ברוכים הבאים, אורח

המלחמה וההתמודדות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: המלחמה וההתמודדות 177 צפיות

המלחמה וההתמודדות לפני 6 חודשים, 1 שבוע #149030

  • ransh6
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1

היי
האמת שזאת פעם ראשונה שאני כותב פה. אני לא בטוח מה אמורים או נכון לכתוב אבל אני פשוט מרגיש שאני שומר את ההתמודדות הזאת לעצמי ככ הרבה זמן שזה מעמיס עליי מדי. 

ב״ה עשיתי השתדלות גדולה והייתי נקי יותר מחודש. הייתי מאוד עסוק וזה עזר לצבור מומנטום וגם מצאתי דברים שאני אוהב לעשות. זאת הייתה תקופה מדהימה. כל הדברים הרעים שרציתי לשנות בי בגלל  היצר - אשכרה נעלמו! והחליפו אותם דברים הרבה יותר טובים. 

אממה, מאז תחילת המלחמה אנו רק בבית, ובעיקר דואג לחברים שבחזית. אנו מוצא קשר ישיר בין תחילת המלחמה לתחילת הנפילות היומיות שלי. ממש מאז אני נופל כל יום וזה רק הולך ונהיה קשה יותר. אני מבזבז מיום ליום הרבה יותר שעות על זה ופשוט מאכזב את עצמי. אני לא יודע מה לעשות עם זה. 

אני אוהב כ״כ את החברים ודואג להם אבל לפעמים הדאגה הזאת מושכת אותי לבריחה - ליצר. 

בקיצור לא יודע אם יש לכם עצות איך להתמודד עם הקושי בזמן המלחמה, אבל אני מקווה שלפחות עזרתי למישהו שגם מרגיש ככה וקצת לבד. 

תגובה: המלחמה וההתמודדות לפני 6 חודשים, 1 שבוע #149031

ברוך הבא אח יקר!
אוהבים אותך
בהצלחה!

נערך לאחרונה: לפני 6 חודשים, 1 שבוע על ידי משה שלמה.

תגובה: המלחמה וההתמודדות לפני 6 חודשים, 1 שבוע #149042

נראה לי שככל שהקושי גדול יותר כך צריך להתאמץ יותר להילחם בבעיה, לא יודע מה הנפילות שלך בדיוק, אבל סתם לדוגמא אם הבעיה היא בשימוש במחשב אתה יכול להתקין תוכנה שמגבילה את השימוש באינטרנט, לדוגמא יש תוכנה בשם פסק זמן, אם הבעיה היא שונה מסתבר שיש פתרונות אחרים
בכל אופן זה ברור שכשאתה כל היום בבית הקושי הרבה יותר גדול, חוויתי את זה בעצמי הרבה מאד פעמים...
מקווה שעזרתי
בהצלחה לכל עם ישראל 

תגובה: המלחמה וההתמודדות לפני 6 חודשים #149054

הקושי בזמן מלחמה הוא מאתגר באופן מיוחד, אך יותר מאשר הקושי לחטוא, מתוך רצון לברוח מהעומס הנפשי של הדאגה והחששות (פרטי וכללי), מאתגרת הרגשת הבושה. כאילו פגעתי במאמץ המלחמתי.

כדי לצאת ממנה, כדאי לזכור את העובדה שיש קרב ספציפי ויש מלחמה כוללת, ושגם אם חטפתי מכה כואבת בימין, אני יכול להשיב מנה אחת אפיים בשמאל, אע"פ שהפסדתי בקרב, אני יכול לנצח במלחמה. זה מה שמצופה ממני. בתרגום פשוט, אע"פ שנפלתי, ולכאורה בעיתוי הכי פחות מתאים לעם ישראל, אני אקום - וזה הדבר שהכי יעזור לכם ישראל. ובאמת בליפול אני לא הכי טוב, ולפעמים מפסיד ליצר (לא מוותר לו מראש, אבל לפעמים פשוט נופל), המומחיות שלי היא לקום. ולאחר נפילה זה הזמן שלי - לתת את מה שאני יכול במאמץ המלחמתי - לקום בעוצמה. ויום אח"כ להתאמץ בכל כוחי. זה מה שמצופה ממני. 


באופן יותר פרקטי, אחד הדברים שבו אני מרגיש קושי נעוץ בהרגשה שאני דואג מחד, ולא לוקח חלק מאידך. 
לכן, הפתרון הפשוט לזה הוא להבנתי -  להתנדב. במה שאפשר. בעזרה לחקלאים, לחיילים, למפונים,  להרים את הרוח, ובאמת - רק צריך לפתוח עיניים. 

בנוסף, צריך לזכור שאין לנו את הפריוויליגיה להמנע מלתת את מה שאנחנו הכי טובים בו (לקום) לעם ישראל בשעה זו.

"לך בכוחך זה והושעת את ישראל"


מקווה שעזרתי, מקסימום עזרתי לעצמי ואני מודה לך שעזרת לי לפתוח.

תגובה: המלחמה וההתמודדות לפני 6 חודשים #149059

  • nbym
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 192

מילים כדורבנות! ישר כוח! חיזקת!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.75 שניות

Are you sure?

כן