתי סוף סוף עוברים עליי ימים בלי צפייה בזבל שבאינטרנט ,בקיצור החזיק שבוע ולצערי יש כמה פירצות קטנות שלאט לאט נערמו ובסופו של דבר נפלתי היום.
בעבר היה לי אינטרנט רימון בפלאפון אבל לא ממש הסתדרתי אז ביטלתי בסוף.
רציתי לשתף פה כי כבר אין לי כוח למלחמה הזאת,כבר שנים של נפילות והיו לי המון נסיונות ובכולם נכשלתי הבעיה שלי זה הפלאפון ולצערי אין לי תאומץ לעבור לכשר ובסינונים אני ממש מבולבל ולא יודע אם יש טעם כי כשאני שם סינון ,תמיד יש דחף למצוא פירצה .
אם יש למישהו הכוונה וטיפים לעזור לי בהתמודדות הזאת אני אשמח וגם אם לא תודה בכל זאת על האפשרות לשתף!
*עריכה*:התקנתי נטספארק בפלאפון לעשות ניסיון ולראות אם יעזור 
הבעיה היחידה היא שאין לי מישהו שאני מרגיש בנוח איתו להביא לו תסיסמה אז כרגע הסיסמה אצלי ,אם למישהו יש פתרון אפשרי וגם בכללי כמה מילים על נטספארק כי זה חדש לי ,תודה !


נערך לאחרונה: לפני 6 חודשים על ידי dvd. סיבה: עדכון לגבי הנושא

תגובה: נפילה נוספת לפני 6 חודשים #149073

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192
dvd היקר. 
כל הכבוד על האומץ לכתוב ולשתף. אקדים ואומר שאני עם נטספארק כבר קרוב ל-5 שנים, ועד היום אני מנהל את החשבונות של משפחתי והאחים שלי, אבל על כך ארחיב עוד מעט.
אכן, זו מלחמה מתישה. אני מאמין שאדם ללא סינון כלל כמעט ולא יכול להתמודד. זה פשוט חזק מדי. במיוחד אם אנחנו באמצע התמודדות. בדיוק במקום הזה אנשים התחילו להמציא עזרים להתמודדות ברוך השם ויש היום הרבה סינונים.
שיתוף זה הצעד הראשון, אתה כבר בדרך לפיתרון, על כן אני מחזק את ידיך וגאה בך מאוד על הרצון לא להתייאש ולחפש סינונים. 
כתבת תחושה שהרבה אנשים שותפים לה: "ולצערי אין לי תאומץ לעבור לכשר ובסינונים". זה מובן מאוד. יש תחושה של פחד אולי אני מפספס משהו/ מוותר על משהו ואני לא רוצה לוותר על דברים, אולי פלאפון כשר לא יתן לי את מה שאני רגיל אליו, אולי זה יתקע לי את הפלאפון? אין לי כוח לעשות את המעבר, עכשיו צריך לקנות פלאפון חדש? וכו' וכו' יש סיבות רבות וכל אחד/ת עם הסיבה שלו/ה. אתה לא לבד בהתלבטות.
יחד עם החששות כתבת רגע מאוד אמיתי וכנה: "סוף סוף עוברים עליי ימים בלי צפייה בזבל שבאינטרנט". אז יחד עם הלבטים חשוב לזכור - אתה רוצה להיות נקי. אתה עמוק בפנים רוצה לצאת מזה. גם אם נראה לך שהתייאשת - אתה חזק. עדיין יש בך את הרצון. אמנם כשיש תאווה הרצון הזה מסתתר. קשה לראות ולזכור אותו באמצע התהליך. עצם זה שאתה כותב כאן מוכיח שאתה רוצה להשיג את המטרה הזו.
כתבת: "ולא יודע אם יש טעם כי כשאני שם סינון ,תמיד יש דחף למצוא פירצה". קח את משל הכלא. אתה מסכים איתי שלקבץ אסירים במקום אחד ללא גדר ולסמוך על כך שהם לא יברחו זו בדיחה. אבל שים לב, לא רק שיש גדרות גבוהות לכלא - יש גם מערך אבטחה, מצלמות בכל תא, לו"ז מאוד מסודר ושליטה על כל אסיר ואסיר. כך גם הפלאפון - דווקא עליו צריך להתקין סינון. וצריך שיהיה סינון טוב...רק "גדר" לכלא לא מספיקה. אתה צודק שצריך סינון שקשה לפרוץ. שיעמוד איתן למרות הדחף. 

הדחף למצוא פרצה קיים רק משום שהרגלנו את עצמנו לצפות בפורנוגרפיה. אם המוח לא מקבל את הריגוש לאחר זמן - הוא רוצה למצוא אותו ואם יש חסימה הוא רוצה לפרוץ אותה. זה טבעי. כמו שיש לנו רצון לאכול כדי להתקיים, לישון כדי לצבור כוחות וכדו'. המנגנון הזה הוא טבעי ונצרך. ולכן, גם אם הסינון גורם לך לנסות לפרוץ - זה בסדר, ולכן צריך סינון טוב. אני מניח שאתה מסכים איתי שלמרות הדחף זה הרבה יותר טוב מפלאפון לא מסונן שבשתי לחיצות ואתה כבר בתוך הנפילה.
אבל יש לי חדשות טובות: יש סינונים שקשה לפרוץ. מאוד.

אני רוצה להדגיש דבר חשוב לפני שאני מרחיב על נטספארק - אני לא מתכוון לעשות יחסי ציבור לנטספארק ואני לא עובד שם ואני מדבר מנסיוני בלבד. אני מפרט בהרחבה כדי שלך יהיה תמונת מצב הכי שקופה והכי ברורה. 
אני התקנתי נטספארק מרגע הקמתה. ראיתי איך בכל צעד ולאורך זמן איך מהר מאוד האנשים של נטספארק עושים את האפליקציה מוגנת יותר ובטוחה יותר. כל הזמן משתפרים, והיום אני יכול לומר שאני כאדם טכנולוגי מאוד קשה לי לפרוץ, ולא הצלחתי גם אם רציתי. אז ישר כוח שהתקנת את נטספארק על המכשיר.
היחודיות של נטספארק בעיני שהיא לא מונעת ממך שום דבר שהיית רגיל לעשות בעבר. היא מעבירה אתרים דרך הסינון שלה (בשבריר שניה, זה לא מורגש בכלל) ומנגישה לך אותם כבר מסוננים (כגון יוטיוב - היא שומרת את היכולת להשתמש אבל בצורה בטוחה).
כמו כן, יש אפשרות לשים אתרים ואפליקציות ללא סינון/ להיפך, על סינון יותר מחמיר - מה שאתה בוחר, לצורך הדוגמה: יש אתר שאתה צופה דרכו בסרטים (צנועים אני מקווה)/ שומע שירים, ונטספארק חוסם? אין בעיה. ניתן לשים אותו ספציפית על הגנה נמוכה/ חזקה/ ללא הגנה. וככה עוד מלא אתרים שאתה מעוניין שהחסימה לא תגע בהם/ שתגביר עליהם את השמירה.
גילית אתרים/ אפליקציות שמכשילים אותך? ונטספארק לא חוסם? (נדיר עד לא קיים), אין בעיה נחסום אותו לחלוטין. 
במילים אחרות, יש הרבה חופש תנועה יחד עם סינון, וניתן לבחור סינון "בפינצטה" בנוסף לסינון הכולל. כמשתמש של כמה שנים - אני מאוד מרוצה כי אני צריך לעבודה הרבה אפליקציות וחשוב לי שימוש רחב ובטוח.

יש לציין - יש עוד חסימות נהדרות! נטספארק היא לא היחידה אבל אני יכול לפרט רק עליה בהרחבה ומתוך ניסיון.

השימוש בו הוא בתשלום שנתי. 199₪  לשנה. הסכום נגבה אוטומטית כל שנה, ויש לך שבוע ניסיון חינם. אם אתה מחליט לבטל בתוך השבוע ניסיון - לא תחויב, לאחר מכן הסכון יגבה. אם לאחר כמה זמן תרצה לבטל לגמרי - ויש עוד זמן עד שתעבור שנה מרגע התשלום, אז זה מבטל ומשאיר לך את הסינון עד תאריך הגמר. בשביל לשמור על עצמי זה סכום ששווה לשלם (יוצא בערך 16.5 לחודש). אז אם אתה מוכן לשלם - קח זאת בחשבון.
אין נטספארק חינמי - אני לא יודע אם התקנת דרך האתר, אבל גם אם אתה מתקין אותו דרך חנות אפליקציות או שזה יחייב אותך תשלום, או שזה סינון מועט מאוד אם בכלל. יש פלאפונים כמו הדרן שהם מתקינים תוכנה על הפלאפון ואין צורך לשלם יותר, אבל אותי זה הגביל מדי ואני לא אוהב שהופכים לי את כל הפלאפון לתוכנה אחת שלמה. שוב, זה לא אומר שזה לא טוב, אלא תלוי מה הצרכים שלך ומה אתה מחפש.

אני לא יודע אם אתה סומך עלי מספיק, אבל כמנהל כמה שנים טובות, אני מוכן להיות מנהל האפליקציה שלך אם תרצה בסוף ללכת על נטספארק ולשלם. 
במידה ואתה מעוניין, אתן לך את הפרטים שלי בפרטי ונסדר את הכל. חשוב לי לציין שכל מה שאתה מבקש אני אעשה. הרצון שלך קדוש מבחינתי. אני רק מתנדב לשמור על הסיסמה. גם אם אתה מעוניין לבטל הגנה (ויש אופציה כזו זמנית) ל5 דק/ 10 דק/ חצי שעה/ שעה/ ללא הגבלה עד שתאמר לי וכו'... זו החלטה שלך ואקיים אותה בשמחה מבלי לשפוט. בהצלחה ידידי.
מצרף את האתר של נטספארק להתרשמות: www.netsparkmobile.com/he/
בשורות טובות! אם יש לך עוד שאלות וכדו' תכתוב כאן או בפרטי, מוזמן לשאול ולהתייעץ כמה שאתה רוצה. אשריך!
נ.ב
אשמח לדעת איזה סוג של פלאפון יש לך? 

נערך לאחרונה: לפני 6 חודשים על ידי nbym.

תגובה: נפילה נוספת לפני 6 חודשים #149075

  • dvd
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 21

תודה רבה על התגובה וההשקעה אהבתי בעיקר את המשל על הכלא ,עושה ממש הגיון להסתכל על זה בצורה הזאתי ,אכן הלכתי על נטספארק שמתי בינתיים רמת הגנה בסיסית מקווה  שזה יהיה טוב 
כרגע אני עם xiaomi 
תודה על ההצעה לנהל את החשבון אני אעדכן אותך בפרטי מה החלטתי לעשות. 
ועוד שאלה קטנה : עבור המנוי של 199 אני יכול להתקין על עוד מכשיר מלבד הפלאפון שלי (אייפד למשל )?
והאם אתה ממליץ נטספארק גם למחשב ?
תודה !

תגובה: נפילה נוספת לפני 6 חודשים #149077

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192

בשמחה רבה! שמח לעזור!
מנוי לשנה של 199₪, הוא עבור מכשיר 1.
ע"מ להתקין על עוד מכשיר צריך ליצור מנוי נוסף. 
עשיתי פעם מנוי גם למחשב. זה עבד בצורה טובה. זה עובד אותו דבר כמו על הפלאפון.
למה כתבתי "פעם"? ובכן, אני משתמש בתוכנת אנטיוירוס Eset Nod שיש לה גם חשבון בקרת הורים מובנה והיא חוסמת נהדר אתרים לא צנועים - ולכן אני לא צריך גם נטספארק על המחשב. האנטיוירוס עולה כסף( 149₪ לשנה, הגנה בסיסית) אבל אולי החברים הנחמדים כאן יכולים להמליץ על תוכנות חינמיות למחשב שחוסמות. הייתה פעם גם תוכנה בשם K9 אבל היא כבר יצאה משימוש. 
אתה תמיד יכול לנסות את נטספארק למחשב לשבוע בחינם ואז לבטל במידה ואתה פחות מתחבר. (הייתי גם ממליץ לפני כן לבדוק איך מבטלים כדי שלא תסתבך ויעברו כבר 7 ימים ויחיבו אותך אוטומטית).
מנוי למחשב עולה 35₪ לחודש. 

תגובה: נפילה נוספת לפני 6 חודשים #149079

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192

בנוסף, היום קיים חוק בכל חברות הפלאפונים שאם אתה מבקש מהם להצטרף לסינון אתרים לא ראויים הם מחויבים לתת לך אותו בחינם ע"פ החוק. כמו במשל הכלא, אני שמתי גם נטספארק וגם הצטרפתי בחינם.
תתקשר לשירות לקוחות ותבקש להצטרף ככה שאם תבטל את הנטספארק בעקבות דחף - אז זה יסנן לך את האינטרנט. זה ישמור עליך.
זו גדר נוספת חשובה שהיא מצוינת לשמור על עצמך גם בשעה שאתה מתפתה... 
אפשר להתקשר ולבטל, אבל זה מציל. זה לא חוסם 100% אבל זה חוסם בצורה טובה. שתהיה לך עוד הגנה. למה לא? אני עובד עם שתיהן וזה מצוין. ממליץ בחום. 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.44 שניות

Are you sure?

כן