ברוכים הבאים, אורח

התאוות לא מרפות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: התאוות לא מרפות 351 צפיות

התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136057

תקופה קשה... כבר חודשיים שאשתי לא בבית. אני לבד, לבדד!! לבדדדד!!!!! בינתיים זה לא נראה מתקדם לאן שהוא.. אני רוצה לסיים איתה וזה עדיין לא קורה..
אני מתחבר לה', מתגבר על הניסיונות והאתגרים הקשים. בורח מכל מה שיכול להסית אותי מהמטרה ורודף אחרי כל זכות/ מצווה או משהו טוב שיקרב אותי לאבא.
אפשר אפילו לומר שהמשבר הזה דווקא עוזר לי להתגבר. הרי עכשיו אני נטוש, לבד בעולם. אף אדם לא יודע מה אני עושה. מתי ישנתי, מתי קמתי, מה אכלתי ומתי, מתי יצאתי מהבית או מתי חזרתי אליו וכו'? אני ורק אני האחראי הבלעדי לעצמי! כעת יש לי שתי אופציות: או לעשות את רצון ה', לבטוח בו ולקוות לטוב. או להרגיז גם אותו ואז בהחלט "אנה אני בא"..
כשהתחלתי את הנקיות זה היה קל, יצא לי בתקופת טהרה של אשתי, אח"כ קצת יותר קשה, מאז המשבר יותר קל ובסה"כ עברתי תקופה יחסית בשלום.. 
היו לילות רטובים.. (קראתי בתקנון אתגר ה-90 יום שאין צורך לאפס את החישוב, כי זה נחשב אונס..) אבל עכשיו זה קשהה.. אפילו קשה מאוד.. העבודה שלי במרכז העיר, הכל פה שורץ טומאה וזוהמה.. הדרכים מלאות בפריצות והכי קשה שלא רואים את האור..
הכל מסתחרר לי מול העיניים.. אני שומע את הלחש ההוא באוזן, תפרוק הכל, הרי אין לך מה להפסיד. אתה מסובך עד מעל הראש! טובע בתוך ים של צרות..  אין זוגיות, חובות מטורפים, אפילו את הבת שלך אתה רואה רק כשמתחשק לאשתך, ביום רביעי יש לך משפט על תאונה בגלל שדרסת מישהו, ב-16 לחודש מתחילים המשפטים בבית המשפט לענייני משפחה ובכל תחומי החיים אתה בדיוטה תחתונה.. תרפה, ה' יבין אותך. הוא יסלח לך.. עד מתי תישאר חזק מול האתגרים כשאין אפילו קצה אור בתוך כל החושך שאתה טובע בתוכו??
ואז מגיע הקול השני שלוחש לי, תחזיק חזק, אל תרפה, הכל לטובתך! עכשיו אתה עובר ליטוש כמו יהלום יקר,  ה' מזכך אותך כדי לתת לך חיים טובים ומאושרים בזכות ולא בחסד. התקופה הזו תעבור ואתה תהיה נוצץ, אתה תצא מכל התלאות עם ראש מורם והרבה יותר מחושל.. עכשיו זה מבחן חייך, אתה שווה את המאמץ,  עוד מעט יגיע האור ותוכל להסתכל על עצמך ולומר "ניצחתי", "נשארתי נאמן לערכים שלי", הוכחתי לאבא שאני איתו גם כשלא מסתדר כמו שאני רוצה..

יש כאן למישהו רעיונות נוספים להתמודדות עם תאוות בזמני משבר?
ועוד משהו, נהייתה לי אובססיה לבדוק את התחתונים שלי כל כמה שעות  אם יצא לי זרע? זה תקין? איך מתגברים על זה?


תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136071

אני חושב שבמה שאתה כותב רואים שיש לך כוחות חזקים 
אני לא יודע אם הייתי כותב לפורום ????

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136072

  • פצצות לגבות
  • רצף ניקיון נוכחי: 36 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 3

לא פשוט בכלל מה שאתה מתאר
אשריך שאתה מחזיק חזק.
כשלי קשה אני מנס  להיזכר במה שכתוב יקר בעיניי השם המוותה לחסידיו
שזה יקר בעיניי השם שהחסידים שלו ממתים את עצמם מוותרים בשבילו

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136081

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 247 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2080

דודילה, מאד קשה לי להזדהות עמך, אני לא במקום הזה, כדי להבין את הכאב, הסבל, הקושי, העגמת נפש, ההתמודדות, וכמובן שהבריחה לתאווה זה מפתה, הפיתוי מגיע בדיוק בזמן הנכון, בעיטוי הנכון, עם כל הצבעים והתירוצים...
אני חוויתי חוויה אחרת "אהבה נכזבת" בצורה קשה מאד... עם כאב גדול, משהו שלא חוויתי בחיים שלי, ובגלל שלא מספיק שיתפתי ושחררתי - כנראה שאחרי חודש התאווה מתפוצצת - התאווה והחוסר שפיות שרצו בי, ונפלתי שמונה פעמים במשך כמה ימים... אני לא מאחל לאף אחד... 
מאחל לך את כל הטוב, ממליץ לך לשתף, ללכת לטיפול רגשי - פסיכולוג אל תתבייש זה לגיטימי אנחנו בני אדם וצריכים עזרה...
אוהב אותך צריך אותך  

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים, 11 חודשים על ידי דייב 2.

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136161

  • דף חדש
  • רצף ניקיון נוכחי: 18 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 370

ב"ה

היי דודילה.יקר!
אני אכתוב קצת כאן בתוך  פתוחה
וואוו אתה מזכיר לי שיחה עם חבר טוב כאן שתוך כדי שיחה הוא ממש היה 'חם' בלשון המעטה ואמרתי לי מה קורה 'דוד'? מה אתה לא יכול להתאפק קצת? 
ואז הוא אמר לי משפט כזה: תשמע יש לי משיכה גם לגברים" דמיין את עצמך שנפגשת עם הכוסית הכי יפה בעולם והיא לבושה יפה והיא מולך" לא היית חוטא? 

ואז הבנתי משהו.. 

לעיתים אתה נמצא למטה ואתה מביט כאן בחברים אחרים שנקיים כל כך הרבה זמן וזה נותן לך מן הרגשת ייאוש איפה אני ואיפה הם? 

לעיתים הפוך אתה נקי תקופה של הרבה ימים ואתה מביט בחברים כאן שנופלים כל יום זה נותן לך מן הרגשה של צחות שאתה מצליח להתגבר (לא הכוונה שאתה שמח שהם נופלים כמובן) 

המשפט שהוא אמר לי: לעולם אל תשווה את הניסיון שלך לאחרים! 
 היום אני יודע להיות צנוע לא משנה כמה ימים אני אהיה נקי... כל אחד והכוחות שה' הביא לו... כל אחד נמצא בניסיון אחד למרות שכמכורים יש לנו הרגשה כאילו אנחנו באותה סירה
יש לך משברים מטורפים.. אני חושב שלא כל אחד היה יכול לעמוד בכל כך הרבה קשיים.. בטח לא אני! 

חשוב שלא תהיה בודד... אתה חייב משהו שאיתו אתה תדבר ותפרוק מה שעל ליבך... זה יותר חשוב מימי הנקיות.. קודם תדאג לבריאות הנפש שלך... 

בהצלחה אוהבים אותך מאוד!

"תמיד נזכור שאנחנו בנים של מלך"

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים, 11 חודשים על ידי דף חדש.

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136162

  • צורצור
  • רצף ניקיון נוכחי: 721 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 333

דודילה,
מסכים עם החברים, אבל בדרכי שלי.
מהכתיבה שלך נשמע שחסר פסיכולוג, חסר לך חבר, חסר לך מישהו שאוהב אותך ומוכן לדאוג לך ולהשקיע בך.
אולי אני ממציא... אתה תגיד...
אתה יכול למצוא את הדמות. אני בטוח. אבל זה לא מגיע בחינם. אתה תצטרך להתאמץ לחפש אותו.
אם אתה צריך עזרה לחפש, אשמח לנסות (בטלפון).

לא עוקב אחרי שרשורים שכתבתי בהם. אם אתם רוצים שאראה את התגובה שלכם, כתבו לי בפרטי.

לשאוף תמיד להתקדם!
(זה היה השם שלי בפורום בימים הראשונים. שיניתי כי רציתי שם שיתן אוירה יותר אנושית).

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136165

דייב היקר,
תודה לך על השיתוף במה שחוית, בהחלט לא פשוט בכלל...
הייתי אצל פסיכולוג בעבר. הוא מאוד עזר לי בפן הרגשי, בהעלאת הערך העצמי שלי ובעיקר בכך שאכיר את עצמי.
בכל נושא התאוות לדעתי פסיכולוג לא יוכל לתת מענה. אמנה כמה מהסיבות:
א. קשה לשתף אדם פנים מול פנים בנושאים כאלו. בפרט שאני מאוד ביישן.
ב. לתאוות אין שעות וזמנים מוגדרים. הן מגיעות בשעות הלילה המאוחרות/ הבוקר המוקדמות או סתם כך באמצע היום. עוד לא מצאתי את הפסיכולוג שיוכל לתת מענה בכל שעות היממה.
ג. פסיכולוג דורש הרבה מאוד כסף לשעת יעוץ (סביבות 300 - 400 ש"ח לפגישה). אם תעשה חישוב פשוט של 2-3 פגישות בשבוע כדי לתת מענה אינטנסיבי ליצר הרע שפועם בתוכי תגיע לאלפי שקלים מדי חודש..
ד. תפקיד הפסיכולוג (בעיקר) להכיל את המשברים והקשיים שהמטופל חווה ולהפוך אותם לכלים שישמשו למינוף המטופל. בתחום התאוות, זה משהו רגעי שאם התגברנו על התאווה, היא תחלוף ובוודאות תחזור בעוד כמה ימים. זה מלחמה תמידית שלא פוסקת, עד 120. וזה שונה מטראומה/ משבר/ קושי נפשי -(כגון: חרדה, ביטחון עצמי ירוד, ערך עצמי, דיכאון, עצבים, כעס ועוד)/ בגידה/ התעללות וכו'.
ה. הכי חשוב!!! המענה שאני מקבל כאן ב-"שמור עיניך" בינתיים הולם ומצליח להשיג את התוצאה הרצויה. היכולת לשתף באנונימיות, לדבר על הדברים הכי חסויים והכי אינטימיים בצורה נכונה, לקרוא על חברים כאן שחווים בדיוק את הדברים האלו ולהבין שאני לא לבד (תרתי משמע) נותנים לי כוחות ועוזרים לי מאוד לשמור על עצמי. וזה בלי לדבר על על ספירת הימים הנקיים שנותנים עידוד עצום להמשיך ברצף..

בכל אופן תודה ענקית על השיתוף והמענה.
אוהב מאוד ומעריך! 

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136166

תודה רבה דף חדש.

מסכים איתך, אסור להשוות בין הניסיון שלי לנסיונות של אחרים. כל אחד מקבל ניסיונות בהתאם לכוחות שה' נתן לו.

אני יוסיף על זה ויאמר שגם בתוכנו אין סף שאותו לא נוכל לעבור ותמיד צריך להיות עם היד על הדופק ועם הראש מעל המים כדי לא להידרדר לתהום שאין לו סוף.
לצערי, נפלתי כ"כ הרבה בהוצאת זרע לבטלה לפני שהתחתנתי (לפחות 3/4 פעמים בשבוע) והייתי בטוח שברגע שאתחתן הניסיונות ייפסקו. אכן הן הפסיקו, אבל לכמה חודשים בלבד. בקושי עברה תקופה קצרה בלבד עד שחזרתי כמעט לאותו מקום שבו הייתי לפני שהתחתנתי ותוך כמה שנים מצאתי את עצמי בנפילות הרבה הרבה יותר נוראיות והזויות.

המסקנה:
לא להיות שאנן ותמיד לשאוף גבוה יותר.

יש משהו שאני לא מסכים איתך, כמכורים אנחנו כן באותה סירה. לקרוא שיש כ"כ הרבה אנשים שחווים בדיוק את הנסיונות האלו להסתכל על כל אישה שעוברת ברחוב, להציץ בכל הזדמנות שאישה יושבת או קושרת נעליים על הספסל ברחוב, זה נותן עידוד שאני לא לבד.. יש עוד אנשים כמוני.. זה לא שאני חסר תקנה וחולה מין נדיר בעולם. זה משהו שתופס הרבה מאוד אנשים ויש לי סיכוי לצאת מזה בדיוק כמוהם. או להיפך, להתגבר ולשלוט בעצמי כדי לנצח ולהוכיח לעצמי שאני מסוגל לנצח, כמו בתחרות..

תודה על האכפתיות, מאוד מחמם את הלב.. אני נכנס לכאן לעיתים קרובות ופורק את חוויותי ועצם זה נותן לי כוחות להמשיך כל זה יחד עם העידוד והמילים החמות שלך ושל החברים כאן מחזקים מאוד ומביאים ב"ה תוצאות.

אוהב מאוד!!

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136167

תודה רבה המשתוקק, אתה מדהים!!
השיתוף בהחלט מיקל.

התאוות עדיין לא מרפות! אני ממש תופס את עצמי בשיניים כדי לא ליפול.

יש ימים עם ניסיונות שניראים כמו נצח (בעיקר הימים האחרונים..)

התחושה שהקושי לא נגמר יחד עם הצרכים הפיזיולוגיים לשחרר, נוראיים..

גם קשה מאוד להחזיק חזק כשלא רואים את הסוף, אני מתפלל המון לה' שלא יביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון.. ובינתיים זה עזר..

אני מודה לה' על כל יום שהצלחתי לעבור בנקיות, זה לא מובן מאליו. אני חווה בחוש את פתגם חז"ל שאלמלא הקב"ה עוזרו, אינו יכול לו.. 

אני מתפלל אליו שאמשיך לעשות את רצונו ולתת את עצמי בשביל מה שהוא דורש ממני.

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136168

שלום צורצור היקר,

האמת שיש הרבה מסביבי שמתעניינים בשלומי, בעיקר מהמשפחה. הם לא מתערבים מתי ישנתי או קמתי, אם יצאתי לעבודה או אכלתי וכו'. יותר בסגנון של מה שלומך? רוצה לבוא לארוחת ערב וכו'.

הבעייה שאני לא טיפוס שמסוגל לבנות אמון מלא עם חבר קרוב, עברתי בחיים שלי כ"כ הרבה שכל דבר אני לוקח בעירבון מוגבל.. (אבא שנטש אותי בגיל 3 ועד היום עדיין לא ראיתי אותו, אמא שניצלה את מה שסיפרתי לה כדי להעביר הלאה ולפרשן דברים לא נכון, אישה שסיפרה לי שעשתה מעשה כיעור. והיום רק ה' יודע מה היא עושה.. ועוד..)

בינתיים המענה הציבורי והפרטי כאן ב"ה מאוד עוזרים.

תודה לך,
אוהב ומעריך המון!

תגובה: התאוות לא מרפות לפני 2 שנים, 11 חודשים #136170

  • צורצור
  • רצף ניקיון נוכחי: 721 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 333

דודילה!
איזה צדיק אתה!
לענות לכל אחד כאן בצורה כל כך מפרגנת, למצוא את נקודות הטוב, לכתוב בכזו אופטימיות ושדר של שמחה ועוד נקודות טובות שמצאתי בכתיבה שלך.

אני שונא לתת לאנשים כאן עצות. זה משהו שאני לא מאמין בו. כמו שכתבת בעצמך, הרבה יותר אנשים צריכים הקשבה והזדהות מאשר יעוץ, ואם כבר יעוץ, אז שיהיה יעוץ מתוך נסיון של עצמם, שאז יש בזה צד של הזדהות, וזה גם נשמע נעים יותר ופחות בקורתי, כי אז אני לא אומר לך מה טוב לך, אלא מה טוב לי.

בכל זאת אני נכנע ללחץ, שבדיוק בגלל דבריך מרגיש לי שהעצה שלי היתה במקום, הרי אתה אומר בעצמך שלא קיבלת דמות אבהית שתתן לך חסות ודאגה.
אבל לצד השני, למה העצה לא במקום, בגלל שאני בעצם מיעץ לך לתלות את ההחלמה באנשים אחרים, וזה ודאי דבר לא נכון.
בעצם, אם הייתי יכול להמליץ לך על עצמי, להיות האיש שדואג לך, אז אולי זה היה יעיל, אבל אני לא ממליץ על עצמי.

אנסה לענות על השאלות ששאלת, רק בגלל שאתה ראוי לזה.
רעיונות איך לצאת מתאוה בזמן משבר:
קודם כל זה לא קל.
אחרי ההבנה שזה לא קל, אז אני אגיד לך שמה שעובד לי זה הסחת דעת.
לפעמים נדמה לי שהסחת דעת זו בריחה, אז אני לא יודע האם זה אידאלי, אבל זה עובד.
מה שכן, חז"ל לימדו אותנו לנצח את היצר על ידי בית המדרש, אז אולי זה גם בריחה, אלא שבעצם אם הסחת הדעת היא בתוכן ערכי, אז זה אידאלי.
הסחות הדעת שלי: ספורט, טלפון לחבר, תחביבים, עבודות הבית, כתיבה.

האובססיה לבדוק את התחתונים, מכיר. היו לי תקופות. אני לא רוצה להגיד, אבל על עצמי זה היה בעליל לא תקין. אני חושב שאפילו יש לזה מקור באחד הפרושים למשנה בזבים "יד לאמה תכרת".
לא יודע איך הפסקתי עם זה. זה גם לפעמים חוזר, אז מאיפה אני אביא לך רעיונות...
לדעתי זה כמו כל דבר בתהליך ההחלמה.
צריך להתיחס לזה כמו על פורנו, שגם אם זה לא מאפס, זה עדיין נקרה מעידה.

משמע ממך שאין לך כאן חברים מחוץ לפורום, אז ממליץ לך להיות פתוח לעניין. לא מחר, אבל שיהיה לך במודעות שאתה רוצה מתישהו להכיר כאן את אחד החברים קצת יותר, בטלפון.
בהצלחה.

לא עוקב אחרי שרשורים שכתבתי בהם. אם אתם רוצים שאראה את התגובה שלכם, כתבו לי בפרטי.

לשאוף תמיד להתקדם!
(זה היה השם שלי בפורום בימים הראשונים. שיניתי כי רציתי שם שיתן אוירה יותר אנושית).

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.60 שניות

Are you sure?

כן