ברוכים הבאים, אורח

לא רק אוננות היא הבעיה.
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: לא רק אוננות היא הבעיה. 1129 צפיות

לא רק אוננות היא הבעיה. לפני 7 שנים, 6 חודשים #95344

  • אריאל1
  • רצף ניקיון נוכחי: 176 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 2

היי לכולם.. השם שלי הוא אריאל אני נער דתי בן 15 . ויש לי בעיה קצת יותר גדולה מאוננות ופורנוגרפיה.. אתם מבינים גם שבן אדם עושה את מה שהוא עושה הוא לא בהכרח חושב על ההשלכות של זה. כי הוא יודע שזה לא מעיד עליו כלום. הוא גבר , הוא ימצא מישהי יתחתן איתה ואז את כל החשקות שלו יספק בעזרתה . אבל לא איתי. הבעיה שלי היא בעיה הרבה יותר גדולה. הבעיה שלי היא שאני לא נמשך לבנות , אלא לבנים. המשיכה התחילה מכיתה ה' בה התחלתי לתהות לגבי עצמי .. מאז עברה שנה שנתיים וגיליתי את הפורנוגרפיה . כל מה שהייתי צריך כדי לפרוק את הבדידות ואי שייכות שהרגשתי . זה היה העולם הוורוד שלי ולאט לאט הוא סגר עליי עד שהרגשתי שהוא לא שייך לי , אני שייך לו. התמכרתי ולאט לאט התחלתי לתת ללב שלי וליצר הרע לשלוט בי. התחלתי להתקרב לידידים שלי שהיו מזוהים כאנשים כמוני . ולעשות איתם דברים לא טובים בכלל.. הדבר הזה סותר את מי שאני ואת מה שאני רוצה להיות. גם אני רוצה להקים משפחה עם אישה וילדים ולהתפלל בבית הכנסת איתם . אבל משום מה אני לא נמשך אליהם מינית. אשמח לדעת אם יש מישהו שעובר את מה שאני עובר , אני אצטרך במסע הזה לשתף אנשים בחיים שלי. אם קראת את זה ואתה מזדהה עם הסיטואציה פחות או יותר דבר איתי...

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 6 חודשים על ידי אריאל1.

תגובה: לא רק אוננות היא הבעיה. לפני 7 שנים, 6 חודשים #95345

צדיק,
קודם כל אני רק רוצה לומר שעדיף לא לפרסם פה בפרהסיא את האימייל שלך, אז כדאי שתוריד את זה.
דבר שני,
אתה לא לבד!
אני לא סובל מאותה בעיה שלך, אדרבא, אני סובל בדיוק מההפך, שאני נמשך באופן חזק וקשה מאוד לבנות, כל בחורה שבטעות עוברת מול עיניי, ישר הלב שלי נתקף בתאווה ובחשק. בקיצור, כל אחד והבעיות שלו.
אני לא מומחה שיעזור לך עכשיו לצאת מזה, אבל אני בהחלט יכול לומר לך שאתה לא לבד ויש עוד הרבה שסובלים כמוך מאותה הבעיה ויש גם עוד הרבה שיצאו מזה ועכשיו הם חיים עם אישה וילדים, באושר ובעושר. אז קודם כל לא משנה מה, העיקר שאל תתייאש ואל תפחד שלא תצא מזה, כי זה בוודאי אפשרי לצאת מזה.

דבר שלישי, אני מציע לך לפנות למישהו מקצועי או מומחה בעניין, גם פה באתר יש כמה כאלה נראה לי, אתה יכול לנסות באופן הבא - תסתכל בצד ימין של המסך למטה ותראה עיגול כחול עם מלבן לבן בתוכו שמחייך, תלחץ עליו, ותדבר עם אחד מהאנשים שיופיעו שם. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך.
בהצלחה רבה, וחג שמח.

העיקר זה תודה והודאה.
על כל יום נקי תגיד תודה רבה לקב"ה ששמר אותך נקי.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.29 שניות

Are you sure?

כן