ברוכים הבאים, אורח

סוג של חדש.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: סוג של חדש. 1816 צפיות

סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38813

תכף 22.

על עשרים השאלות עניתי מזמן בחיוב (למעט שאלות בתהזוג), אחרי שהבנתי בגיל 19-20 שאני לא יכול להמשיך במתכונת הנוכחית ושום דבר לא עוזר, כל העצות הטובות והיפות של התעמלות, פעילות יצרנית, עולם פנימי, התנדבות, חֶברה, מועילות רק כשאני נמצא בקו המשווה, אבל ברגע שאני עוזב/נעזב, בין בגלל מורכבויות נפשית וקונפליקטים שאני רועד מהם כמו לא יודע מה, בין בגלל שפשוט הכימיקלים מתעוררים מחדש אחרי זמן-מה, לא משנה מה החלטתי, איזה מסגרת אני נתון בה, מי סובב אותי, כמה אני מבין שזה דופק אותי טוטאלית ואני צריך לעשות איתחול מחדש, אני מנתק את עצמי מכל החיים ונבלע לתוך החור השחור שלי, יום יומיים שלוש ארבע, עד שאני נגמר ושונא וכועס על עצמי, כשמפעם לפעם ברבות הימים, זה הולך ופוחת, כי זה כבר נוהל שגרה, הילוך ראשון בחזרה לחיים, קל'אצ' שני, כבר לחשוב שאולי אפשר להתחיל את מה שאפשר להתחיל, לצאת לפגישות, לחשוב על כיוונים, עבודה, צבא, חיים, לחשוב שהמצב בסדר, ואז טאחח, להתרסק ולנסות להניע מחדש, ובאיזה שהוא שלב כבר לקלוט מבנה קבוע של הנעה, נסיעה ופנצ'ר, וכבר לא להתרגש מזה כמו פעם, מצחיק שאני אומר את זה בגילי, אבל, כשהייתי צעיר, וסובל, שכל נפילה הזקיקה אותי להסתובב, להתבודד, לצעוק, לבכות, להכנס לפורום, או כמו אז לפני שנתיים ללכת לקבוצת גמילה, sa, עכשיו זה נוהל קבוע, להתעורר, לצאת לריצה, להתקלח, להכניס את עצמי בחזרה לתלם, לקבוע מטרות ויעדים שבכל מקרה ימחקו בסיבוב הבא, עם כל האמונה הברורה וזה שאני מרגיש שלהבלע לחור השחור ולהתנתק זה הדבר הכי לא נכון כי הנה עוד פעם אני צריך לשחזר את מי אני ומה אני ומה הסיפור שלי על פני האדמה הזאת..

איכשהו זה מלווה אותי כבר כמו מפעל חיים, רצוא ושוב, למעלה למטה, וזה מה שמנהל אותי, לטוב ולרע, בשמינית קלטתי שזה לא ילך, ואני לא יכול לעשות עם עצמי שום דבר במצב הנוכחי, ולא להתחיל באמת את החיים, לא להתגייס, לא להתחתן, לא למצוא משהו שבאמת מעניין אותי ושאני חפץ בו, כי באיזה שהוא שלב ייגמר הדלק בגנרטור וצריך ללכת לשאוב מחדש, וככה בחרתי ישיבה שהאמנתי שבה אני אצליח להתקדם, לסגור את המינוס שהחיים הכתיבו לי, להיות מוכן לכל קונפליקט, להיות ערוך לכל סיטואציה, וכל מה שעכשיו זה רק תרגולים לקראת הדבר האמיתי, אבל מהר מאוד, אולי תוך חודש, גיליתי שהסיפור הרבה יותר מסובך ממה שאני מסכים להודות. אחרי שנה וחצי העזתי לעשות טלפון. גיליתי גם שזה לא נגמר בשיחת טלפון. גם לא בעוד שיחות טלפון. גם לא בפגישה. זה אמור ללוות עד ההלוויה עצמה, ככה אומרים. אבל אמרתי לעצמי, שמה, כבר גיל עשרים וזה לא יכול להמשיך ככה,  ומצאתי את עצמי הולך לקבוצת SA, לקחתי גם ספרות, מאוד הזדהיתי עם הרגשות, האמירה, והדרך. אבל סופו של דבר, אחרי כמה מפגשים, בכל מיני מקומות, והרבה קבוצות טלפוניות, התנתקתי מהקטע. מצאתי, למפרע, כל מיני סיבות שכנראה גרמו לנתק, אחת מהן שלא היה לי אומץ לחפש ספונסר ולא הציעו גם.

אז עכשיו אני כאן, מנסה לאתחל שוב. לא קרה שום אירוע דרמתי שהחזיר אותי הנה, זה יותר סוג של כאפה שניערה אותי, לא משנה מהי, והסתכלות לאחור וראייה של כל החודשים האחרונים, שעם כל ימי הנקיות שהצלחתי בכוחות עצמי, ובין אם זה היה חודש, שבוע או שבועיים, מצאתי את עצמי באותו *רא. ושכבר אין לי כח למחזר את עצמי, פעם אחר פעם, וניסיונות דיבור עם אנשים וזה.
אני לא יודע עד כמה אני אצליח באמת. כבר לא המאמין הגדול שהייתי פעם. מאוד סקפטי. וגרוע מזה, אדיש. אבל, עדיין, החיים שלי קוראים לי לחזור, ואם זה לא יקרה עכשיו זה יקרה מאוחר יותר, במקום הרבה יותר גרוע ועם כאפה הרבה יותר כואבת.
אתמול ניסיתי להכנס לקבוצה טלפונית של האתר הזה, (שאני חייב לציין, כשבקרתי כאן לפני שנתיים-שלוש, כשהכל היה פה בהתחלה, הרגשתי לא שייך, כמעט סולד, מהתגובות והתנועה, מן התנשאות כזו; ועכשיו, אחרי שנברתי פה ושם מאוד שמחתי על המקום וההכלה, ואת מה שנעשה פה), אבל לא הצלחתי להוציא מלה. גם כשהיה לי אומץ, גיליתי שאני על השתקה, ועד שעליתי על *6, וניסיתי שוב שכחתי ששמתי את עצמי על השתקה בפלאפון כדי שהרוח לא תרעיש; ואני עוד לא יודע עד כמה אני יכול ומוכן להתמסר, כי זה טוטאלי לחלוטין ואני צריך באמת להציב את זה בראש מעיני וכדרך חיים, ועוד לא יודע עד כמה באמת מתאימה לי הדרך המסוימת כאן, והאנשים, אבל, אני מקווה שאצליח לשרוד ולמצוא.

תודה על ההקשבה למלים המגומגמות האלה.
אשמח לעזרה והכוונה.

וקיפאון

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38825

  • יוסף (יהודה)
הזדהתי מאוד עם הכאב והבריחה של מהתוכנית.
תודה רבה לך!
אני מקווה שבאמת תמצא פה את מה שרבים מצאו, חופש, שיחרור ושלווה.

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38841

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
אח יקר,
אוהב מאוד, ומבין מאוד.
מתפלל איתך שנמצא כאן את השלווה.
לי בכל אופן קורים כאן דברים טובים.
בהצלחה.
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38888

  • מתנת-הנקיון
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אל תתן לעבר שלך להרוס את עתידך.
  • הודעות: 2033
אח יקר בטוחני שעוד תאיר באור יקרות!

מכיר מאוד את ההרגשה והכאב! מזדהה! גם אני ברחתי מהתוכנית בתקופה האחרונה וחזרתי מרוסק. גם אני איבדתי אימון בעצמי שאי-פעם אזכה לעלות על הדרך! חזק ונתחזק! אנחנו נצליח לעשות את זה. אם נעשה את התוכנית - התוכנית תעשה אותנו!
משתדל לזכור:
שהנקיון הוא מתנה
שלא מקבלים אותה בחינם
שדרושה עבודה רצינית עקבית וממושכת לזכות בה
שהיא מגיעה ללא חומר משמר
שצריך להמשיך בעבודה ע"מ לשמרה
"שיהא עסק זה לי לרפואה שלימה"
זכני, אלוקי, ל"מתנת-הנקיון"
נקי ברחמיו המרובים, לא בכחי, מאז יום ה לפרשת לך לך ו' מרחשוון ה'תשע"ד 10 אוקטובר 2013

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38921

אור יקרות, נדיר שחבר חדש נכנס לפה ומצליח לבטא את הכאב בבהירות כל כך גדולה. יכול להיות שזה קשור לכך שכבר טעמת דוגמיות של החלמה, ויכול להיות שיש לך קשר מספיק כנה ופתוח עם עצמך. בין כך ובין כך, אני בטוח שזה רק יעזור לך לקבל מלוא חופניים מכל הדברים הטובים שיש פה.
בכל אופן תודה על המילים הכואבות - עזרת לי לנסח לעצמי מה אני מרגיש.
תן לו משלו, שאתה ושלך - שלו
וכן בדוד הוא אומר "כי ממך הכל, ומידך נתנו לך"

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38925

מה שבטוח יש לך כישרון כתיבה מיוחד והבעה פנימית מעוררת במיוחד. עלה והצלח, כולנו מתפללים לניקיון בכל יום ויום - יהי רצון שתפילותינו ומעשינו יתקבלו לרצון, אמן!

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #38960

אני קולט עכשיו כיכול להיות שכל הקטע הזה שאני לא מתחיל עדיין לגעת בחיים, לא לצאת לפגישות, לא להתגייס, לא להכנס למסגרות מחיבות, זה רק בגלל שאני עדיין תפוס בזה שיש לפני ואחרי, ושאני רוצה לצאת מכל האובססיה הזאת (חשבתי גם כמה פעמים להמיר אותה לאחרת, אלכוהול למשל, לפחות אין את כל הגועל הנפשי-רוחני) ואז להתחיל את החיים. שיכול להיות שזה נכון, שצריך לבוא בנכונות ובגישה מסוימת, אבל מצד שני, זה משאיר אותי תלוש.

וקיפאון

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #39026

Newbie
אז לא, לא משתמש חדש. ישן. ישן מאוד. כזה שכבר משומש ושחוק.

וקיפאון

בעניין: סוג של חדש. לפני 10 שנים, 9 חודשים #39210

בס"ד

חבר יקר וחשוב, מאוד מאוד מזדהה איתך!!! אני בן 22 (וחצי) וכבר שנה וחצי  מעיין מדי פעם באתר של שמור עיניך!

נפלתי בזמן האחרון פעמים לא מועטות(ממוצע לאחרונה-פעם בשבוע)  ורק לפני יום וחצי נפלתי  ובאותו יום מעדתי פעמיים (בלי אינטרנט או מראות-סתם אוננות). אפרט כיצד:
בהתחשב בעובדה המשמחת, פורצת הדרך בחיי שכבר לפני חודש וחצי הצטרפתי לקב' חיה-כן קפצתי ישר למים  בלי שעשיתי כמעט שום דבר לפני זה. נכחתי רק  בשני מפגשים אך זה בהחלט השפיע עלי ועם זאת היצר פועל עלי חזק מתמיד!! דווקא מפני שהצתרפתי לתוכנית והתחלתי לדבר עם חברים-(וזה כבר לפני 4 חודשים). יש לי נפילה כמעט כל שבוע, אם זה בשז"ל ישיר ועם מושג שננכנס לי לחיים רק לפני 3-4 חודשים (התחלתי לראות לפני חצי שנה, ואף שלא שמתי לב הרגשתי מן טומאה חזקה, אף ש"לכאורה" לא התרסקתי), אם זה בקרי לילה/בוקר לאחר הרהורים קשים(באופן שחלום הנפילה  בא מאוד מהר לאחר הפנטזיה והאוננות) או פטוש(לפני חודש) ראיית פורנו כשעתיים והבנה מלאה שהגעתי לשפל מטורף ודחייה מעצמי גם בלי לגמור בכלל בכלל.
בכל אופן, אני גם לא במצב טוב ובתחושה עמוקה וחזקה ביותר שהיצר/השטן פשוט עושה לי מט סנדלרים פעם אחר פעם אף שקראתי כבר כמה ספרי שח-מט כבדים ביותר, הפנמתי הרבה(הכל במשל כמובן) ואפילו נצחתי בסימולציות קשות ביותר ופתרתי בעיות מפורסמות....(שוב במשל)
אבל בלוח שלי אני עוד תקוע בפתיחה, לא מספיק לפתוח את הכלים ולפתח מערך להתקפה! לא מספיק לגשת ל-12 הצעדים(תרתי משמע) והכי אבסורדי: הכלים שלי שאמורים להגן על המלך ורעייתו, רק מפריעים להם לברוח! לא מספיקים לזוז הצידה וכבר המלך נלכד ברשתו כתינוק שמת ברחם 5 כוכבים... אבל למה לעזזל!! הרי מה הסיכוי למט סנדלרים?? אפסי לא?? וזה קורה לי כה הרבה בדרכים שקשה לדמיין. איך דווקא עכשייו?? דווקא כשאני מצטרף לתוכנית וחברים מתקשרים אלי??? לפני זה היו לי תקופות שהחזקתי חודשיים או לפחות שבועיים פעמים רבות מאוד מאוד ועכשיו?? אפילו השארתי את המחשב בבית לפני שלושה שבועות-טין לי מחשב כבר זמן רב והדרך היחידה שלי לגשת לתכנים אסורים היא דרך  מחשב של חבר שגם הוא חסום(לא כזה מפריע) אבל בעצם אין לו בכלל רשת!
אז איך אפשר לפול/למעוד? כמה כבר אפשר לאונן כשאין כזה חשק? מסבר שעוד איך, ואני גם גולש בפלפון עם ולהמרות החסימה ומחפש באופן נואש תמונות מצוירות ועלובות באינטרנט איטי עד מוות(ברצינות) ועל השערות האלה בונה תילי דמיון??
בקיצור פרדוקסלי: אני מת לפול, מת לראות פורנו(להמרות שראיתי בחיי-פעמים ספורות), מת לאונן בבית בשקט מול אלוני אופנה (ברצינות) וכולי וכולי... מת לפגוש איזה אשה מול העיניים-לא משנה מי, אף שמגיל 8 יש לי בלב חזק חזק  את אותה אחת, היחידה שמסוגל לרצות, שנמנע לצור קשר איתה רק ורק ורק בגלל פגם הברית(אף שיצאתי עד עכשיו רק עם אחת אחרת-לזמן לא ארוך-והיא הייתה מעפנה)—להמרות וחרף כל הדברים האלה אני נופל ומשזי"ל (ישר, או שעות טובות אח"כ בשתן) בדרך הכי ילדותית והכי משעממת שיש.
אפשר להאריך עוד הרבה ולספר איך בשבועות האחרונים, בניגוד כמעט גמור לכל החיים שלי, ואפילו לתקופות טמאות יותר, ואיך אני כל הזמן משתעמם ולא עושה שום דבר מועיל!! לא מצליח ללמוד אפילו חמש דקות  אפילו את הדברים שהכי מעניינים-אפילו שאין לי תאבה... וכל זה בדיוק הפוך מההתנהלות לשלי בחיים שמגלה תמיד עניין, והאחרון שמחפש משמעות! (ויש לו תחת רציני-בד"כ)
אז בחיים לא היה לי דבר כזה, באמת. בחיים לא בזבזתי 98% מהיום! דווקא כשיש לי עומס ודברים רבים לעשות. אז מה הפתרון??
אז לאור יקרות ולכל שאר החדשים-המעטים שקוראים את דברי... 
נראה לי, לעניות דעתי הטמאה, שזה קורה לקומץ מאיתנו שמצטרפים חדשים לתוכנית ופועלת כנגדם פתאום רוח בלי מצויה...
או כמו שאמר המלט משייקספיר: "אני אינני משוגע אלא ברוח צפונית- צפונית מערבית..."
והיא נושבת לעיתים רחוקות, אבל דווקא עכשיו!! 'המלט' הסתיים בטרגדיה שנכנסה להילוך וקלצ'(כמו שאתה אוהב להתבטא-אני מחובר לביטויים פרמיטיבים יותר) דווקא כשהוא לקח עצמו בידיים והחליט לתפקד כנגד אותה רוח...
מקווה שהסיפור שלנו לא ימשיך ככה... כדאי לנו לעלות מיד על הספינות ולהפלל לרוח קיצית חזקה שתתחיל להניע אותנו כי כשנכנס בנו- החדשים בתוכנית, רצון עילאי ונכונות והבנה רצינית ואמיתית לשנות את חיינו וסוף סוף דרך רצינית ואמיתית-12 צעדים/שמור עיניך נגד ההתמכרות-נכנסת פתאום למשוואות רוח נגדית חזקה('רוח קדים תשבר'-כן עכשיו ממש בין המיצרים)... אישית כבר הייתי על אם הדרך, ולמשל בשבת 7 ברכות של בת דודה, התרגשות רצינית! אחר שבחתונה הייתי מדוכא עד ארץ וברחתי אחרי שעה(אפילו לא הספקנו לחופה) רק אחר 10 ימי נקיות כבר נפתחתי ואמרתי דב תורה ואפילו נכנסתי לבית הכנסת!! דבר שאני עושה בקושי בד"כ 3 שבועות רק אחרי נפילה, וכבר לא התפללתי חודשים!!
והנה לפתע קרי אונס במוצ"ש-שבכל זאת המשכתי ולא מעדתי אפילו בגלל זה, ויומיים אח"כ, איך לא, בבוקר י"ז בתמוז,  חצי/80% בדרך נס, נחרבתי חזק חזק.. איך? ואז התחילה התקופה המסויטת( כנגדה המפויטת-בע"ה) של בין המצרים  ועכשיו ט באב ? מה יהיה?? ועוד באמצע תקופת הבחינות שבה ציפיתי שאוכיח את עצמי ועשיו אני דוחה מראש דברים למועד ב??
בקיצור, סליחה על כל הדברים הארוכים. זה זמן רב לא כתבתי מלה בקשר לתאבה ולצרה האיומה והרגשתי שחשוב לי מאוד להתבטא ובעיקר לשתף. מקווה שלא הייתי אגוצנטרי מדי.
אז נסכם, שאם הרוחות הטובות כבר לא נושבות, אם הספינות נשברו ברוח הקדים, טרם צאתן את נמל תרשיש ואם אני רוצה לברוח כל הזמן מהמקום ומתביש  לדבר או שהיצר הרע מונע ממני לגשת אל הספנים/רבי חובל-ספונסרים!! בואו פשוט נחזור אל המים נעלה על הגלים הנכונים ונחתור חזק חזק להשיג את הסירות שכבר יצאו.
ולאור יקרות, אני באמת באמת מזדהה איתך-נראה לי שגם מאוד באישיות, אם כי אני מאמין כנראה יותר ממך בתוכנית של s.a. אשמח מאוד אם תצור איתי קשר, אפילו שאלו תשעת הימים ונושבת בי רוח נכאים(ובחוץ הכל יבש, בלי שום משב רוח, אני רחוק מהים ומכל דבר שמעורר השראה-ואני לא נכנס לבית המדרש ואני מוקף בטומאה, אך יש בי נכונות אדירה ועצומה!!). אגב, באותה חצי שנה אולי זו פעם רביעית שאני בפורום וישר  שנכנסתי, קראתי את הדברים שלך.
אז מספרי הוא: -------- (מקווה שזה לא נגד חוקי הפורום?) בהצלחה לכולם. תחזיקו חזק, לא צריך לחכות לתשעה באב....

לילה טוב

תגובה: בעניין: סוג של חדש. לפני 2 שנים, 10 חודשים #137679

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 244 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2070

מקפיץ

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.86 שניות

Are you sure?

כן