ברוכים הבאים, אורח

מה עושים באמת??
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מה עושים באמת?? 1589 צפיות

מה עושים באמת?? לפני 7 שנים, 1 חודש #100067

  • חוזר לחיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 44

אני סובל מאוד בעיקר במובן הנפשי. אני מרגיש כלוא ותלותי מאוד בהתמכרות ההרסנית שלא נותנת לי טיפת מנוחה. היא סוחטת ממני את כל האנרגיה שיש בי ונמאס לי כבר לחיות בצורה הזאת. אני מבין שנכון להיום ואולי לתמיד איני אדם רגיל, אני לא יכול בכלל לגעת במחשב ובאינטרנט, שלא לדבר על סמארטפון חכם. אין לי אפשרות להחלים כשאני ממשיך לאחוז בידי בסם הזה ולוקח אותו לכל מקום שאני נמצא. מצד שני קשה לי מאודד מאוד לוותר עליו, איך אהיה בקשר איתכם החברים? איך אעשה כמעט כל פעולה שהיום עושים באינטרנט ללא אינטרנט?? בנק באינטרנט!! קופת חולים באינטרנט!! קניות באינטרנט!!! פורנוגרפיה בשפע באינטרנט!!! תאווה מכל הסוגים באינטרנט בשפע!!! מה אעשה??! איך אחיה ללא אינטרנט?? אני מכור למין בצורה קשה מאוד, כפייתי לאוננות ופורנוגרפיה, מלא טינות ופגמי אופי, פוחד מעצמי, חי בתוך הראש שלי בריכוז עצמי מטורף, מנותק מהסביבה וחי באשליה שיום אחד אהיה בסדר והכל יסתדר מאליו. האוננות הורגת אותי!!! מה שאני מרגיש אחרי השימושים הורג אותי אפילו יותר מהשימוש עצמו!! הגעתי לשפל ואיני מוכן להכנע ולעשות תוכנית. אני שקרן ומרמה בסופו של דבר רק את עצמי. תמיד חיפשתי קיצורי דרך אפילו בהחלמה. ישר בחרתי בדרך הטיפול התרופתי למה לעשות תוכנית ארוכה של עבודה עצמית?? אני מרגיש את גופי שבור ומרוצץ. השבוע הלכתי למטפלת אישית והייתי בשוק ממה שאמרה לי, אתה מכור ואיני יכולה לעזור לך. אתה צריך לעבוד את 12 הצעדים. הגעתי ל sa לפני יותר מ 3 שנים. לא חשבתי בהתחלה שהיום אהיה במצב הרבה יותר גרוע ורמת הנכונות שלי להחלמה תהיה כזאת נמוכה. כנראה שזה מה שקורה אחרי כל כך הרבה פעמים שאתה מובס. המלחמה הכי קשה של האדם היא מול עצמו. אני חסר אונים מול עצמי ומול הראש החולה שלי, אני סובל ממחלה אכזרית שרוצה אותי כולי לעצמה. נולדתי טבעי ובריא ככול הילדים, איך לעזאזל הפכתי להיות מי שאני היום??? למה דווקא אני???
אלוהים,אתה כולם אומרים שיכול לחולל ניסים אז איפה לעזאזל הנס האישי שלי?? עד מתי אמשיך לסבול ככה?? למה אתה מחכה?? עד שיהיה מאוחר?? האם לא מגיע לי לחיות בחופש נפשי ובשלווה?? מעולם לא הבנתי באמת את המצב שלי בהתמכרות, היום אני מבין שהוא קשה מאוד. איך לעזאזל אני מצליח להתחיל לחיות? איך אני מביא את עצמי לעשות פעולות? איך אני נכנע?? כאשר אני רואה מישהי וכמעט לא משנה מי היא, אני מיד רוצה לעשות אותה ולהרגיש שלם, אני מחפש באחרות את מה שאני צריך למצוא בך אלוהים. ראיתי המון אנשים שסובלים והרבה מאוד מהם עלו על דרך וניקיון. האם ככה נגזר עלי לחיות את כל חיי??? אני סקסוהוליסט, אני סקסוהוליסט, אני סקסוהוליסט, אני סקסוהוליסט, ככה אתה אלוהים בראת אותי אז לפחות תתן לי פתרון!! תן לי לחיות או תן לי למות..איני רוצה להמשיך ככה לחיות את חיי, אני מת מהלך על פני האדמה. אני מכור כמעט 30 שנה!!!!!!!!! כמה עוד אני צריך לרדת נמוך בשביל שיקרה לי הנס שקרה לאחרים?? אולי בכלל הנס לא צריך לקרות לי כי איני עובד כמו אחרים?? 

אל תפגעו ממני חברים יקרים, אבל את העצות תשמרו לעצמכם חבל לבזבז אנרגיה עלי. אני מכור קשה ללא תקנה, אחד מאלה שאפילו התוכנית לא דיברה עליהם. אני אדם קיצוני מאוד. נוטה לשחור או לבן. מאין יבוא עזרי???

תגובה: מה עושים באמת?? לפני 7 שנים, 1 חודש #100069

אוי אוי. אוהבים אותך חבר יקר. שברת לי את הלב. את כל מה שכתבת הרגשתי. כל מילה שלך צורבת כמו דמעה. בזמנים של הרגשות כאלה עם כל הכאב והיאוש הגדול, דווקא אז חוויתי את הקשר החזק ביותר לבורא עולם. הכעס והייאוש הנורא גם הם סוג של ביטוי עצום מול חוסר אונים לאלוקים. 

אין לי גם היום תשובות לפשר הסבל הבוקע לב ונפש. לייסורי המצפון המציקים מעבר ליכולת לסבול. למה אנחנו צריכים פעם אחר פעם ללחך עפר בפינו ולעמוד מול קיר אטום וקר. אבל דווקא בזמנים שכאלו פתאום עברה בי תחושה של "את אשר יאהב ה' יוכיח וכאב את בן ירצה" מי יודע, אולי זהו הפשר של הסבל הזה לשוב ולהתחטא לפניו בענווה ושברון לב. 

אל ייאוש חבר יקר. הייתי כבר בכל המצבים שאתב מתאר. כן, בכולם ממש. אבל היו וישנם זמנים מופלאים בהם גם אני זכיתי לראות את קרני השמש מחייכות מבעד לעננים. זה ייתכן, זה אפשרי כל עוד אנחנו כאן חיים....

מחכים לך....

תגובה: מה עושים באמת?? לפני 7 שנים, 1 חודש #100078

  • גיימס
  • רצף ניקיון נוכחי: 689 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1414

חבר יקר.
דבר ראשון מזדהים. מזדהים עם כל מילה.
דבר שני צר לי לאכזב אותך אבל אתה לא ״המכור של המדינה״. אתה לא המכור הכי רציני שיש. אתה לא היחיד שחי שחור לבן.
אתה לא היחיד שמכור 30 שנה.
אתה לא הרמאי היחיד אתה לא השקרן היחיד. אתה לא הבן אדם הכי גרוע וחסר תקנה שיש.
כולנו פה מכורים עם בעיות משלהם והרבה חברים עם בעיות יותר גדולות משלך.
אין דבר כזה אדם שהתוכנית לא יכולה לסייע לו.
יש פה אנשים שבגדו בנשים שלהם יש פה אנשים שעשו דברים הרבה יותר הזויים ממך והחלימו. אנשים שהיו משלמים הרבה כסף שההתמכרות שלהם תהיה פורנוגרפיה ואוננות החלימו לחלוטין.
אף אחד מאיתנו פה לא בחר להיות מכור כולנוה התגלגלנו לזה איכשהו. 
וזה המציאות ואת זה אי אפשר לשנות. וכשקשה עם זה צריך לבקש שלווה.
אז אח יקר צר לי לאכזב אותך. אתה לא יותר מיוחד מאיתנו אתה לא יותר מכור מאיתנו.
אתה סקסהוליסט וברוך הבא למועדון.
אף אחד לא נפגע ממך. אנחנו אוהבים אותך ומזדהים איתך.
אתה שואל מאין יבוא עזרי?
התשובה היא מהתוכנית.
אני לא יודע מה ניסית בעבר אבל אם אתה רציני אתה יכול להחלים.
דבר ראשון לגבי האינטרנט כולם פה משתמשים עם זה כי אנחנו בפורום רק אפשר להשים חסימה. 
אפשר לעבוד ולעשות הכל עם אינטרנט חסום. (אלא אם כן אתה חושב שאתה יוכל להתמודד לבד...).
רק אתה לעשות פעולות. אתה צריך להחליט שאתה עושה את זה בהתמדה וברצינות ואז תוכל להצליח.
דבר שני בתור התחלה אני ממליץ בחום על הקבוצה הטלפונית כל יום בשעה 1:30-2:15 זה ממש יוכל לעזור לך ולכווין אותך ולתת לך תקווה. 
אם אתה רוצה אשמח להיות איתך בקשר במייל - weedabest16@gmail.com
אוהבים אותך!

הכינוי שלי הוא ג'יימס ואני חבר בשמור עיניך.

אין דבר רחוק יותר מהחלמה בריאה מאשר מצב של תלות.

מנסה לזכור תמיד שמול התאווה צריך ״לוותר ולא להילחם״.

נקי בחסד אלוקים מכ״ד כסליו התשע״ו כל יום רק להיום.

תגובה: מה עושים באמת?? לפני 7 שנים, 1 חודש #100086

  • צריך חבר
  • רצף ניקיון נוכחי: 927 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 598

טוב הייתי רוצה לפתוח במילים תרשה לי להיות רשע ולומר לך .............
אבל כנראה שזה לא יועיל 
אז ידידי אני חציתי את שנות ה-40 לחיי 
נראה לי אני בשימוש מעל 35 שנה 
והנה מצאתי תקווה 
אני לא כותב לך כי בטח לא תרצה לקרא אז אכתוב לחברי היקרים מהפורום
היסוד כאן הוא התמדה במעשים קטנים כל יום מדי יום רק 5 דקות ואתה על הסוס 

תגובה: מה עושים באמת?? לפני 7 שנים, 1 חודש #100111

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
יכול להיות שנפגשנו בsa, אבל אני גם בקבוצות 3.5 שנים, ומה יש לי נקיון של 90 יום, כלום, אבל,
חבר אני מחפש אותך, רק אתה יכול לתת לי כוח להמשיך להביא יום נקי, אשמח לצעוד איתך, יש המון חברים בקבוצות שלא הצליחו, אבל תמשיך לבוא, יש עוד צעדים בנוסף לקבוצות, אשמח לעזור ולכוון,
מי אני, אבל אני מוכן לשרוף הרבה זמן בשבילך כדאי לצאת מהתאווה, תתקשר אלי, תהיה פתוח לשינויים בחיים, ולפעולות מכאיבות, ואני מאמין בהמשך הדרך.
אתה תהיה הנסשל הפורום.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.52 שניות

Are you sure?

כן