ברוכים הבאים, אורח

מסע ארוך אל האושר
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מסע ארוך אל האושר 1163 צפיות

מסע ארוך אל האושר לפני 5 שנים, 4 חודשים #115539

אני חוזר לכתוב כי אולי זה מה שיעזור לי להתמודד ולתת לי את הכוחות להתגבר. רציתי ללכת לשבו"ש .(שבוע ישיבה) עם החברים כדי לראות מה זה ישיבת הסדר ומה עושים שם, אבל בעיקר בשביל להיות נקי, מיום רביעי עד מוצ"ש. 
אתמול, ביום רביעי יצאנו ביחד בבוקר 6 חברה לישיבת הסדר בשדרות, השיעורים היו טובים התפילות מדהימות, הרבנים מעולים, אך האנשים שבתוך הישיבה הם לא סגנוני, לכן רציתי לא להמשיך לשבת וגם לא להפסיד לימודים, אז חזרתי ברכבת על הבוקר ביום חמישי, אמרתי לעצמי, טוב ה' אם איבדתי את ההזדמנות להרוויח 4 ימים נקיים בטוחים, אני אתן לך את זה בחזרה. אבל כשהגעתי לביתי אמרתי טוב נארגן דברים ונחזור ללמוד, אבל המחשב היה בחדר ולא היה אף אחד בבית, וזה היה נראה מאוד מפתה, אז התחלתי ולא יכולתי להפסיק. עכשיו יש לי 0 ימים נקיים אך "אין שום ייאוש בעולם כלל" לכן אני אשים מעכשיו את המחשב במרפסת בארון, ואם אני רוצה להשתמש במחשב אז רק במרפסת או עם אנשים. הפלאפון כבר מצאתי חסימה שעכשיו זה מוגן לחלוטין חוץ מwatssapp, שגם זה מסוכן אבל הרבה פחות מאשר האינטרנט. אז זהו מעכשיו אני רוצה בעזרתו של ה' יתברך רק עד לחנוכה בלי אינון בכלל, שיגיע חנוכה אכתוב פה איך עברתי את זה.

תגובה: מסע ארוך אל האושר לפני 5 שנים, 4 חודשים #115560

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

אוהבים אותך. כמה שזכור לי אתה די וותיק פה. (מעיון קצר בהיסטוריה, יש לך כבר שנתיים באתר...).
אני מת להיות אופטימי, אבל.... 

אני מאחל לך להיכנע ולעשות את הפעולות הנדרשות בשבילך כדי להיות נקי.

אמן.

תגובה: מסע ארוך אל האושר לפני 5 שנים, 2 חודשים #116305

אחי היקר!

אני מאוד מעריך את ההתקדמות שלך, וממש מעריץ אותך על כמה שאתה רוצה לשפר מעשיך ולהתקרב להשי"ת. ההתמדה שלך והעקביות באמת ראויות להערכה.

תשים לב, אולי באמת הייתה לך התקדמות מאז שנכנסת למחנה המתמודדים בכיוון הנכון, אבל אולי אתה קצת - בשפת העם - "הולך במקום"...

יש באתר הזה הרבה כלים שיכולים לעזור לך. כמה אפשרויות ומסלולים כדי להצליח ולהתגבר.

גם תשים לב שהסוד לנצח את היצר הרע הוא להתעלם ממנו. יש כלל חשוב מאוד שכדאי לזכור אותו: "כִּי פַחַד פָּחַדְתִּי וַיֶּאֱתָיֵנִי וַאֲשֶׁר יָגֹרְתִּי יָבֹא לִי" (איוב ג, כה), אם אתה מפחד ממשהו ומשקיע בזה כ"כ הרבה מאמץ - הוא בא.

רבות מחשבות בלב איש, אם היינו מתייחסים לכל אחת לא יודע כמה היינו שורדים...

צריך להקטין את הניסיון. כי כשאתה ליד מחשב, כל מה שעובר לך בראש זה "אסור ללכת למחשב..אני נורא רוצה ללכת למחשב...טוב רק להציץ רגע...לא, אסור...אבל אני חייב...רק קצת ואני אחזור בתשובה...אנוס רחמנא פטריה...". והסוף ידוע...
ברגע שיוצאים מהמקום, אין ניסיון. שבירת תאווה צריכה להיעשות לפני שמגיעים אליה. אומנם אמרו חז"ל (יומא פו ע"ב) "היכי דמי בעל תשובה אמר רב יהודה כגון שבאת לידו דבר עבירה פעם ראשונה ושניה וניצל הימנה מחוי רב יהודה באותה אשה באותו פרק באותו מקום".
אבל כיום שאותה "אישה" מצויה בכיס של כל אחד מאיתנו (קרי - פלאפון), ונמצאת על השולחן בחדר (מחשב) ובמרכז הסלון (טלוויזיה) וברחובות (שלטי חוצות וכו') אין מנוס ממנה. התגברות אחת, אפילו התגברות אחת קטנה, היא שיבור תאווה גדול ותיקון תשובה גדול לאין שיעור.

ישתבח שם ה' לעד ולעולמי עולמים, איך זכינו להיות בדור הזה חזקים כל כך, לדעת מה האמת. כל רגע של התגברות הוא נצח נצחים!!!

ה' יעזור לך, ויהי רצון שתעזור קודם כל אתה לעצמך, "אני לדודי ודודי לי" (שיה"ש ו, ג). ותזכה בעז"ה ל"אני לדודי ועליי תשוקתו" (שם ז, יא), שכל אהבתך תהיה לבורא עולם ולא לשום תאווה טמאה ח"ו.

בהצלחה רבה!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.32 שניות

Are you sure?

כן