ברוכים הבאים, אורח

לא מאמין שזה אפשרי להיגמל
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: לא מאמין שזה אפשרי להיגמל 538 צפיות

לא מאמין שזה אפשרי להיגמל לפני 6 שנים #111952

אתמול אחרי הפסקה. של שבועיים בערך שברתי את הרצף ונפלתי בפורנו .. לפני זה עצרתי וחשבתי .. פשוט הרגשתי ריקנות ללא הפורנו .. חוסר סיפוק ..ניסיתי בדברים אחרים למלא את הסיפוק אבל לא הצליח.לפחות אני ישתדל להגביל את זה לפעם פעמיים בשבוע.. אני כבר כמה שנים מנסה וכל הזמן מצליח מקסימום לתקופה מסוימת קטנה ואז נופל ... בכלל כשאני בתקופה של התנזרות אז גם אני בכזה סטרס ולחץ לא נעים ברחוב כל הזמן כשאני רואה בחורות להתנזר מלצפות .

לי קשה מאוד לקבל .. ניסיתי ומנסה המון זמן ופשוט קשה לקבל לאור העובדה שפורנו זה בעצם תחליף זמני לבת זוג שעדיין לא מצאתי .. כמו שמבינים שגבר לא יכול להיות בלי אשה או פורנו .. אני חושב שזמן הצפייה בפורנו צריך להיות כמו למין עם בן /בת הזוג שפעם פעמיים  שלוש בשבוע זה בסדר ...  יותר מזה זה מחליש ועיסוק יתר ובזבוז זמן

דרך אגב ,זה אחד מהדברים החזקים שמפריעים לי עם הדת ,,,אני לא מבין את הדתיים איך הם אוסרים את זה .. אם בן אדם לא  מתחתן עד גיל מבוגר אז הוא פשוט זקוק לזה .. הרי כמו שאתם מבינים את הצורך להתחתן מוקדם בגלל זה  .. ובכלל בגלל האיסור הזה .. פעם סיפר לי מישהו שהוא התחתן בטעות כי השיקול שלו להתחתן היה להשיג סקס וזה ממש לא צריך להיות ככה והוא התגרש בסופו של דבר

תגובה: לא מאמין שזה אפשרי להיגמל לפני 6 שנים #111954

  • must_giveup_now
  • רצף ניקיון נוכחי: 816 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 61

אם אתה רוצה באמת להיגמל מפורנוגרפיה זה המקום בשבילך.
אך אם אתה לא רוצה... זה לגיטימי אבל אני לא חושב שהאתר הזה יכול להועיל לך.
פה לא ינסו לשכנע אותך למה פורנוגרפיה זה רע. רק יעזרו לך להיגמל.

תגובה: לא מאמין שזה אפשרי להיגמל לפני 6 שנים #111955

  • אח-שמח
  • רצף ניקיון נוכחי: 2855 ימים
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 75

שלום לך אח יקר
לכבוד הוא לי להיות אחד מההוכחות שזה אפשרי לחלוטין להיגמל
אני נקי היום קרוב לשלוש שנים ובעבר הייתי משתמש בצורה אובססיבית וחסרת שליטה
אגב , גם אז תמיד הפסקתי להשתמש אבל ב12 הצעדים קיבלתי כלים להישאר בהפסקה
אני לא יודע אם אתה מכור והאם אתה מתאים לתוכנית אבל אם אתה מנסה להפסיק ולא יכול, כדאי לך לבדוק קצת מה יש לתוכנית 12 הצעדים להציע לך
אוהב אותך
בהצלחה

אם אלוהים נראה רחוק לפתע, מי זז?

תגובה: לא מאמין שזה אפשרי להיגמל לפני 6 שנים #111965

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

אוהבים אותך מנחם.
קודם כל אני רווק, ונקי היום בחסד אלוקים יותר מחצי שנה. כן זה אפשרי. יש לי חבר שהיה נקי 5.5 שנים בתור רווק (הוא המשיך להיות נקי בתור נשוי ג"כ).
אם אתה נהנה מזה, אם כיף לך לצפות פעמיים שלוש בשבוע ולאונן - אני איתך.
אני פשוט לא מסוגל להגביל את עצמי, כשאני צופה רק 5 דקות, אני צופה רק 5 שעות וכשאני מאונן רק פעם בשבוע זה הופך לכמה פעמים ביום.
אני אין לי בעיה עם הדת, גם אם אלוקים שולח לי מכתב שמותר לי לצפות ולאונן, אני מעדיף בלי, נמאס לי להיות משועבד למשהו שדופק לי את החיים, למשהו למנהל אותי 24/7, ובעיקר משהו שמנתק אותי מעצמי מהסביבה ומאלוקים.

בתכנית 12 הצעדים למדתי כמה דברים מאוד חשובים. דבר ראשון שאני חולה ולא חוטא. אין שום קשר בין האוננות שלי לבין חטא, אני פשוט לא מאונן רק להיום כי אני לא רוצה לסבול. דבר שני, למדתי לקבל את עצמי כחולה, למדתי שזה בסדר שהתאווה עולה לי לראש, ואני מת להשתמש, אני עדיין לא צריך להתרגש ולא צריך לפעול על זה. דבר שלישי, למדתי לוותר, אני כבר לא נלחם מול המחלה שלי, אין לי כוח עליה, אני מוכן לוותר רק להיום על כל הבחורות המאוד יפות ברחוב ובמחשב, כדי שאוכל לחיות יותר טוב.

אני מצטרף לקודמי. אני לא משכנע אף אחד שכדאי להפסיק לאונן, אני סבור שזה כיף חיים, רק לי בנוסף על מה שאני נהנה מזה אני גם סובל, וכנראה שאני סובל יותר ממה שאני נהנה. אם אתה גם מעוניין, אני יכול לספר לך מה עשיתי, מה עוזר לי להישמר בהפסקה שלי עוד יום - רק להיום.

אם בא לך, צור איתי קשר בפרטי.

תגובה: לא מאמין שזה אפשרי להיגמל לפני 6 שנים #111970

אוהבים אותך מנחם. 

אין לי אלא להצטרף לדברי נתן. 

רק אציין שאם אתה פה, כנראה שאתה סובל. אם סבבה לך עם עצמך, יש אתרים יותר מרגשים מהאתר שלנו (הייתי נותן לך רשימת אתרים מעניינת מההיסטוריה שלי, אבל לא לעניין פה..) 

כנראה שלא נוח לך בסוף, לכן אתה צריך תירוצים: "זה לא הוגן לצפות מרווק, זה לא הוגן ניסיון כזה גדול". טוב, אתה יכול לשקוע ברחמים עצמיים ולקבל טפיחה על השכם: אתה באמת מסכן, זכותך להמשיך לשתות את הרעל הזה. מבין אותך לחלוטין, אני לא פעם שוקע לסוג המחשבות האלה. תודה לאל שלמדתי לזהות שזה קורה ואיך לצאת מזה. אבל לטובתנו,  אני אכתוב את זה ברור ובוטה. 

גם אני חשבתי שהבעיה שלי היא רק הדת שיש בה את האיסור המציק הזה, או אשתי שלא מבינה שזה לא נגדה, או העולם שלא מקבל "לאב אנד פיס" חופשי... עד שקלטתי שאני סובל. אם אני מוצא את עצמי

גולש שעות על גבי שעות, שגורמות לי אח"כ להיות עייף בטירוף ביום,

אם אין לי על מה לדבר עם אשתי (כי אין לי חיים מחוץ לפורנו, ואני לא הולך לדבר איתה על פורנו..),

אם אני מפסיד חברים שלא מבינים לאן אני נעלם, מנהל שלא מבין למה אי אפשר לסמוך עלי שאגיע,

אם אני הולך ברחוב ולא רואה בני אדם אלא רק פוטנציאלים למין (אולי זאת תעשה צעד גדול ויראו לה... לאן זאת הולכת וכו') -

אז אין לי חיים.

האם זה אפשרי?

השקר הזה שגבר לא יכול בלי מין הוכח מדעית כטעות. לדוגמה, אני כיום נקי מאוננות כבר יותר משבעים יום (וזה כולל אי קיום יחסים עם אשתי, כך שזו הוכחה טובה).

יש בקבוצה שלנו בחור שנמשך לגברים ונקי כבר שנתיים - תחשוב על זה, הוא בחר לא לממש את הנטיה המינית שלו ולא יהיה לו איפה לעשות את זה בהיתר, וטוב לו עם זה והוא מלא חיות וסיפוק.

מה שכן נכון, זה שגבר (וכנראה אף אחד)  לא יכול לחיות בלי סיפוק וחיבור לאורך זמן. אבל אני מעדיף חיבור לקבוצה, חברים ואלוקים מחיבור לפורנו, טינות, פחדים ורחמים עצמיים.

זה אפשרי, זה קשה (לפחות בהתחלה), אבל זה משחרר, מספק ונותן אושר בחיים.

אם תרצה - אתה מוזמן להצטרף!

אי אפשר להתקדם בלי לעבוד!

ריבון העולמים ידעתי ידעתי ידעתי
כי הנני בידך, בידך, בידך לבד
כחומר, כחומר, ביד היוצר
ואם גם אתאמץ בעצות ותחבולות
וכל יושבי תבל יעמדו לימיני להושיעני ולתמוך נפשי
מבלעדי עוזך ועזרתך
אין, אין, אין עצה וישועה

אם אני לא דבוק למעלה אני דבוק לקרקעית

נערך לאחרונה: לפני 6 שנים על ידי בסד ובהשתדלותנו.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן