ט' אייר התשע"ו

הפניה לעזרה

זה מה שאנחנו מציעים:

1 – עזרה לבעלך: שלחי אותו אלינו!

אלפי גברים שמעדו ונפלו קיבלו עזרה והצליחו להשתחרר. מדובר בהתנהגויות ממכרות במיוחד, ואם אדם נחשף לפורנוגרפיה, אפילו במקרה, הוא יכול להיסחף להתמכרות רצינית. אנא, צפי בסרטון בדף הבית של האתר כדי להבין כיצד אנו עוזרים לאנשים. אנחנו מציעים פתרון לכל מי שמתמודד עם האתגרים האלה ומעוניין להחלים. הכלים שלנו פותחו בהנחיית המומחים הטובים ביותר בתחום ובאמצעות הניסיון האישי של אלפי אנשים שהצליחו לצאת לחופשי.

הפעילות שלנו כוללת אתר, פורום, שיחות ועידה טלפוניות, עלוני חיזוק יומיים בדוא"ל, קו חם לתמיכה, קבוצות 12 צעדים ותכנית החלמה לכל הרמות של המאבק או ההתמכרות. כל הפעילות שלנו היא חינם, והיא אנונימית. בפורום שלנו ובשיחות הוועידה משתמשים רק בכינויים ובכתובות דואר שאינן חושפות שם. 

הציעי לבעלך להירשם לאתר בדף הבית ולקבל את מדריך התכנית שלנו בדוא"ל שמפרט את הכלים השונים שאנו מציעים. מומלץ מאוד שהוא יתקשר בהקדם האפשרי לקו החם שלנו ויקבל ייעוץ ראשוני מרכז התכנית, ואנו נדריך אותו כיצד להתחיל לצעוד אל עבר ההחלמה.

רכז התכנית: 1599-500-119 (שלוחה 2)

מלבד זאת, בשעת הצורך, אנו מפנים את הפונים לאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בתחום. תוכלו לקבל אצלנו המלצות ומספרי טלפון.

אם את חושדת בבעלך, אך אינך מסוגלת להתעמת אתו ישירות, אנו יכולים לשלוח אליו דוא"ל אנונימי, שנראה כמו מכתב שרשרת, שיציג בפניו את האתר שלנו. כך הוא ישמע עלינו ויבין שהוא לא לבד ושיש דרך לצאת מזה. הכניסי את כתובת הדוא"ל שלו כאן.

2 – עזרה לך: את לא לבד! 

אנו ממליצים לך, בת הזוג, לקרוא את המאמרים המופיעים במדור הזה.

נוסף על כך, אנחנו ממליצים מאוד שגם את תירשמי באתר שלנו כדי לקבל גישה ל"אגף הרעיות".

יש לנו באתר פורום מיוחד לרעיות. המקום הזה נוצר בשבילך, ואת יכולה להעלות בו שאלות, להביע פחדים, וגם לקבל ולחלוק תקווה וחיזוק עם אחרות הנמצאות במצבך (תרגישי חופשי גם "לקטר"). כדי להצטרף, הירשמי לאתר ותקבלי דוא"ל שינחה אותך איך לקבל גישה לפורום הרעיות.

כמו כן, יש לנו עבורך גם קבוצות תמיכה טלפוניות ומפגשים. תוכלי למצוא מידע נוסף על אודות הקבוצות בפורום הרעיות או על ידי יצירת קשר עם גלי, מנהלת אגף הרעיות. תוכלי לפנות אליה גם כדי  לדבר עם מישהי מנוסה ולקבל ייעוץ ראשוני.

גלי, מנהלת אגף הרעיות: atlolevad@gye.org.il

מלבד זאת, בשעת הצורך, אנו מפנים את הפונים לאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בתחום. תוכלו לקבל אצלנו המלצות ומספרי טלפון.

בכל נושא אחר ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של "שמור עיניך": help@gye.org.il

אנחנו כאן בשבילך.

שמור עיניך