ברוכים הבאים, אורח

תודה רבה לאלוהים אוהב
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: תודה רבה לאלוהים אוהב 477 צפיות

תודה רבה לאלוהים אוהב לפני 6 שנים, 3 חודשים #110386

אסירות תודה גדולה מאוד לאלוהים אוהב על הנס הגדול שעושה איתי ומשאיר אותי נקי כנגד כל סיכוי אפשרי כבר 12 יום, רק להיום!!!
אני אדם חולה מאוד ותוכנית 12 הצעדים מאפשרת לי לחיות חיים טובים ונקיים משימושים. אם אני נקי 12 יום בחסדו של אלוהים אז גם אתם יכולים. אני כשלעצמי איני יכול להפסיק לבד להשתמש, ניסיתי שוב ושוב ותמיד חזרתי להשתמש, זה חלק מרכזי בהבנה שלי כיום. אין לי כוחות להתמודד לבד עם ההתמכרות ההרסנית והערמומית שלי, אבל אלוהים יכול והוא עושה זאת בדרך מופלאה. אני אוהב להשתמש, אוהב מאוד למען האמת, אוהב ללכת לזונות, לאונן בצורה כפייתית, לצפות בפורנוגרפיה ללא גבול ולאבד את עצמי בעולמות של פנטזיה, העיקר לא לחוות את המציאות כמו שהיא. העניין הוא שברחתי כל חיי, במשך 30 שנה לפחות, הגעתי לתחתית ורק בחסד אלוהים אני חי ונמצא פה. התוכנית מלמדת אותי שניתן לחיות ללא שימושים, נכון שההתמכרות לא תעלם לעולם, אבל אני לומד לחיות לצידה, בצורה של פיכחון וניקיון מיני. שום הרגשת שימוש בעולם לא שווה בכוחה להרגשה העילאית של יום נקי, זהו נס יום יומי שקורה איתי כאשר אני עושה את התוכנית. זה ההסכם שלי עם אלוהים, אני עושה פעולות והוא עוזר לי להשאר נקי, הכל בחסדו הגדול, שכן אינו חייב לי שום דבר. 
בזמן האחרון עולות בי מחשבות רבות, איך אעשה בהחלמה בעוד כמה שנים שהילדים שלי יגדלו ויתחילו להבין עניין, איך אלך לפגישות?איך אעשה טלפונים לחברים? איך אקרא בספרות? ואז אני מבין שזה שוב הראש החולה שלי שמנסה להקשיח את הכל. אני חי רק להיום והעתיד אינו מעניין אותי כלל, מאחר ואיני שולט במה שיקרה בעתיד, אלוהים עושה זאת בדרכו המיוחדת. כמו שאלוהים דאג להביא אותי לתוכנית ומסדר לי יום נקי, הוא ידאג לי בעתיד שיגיע הזמן. כאשר אני נקי ומפוכח, לא רק שאני רואה שיש לי המון זמן פנוי, אני רואה שלאט לאט המוח שלי מתחיל לעבוד מחדש, עד היום הוא היה משותק לגמרי ועבד רק כאשר נתקלתי בתאווה ושמה הוא עבד בעוצמה גבוהה מאוד. יש לי עוד הרבה עבודה של החלמה, עבודה שתמשך כל חיי, רק להיום אשאף להתקדם רוחנית ואנסה להיות עזר לאחרים. 
אלי, אני מעמיד עצמי לרשותך, לבנות איתי ולעשות עימי ככל שתחפוץ, שחרר אותי מכבליי בכדי שאוכל לעשות את רצונך. שרצונך יעשה בחיי אמן.

תגובה: תודה רבה לאלוהים אוהב לפני 6 שנים, 3 חודשים #110396

בהצלחה.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.45 שניות

Are you sure?

כן