ברוכים הבאים, אורח

רק על עצמי לספר ידעתי
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רק על עצמי לספר ידעתי 1975 צפיות

רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94708

  • יעקב4
  • רצף ניקיון נוכחי: 91 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 2

שמי יעקב, אני מתגורר בישוב קהילתי ביהודה ושומרון, נשוי קרוב לעשור ואב לארבעה ילדים.
מתי התמכרתי? ניסיתי להיזכר. אי שם במחצית השניה של שנות העשרה. אולי 15, אולי 17.
גדלתי בגוש דן, התחנכתי במוסדות הציונות הדתית. האמת, עד שנכנסתי להדרכה בבני עקיבא, לא ידעתי בכלל שיש דבר כזה שמירת נגיעה. אל תבינו אותי לא נכון, זה לא שהייתי נוגע בבנות, פשוט לא היה לי עניין בבנות, למדתי רק עם בנים וזה משהו שפשוט לא היה רלוונטי ולא ידעתי שבכלל קיים. זה כמו שאני לא יודע את הלכות יו"ט שני של גלויות על בוריין- זה לא רלוונטי עבורי.
זה נהיה רלוונטי רק כששאלו אותי על זה, בגיל 16:
- תגיד, אתה שומר נגיעה?
- מה זה "שומר נגיעה"?
- מה, אתה צוחק? אתה לא יודע?! שלא נוגעים בבנות. אתה נוגע בבנות?
- לא יודע. תנו לי לחשוב על זה, אין לי מושג.

אחרי בירור קצר גיליתי שאסור ליגוע בבני המין השני. מכיוון שלא נגעתי גם ככה, החלטתי לתת לזה חותמת רשמית והכל היה סבבה.

שנה אחר כך ההורמונים התחילו להשתולל. נכנסתי לקשר עם נערה מהסניף כשהייתי בכתה י"א ולאחר כשנה של קשר. נכשלנו לראשונה בשמירת נגיעה. אז החלה שנה של יסורים במהלכם נכשלנו מספר פעמים. אבל חשוב לי לציין שבכל פעם זה לא נעשה לי כהיתר, זו הייתה נפילה בכל פעם מחדש.

בסוף השמינית, לקראת המעבר לישיבה, התמלאתי בהתרוממות רוח ונפרדתי ממנה. אבל משהו קרה, התחלתי להיכשל לעתים תכופות בהוצאת זרע לבטלה. השתמשתי בדמיון כדי "לזרז תהליכים" וכשזה כבר לא הספיק עברתי לשימוש בתמונות מהעיתון שהייתי גוזר ושומר, כשהעיתון לא נתן חומרים מספיק חזקים, מצאתי תמונות "חזקות" יותר באינטרנט. כך המשיכה ההידרדרות עד שהגעתי לצפיה בקטעי וידאו.

למשך תקופה קצרה של מספר שבועות התחברה אלי נערה איתה נפלתי המון. בניגוד לקשר הראשון, כאן העברה נעשתה לי כהיתר. אמנם היינו עם בגדים, אבל לראשונה הגעתי לפורקן מיני. אחרי תקופה קצרה פתאום תפסתי את עצמי ואין לי מושג מאיפה היה לי הכח, נפרדתי ממנה. אחרי יומיים נשברתי וניסיתי לחזור אליה, אבל בחסדי שמיים היא הייתה פגועה ולא הסכימה.

חזרתי לאוננות.
כל הזמן ניסיתי להפסיק. ידעתי שלא ניתן להסתיר את זה לנצח, בסוף "אתפס עם המכנסיים למטה"... אבל זה היה חזק ממני ואני בחור חכם שיודע להסתיר דברים.


לפני החתונה הייתי בטוח שזהו. אי אפשר להסתיר את זה כשמישהו חי איתך כל כך צמוד. ובכלל, כמו כשהייתה לי חברה ולא נפלתי בשפיכת זרע, קל וחומר שהחתונה תעזור. בהתחלה זה באמת עזר, אבל אחרי כמה חודשים חזרתי לסורי.

וככה המשכתי בחיי, איש משפחה בקצה התורני של הקשת הדתית לאומית שחי עם סוד גדול. "הנסיון" שלי סייע לי לזהות חבר'ה בתחילת הדרך ולסייע להם, הורים לנערים נעזרים בי ואני הגדרה מהלכת של הפתגם "אל יתהלל חוגר כמפתח".

הרבה פעמים פחדתי וייחלתי לרגע שאתפס על ידי אשתי. פחדתי מהתגובה שלה אבל האמנתי שאז באמת כבר לא תהיה לי אפשרות להמשיך.

בשבוע שעבר זה קרה. היא גילתה כבר לפני כמה שבועות אבל לקח לה זמן לפתוח את זה מולי. אני מרגיש שבגלל המעשים שלי נפערה בינינו תהום אדירה. כמו בולען שנמצא מתחת לפני השטח, הכל נראה בסדר והקרקע יציבה. אבל האמת היא שהבור נמצא שם, מכוסה בשכבת אדמה דקה. אז פתאום עכשיו נחשף כמה רעל הכנסתי לקשר בינינו, כמה חוסר אמון והסתרה. שנים שהיא הרגישה רע שהיא לא סומכת על "הבלעדיות" שיש לה עלי.

ועכשיו אני מצד אחד מלא בכוחות שמעולם לא הרגשתי להתגבר על זה. אחרי כל כך הרבה שנים אני מרגיש שאני יכול להיפתר מזה, להרגיש שלם. יש בי שמחה עצומה שהשנה ביום כיפור אוכל להכות על החטא הזה בתקווה ולא בייאוש, באמונה שאני בתהליך של תשובה אמיתית ולא צריך לומר לריבונו של עולם בדמעות שאני מצטער, אבל הוא ואני יודעים שזה לא ילך גם השנה. השנה אני מתייצב ומאמין שאצא זכאי בדין ולא רק בחסד. שמידת ארך אפיים שעמדה לזכותי מביאה אותי סוף סוף, למידת האמת.

מהצד השני, אני מבועת מהקרע הגדול שנוצר בחיי הנישואים. מול הילדים והחברים הכל בסדר. אשתי יודעת להציג כלפי חוץ. אבל ביננו. אני כל כך מתבייש, לא מעז לגעת בה, חושש שכל מחווה והשקעה מצידי תתפרש אצלה כנסיון לכפר ולהשקיט את המצפון שלי (כמו שהיא תופסת עכשיו בטעות את ההתחזקות שלי בתחום הלכתי אחר בשנה האחרונה). איך אוכל להסביר לה שזה לא בגללה, שזה לא קשור אליה? אמרתי לה את זה, אבל זה נשמע דבילי, למה אני צריך פנטזיה אם יש לי אותה? אני מפחד שהיא תעזור אותי. אני יודע שהסיכוי קלוש, אבל אני פשוט קורס רק מהמחשבה על האפשרות הזו. אני כל כך אוהב אותה. זה לא מגיע לה. זה לא הוגן. היא כל כך יראת שמיים, כל כך תמימה וצדיקה. אני לא ראוי לה.

במקום שבעלי תשובה עומדים, אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן. אולי באמת צדיקה תמימה כמוה לא מסוגלת להבין, לתפוס את אפשרות החטא הזה, את המורכבות. בא לי לבכות, כל הבאסה שלגברים הדמעות לא באות כל כך בקלות, כי שערי דמעה לא ננעלו, ואני רוצה שהיושב במרומים ירחם עלי עוד קצת ויעזור לי לשמור על הבית, שלא אגלה חס ושלום שהתעוררתי מאוחר מדי והבית נהרס.

הלוואי והייתי מצליח להסביר לה, הלוואי והייתה מקבלת אותי כמו שאני, כמו שקיבלה כל כך הרבה פגמים אחרים, גדולים וקטנים, שאני מלא בהם כרימון. כי אם היא תהיה לצידי, אם היא תתמוך בי, זה יהיה הרבה יותר קל. 

אבל אני בדרך החוצה, איתה או בלעדיה (חס ושלום)

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 7 חודשים על ידי יעקב4.

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94725

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

חבר יקר ואהוב,

מניסיון אישי שלי ושל מאות חברים רבים אחרים, שהאשה שלהם תפסה אותם, ואחר כך, למרות שהיו בטוחים שזה מה שבטוח כבר יעזור להם להפסיק לגמרי (כמו שהיו בטוחים לגבי החתונה או לידת הבן הבכור וכדו'), מצאו את עצמם שוב ושוב בתוך זה, אני מבקש ממך לחוס על עצמך, עליה ועל ילדיך, ולהצטרף לתכנית 12 הצעדים. לפי מה שאתה עצמך מתאר - אתה לא יכול לבד. אבל יש כאן פתרון שעובד גם למי שלא יכול לבד. אותי הפתרון הזה השאיר נקי שנתיים וחצי.

הכותב בדם ליבי ומצפה לישועתך,

טהרני

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94732

  • יעקב4
  • רצף ניקיון נוכחי: 91 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 2

אני לא אומר שבוודאות לא אפול יותר לנצח, אלא שיש לי בטחון שזה יהיה אחרת כי בשונה מפעמים קודמות, הפעם אני מנסה לרתום את הרצון שמתעורר בניסיון לגבש שיגרה והרגלים שיעזרו לי בהתמודדות לאורך זמן.

לגבי 12 צעדים, לאט לאט. אני עושה את הצעדים הראשונים שלי, שומר על קשר עם האנשים היקרים פה ובעיקר מנסה לייצב כרגע את הזוגיות. הכלים שאבחר להשתמש בהם לאורך הדרך תלויים מאוד בתמונת המצב הזוגית שתישאר אחרי שעשן הפיצוץ של גילוי הנפילות שלי יתפזר.

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94735

שלום חבר
ותודה על הכנות שלך. אדלג ואחסוך כרגע את הסיפור שלי. אבל כשאישתי גילתי, כ"כ התחרטתי,
עד שלא הסתכלתי על נשים, לא אוננתי, וכמובן שלא צפיתי בפורנו 48 ימים. שזה היה שיא של כל הזמנים.
אבל כמובן שחזרתי לאכול את הקיא שלי. למרות ההבטחות שלי, למרות היעוץ הפסיכולוגי שהתחלנו, למרות האהבה שלי לאישתי, למרות האיומים שאשתי איימה עלי, והעיצות שקיבלה לעזוב אותי. חזרתי בעוצמה כפולה להתמכרות שלי, השלמתי בזמן קצר את כל מה שהחסרתי בימי הנקיון שלי. כמובן שניכנסתי לקבוצות, וביקשתי שילמדו אותי פשוט איך הם עשו את זה. בחסד עליון הם הסקימו, ובחסד עליון יש לי בחירה לא להשתמש היום. אני לא התחלתי מיד קבוצות, אז אני גם לא אומר לך להתחיל. רק שיתפתי את נסיוני המר שהתמתק ברוך ה'.
אוהב

אין שום דבר בעולם שיכול לגרום לקב"ה לאהוב אותי פחות

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94741

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

שלום חבר יקר וברוך הבא,

אני לא רוצה לחזור על מה שהחברים האחרים אמרו, אבל כשאני קורא את הדברים שלך כמה הם כתובים מתוך דם הלב, אני פשוט לא יכול להתאפק.

אשתי תפסה אותי פעם ראשונה וחשבתי שזהו זה. הפעם זה יהיה אחרת. אשתי תפסה אותי פעם שניה וחשבתי שהפעם אין סיכוי שזה יקרה שוב. אבל אשתי תפסה אותי גם פעם שלישית, ואחר כך הפסיקה לתפוס אותי כי זה כבר היה ברור...

אשאל אותך את זה בצורה הכי ישירה שיש: מה ימנע ממך הפעם לחזור לאותו מקום שבו היית? הרי בלי להכיר אותך אני יודע שגם בעבר לא רצית ליפול, ונפלת נגד רצונך כיון שזה היה חזק ממך. אז מה יהיה הפעם?

אתה כותב שתגבש שיגרה והרגלים שיעזרו לך בהתמודדות לאורך זמן. מה אני יגיד לך, הלוואי שזה היה ככה מצליח. הבעיה שאנחנו לא מתמודדים כאן עם איזה הרגל מגונה שכל מה שצריך זה קצת הרגלים הפוכים שיאזנו אותו. אנחנו מדברים כאן על כח שהצליח לגרום לך לעשות דברים שידעת שהם מעמידים בסיכון את המשפחה שלך והעתיד שלך. אני לא אוהב לתת לאנשים אחרים תוויות, אבל כאן בדרך כלל אנחנו קוראים לזה התמכרות. נכון, אולי זאת לא התמכרות במובן האמיתי של המילה (ואולי דוקא כן), אבל זה לא הענין.

הענין הוא שאם ניסיתי כל כך הרבה פעמים להפסיק ולא הצלחתי, אז אני צריך משהו הרבה יותר רציני כדי שהפעם (כן, כאשר "עשן הפיצוץ של גילוי הנפילות יתפזר") תוכל להישאר נקי.

למעשה מדובר על ההבנה שאם אני רוצה להישאר נקי אני צריך לעבור שינוי פנימי אמיתי. לא רק לתת איזה חיזוק לעצמי ולהבטיח שוב בכנות ש"לעולם לא עוד", אלא לעשות טיפול מקיף. זה בדיוק מה שהחבר טהרני הציע לך כשהוא המליץ על 12 הצעדים.

ואני הקטן מוסיף ואומר - דוקא עכשיו. דוקא לפני שהעשן מתפזר, כשהכאב עדיין טרי, זה הזמן לעשות את השינוי. לא לחכות שהשגרה תקהה את הכאב ותגרום לך לשכוח כמה נורא זה השימוש בתאווה ועד כמה הרסניות יכולות להיות התוצאות.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 7 שנים, 7 חודשים #94751

  • אלי
  • רצף ניקיון נוכחי: 5 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • המשימה אפשרית, אחרת לא היינו מקבלים אותה!!!
  • הודעות: 1275
בעניינים העדינים הללו מומלץ להתייעץ עם ותיקי הפורום איך להנגיש את זה לאישה. אתה רוצה לצאת מזה, אבל גם להשאר יחד איתם.



תישאר איתנו בפורום ותצטרף לקבוצות. עכשיו כשהיא כבר יודעת אני משוכנע שהיא לא תתנגד שתיסע פעם בשבוע לקבוצה חיה.



שיהיה לך בהצלחה רבה

תגובה: רק על עצמי לספר ידעתי לפני 2 שנים, 10 חודשים #137202

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 244 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2076

מקפיץ

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן