ברוכים הבאים, אורח

בעייתי! איני מוצא מנוח!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: בעייתי! איני מוצא מנוח! 4213 צפיות

בעייתי! איני מוצא מנוח! לפני 12 שנים, 2 חודשים #2735

  • naisni
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 1
שלום לכולם
אני פשוט כל כך שמח שיש כזה פורום כיום באינטרנט, לאחר שאני ואלפים כמוני נפלנו ונכשלנו כל השנים וזעקנו לעזרה ופשוט לא היה עם מי לדבר. גם רבנים ואנשי חינוך לא ידעו לתת מענה חוץ מכמה ציטוטים של חז"ל או ספרים העוסקים בנושא.
כמו שאר האורחים בפורום כמובן גם אני נכשלתי המון בשמירת עיניי ובפגם הברית. מאות פעמים הוצאתי זרע לבטלה על אף ניסיונות אינסופיים להתגבר שכללו קנסות עצומים על עצמי ועוד תעניות וקבלות. היצר הרע תמיד היה הכי חזק. אני פשוט כל כך עמוק בתאווה שלא היה מנוס מלפול. פשוט בזמנים שיצרי תקף אותי, הסתובבתי כמו חולה שחסר לו את תרופתו ולא היה לי מנוח עד שחטאתי, ורק אז נרגעתי, לפעמים זה הגיע למצב שבו פשוט נתתי עצמי ליפול בכוונה בכדי לא "להשתגע". כמובן ששום חסימה לא הייתה מספיק אפקטיבית, תמיד יש את הוויפי של השכן שאינו חסום או שיש אפשרות להחליף למסלול הנמוך ואז לצפות בחופשיות באתרים אשר אינם צנועים כלל. הבעיה שלי שהתשוקה שלי כל כך חזקה שגם תוך כדי שאני כותב את השורות האלה יצרי תוקף אותי, גם כשאני קורא את הודעות הפורום הדבר שמתחשק לי לעשות זה לפתוח אתר פרוץ להרוות את צימאוני. אני הולך ברחוב ואין אשה או בחורה שאני לא רואה אפילו בלי לשים לב אני כבר מסתכל באורך החצאית שלה או במידת הצמידות של חולצתה, רחמנא ליצלן. הבעיה קצת נרגעה עם נישואיי לפני 3 שנים, אבל לא נפסקה. לצערי עשרות פעמים עדיין נכשלתי בצפייה בפורנוגרפיה, ובהוצאת שז"ל, ועדיין אני מפנטז בראש כל מיני דימיונות. ניסיתי לדבר על זה קצת עם אשתי, אבל הבעיה שאין סיכוי אי פעם שהיא תבין כמה זה חזק אצלי, היא מנסה לעזור לי אבל איכשהו היא תמיד חושבת שאני לא מספיק אוהב אותה או שהיא לא מספיק מושכת אותי ולכן אני נופל. אינני יודע איך להתקדם בזה, אני רק יודע שמהתקופה של אחר נישואיי התחלתי קצת יותר לדבר על זה בפתיחות עם חבריי וזה קצת עוזר כי כל אחד מנסה לתת עצה לשני אבל זה עדיין לא זה. עדיין כולי מלא פנטזיות והדמיונות שלי ממשיכים לגדול, איני רואה פתח לתקווה. ב"ה כיום אני כמעט ולא מאונן אבל הטירוף עדיין כאן, עדיין עיניי נמשכות בכל מקום אחר בדיל של בשר אישה והמחשבות שלי עפות בשניות אפילו בזמנים חשובים כמו בתפילות או באמצע הלימוד גם בימים נוראים! מה אעשה?! עדיין לא זכיתי לילדים בלי שמצאנו בעיה ברורה בי ובאשתי ואיפה שהוא אני משוכנע שמאותתים לי משמיים על זה. אני חייב להודות גם שמרוב תאוותיי קצת גררתי את אשתי למעשים אסורים בתקופת אירוסינו שפיתיתי אותה לגעת בי וכן לחיבוק ונישוק. גם אחרי חתונתנו לא שמרנו ממש על כל ההרחקות בזמנים האסורים ונגענו חופשי, ושוב הכל הכל מאותו היצר הבוער בי. ב"ה בזה ממש התחזקנו היום ואנחנו משתדלים מאוד להיזהר בזה ולשמור על כל ההלכות. טוב כתבתי מספיק אני מצטער אני מקווה שלמישהו יהיה כוח וסבלנות לקרוא את כל זה ואולי לעזור לי, כל ישראל ערבים זה לזה, הלוואי שנוכל לתרום אחד לשני בעניינים כל כך חשובים.

בעניין: בעייתי! איני מוצא מנוח! לפני 12 שנים, 2 חודשים #2739

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
טוב, הדברים שאתה כותב מוכרים לי באופן אישי מעצמי. בערך אותו תהליך.

אם אתה באמת רוצה לצאת מזה, לא תוכל לעשות את זה בלי תהליך של שינוי מהותי בחיים. אי אפשר להישאר באותם חיים בדיוק רק בלי התאווה. זה לא הולך ולא יילך. גם אם תהיה כאן בפורום הרבה זמן זה לא יעשה אותך נקי.

רק שינוי מהותי של דרך החיים שלנו יכולה להציל אותנו. מה שהיה טוב למליוני אלכוהוליסטים ושאר מכורים - טוב גם לנו.

תעבוד על עצמך עם 12 הצעדים בקבוצת תמיכה, תתחיל באמת להאמין שה' מנהל לך את החיים ותעלה הלאה בצעדים. פתאום תגלה שאפשר לא להגיע למלחמה עם היצר.

ה' יעזור לכולנו.
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: בעייתי! איני מוצא מנוח! לפני 12 שנים, 2 חודשים #2796

שלום לך

העצה הא' הוא לעבור על הספר של גי"ע שנקרא HAND BOOK אני לא יודע אם תורגמו א"ז גם בעברית,

העצה השני' הוא להוריד תוכנה לסנן את המחשב ולא רק הרשת, הבן אדם כשלעמו אין לו את הכוח ללחום נגד מלאך, רק שצריך לסגור את הדלת במנעול חזק שלא יהיה באפשריות כלל ליכנס להבית 
תמשיך כבר... יאלה קדימה.... אל תסתכל אחורה
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן