ברוכים הבאים, אורח

החלמה ללא תוכנית!!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: החלמה ללא תוכנית!!! 2464 צפיות

החלמה ללא תוכנית!!! לפני 7 שנים, 5 חודשים #95322

  • המכור

שלום חברים,

אני מכור למין ולא משנה כמה אתעלם מהעובדה הזאת היא לא תעלם ממני. השעה עכשיו 16:00 ואנו נמצאים בעיצומו של יום הכיפורים. היום שהתחיל אתמול בצורה חיובית ,אחרי שהייתי נקי במשך כמעט חודש , בא היום לקיצו. 
התעוררתי בבוקר ומיד עלתה בראשי המחשבה למה בכלל אני צריך ללכת לבית הכנסת? למה עלי להמשיך ולהיות בצום? אני הרי לא עשיתי שום דבר לאף אחד בעולם, טוב אולי רק למספר מצומצם של נשים. בכך החלטתי שאני לא הולך לבית הכנסת הבוקר,מאחר ואיני הולך להתפלל כדאי שאשתה תה ירוק וארגע לי. לאחר מכן פתחתי את המחשב נייד כשכל כוונתי היא לשבת וללמוד, הרי אפשר לנצל את היום הזה בצורה נהדרת ללמידה מעמיקה, שכן הכל שקט מסביבי. 

באמת התחלתי ללמוד ואפילו עשיתי זאת במשך כמה שעות טובות, אלא שמחשבה אחת בודדת של שכרון כוח גרמה לי להתרסק. מחשבה אחת חולה שעלתה בראשי, שהנה אני כבר בריא ולא מכור עוד, עובדה שאני לומד שעות במחשב ולא מתפתה. מחשבה אחת קטנה וערמומית שגרמה לי להכנס רק לשניה אחת לחדרי הצא'ט ולבדוק מי נמצא שמה? אבל אותה מחשבה ערמומית השאירה אותי בצאט במשך כמעט ארבע שעות!!! אני חווה שוב על בשרי את טעם הנפילה המרה, את חוסר הכוח מול התאווה, את התלות בה. אני רואה שוב שעשיית שריר, כמו במקרה שלי, יכולה להחזיק גם חודש של ניקיון ואף יותר. אבל ניקיון אמיתי ומפוכחות מינית אינם באים בקלות, אני צריך להרוויח אותם בעבודה קשה, בכניעה ומסירת עצמי לספונסר ולחברים, עלי לוותר על האגו, להבין שאני לא יכול לבדי!!!! הרי ניסיתי אלפי פעמים להפסיק ובכל פעם חזרתי להשתמש מחדש, בדיוק כמו הפעם. אני מרגיש עייף ומיואש, כאילו שאבו מגופי את כל החמצן שבו. הדבר היחיד שמעודד אותי, הוא הידיעה שנפילות הן חלק מהדרך לניקיון, לא חלינו ביום אחד, ואין מצב שנבריא ביום אחד. יש בתוכי מטענים רגשיים שאני נושא עימי שנים על גבי שנים. איני אוהב את עצמי מספיק בלשון המעטה, ותמיד הענקתי לאחרים על חשבון עצמי אני. ביום הכיפורים הזה אולי יותר מכל עלי לבקש סליחה ומחילה מעצמי!!! סליחה שאני פוגע באדם היקר ביותר בעולם{אני} שוב ושוב ושוב. סליחה שאני לא אוהב את עצמי, לא מקבל את עצמי כמו שברא אותי אלוהים. אני צריך לקבל את עצמי באהבה, לעשות את תוכנית 12 הצעדים בשמחה, לזכור שזאת זכות שלא נתנת לכל אחד בחיים האלו. כאשר אני מאמין שההכחשה של ההתמכרות או שתיית כדורים, תעלים ממני את ההתמכרות, אני דן את עצמי לסבל. מאחר והנפילה תבוא באופן וודאי ביותר, השאלה היא רק מתי? כמה זמן אתאושש ממנה שוב? 

אני כמכור אמיתי צריך לזכור שהפתרון היחיד שיכול להציל אותי הוא תוכנית 12 הצעדים!!! דרכי ביניים לא העלו דבר!!! 
התוכנית נותנת לי שינוי אמיתי בתוכי, שינוי גישה לחיים שמגיע מעבודה פנימית, ולא שינוי שמגיע ממשהו חיצוני כמו כדורים או פעילות ספורטיבית. הנפש שלי צריכה להחלים, משנים של פגיעה בה, ללא רחמים וללא הבחנה. 

מיליוני מכורים בעולם!!! לא פחות ולא יותר... מצאו שלווה בחיים, מצאו מנוחה לנפשם העייפה. מאחר ואני בעל אישיות המועדת להתמכרויות, התוכנית היא הפתרון האידיאלי הטוב ביותר עבורי!!! התוכנית תתן לי מענה ודרך התנהגות לכל תחום אפשרי בחיי. עלי לזכור שהתאווה אוהבת חושך, היא אוהבת לבודד אותי מהסביבה. התוכנית נותנת לנו אור, חברותא לשתף בה את מה שעובר עלינו.

בורא עולם, אני מצטער על הצער שגרמתי לך בהתנהגותי, דווקא ביום חשוב וקדוש כזה. אבל אני רוצה שתזכור שאיני אדם רע, אני אדם חולה!!! במחלה רוחנית וחסרת רחמים!!! 

למרות שזה יהיה חוצפה בכלל לפנות אליך, אני מבקש ממך, אל תעזוב אותי לבד. 
איני אדם בריא, זכות הבחירה נלקחה ממני. איני שולט בהתנהגותי ואבדה לי כל שליטה על חיי.

מקוה לימים טובים יותר...

תגובה: החלמה ללא תוכנית!!! לפני 7 שנים, 5 חודשים #95326

  • קדימה הלאה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538

אוהבים אותך אח יקר!!
המחלה שלי היא מאוד קשה אם אתה כמוני צריך לטפל בה לעומק.
ספונסר זה אחד הכלים שעוזרים לי מאוד.
לא חייבים לסבול יש פתרון.
שיהיה הרבה בהצלחה! 

תמיד אשמח לעזור! ניתן לשלוח הודעה פרטית במקרה שצריך..

תגובה: החלמה ללא תוכנית!!! לפני 7 שנים, 5 חודשים #95362

  • קשה לי1
  • רצף ניקיון נוכחי: 29 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 28

אל תשבר היצר הרע מאשים אותך תהיה רק בשמחה

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן