ברוכים הבאים, אורח

השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? 2568 צפיות

השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12564

שלום קוראים לי.... ואני מכור לתאווה. ההתמכרות שלי מתבטאת ב.... אתמול היה לי קשה מאוד שקלתי ל.... אבל עשיתי את צעד.... וב"ה יצאתי מהמצב. אני נקי בחסדי ה' 138 יום ומתפלל לה' שאמשיך כך.

אני רוצה לשתף אתכם ידידי במה שעבר עלי היום, הלכתי ל... וראיתי... וחשבתי... הגעתי למסקנה שאני באמת מכור לגמרי אם אני לא ירים טלפון לחבר אני הולך ל... 

הסיפור שלי הוא כזה, אני בן... נשוי + מאז שאני בן... אני נופל ל... כל פעם אני בטוח שאני יכול להתגבר אבל אז מגיע הרגע ש... הייתי בעבר.... עשיתי.... התרסקתי.... הגעתי עד הקרקעית. עד שהגעתי הנה...


למי שלא הבין עדיין, אלו רק 3 קדימונים מתוך שלל הווידויים והסיפורים של כמה מהחברים כאן ובקבוצות, ואני בתוכם. לפעמים, לאחר וידוי חושפני עד כאב אני שואל את עצמי, האם השתבשה דעתי? אין לי מושג איך זה קרה, אבל אם לפני 4.5 חדשים הייתם אומרים לי שאני אספר את סיפורי ואתוודה על הכמוסים שבמחשבותי ומעשי לפני חברים, הייתי מתעלף רק מהמחשבה על כך. 

אני כמו אחרים במקום המופלא הזה,ן אדם המרגיש את עצמו נכבד למדי, בעל בעמיו, בעל משפחה ומקצוע לא רע. הכל כמעט, רק לא מכור לתאווה השם ישמור. גם עכשיו אני עדיין לא מאמין לגמרי שאני כותב את זה עלי. 

אז נכון שהכול כאן ובקבוצות אנונימי לחלוטין. אף אחד לא צריך לחשוף את עצמו בשמו האמתי. אבל למען האמת התחושה למרות זאת היא משהו שלא מעלמא הדין. 

אז איך באמת זה קרה? איך התדרדרתי לשפל שכזה? האם אני מטורף שהולך לספר על עצמו הכל?

אז כך, ראשית, בינינו אני באמת כנראה מכור לתאווה, מכיוון שאני לא ממש מטורף לגמרי אני לא אכתוב לכם את ההוכחות לכך, אבל 20 וכמה שנים בעברי, ודברים שעברו עלי מוכיחים כנראה מעל לכל ספק שזה המצב, נקודה. אמנם בחיי החיצוניים אין זכר לזה, אני נראה ממש כמוך אחי היקר שקורא עכשיו את הדברים (סליחה אם יש כאן רמז קלוש שגם אתה מכור, אני באמת לא מתכוון לזה) כלפי חוץ איש ממש מושלם, ייתכן שישנם רבים שנראים כמוני בכל מקום כמעט, לגמרי נורמלי. אבל זהו, שלא. 

הכל רק בחוץ. אני נחמד, חכם, מוצלח, מצליח, ומה עוד... אבל בתוכו... שלא תדע מצרות. שנים רבות מאוד, שבוי בידי התאווה. אוננות, מחשבות תאווה מסובכות, גלישה למקומות אסורים, סתירות ובעיות קשות באישיות בעקבות כך. טוב אז באמת בגלל הפחד הנורא מהמעשים שעשיתי הייתי בחוץ מישהו אחר לגמרי. שידרתי "עסקים כרגיל" תפקדתי ממש כמו "איש טוב ירושלים" (פעם הייתי "ילד טוב ירושלים") זו הסיבה שאמרתי קודם שאני נראה כמו רבים וטובים מסביבי.

לא חשבתי  באמת על כך שבעצם החיים שלי הולכים ומתבזבזים. בפנים אני אכול לגמרי ועושה דברים שאין להם תקווה, חוטא בחטאים שאני יודע טוב מאוד את משקלם, ובחוץ אני שחקן טוב, אפילו טוב מאוד, (אני מתערב אתכם על כל סכום שלא היה לכם צ'אנס לזהות אותי בפנים, אפילו הקרובים לי ביותר לא זיהו. אשתי ועוד) החיים שלי לא היו חיים באמת, תגידו אתם איפה הם היו? בפנים או בחוץ? התשובה היא שבאף מקום! 

כך חלפו עברו להם שנים רבות ורעות, לאט לאט הבנתי שאני לא ממש חי את החיים, בעצם אני חי אבל לא את החיים שלי. אני "משרתם של שני אדונים" שחקן אומלל שכל היום רץ מאישיות אחת לשניה, נכנס כל פעם לתוך סט הבגדים הנצרך ועושה פרצופים לכולם. ממש סיוט עלי אדמות. הגעתי למצב שנמאס לי מעצמי לגמרי.

כשכבר הייתי נפש חלולה בגוף אומלל, פתאום זרח עלי אור. אל תשאלו אותי איך זה קרה, כי אני באמת לא יודע. אבל כנראה שאני לא חולם, אם אני חולם זה כנראה החלום הארוך ביותר מאי פעם ואני הולך כבר לרשום אותו בספר ג'ינס, חלום של 138 ימים נכון לרגע זה. בכל אופן נכנסתי בסערה לחוויה החזקה ביותר שהייתה לי עד כה בימי חיי, תכנית הכרת האמת שבי וכניסה לחיים האמתיים (ונקיים)

מהר מאוד הבנתי שעלי להפוך את היוצרות. אם עד עכשיו שיחקתי בחוץ איש מקסים ובפנים אומלל. אני צריך מעכשיו להוציא את כל הזבל (סליחה מכבודכם) החוצה כדי לבנות בפנים משהו אציל ונקי. זה המצב לאשורו. כל עוד הזוהמה הייתה בפנים ואני גוננתי עליה מבחוץ לא היה סיכוי להתחיל בדרך חדשה.

אז קודם כל הייתי צריך להודות שיש לי זוהמה בפנים, אם מה שיש לי בפנים זה מרגליות ואבנים טובות כמו שאהבתי להתהדר כטווס, אז בבקשה אני אמשיך להיחנק עם זה ולשחק פני פוקר.אבל די נמאס לי מהסבל שבצביעות הנוראה והחלטתי לאחר קושי עצום ונורא, שאין לי יותר את הכח, החשק והזמן לבזבז את חיי. אני רוצה לחיות את החיים האמתיים שנועדו לי ולא חיי שקר. אז נכנעתי.

הודיתי בפני עצמי ובפני אחרים שיש לי בעיה. אני עושה ומתנהג לא כמו שאדם נורמלי אמור להתנהג. ככל שהפכתי בעניין הבנתי עד כמה אומלל וטיפש הייתי קודם, על מי עבדתי? למה סבלתי? הרגשתי הקלה נוראה בעצם היכולת להבין את מצבי. בכך שיש לי אפשרות לחלוק עם עוד חברים לדרך אנשים מקסימים ומופלאים שסובלים כמוני את הקושי. 

יש לי כמה אנשים שאינני מכירם, אם אעמוד לידם בסופר מרקט לא אדע מי הם. ולמרות זאת יש לי קשר עמוק עד כאב עם אישיותם וסיפור חייהם. מה יותר נאצל מכך? עשרות ומאות האנשים במעגלי חיי מעולם לא היו לי לעזר כמו אנשים אלו. אני מסתייע בהם בעזרה לרבדים הנסתרים והעמוקים ביותר באישיותי.

אז אני כל כך נרגש ומופתע מהדרך וההקלה, שאני ממשיך להיפתח עוד ועוד, כל וידוי הנאמר על ידי מסלק עוד אבן נגף. כל שיתוף הדדי מוריד ומקלף מעלי שכבה של צביעות מעושה. אני הופך להיות חפשי ומאושר. לא עוד תאוות אפלות המכבידות על הנפש. כל נטייה וחולשה יוצאים מיד לאור העולם ומקבלות את הפרופורציה הנכונה להם, התפוגגות באור.

החוויה שבטיהור חזקה כל כך שהיא מאפילה על כל חשש. והניקיון. איי הניקיון. ניקיון הנפש מצללים נוגים. ניקיון הלב ממעמסות דמיוניות. אני יכול לשאת את עצמי ללא סלידה.


כנראה שלא באמת השתבשתי, יש משהו ממכר ביציאה מההתמכרות.
נסו ותיווכחו !!!
נערך לאחרונה: לפני 9 שנים, 5 חודשים על ידי .

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12565

  • גד
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 313
בוא'נה, אתה ממש מתעלה מעל עצמך! אני די הפסקתי להגיב כאן, אבל הייתי מוכרח, אתה מדהים!
"וקבלה היא התשובה לכל הבעיות שלי כיום. כשאני מוטרד, זה מכיוון שאני מוצא איזה שהוא אדם, מקום, דבר או מצב - איזה שהיא עובדה של חיי - שאינם מקובלים עלי, ואיני יכול למצוא שלווה עד שלא אקבל את האדם הזה, המקום הזה, הדבר או המצב כמשהו שצריך להיות בדיוק כך ברגע זה."

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12566

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
מליון דולר.

אותי תפס דווקא הענין שהשיתוף הוא לא כדי לקבל "עזרה" או "עצה נכונה", אלא עצם השיתוף למען השיתוף. אז במחילה לא אכתוב כעת שום דבר חדש, ופשוט אצטט קטע מתוך הספר הלבן (החלק השלישי שלא מופיע בגירסא שלנו).

בקטע המדבר על הקבוצות ומדוע הם מצליחות, נכתב סעיף ג':

אנחנו משתפים בצדדים של הסיפור אותם באמת איננו רוצים לומר. זה שונה מאוד מסתם התייחסות לנושא המין. מדובר בבדיקה עצמית קפדנית וגילוי של כנות בנוגע להיבטים שונים בחיינו. אנחנו מחברים את החלקים של חיינו באופן אחר כל פעם שאנו חולקים סיפורים.

ובסעיף ד':

אנו מספרים בדיוק היכן אנחנו אוחזים היום, היכן אנחנו נופלים והיכן אנחנו מצליחים. האימרה היא כי "אני חולה בדיוק במידה של הסודות שלי". אז אנחנו מגלים את הסודות שלנו; אנחנו מוציאים אותם החוצה. בכנות ובענווה - אנחנו מקבלים כח. אנחנו מובילים על ידי החולשות שלנו.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12577

  • עינם
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • ה׳ אוהב אותנו
  • הודעות: 20
גם אני לא תמיד מגיב, אבל הפעם החלטתי לחרוג מהמנהג:
באמת מדהים! תחשוב מה יהיה אחרי 238 ימים, אחרי 338 ימים ואחרי 438 ימים WOW!!
אבל חשוב לי לומר שצריך להמשיך להיזהר ולהישמר לא לקחת את הלגימה הראשונה בשום מצב.
אני בעבר הצלחתי להיות נקי תקופה הרבה הרבה יותר ארוכה מהנ"ל, אבל לפתע הגיעה נפילה כואבת שאפילו לא ידעתי מאיפה זה בא ואח"כ היו נפילות נוספות ורבות וקשות בעקבותיה.
כך שבואו לא נתלהב יותר מידי לא מהנפילות ולא מההצלחות.
בהצלחה רבה ויישר כוח!
עינם
ברוך השם אני נושם.

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12579

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
אשריך. הכלל הוא: נפתחת - התפתחת כאדם שלא נתן לעצמו להתפתח וזכה למתנת העקרון השני  (כנות פתיחות נכונות) אני שמח בשמחתך, ומאחל לך המשך דרך מבורכת. 
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12588

וואוו אדם יסודו..
יקח לי כמה ימים עד שאחליט איך להגיב..
אתה תותח אמיתי!!כל סיפור חיים שאנשים מעלים פה גורם לי להחזיק עוד יום ועוד יום... אני כ"כ רוצה לצאת מזה...
חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד - מסתבר שלא.

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12639

  • כנוע
  • רצף ניקיון נוכחי: 3 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 334
תודה רבה לך אדם יסודו. עזרת לי עוד להבין את עצמי קצת יותר טוב כמי ש25 שנה מחביא את הסוד וכבר מרגיש תשוש מכך. אני כבר מרגיש צורך לשתף אחרים לדבר אולי עוד אצליח לעשות את זה.
עֲנֵה עָנִי שְׁפַל כָּל הַשְּׁפָלִים        וְשָׂא חֶטְאוֹ מְקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת
וְהַאֲרֵךְ נָא בְּרַחֲמֶיךָ שְׁנוֹתָיו         וְצַוֵּה כָּל שְׁאֵלוֹתָיו לְמַלֹּאת
וְתַחְשׁוֹב כָּל תְּפִלּוֹתָיו קְטֹרֶת          לְפָנֶיךָ כְּקָרְבָּנוֹת וְעוֹלוֹת
וְהָאֵל הַמְּקַבֵּל הַתְּפִלּוֹת       שְׁמַע קוֹלִי אֲשֶׁר יִשְׁמַע בְּקוֹלוֹת

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12642

  • עבד ה
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 143
אשריך ידידי

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12647

  • brit.kodes
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 177
אדם יסוד אני מסכים לכל מה שכתבתה
אבל דבר אחד אני לא מבין בכלל אצלנו והוא שאיך זה יכול להיות שלא שמנו לב לכל זה כל חיינו 20 שנה
אתה תקוע בבוץ ואז בכמה ימים אתה מבין כל כך הרבה  לפעמים זה לא נתפש ומובן

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12653

  • נעם ה'
ברית קודש היקר והטהור,
פעם שמעתי שיעור מזעזע על מרד גטו וארשה. כולם יודעים כי המרד חוסל בסופו של דבר על ידי הנאצים כשהם העלו את כל הגטו בלהבות. וכולם יודעים כי יום השואה הוא יום סיום המרד. אך מעטים מחברים בין העובדות. המרד היה בעונה שבה בד"כ וארשה מכוסה בשיכבה עבה של שלג! בכלל בפולין אין הרבה שמש וגם כשממש חם יש שם לא יותר מ20 מעלות. אז איך שרפו את הגטו? בשלג?
לא. הקב"ה הוציא חמה מנרתיקה ובזמן המרד היה במקום חום איימים של 35 מעלות. זה מה שאיפשר לארורים לשרוף את הגטו. " הָיָה אֲדֹנָי כְּאוֹיֵב בִּלַּע יִשְׂרָאֵל ".
כך גם לנו. הקב"ה נתן לנו את המתנה היקרה של ההחלמה. הוא נתן לנו גם את המחלה. לכן אנו צריכים להפרד לשלום מרגשות האשמה שממלאות אותנו. זהו דיין האמת שהחליט אותי להעמיד בניסיון המר הזה ואת השכן שלי להעמיד בניסיון שבנו נרצח ושכן אחר אישתו יצאה מדעתה.
בעבר, נפלתי רבות עם ספרים. סצנות שונות שהיו בתוך ספרים הפילו אותי ללא רחם. הייתי מסוגל לקחת ספר של 500 עמוד ולאתר תוך שניות את כל סצנות המין שהיו שם. ה' עזר לי בכך. זה ברור לי. לא הבנתי כמה הוא שם איתי, זורע לי את זרעי ההחלמה. שאכיר בו. שאדע שהוא היה איתי שם. "עימו אנוכי בצרה" - ה' איתנו גם בשאול תחתית.
שיח של פטרוזיליה שותלים בעומק של כמה סנטימטרים. עץ פרי גדול צריך לפחות חצי מטר. ה' נתן לי כח להצמיח ענפים ולעשות פרי אני מודה לו שנתן לי שורשים עמוקים.
נעם

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12660

  • אלי
  • רצף ניקיון נוכחי: 23 ימים
  • מחובר
  • דירוג פלטיניום
  • המשימה אפשרית, אחרת לא היינו מקבלים אותה!!!
  • הודעות: 1275
אדם

הוצאת לי את המילים מהמקלדת

לא יכולתי לספר את הסיפור שלי יותר טוב

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #12796

  • brit.kodes
  • רצף ניקיון נוכחי: 7 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 177
אדם יסוד הבהרתה את הנושא יפה

תאמת אני מתחבר לכל הסעיפים שכתבתה ובמיוחד ל ל סעיף: ב' ו ד'
אצלי זה היה ממש פריצת דרך

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #13058

  • mikolo
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • מדבר עם ה' - וזה עוזר לי תמיד!
  • הודעות: 104
אדם יסודו,
ואוו ואוו ואוו,
התעלפתי מהעוצמה מהכישרון, אתה ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8)

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #13113

  • mi ani
  • רצף ניקיון נוכחי: 1568 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1618
בס"ד
מדההההההההההההים!!!!!!!!
כי נפלתי קמתי! כי אשב בחושך ה' אור לי!
הסיפור שלי
forum.gye.org.il/index.php?PHPSESSID=a76822ede5e4cf190e1b2fdb3243da39&topic=1081.0

בעניין: השתבשתי? מה זו הפתיחות הזו? לפני 11 שנים, 9 חודשים #13616

  • מתנת-הנקיון
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אל תתן לעבר שלך להרוס את עתידך.
  • הודעות: 2033
אדם יקר
נתת לי את המרץ להמשיך לשפוך את ליבי.
כי עד עכשיו היססתי לפני על גילוי נועז נוסף.
משתדל לזכור:
שהנקיון הוא מתנה
שלא מקבלים אותה בחינם
שדרושה עבודה רצינית עקבית וממושכת לזכות בה
שהיא מגיעה ללא חומר משמר
שצריך להמשיך בעבודה ע"מ לשמרה
"שיהא עסק זה לי לרפואה שלימה"
זכני, אלוקי, ל"מתנת-הנקיון"
נקי ברחמיו המרובים, לא בכחי, מאז יום ה לפרשת לך לך ו' מרחשוון ה'תשע"ד 10 אוקטובר 2013
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.67 שניות

Are you sure?

כן