ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: יום חדש 1361 צפיות

יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142679

שלום לחברים הקדושים והטהורים!
מישהו פה כתב "זנב בין הרגליים", ממש מתאים לי הביטוי. חוזר לכאן נכלם, אחרי שהתפוצץ בלון הגאווה הנפוח שלי, החושב שיכול להסתדר לבד. שכבר עברתי את זה.
האמת שכבר אתמול קצת הנחתי שזה יגיע. ידעתי שיהיה לי הרבה זמן לבד, עם פלאפון (מסונן, אבל עם מספיק יצר כדי להתגבר על ה"מכשול"). אבל לא נלחמתי בו, כי די התגעגעתי. כבר מעל שנה (!) לא צופה בפורנו, כבר זמן די רב שלא אוננתי, ומודה, פשוט קצת התגעגעתי. לניסיון הנואש, חסר הסיכוי, להשביע את רצונו של היצר שגם אם אתן לו את חיי- זה אפילו לא חצי תאוותו, לתחושת הפורקן הזו. אז נתתי לו להתקרב, לבוא, לקרוא לי, לכשף אותי בקסמיו, להפנט אותי, ולמשוך אותי אל ההפתעה שנמצאת בין ידיו, בין ידיי. הסתכלתי, התבוננתי, עשיתי כדבריו, והנה, בפתוח ידיו, אין כלום.ותחושת ריקנות, אפס.
אז נזכרתי מי אני, כמה אני חלש, כמה אין לי סיכוי לבד.
מגיע לפה בתקווה לחזור לעצמי, לימים רגועים, לשפיות ולשלווה.
מתפלל לאבינו הרחמן שיתן לי כוח לקום בחזרה, בהכנעה גדולה יותר, עם יותר ענווה. רוצה לשנות בחיי שינוי משמעותי, לא להילחם על הנפילה עצמה כי זה חסר סיכוי, אלא בשלבים המובילים אליה. מאמין שהשינוי אפשרי. למרכז את החיים בה', בזולת, ולא בי, ברצוני, בתאוותי.
רואה ומבין, במבט לאחור, שההפסד בקרב הזה לא התחיל היום, הוא התחיל כשנתתי לתאווה קצת שלטון, מדי פעם זרקתי לה עצם, נתתי לה לבחור לעשות איזשהו מעשה שהיא רוצה, אפילו קטן. מבט אחד ודי. התאווה שלי לא צריכה להיות מניע לכלום. ההיפך, כל דבר שאם אתבונן בתוכו אגלה שמקורו בתאווה- עליי לאסור אותו מיד, ולזכור את זה ולהתבונן במעשיי כדי למצוא בהם את המניעים, לתפוס אותם באיבם.
למעשה, כרגע רוצה לצעוד בשני צעדים מעשיים, ומקווה ומתפלל שאעמוד בהם בהצלחה ובשלום, בעזרת השם יתברך ומכוחו וגם בעזרת שליחתו הנאמנה, אשתי האהובה.
אז מודה אני לפניך מלך חי וקיים שאני כלום, שנמשך לכלום ויוצא עם ידיים מלאות בכלום, אך בעזרתך ובכוחך יש בי את האפשרות להתמלא באור וטוב, להיות כלי לשליחותך, לעשות רצונך בלבב שלם.
מודה לה' על אפשרות ליום חדש, על תקווה, על בחירה חופשית מסויימת, על אישה אוהבת ועל אתר כזה שנותן לי כלים כל כך חשובים.
יוצא מפה בתפילה, ליום אחד. רק חצי יום. נקי. רק להיום. ברחמיך, כי אין בכוחי אפילו דקה.
נערך לאחרונה: לפני 1 שנה, 10 חודשים על ידי מאמין בתשובה .

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142680

במשך שנים ארוכות ורבות (מידי) נלחמתי בתאווה ראש בראש. כל פעם ניסיתי דרך או שיטה אחרת, אבל המשותף לכולם היה שזה היה אני מול עצמי. לא משנה אם זה היה להסיר את המשקפיים או לטבול במקווה מידי בוקר, המטרה היתה שאני אנצח את התאווה. אבל כמו שגיליתי, התאווה זה אני ואני לא יכול לנצח את עצמי. זה כמו לנעול את המחשב עם פילטר ולשמור את האפשרות לשחזר את הסיסמא באימייל הפרטי שלי.
אז מה יקרה אם אני אפעיל המון כח רצון לבנות חומות הגנה בצורות נגד עצמי? כשתגיע שעת מבחן, אני אשקיע יותר כוחות כדי להרוס את החומות ולעשות את... מה שאני רוצה. רגע, לא רציתי מקודם לא ליפול? כן, רציתי, אבל כעת אני רוצה כן ליפול. המכורים כמוני מכירים את התחושה הזאת כאשר אנחנו מנסים לפרוץ את הפילטר שהתקנו, ואת התחושה ההפוכה כשאנחנו מנסים להתקין פילטר שלא נוכל לפרוץ אותו. פרדוקס מטורף.
אז מה עושים? שאלת המליון דולר. כמו על הרבה דברים בחיים, גם על זה אין לי תשובה. אני יכול רק לכתוב מה אני עושה (ביחד עם עוד כמה חברים נפלאים ואהובים). הפסקתי להילחם. ממש ככה. ולמרבה הפלא התאווה לא כבשה ולא ניצחה, אלא דווקא השפיות מנצחת (תודה לא-ל על כל יום שעובר). הבנתי שבעצם אני (כן, אני) דווקא רוצה מאוד ליפול, וכאשר מגיעה התאווה זה לא משהו זר לי שמנסה להפיל אותי, אלא הרצון הממש פנימי ובסיסי בתוך עצמי, ולכן אני לא מנסה להלחם עם עצמי אלא מנסה לוותר על הרצון הזה.
וואלה, להסתכל על נשים יפות זה דבר אדיר, להיות בפורונו זה בכלל כיף שיגעון, עולם הפנטזיות שלי הוא מדהים. אבל אני מוכן לוותר על כל התענוגות האלו ועל הרגשת הסחרור וההתעלות שיש לי כאשר אני משתמש בסם הזה - כי הוא בסופו של דבר הורג אותי!
אני עובר ברחוב ולפניי עוברת בחורה. אני לא נלחם בעצמי, אלא פשוט מנסה לוותר על עוד מבט של תשוקה. אני מסביר לעצמי שזה באמת כיף מאוד להמשיך להתסכל, ובאמת קשה מאוד לוותר על זה - הכאב הוא ממש פיזי - אבל אין לי ברירה ואני חייב לעצמי את הוויתור על זה. כי אם אתחיל "לשתות" במבט שלי את המראות ברחוב, יקרה לי בדיוק מה שקורה לאלכוהוליסט שלא מוותר על הכוסית הראשונה - הוא מתרסק.
ולכן אני מוכן (בצער רב ובמאמצים קשים) לוותר על הסם הנפלא הזה, כי הוא איכזב אותי יותר מידי פעמים. החבר הטוב והוותיק הזה היה אכזרי מאין כמותו ברגע שסיימתי להשתמש בו, ותופעות ההאנג אובר היו קטלניות. זהו, אני לא יכול להרשות לעצמי ליהנות יותר מהתאווה, אני חייב לוותר עליה.
לא קל, אבל מתגמל. אחרי שאני מוותר על החבר הטוב והאכזרי הזה, אני מתחיל לראות חיים אחרים.
מישהו מוכן לוותר על התאווה?


הבאתי ציטוט מהפורום, קולות של החלמה. (לא בדיוק יודע איך עושים את זה נורמלי...)
ממש חיזק אותי. נקודה שאני יודע שאני צריך לעבוד עליה, (מישהו שפעם האיר לי את זה בפורום אחר) ומשתדל להזכיר לעצמי שעוד יבואו רצונות כאלו, להסתכל, לראות, למשש, לגרות, להתגרות, להיות לא טוב. אבל יש דרל אחרת. אפשר לוותר עליהם. הלוואי! מסכים בכל ליבי לווצר עליהם פעם הבאה. על כל הכיף הזה, העונג, השיחרור הזרימה, ההתבוננות הנעימה. על הכל מוותר! לא שווה לי! לא טוב לי! לא טוב לעולם!!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142697

ב"ה מודה לה' יתברך על החסד האלוקי של היום הנקי הראשון.
לא מכוחי, מוותר גם היום על תאווה עם כל הכיף והשחרור שבה. כל זה איננו שווה לי.
מתחזק מהזכות להתחיל מסע חדש מ"יסוד שביסוד". בעז"ה נזכה ליום נקי ושפוי עם כל ישראל, ושבת שלום בקדושה, טהרה ושמחה!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142725

שלום לכל החברים הקדושים!
מודה לה' על כל הטוב שגומל איתנו. על סופ"ש נקי ושפוי.
מקווה ומתפלל רק להיום להצליח להישאר נקי ושפוי. מוותר על התאווה עם כל הכיף שבה, עם כל הסקרנות, עם החידוש והגיוון, עם כל הרעל, הסיאוב והתענוג המזעזע שלה.
מתפלל ומודה שאין בכוחי כלל להתגבר. משליך על ה' יתברך שירחם עליי וייתן לי את היום הזה, בתוך שאר ישראל בניו האהובים.

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142734

  • קדימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 371 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 494

אשריך,
איתך בדרך,
בהצלחה.

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142743

ב"ה מודה לה' על יום מוצלח, נקי ושפוי!
ממש לא מובן מאליו, לא מכוחי! חסד עליון.
מתפלל גם למחר שיהיה נקי ושפוי לכל עם ישראל ובכללם גם לי.
מקווה לוותר על התאווה גם למחר.

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142761

שלום צדיקים טהורים!
ב"ה מודה לה' על עוד יום נקי ושפוי! ממש לא מובן מאליו. ב"ה עומד במשימות לימים אלו בהצלחה בזכות סייעתא דשמיא אינסופית ועזרה מאשתי האהובה.
מודה לה' על כלים חשובים שבלעדיהם לא הייתי עומד םה היום ככה.
מתפלל ומקווה להצליח לוותר על תאווה גם הלילה ומחר. רק ליום אחד. שיהיה יום נקי ושפוי לכולנו. שנזכה להתעלות ולהיטהר לקראת מתן תורה המתחדש בעוד 5 ימים!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142783

אשריך על השיתופים! בהצלחה!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 10 חודשים #142792

המשתוקק, קדימה, חיל וכל הקדושים והמתקדשים!!
אשריכם! תודה על החיזוקים!! ממש עוזר!
תודה לאל, לא מכוחי אלא בחסד גמור, מודה לה' על עוד יום נקי! מייחל, מתפלל ומקווה גם מחר להצליח לוותר על התאווה על כל מה שהיא מציעה לי. יודע שמחר יש קצת ניסיונות של תאווה. תתפללו עליי!!
בעז"ה עוד יום נקי ושפוי אחד. רק להיום! בתוך כל שאר עמך ישראל!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142810

ב"ה היום עבר בהצלחה ובשפיות. לא מכוחי, בחסד עליון. תודה לאבינו שבשמים על התהליך, על השבוע הזה. על היום. על הזכות להיות במקום הזה.
מתפלל גם למחר נקי ושפוי. ובעז"ה לכל השבת-חג! רק להיום בעז"ה!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142824

שלום חברים קדושים!
אסיר תודה לא-ל עליון על שבת וחג טובים ושמחים בשפיות ונקיות! לא מכוחי, קיבלתי במתנה את היכולת לוותר רק להיום לימים הקדושים הללו.
מתפלל ומייחל להמשיך להתקדם, צעד אחר צעד. רק להיום. רק להיום! להישאר שפוי, נקי, לוותר על התענוג המר הזה. רק להיום!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142826

  • Kdouchatnakimimabatim
  • רצף ניקיון נוכחי: 69 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 201

פשייי !

ברוך השם ! בהחלט לא בכוחינו, אבל מגיע לנו יישר כח על הפעולות שלנו !!

אוהב אותך !

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142889

שלום!
מודה לא-ל עליון שנתן לי עוד יום נקי ושפוי. ב"ה הצלחתי בעזרתו לוותר קצת. להתקדם. לא מכוחי, ואין בכוחי להצליח מחר, אבל בעזרתו מקווה גם מחר ובסופ"ש הזה לוותר על חוויות שאני לא רוצה לעבור גם אם יש הנאה בתוכן. רק למחר! שבת שלום ומבורך ושנזכה כולנו ללב טהור לעבודתו יתברך!!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142911

שלום לכם, צדיקים בעלי תשובה!
מודה לה' על עוד יום שנתן לי במתנה!
ישתבח שמו לעד, מרגיש טוב ובריא. מתפלל להרגיש ככה גם מחר. להמשיך בדרך. רק להיום. לא להיכנס לשאננות. מוותר גם למחר בעזרת ה' ומכוחו האינסופי!

תגובה: יום חדש לפני 1 שנה, 9 חודשים #142947

חברים אהובים!
מודה לאלוקים שנתן לי עוד יום בחסד גדול נקי ושפוי!
 לא מכוחי, במתנת חינם, ריחם עליי ונתן לי לחיות חיים בריאים.
מתפלל שגם מחר אוותר על הסתכלויות של תאווה ומעשים לא טובים.
רק ליום אחד מתפלל להצליח לוותר על הכיף הזה. אנא ה' הושיעה נא!
תודה לך ה' יתברך על הדרך!!

  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן