ברוכים הבאים, אורח

מספר סרטונים לחזק את הלבבות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מספר סרטונים לחזק את הלבבות 1065 צפיות

מספר סרטונים לחזק את הלבבות לפני 11 שנים, 8 חודשים #14668

אני לא מוציא את האפשרות להטמיע את הסרטון בהודעה אז אני אפרסם מספר קישורים .

הבמבוק הסיני
www.youtube.com/watch?v=zO9z4ewKVOA

כולם נופלים -כולם נופלים, אבל מה שחשוב זה לדעת לקום.
www.youtube.com/watch?v=tXHkAzBHCjM

להיות שותף
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=902GKXMl6-Q

יש עוד מספר סרטונים באתר של אש התורה
www.aish.co.il/v/ch/?s=nb

באתר של אש התורה ישנם הרבה מאמרים מחזקים
www.aish.co.il/h/hh/

ציטוטים יפים
מה שיש בחוץ יש בהכרח בפנים. אם ראית המולה בעולם, סערה מתרחשת גם בעולמך האישי. על העולם איננו מסוגלים להשפיע, על עצמנו כן. השינוי שנחולל בתוכנו ישפיע על המתרחש בחוץ. ספינה גדולה מזיזים בעזרת הגה קטן בירכתיים. הגה המחשבות שבתוכנו יכול להזיז גם ספינת מציאות אדירה. מחשבות של אמונה מחוללות שינויים נפלאים בעולם.(מהאתר של ברסלב ).

בעניין: מספר סרטונים לחזק את הלבבות לפני 11 שנים, 8 חודשים #14836

עוד מאמר מעניין .
מדובר בכוח כל כך עוצמתי, שהוא מסוגל למחוק את צלם האנוש שלנו ולהפוך אותנו לחיות. הוא עלול להיות מסוכן כל-כך, עד כדי ריסוקן של משפחות שלמות. ולכן, אנחנו חייבים לשלוט בו.

הדרך השבע עשרה היא "במיעוט דרך ארץ". המושג "דרך ארץ" במקרה זה משמעותו – דחפים אינטימיים. אדם חכם יודע כיצד לשלוט בדחפים הללו ובתאווה שלו ולהשתמש בהם באופן מבוקר.

המשך באתר , http://www.aish.co.il/sp/48w/48860267.html

בהיכל המלך יש חדרים ושערים הרבה ולכל דלת ושער יש מפתח. אולם הגרזן כולל כל המפתחות כי בו אפשר לשבור כל המנעולים ולפתוח כל הדלתות. כך כוונות התפילה הן המפתחות, ויש לכל תפילה כוונה אחרת, אך הלב הנשבר הוא הגרזן הפותח את כל שערי שמים. (ר' ישראל בעש"ט).

*הערה שלי : אנשים תתעודדו , גם אם אתם לא מצליחים לשמור עשרות ימים . בסה"כ זה לא נעים , אבל  תסתכלו איך  המצב שלכם היה כשהגעתם לאתר .
לפחות כאן כל פעם צוברים עוד יומיים פה עוד 3 ימים שם וזה מצטבר ואם תחשבו את זה לאורך שנה שלמה זה יכול להיות מספר חודשים שלמים של נקיות , אומנם השאיפה היא להישאר נקי תמיד , אבל אלו גם צעדים , קטנים קטנים אבל אין להפחית בערכם . כל התגברות על היצר , אפילו שנראה לנו שזה מעשה פעוט מכיוון שבסופו של דבר אנו נכשלים  , זה צעד , זה ניסיון , זה עוד התחשלות , עוד מספר שלבים שדילגנו  בסולם , וגם אם נפלנו , לא נפלנו לרצפה מכוון שכל הכל הימים שצברנו חישלנו אותנו , לא שמים לב לזה במיידי , אבל בטוח שמתחזקים .
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים, 8 חודשים על ידי .
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן