ברוכים הבאים, אורח

זה שאני מנסה זה פשוט משמח
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: זה שאני מנסה זה פשוט משמח 467 צפיות

זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141719

בס"ד
שלום לכולם, שמי י. אני בן 36 ואני מתחיל היום מסע של 90 יום ברגשות של הודיה ושמחה לה' יתברך. זה לא סבב ראשון שלי מול הפיתויים אבל עכשיו יש לי ממש תחושה חזקה שבע"ה המסע הזה יהיה משמעותי וחשוב מאוד. המסע שלי הוא לא דווקא להתנקות מתאווה למרות שאני נופל גם בה ואתמול לצערי החלקתי לגמרי בה. המסע שלי הוא לשליטה על החיים שלי. לצערי מה שבאמת פוגע בי זה ההתנהלות מול המסכים בכלל ומול אוכל ולא בהכרח בהקשר של תאווה. נפלתי המון בעבר לשימוש מוגזם ומיותר במסכים.  לדוגמה מתחילת השבוע הזה נפלתי לשימוש של 10 שעות בשימוש באפליקציות כמו אינסטגרם פייסבוק וכו' חלק מהתכנים הם מיניים וחלק מהתכנים הם חדשות וכו' כל השימוש המיותר הזה ממש מחניק אותי. הסיבה המרכזית לנפילה שלי הוא עכב"רל היינו עייפות כעס בלבול רעב ולחץ זה מה שמפיל אותי והגיע הזמן להשתחרר מזה!!! בע"ה יתברך אני מגדיר את הנקיות שלי לא רק מול תאווה אל מול חדשות/פייסבוק/אינסטגרם/וואטספ/טיק טוק וכו' בעיניי כל שימוש מעבר לדקה באחת מהאפליקציות הללו או באינטרנט סתם בלי רצון מוגדר וספציפי זה נפילה בעיניי. ואני בע"ה אשתף פה את הרשמים שלי מהמסע. כל תגובה מחממת את ליבי ממש,אני  בשלב זה כמה שעות נקי (בהגדרה החדשה שלי) וזה תחושה נפלאה. אני מתכוון לשתף פה כל  ולהוציא לאור כל דבר שמעיק עליי שהאנרגיה מול המחשב תקח אותי לעשייה ולשיתוף ולא חלילה להפך אוהב אותכם ומאחל לכולנו בהצלחה גדולה.

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141723

  • עשר שמעון
  • רצף ניקיון נוכחי: 406 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 863

ברוכים הבאים ! שמח שאתה פה ותודה על הכתיבה היפה והכנה שלך! 

מאוד מזדהה עם הסיפור שלך בריחה למסכים אינטרנט ורשת, 
שעות לא הגיוניות ובזבוז חיים, 

מהנסיון שלי קשה מאוד ללכת ממצב של 10 שעות מסך ביום ל 0... 
אצלי מה שעבד זה בהתחלה להגדיר באמת רק את הפורנו ותאווה (תכנים מיניים למיניהם ברשתות) ובמשך הזמן מעצמו כל השאר עובר, 
היום אין לי כמעט נסיון להכנס לכל הרשתות וכו' ואפילו סרטים וסדרות כמעט לא מדבר אלי, 
כל זה לא היהיה ממלחמה ישירה איתם, אלא לאט לאט נקיות יום אחר יום שמביאה שפיות, 

ולכן מהנסיון שלי לפעמים עדיף לא ללכת על הכל בהתחלה אלא למצוא את המקומות שיש בהם תאווה (וכל אחד יכול להגיר תאווה אחרת כשהקו התחתון דיי מוסכם על הכל ולמעלה אין לו שיעור ) 
ומשם לראות מה הולך, 
זאת החויה שלי, אני לא יודע אם זה רלוונטי עבורך, או שאתה מרגיש שאתה כן יכול ללכת cold turkey על הכל ולהפסיק בבת אחת את כל הבריחה לרשת, ואם כך אתה מרגיש אדרבה! לך בכוח זה ! 
אוהבים אותך מאוד!! 

בכל מקרה אני יהיה כאן מחכה כבר לשמוע ממך,

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141730

גם אני הגעתי לאתר מתוך התחושה שאין לי שליטה על החיים- וזה מתבזבז מול מסכים, ולא כל כך ההקשר הספיצי לתאווה -על אף שהיא קיימת במידה מסויימת ומבלבלת.

ובפעם הראשונה התחלתי כמו שאתה אומר עם 0 דקות לבזבוזי המסכים,
החזקתי ככה כמעט חודש נראה לי.

אגב: היה קורה לי הרבה אז -בשבועיים הראשונים - שמסך לא פתחתי אבל כח וריכוז גם לא היה, אז הייתי נרדם מלא, וכעבור שבועיים התאזן.


אולי אתחיל שוב ה0 דקות לבזבוזי החיים האלו יחד איתך??

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141733

ראשית, ברוך הבא! שנית, מצטרף לדברי עשר שמעון. אבל יש כאלה שזה מועיל להם, לא רוצה להיות להחליש או משהו, לענ"ד תנסה, לא תפסיד הרבה - מ"מ לא הייתי הולך על זה באדיקות, שאם לא זה אז כלום.
בהצלחה! תקפיד לשתף ולעדכן!

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141746

בס"ד
היי תודה רבה לכול המגיבים ממש שימחתם אותי ו"לחיים הראויים לשמם" אתה ממש מוזמן להיצטרף אליי למסע של נקיות ממסכים. אני רוצה לשתף שהיה לי יממה מדהימה בע"ה, לא בזבזתי אפילו לא דקה מול המסכים (כאמור במוצ"ש וראשון נפלתי ל10 שעות שימוש מול אינסטגרם חדשות סרטוני פייס בוק וכד') בע"ה היה לי פשוט מדהים. גם היום שהשתמשתי במחשב כמה שעות היה שלב שחיפשתי ידע ורעיונות לניסויים וסרטוני מדע (אני מורה למדעים)  הרגשתי שאני מכוון מטרה ופועל אל מול המחשב, ולא ניפעל אל מול המחשב. זה פשוט תחושה מדהימה בע"ה. החיים שאני מתמודד איתם זה הרבה יותר החיים שלי אני חי את מה שאני רוצה באמת לחיות!!! אני גם יותר רגוע. הערה חשובה: הבעיה הגדולה שלי זה מציאות של עכב"ר ל"מ (עייף כועס רעב בודד לחוץ מפוחד) שמתי לב לדבר מדהים ש"אני" זה שמכניס את עצמי למצבים הללו. אולי התרגלתי אולי כך אני משדר לעצמי כאילו אני באמת דואג לפרנסת המשפחה אבל אני מתוך התודעה שלי מכניס את עצמי לתחושות כאלו, כביכול כדיי להניע את עצמי מה שהוביל אותי כמות מאוד רבה של פעמים. לבריחה אל המסכים. תודה על העצות להשתחרר מהנפילות אל מול תכנים  מיניים קודם ורק אז להשתחרר מנפילה אבל אצלי באמת אני חש שאני יכול ללכת על כל הקופה זה בריא לי וזה בע"ה קורה. אני ממוקד יותר פעיל יותר ועושה יותר. אני אומנם רק בסוף היום השני ואני כן פוחד לחזור לנפילות מול המסכים אבל בנתיים בע"ה זה מתקדם אוהב אותכם ומאחל בהצלחה גדולה לכולנו

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים על ידי זה שאני מנסה זה פשוט משמח.

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141754

  • שמח בחלקי
  • רצף ניקיון נוכחי: 623 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 484

"כל עוד לא הפסקת לחלום אתה מנצח..." (יש בך הכל, עקיבא)
אוהבים אותך, הכל אפשרי.
רק להיום נהיה הכי טובים שלנו בעזרת השם

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141763

תודה "שמח בחלקי" באמת שיר מדהים. אני ממש מרגיש איך ההחלמה מפעפעת בי. עכשיו הייתה לי החלקה קטנה, ואני מודיע עליה ומבין אותה. נכנסתי  לסרטון דרך הוואאצאפ הסרטון הוא ממש בסדר ("הכתרה" של רב פורים במקום בו אני מלמד) אבל ממש חשתי איך אני מתחיל להימשך לעוד ועוד דברים בפלאפון (אפליקציה של כושר וכו') וגם הסרטון עצמו משך אותי לשתיים שלוש דקות. אני נמצא במצב קצת מתסכל מול העבודה שאני מעוניין לעשות, ועדיין בע"ה זה לא היה יותר משלוש דקות שזה מדהים בייחס למה שהיה בעבר זמן שכל הזמן בערך גלשתי החלקתי ושרפתי המון שעות סתם.  אז באמת אני שמח מאוד על המקום בו אני נימצא אני מגדיר לעצמי שגם צפייה בסרטונים דרך וואצאפ היא אסורה לי וגם כניסה לאפליקצית בריאות סתם. אלא רק פעם ביום לעידכון וזהו.  אני גם קצת רעב מה שלא מוסיף אבל סך הכול בע"ה אני מודה על חלקי ועל התוכניות שיש לי. מודה על יום נקי נפלא ומזכוכך שיהיה לכולנו אהבה שמחה וטוב.  שאלה לכולם: אני ממש חש שטוב לי מדיי פעם לצורך תוכן "מצחיק" להיתגלג מצחוק מול משהו זה ממש משחרר אותי במיוחד שיש לי לא מעט לחצים בעבודה. מה אתם אומרים האם עדיף מדיי פעם כן לצפות בסטנדאפ או משהו כזה (כמובן נקי והכול) או שזה יהרוס לי? תודה מראש

נערך לאחרונה: לפני 2 שנים על ידי זה שאני מנסה זה פשוט משמח.

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141783

היי לכולם עכשיו קצת החלקתי.. זה ממש מבאס ואני גם קצת מבולבל כי בסך הכול הסתכלתי בכתבה על מורים. אבל זה מבחינתי החלקה אני לא רוצה להשתמש בטלפון שלושה חודשים שלמים אלא רק לצורכי עבודה וזהו.. נ.ב השתמשתי בפינטרסט ושם חיפשתי תכנים של כושר וקפץ לי וראיתי נשים לא בצניעות. הבעיה שזה לפעמים ניראה כמו משהו חשוב עם ערך וזה באמת לא נכון אני יכול לחפש תכנים כאלו עם בנים.

תגובה: זה שאני מנסה זה פשוט משמח לפני 2 שנים #141798

בס"ד 
היי לצערי ממש החלקתי ממוצ"ש ועד היום, זה התחיל בזה שלא אהייתי סגור אם מותר לי לראות את הלוויה העצובה של הגר"ח המשיך בזה שאני ממש מלחיץ את עצמי בייחס למשימות שיש לי לעשות. ונגמר בזה שבזבתי בערך ארבע שעות אל מול האינטרנט כולל החלקה קטנה למראות לא טובים. אני חוזר  בע"ה לעשות את מה שמוטל עליי, תפילה (ה' ממש שלח לי את אישתי שייעצה לי עצה איך להוריד את הלחץ וזה ממש בעיניי מעל הטבע) מלחמה (אצלי זה בעיקר מלחמה עם הלחץ והסטרס שאני עובר ובע"ה אני עושה לי רשימה של דרכים איך להתמודד עם הסטרס) ותורה (אני בע"ה אצטרף ללימוד תורה בבוקר מוקדם בנוסף על הסדרים שלי) מאמין שזה יעבוד אני מתחיל היום נקי כמה דקות מבזבוזי זמן בע"ה. אשמח לעידודים שלכם

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.56 שניות

Are you sure?

כן