ברוכים הבאים, אורח

מקווה להיגמל
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מקווה להיגמל 1219 צפיות

מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106117

שלום חברים קוראים לי ... ואני מכור 
מכור לשליטה בחיים, מכור לפורנו, מכור לרגשות, לטינות, לכעסים, אני מרגיש כמו פרה כל הזמן מעלה גרה, כל הזמן טוחן את כל הכעסים והטינות שלי כלפי אחרים אף פעם לא שמתי לב לזה עד שנכנסתי לתוכנית 
אני משתתף בקבוצות החיות כרגע נקי (עוד מעט) 24 שעות ונמצא בצעד 4 מקווה לסייים את היום הזה נקי 

אני רואה כמה אנשים סובלים מהתאווה הזאת אנשים שירדו לבורות שאני לא רוצה בכלל לדמיין איך הם הגיעו לשם ואני ממש לא רוצה להגיע לשם אני אומר את זה אחרי כל דובר שיש לנו בקבוצה או אחרי כל מיני סיפורים שאני שומע ובכל זאת אני נופל זה כייף לי אני לא אשקר אבל אחרי שעובר "הכייף" אני חוזר למציאות ואני ממש לא אוהב את מה שאני חווה. 
האמת נמאס לי לקטר על החיים שלי נמאס לי לקטר על הלימודים נמאס לי הדייטים נמאס לי לקטר על המשפחה ולכן 
אסיר תודה שיש תוכנית אסיר תודה שיש איפה לכתוב אסיר תודה שיש עם מי לדבר
אני נמצא בתוכנית שנתיים (עוד מעט) ואני מרגיש שבזמן האחרון אני עולה על דרך אני רוצה להגיע 3 פעמים בשבוע לקבוצות (לרוב יוצא לי פעם בשבוע) עושה כתיבה (רוצה לפחות, לרוב לא יוצא לי ) עושה תפילה (זה בכלל אני לא מצליח לעשות אולי פעם ב.. ) אבל לקבוצות אני מגיע וכל פעם אחרי שאני הלכתי לקבוצה אני מרגיש יותר טוב אבל ללכת לקבוצה להגיע לשם  זה הקושי שלי "כל התחלות קשות"

מקווה לסיים את היום הזה נקי תודה רבה שאתם איתי 

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106129

  • פשוט שמח
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1866

בהצלחה, 
שתף אותנו יותר, 
לי השיתוף מזכיר שנקודת הבחירה שלי נקלחת בשלב מסויים,
וכדאי מאד לשמור על עצמי ולא להגיע לשלב בו לוקחים לי את נקודת הבחירה

כי ידיעת האמת מחזקת הנשמה ומרחקת ממנה היצר

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106142

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
ברוך הבא לעולמנו המקסים, יש פה משהו שנותן לנו עוד כוח חוץ מהקבוצות, הכתיבה פה נשמר לאורך זמן, וזה נותן לנו מראה את ההתקדמות שלנו בהחלמה, נשמח לעמוד איתך בקשר, ותמשיך איתנו ובעז"ה נתקדם בהחלמה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106150

תודה רבה לכם 

מאז הבוקר ועד עכשיו אני הייתי מאוד עצוב, קמתי בתחושה שלא כדאי לי להמשיך בעולם הזה, אני לא יודע בשביל מה באתי לפה?!
יש איזה מישהו שאני מכיר שמרגיש לי מהצד שהכול הולך לו חלק בחיים הוא לומד מה שהוא רוצה והוא מצליח בזה מאוד יפה מרוב שהוא טוב לקחו אותו ללמוד איזה קורס שאני הייתי מאוד רוצה!! אני ממש מקנא בו!! אני אומר לעצמי איפה אני ואיפה הוא?! איך הוא מתקדם ממש יפה בחיים ואילו אני תקוע! לא מצליח בדייטים! אני גר עם ההורים! וגם אני בגיל מבוגר! וגם לא אוהב את המסלול הלימודים שהלכתי אליו (אבל מאוחר מידי להחליף) ממש רוצה לצאת מהבית שלי! ממש רוצה להיות איזה משהו מכובד בחיים שלי 
יש אנשים שהכול הולך להם טוב  "מסלול כוכבים" כמו אותו בחור ואילו אני לא זאת בלבד שאני לא מצליח להתקרב למה שהוא השיג יש לי עוד הרבה דברים להתמודד איתם כמו התאווה!! אלוקים תראה לי את הדרך! למה אני רואה רק את העקבות שלי בחול?  

התאווה הזאת הורגת אותי עד עכשיו הייתי נקי 24 שעות (בשבילי זה המון) ופשוט לא עמדתי בכל העצבות הזאת ניסיתי מוזיקה עזר לי כמה שעות...  ובסוף נפלתי אני ממש לא מסוגל להתמודד עם התאווה הזאת לבד לא יכול להתמודד עם התאווה הזאת בכלל! חייב אנשים בדרך חייב את הקבוצות את התכנית משהו שאני יכול להיאחז בו! משהו שיראה לי את הדרך! כי אני לא יכול לבד אני ממש רוצה להיות עם "ניצחון גובר והולך על התאווה" הזאת אני ממש רוצה לצאת מזה
(אפילו לבקש לא להיכנס לתאווה הזאת מלכתחילה, אבל זה כבר קרה)

השבוע הפיצו איזה עלונים בשבת על צניעות ראיתי שם במה מדובר. היה שם הרבה על אנשים כמוני אנשים שנופלים בתאווה ושם הם הסבירו כמה גיהינום מגיע לי ותכלס אני מבין אותם מה שמצחיק שזה אפילו לא הזיז לי כי אני באמת מאמין שכל עוד אני נמצא בתאווה הזאת זה המקום שאליו אני הולך ואני ממש רוצה לצאת מהמקום הזה לא בגלל שאני מפחד מגהינום (אולי קצת) יותר בגלל שאני פשוט רוצה לצאת מהמקום הזה אני רוצה להרגיש איך זה להיות אחרי 12 הצעדים. איך זה להיות בן אדם יותר טוב, בן אדם שמאמין שהכול לטובה, בן אדם שלא צריך להשתמש כידי להרגיש טוב.
מעולם לא האמנתי שאני אגיע למקום הזה אני נמצא בו תמיד שפטתי אנשים אחרים על עצם היותם במקום הזה (נראה לי שאני גם שופט את עצמי ) והנה אני גם נמצא איתם גם (מוזר תמיד דברים שזלזלתי בהם אפילו רק במחשבה שלי בסוף אני הגעתי לאותו מצב)  עד מתי??

 לא יכול להתמודד לבד מול התאווה! אבדה לי השליטה על החיים ועל עצמי, אבדה לי השליטה על כוחות הנפש שלי קשה לי מאוד לשחרר אני מאמין  שאם אני אשחרר אני אהיה כלומניק לא אגיע לשום מקום לא אגשים שום רצון בחיים שלי אם אני רוצה לדעת לנגן בגיטרה טוב חייב להתאמן כל זמן, וקשה לי להתאמן כל הזמן שאני מרגיש שאני כלום שאין לי ברק בעיניים אני רוצה את הברק הזה אבל רוב היום אני עצוב ומדוכא ובא לי לישון ולא לקום יותר 

אני מרגיש שהתכנית אומרת שפשוט צריך לוותר על הכל לא לנסות לשלוט על עצמי או על החיים שלי נראה לי שאני לא מבין את זה כמו שצריך כי אני ממש רוצה להגשים את עצמי ואם לא אעשה כלום זה לא יבוא מאליו "אלוקים עוזר למי שעוזר לעצמו"

בנוסף התכנית אומרת שכל עוד אני לא נגמלתי מהתאווה לא לצאת לדייטים, בנוסף חבר מהקבוצות אמר לי אתה רואה שלא הולך לך בדייטים אז אולי כדאי לשחרר והאמת אני רק מנסה למצוא לעצמי איזה שידוך אני מרגיש את המועקה שיש לי בדבר הזה  (לצאת 7 שנים זה המון זמן) ואני לא רואה את הסוף אני חושב שאולי כדאי לי להמשיך לצאת כי (סליחה על הביטוי ) אני צריך לשחרר קצת אני לא יכול רק לסגור את עצמי כל הזמן אין לי את הכוחות לדבר הזה מצד שני אין לי את הכוחות לצאת לדייטים אין סופיים  וגם רואים הרבה איך זוגות מתנהגים גם שאנחנו אומרים בשביל מה להתחתן עד אתה מתחתן יוצאת לך הנשמה אחרי שאתה מתחתן יוצאת לך הנשמה עוד פעם אז בשביל מה כל הכאב הזה?.  להכיל את שני הניגודיים האלו זה מוזר זה כמו להגיד "אני שבע אבל רעב" 

מקווה לסיים את היום נקי כי אני יודע שאני לא יכול לבד לא מסוגל להתמודד לבד רוצה שאלוקים יראה לי את הדרך הטובה שאני צריך ללכת בה לא לשקוע בדיכאון רוצה להביא את עצמי להגשמה עצמית ולא לעזוב את העולם הזה כלעומת שבאתי רוצה את החיים הטובים גם בעולם הזה וגם בעולם הבא וזאת הפנטזיה שלי...

תודה 

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106161

  • שבי1
  • רצף ניקיון נוכחי: 2485 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1118

הי , 
אוהבים אותך וכואב לי מה שאתה עובר .
אם תירצה כתוב לי למייל ואני יעביר טל כך שנוכל לשוחח .
Sabio1@walla.com
אשמח להיות לך לעזר .

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106167

תודה רבה 
גם היום נפלתי... כאב לי הראש וגם עכשיו כואב 
אלי תראה לי את הדרך הנכונה בה אני צריך ללכת 

תודה

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106171

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אוהבים אותך, חברים פה בשבילך,
תהיה חזק, התכנית נותנת לנו אור בעיניים.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106203

תודה רבה לכם!!

יום שלישי בדרך ל90 יום גם היום נפלתי נפלתי ב4 בבוקר ונפלתי גם עכשיו אני לא מסוגל להתמודד מול התאווה הזאת כואב לי הראש אני לא יכול לבד אני חייב עזרה דחוף אני חייב למצוא לעצמי תעסוקה אחרת ועדיף שאני אלך למקום עבודה שבוא ישפלו אותי יצעקו עלי ולא יודע מה מאשר להיות בבית ולהשתמש 

עד מתי אני אהיה ככה? עד מתי לא אוכל לשלוט בפרצי התאווה האלו? אני כבר 8 שנים בתאווה הזאת חייב לומר שזה ממש כמו סמים רק אחרי שאני לוקח את המנה שלי אני נרגע.....

בחיים לא האמנתי שאני אגיע למקום כזה! כולם חושבים שאני צדיק!!

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106208

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אוהבים אותך, שתף ושתף ותתחבר אלינו, ההחלמה זה תהליך, וכמו שכתבת כבר שאתה מוכן לבוא לקבוצות, וזה התרופה הכי חזקה מול התאווה, אז קדימה תתקשר לקו החם, ויכוונו אותך לדרך המלך.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 9 חודשים #106248

תודה רבה האמת אני כבר בקבוצות החיות עוד מעט שנתיים ואני כן מרגיש שלאט לאט אני עולה על דרך אני מאוד מקווה שאני לא חי בסרט ורק אני חושב שאני בדרך הנכונה 

אסירות תודה זה ממש לא מובן מאליו אני הבוקר נקי  ואני ממש שמח מזה מקווה להישאר נקי רק להיום 

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 8 חודשים #106487

אני לא מסוגל להתמודד עם התאווה הזאת עוד לא עבר הבוקר וכבר נפלתי פעמיים עד מתי?? זה כל כך כיף זה כל כך מושך ואני לא רוצה את זה 

מחפש ספונסר נמצא בצעד 4 בבקשה עזרו לי לצאת מהטימטום הזה!

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 8 חודשים #106490

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

אני מאמין שבקבוצות יותר קל למצוא ספונסר,
בכל מקרה אין מה לעשות לפעמים, התאווה מאוד חזקה, תמשיך לבוא, תתחבר יותר לחברים וותיקים, ואני מאמין שבעז"ה נתקדם בהחלמה.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 8 חודשים על ידי אבי גולן.

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 8 חודשים #106586

אחי היקר!! כואב לי לראות את הכאב שלך, שולח לך אהבה וחיבוק ענק
קראתי את כל השרשור, זה נשמע שאתה עובר הרבה כאב וצובר הרבה תסכול.. אני רוצה להגיד שלמרות שזה לא ניראה ככה יש תקווה. ויש אור. ואפשר לצאת מזה.
רק לאט לאט. להתחיל פעולות קטנות. אנחנו לא יכולים לשנות 8 שנים בבת אחת. אתה כותב שאתה מרגיש שאתה מתקדם וזה נפלא!! אל תשכח את זה. לא משנה אם אתה נופל או לא, משנה זה שאתה מתקדם ומשתנה לאטלאט. ואתה , כמו הכינוי היפה שלך, בדרך לחיים חדשים. ואתה יכול להגיע אאליהם!
אוהב אותך ♥

"הַשְׁלֵךְ עַל ה' יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ לֹא יִתֵּן לְעוֹלָם מוֹט לַצַּדִּיק."

תגובה: מקווה להיגמל לפני 6 שנים, 8 חודשים #106604

אהבתי! "גוש פסטר"

אני רוצה לשתף אתמול בלילה נפלתי 3 פעמים אני מרגיש כל כך מגעיל אני לא מצליח להתמודד עם התאווה הזאת וגם שנתיים שאני בקבוצות החיות  ובפועל אני לא מצליח להיות נקי יום אחד...  אם אני נקי יום אחד אז למחרת אני נופל כמה פעמים אין לי כוח להתמודד עם התאווה הזאת וגם אין לי כוח לקטר יותר !
עכשיו אני לא מרגיש שאני על דרך אני חושב לפרוש מהאתגר של  ה90 יום עד שאני אצליח להיות איזה כמה ימים נקי כי במילא אני לא מצליח.... בקבוצות החיות כל הזמן אומרים שצריך שיהיה דגש על "החלמה וריפוי" וכרגע יוצא שהדגש שלי הוא על "כמה קשה לי"

תודה

נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 8 חודשים על ידי בדרך_לחיים_טובים.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.65 שניות

Are you sure?

כן