ברוכים הבאים, אורח

שלום לכולם!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3

נושא: שלום לכולם! 10797 צפיות

שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1516

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
שלום לכולם. אני ממש חדש פה בפורום, בבעיה שלנו אני קצת יותר ותיק.
אני סובל מהבעיה כבר מעל 10 שנים. כבר שנים שאני מנסה להפסיק, ואני כל פעם מתאכזב מחדש מעצמי ומהנפילות.
אני עובד במקום רווי במחשבים, אני צריך להיות מחובר לאינטרנט במשך מעל 6 שעות בלילה. ניסיתי גם לחסום את המחשב שלי, אבל זה לא עזר- פשוט הייתי לוקח מחשב אחר. ככה שאין לי ממש לאן לברוח.
אני מקווה שאני אמצא פה מקום לשתף ולפרוק דברים כשיהיה לי קשה. אין לי 90 יום כמטרה. מבחינתי, אפילו להוריד את התדירות שבה אני נופל תהיה הישג. מאיפה שאני עכשיו אפשר בעיקר לעלות.

אנסה להכנס מדי יום לשרשור פה ולדבר איתכם, אשמח לשתף ויותר מאשמח לתמיכה ועזרה ממי שמוכן!

אז תודה, ובהצלחה!
נקי כבר יומיים.....

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1518

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
בדרך אגב האם הבעלים של מקום העבודה שלך מודעים לבעייתיות שבדבר שיש אינטרנט פתוח, או שאולי זו חברה בה צריכים אינטרנט דווקא פתוח, כי אם זה לא כך, תוכל לפנות לגארד ר' יחזקאל, בקו החם, כמצויין באתר ואולי הוא יתן לך עצה הוגנת בדבר - ואולי תוכל להפוך את כל החברה ואת כל החברים לטהורים יותר.

לפעמים יתכן בשיחה אחת להסביר לבעלי החברה - אף אם הם לא חרדיים להסביר להם שזה מזיק לעבודה בכך שהעובדים נכנסים לאתרי חדשות ומשחקים ושאר דברים לא רצויים לחברה, ויתכן והן יבינו. בפורום האנגלי (שמקביל לפורום הזה) היה שם אחד שהיה מגיע למקום העבודה ועובדות המקום היו מגיעות בלבוש בלתי צנוע בעליל, ובאמצעות שיחה אחת שלו עם בעלי המקום שאגב לא היו חרדים/יהודים הוא הסביר לו שההופעה הבלתי הולמת שלהם בעצם מזיקה לעבודה בכך שהיא מחלישה את כוח העבודה וכו', ואז בעל החברה הודיע שהוא מבקש להתנהג בצניעות במקום העבודה לטובת החברה, ואכן כל הגברים שבעבודה הודו למנהל החברה, וההוא הרויח שתי דברים. יתכן שגם כאן אם תסביר לו שזה פוגע בעבודה ומכש"כ אם הוא יבין שזה גם פוגע בטהרת העבודה אז מה טוב ומה נעים.


נשמח שתעדכן אותנו מה קורה איתך
ונשמח בכל עליה
נקוה שלא תהיה נפילה - אך גם אם תהיה, לא נישבר רק נתחיל שוב ונעלה יחד בהר ד'


שלך

[color=red]משה

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1522

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
אה, הבעיה היא בעיקר בבית, לא קשורה רק לעבודה. פשוט רציתי לומר ש"לית אתר פנוי מיניה", גם אם מסננים במקום אחד זה יצא מאחר.
לגבי לשנות את המצב בעבודה- זה לא יקרה, בשום צורה. אבל תודה על הרעיון...

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1525

  • calman2
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 59
קודם כל ברוך הבא!
אתה מוזמן לשתף את החברה פה במה שעובר עליך, עושה רושם שהפורום במגמת התעוררות ונשמח לחזק את זה 
אני מרגיש בדיוק כמוך לגבי ה-90 יום. הצלחתי לא מזמן לשמור על חודש נקי אבל בסוף נפלתי, בעצם התרסקתי  :-\
עכשיו אני נקי כשבוע, אבל אני לא ממש סופר את הימים. אני חי מיום ליום, על כל יום שעובר בצורה נקייה אני אומר תודה לאל,
זה מרגיש פחות מלחיץ עבורי בשלב זה.
האינטרנט זה באמת מכה, אי אפשר איתו, אי אפשר בלעדיו.
גם לי החסימות לא ממש עזרו, התחלתי לכתוב על זה בשרשור שפתחתי. אני גולש באינטרנט רימון על דרגת הסינון הכי נמוכה, אבל האמת היא שחשבתי על זה ובכל מקרה גם בזמנים שהתאפשר לי והייתי מעלה את דרגת הסינון בצורה משמעותית, כשהיצר היה מתגבר הייתי פשוט מוריד אותה. אפילו כשהגדרתי קו אדום והיה צורך להתקשר אליהם כדי להוריד את הסינון זה לא עזר.
ובכל מקרה יש לי אפשרות לגלוש דרך השכנים, ולהם יש אינטרנט פרוץ.
הגעתי למסקנה שרק לחסום את עצמי בלי לפעול בכיוונים נוספים לא יביא לתוצאות.
אז השלב הראשון זה להכיר בבעיה וזה שאנחנו מדברים פה אומר שכבר עברנו את השלב הזה. מבחינתי בכל אופן זה לא היה כ"כ פשוט, ועדיין כשאני כותב כאן אני חושב פעמיים לפני שאני כותב משהו מתוך רצון לשמור על אנונימיות.
אח"כ צריך למצוא דרכים איך להתגבר על הבעיה הזו, אני בשלב שאני מנסה כל מיני שיטות שיעזרו לי.
חשוב מאוד להבין שעצם העובדה שזה מפריע לנו ושאנו מתאכזבים מהנפילות, צריכה לגרום לנו דווקא לעידוד. זה מראה על החשיבות של העניין עבורנו, וגם אם נופלים אסור להתייאש, לא מדובר פה בדבר כ"כ קל לשליטה.
שיהיו בשורות טובות ותמשיך לעדכן!

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1529

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
לwhoswho, אם הבעיה בבית נו אז תחסום אותה לפחות שם לא יהיה לך בעיה, ואם הבעיה בעבודה, אולי תבקש ממישהו שאתה מכיר אישית שיעקוב קצת אחריך בכדי שתהיה לך אימת הדין, וכמו כן תסגור לפחות את המחשב שאתה אמור לעבוד עליו, שכמה שפחות אפשרויות, אני יודע שקשה להחליט על נושא כזה בזמן מועט, גם אני מתקשה בבעיה זו, אך צריך לצמצם לפחות את התופעה, אם אתה יושב על מחשב של מישהו אחר אין לך אפשרות לשבת שם הרבה זמן וכדו' (אני לא יודע בדיוק את אופי מקום העבודה - וכמו כן אני לא יודע כמה זמן אתה צריך בכדי לגלוש ולסטות וכו'), וכמו"כ אם תצמצם לפחות את המחשב בבית יהיה זה דבר גדול.

בדרך אגב זה לא כל כך נכון (שוב אני לא יודע את מקום העבודה שלך, אבל בד"כ בהסבר נכון אפשר לעבור גם את זה).

אגב יש תוכנה שהיא לא חוסמת אלא מעדכנת לשותף את פעולותיך דהיינו איפה גלשת האם גלשת למקומות טובים או לא טובים - webchaver, ככלל יש הרבה סוגי חסימות ובהן חסימות חלקיות וכדו'.

ונכן שתמיד אפשר להגיע ממקום אחר אבל יותר קשה ובזה מצמצים במידה ניכרת את החשיפה.

לקלמן
עוד מעט אכתוב לך

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1540

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
תודה, קלמן. אני מבין אותך בדיוק. בסופו של דבר, כשנופלים, לא משנה כמה השקענו בשביל לנעול את זה, נפתח את זה, או שנמצא דרך לעקוף את זה.
כמובן שכרגע המטרה העליונה היא להפסיק בכל צורה שהיא, אבל יש גם את התחושה שאם זה הכל יהיה בזכות משהו (כמו webchaver), בטל דבר בטל אהבה. לא שזה משנה במצב שאני נמצא בו, זה כמובן עדיף.
מחר 3 

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1541

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
לקלמן ולwhoswho
נכון כמו שכתבתם שבהתרסקות יש טעם מריר מאוד של מה עשיתי אם בעצם בסוף לא עמדתי - ואגב יש בזה רק מעט מהנכון, נכון שצריך ליזהר לא ליפול אף פעם, כי כמו שאומרים אצל מכורים לסיגריות שברגע שהוא מתחיל בחזרה אפילו פעם אחת הוא אינו בטוח שיוכל להמשיך לעמוד על עצמו, אבל מצד שני יש גם תקווה מהצד השני, וכמו בסיגריות, וניקח את הסיגריות כדוגמא;
הבעיה בסיגריות שזה מזהם את הריאות וכו' (ללא זה הבעיה לא היתה קיימת-ולא היה צריך להפסיק), נכון שצריך להפסיק עם ההתמכרות לגמרי, אבל גם אם מישהו שמר את הריאות שלו למשך חודשיים, ונפל באמצע ליום אחד, וקצת זיהם את הריאות אבל הרי הריאות שלו כבר נקיים חודשיים, וזה קצת זיהם אותו, זה לא אומר שזה הפיל את כל העבודה, כי חלק מהעבודה הוא כבר עשה דהיינו 'ניקה את הריאות' נכון שהוא אולי שיבר את הרצף לגבי מה שנקרא ההתמכרות, כי החריצים במוח מתעוררים ונחרשים שוב, ואשר על כן העבודה היא להפסיק לגמרי לגמרי, בכדי לנקות את המוח מהחריצים שנוצרו, וזה החלק החשוב פה, אבל להגיד שנתרסק ואין עכשיו כלום, כאילו לא התחלתי זה לא נכון, כי לפחות נהניתי מהימים היפים שכן שמרתי.

אני לא יודע איך זה אצלך אבל אצלי ימים לא טהורים מתאפיינים בלחצים של מלחמה או באיבוד המלחמה, ואני לא מדבר על שעות השוטטות באינטרנט וכדו' שאח"כ אני מתחרט על זה כמו שאומרים חזל רשע כל ימיו מתחרט, כן אני בימים אלו אני עולה ויורד כמו יו-יו ואני לא יודע מה לעשות בעצמי, וכמדומה ששהרגשה הרעה הזאת היא לא רק לי אלא שאף אחד אינו שלם עם מה שהוא עושה בימים לא נקיים, ולכן זה מתאפיין בלחצים וכדו', אבל בימים הטהורים אני יחסית נהנה מרוגע ושלווה לפחות בעניינים אלו, ולכן אף כשאני נופל אני אומר לעצמי נכון שבתכלית אני צריך להגיע למדרגה שאפסיק וזה היא רצוני, אכן לא מימשתי את רצוני, השתטתי ועברתי על זה, אבל לפחות נהניתי מהמתנה הזו כמה ימים, נו אז כבר הרווחתי.

לגבי מה שאמרת whoswho (אגב מה הפירוש של השם הזה?), שאתה מפסיק בגלל משהו, תדע לך שחז"ל כבר אמרו בימיהם שהלוואי שאנשים יפחדו מהקב"ה כמו שהם מפחדים מאנשים, גם בימיהם היו צריכים לעצה זו, יש גם המושג בחז"ל של, עבודה שלא לשמה ושמתוך שלא לשמה בא לשמה, ולכן אמת שאתה לא עובד את ה' בגלל שאתה רוצה רק בגלל הפחד מהחבר ההוא ששומר אותך, אבל במשך הזמן תלמד לא לימשך אחר התאווה בכל צורה שהיא.

וחשבתי שיתכן שאפילו בוא נגיד שאתה מפסיק בשביל השני, אכן זה לא המטרה אבל לפחות בשביל ההנאה של הימים הטהורים זה מספיק, מה זה משנה למה הפסקתי העיקר אני נהנה - בא הביתה מרגיש בלתי כבול למחשב, ואני לא מחכה לרגע בו אף אחד לא יראה ואחזור לראות את הדבר הבלתי ראוי, או שאוכל לשבת עוד כמה שעות לבזבז אותם, או שאתה בא הביתה ואומר לעצמך במקום שאתמול בזבזתי כמה שעות ולא הגעתי לכלום, היום הספקתי כבר 1. 2. 3. וכו'
שוב אני לא יודע איך המצב אצלך, אבל אני מאמין שאצל כולם זה כך וכמו שהבאתי לעיל מהחז"ל ש..... מלאים חרטה (אני לא נוקב שוב בשם שכתבתי שם, כי אנו צדיקים שמנסים להיות צדיקים יותר גדולים).

לקלמן
לגבי החסימות - אני משתמש באינטרנט 'אתרוג' שהוא יותר גבוה מהדרגה הכי גבוהה של 'רימון' וגם היא חברת בת של 'רימון', ומשם לרדת לרימון קשה אתה צריך בעצם לבטל את הרימון (כמדומני), לפני שהיה לי את זה גם אני הורדתי כל יום שני וחמישי, נכון שתמיד יהיה פה ושם אחוזון קטנטן שבטעות אפשר ליכנס וכדו' אבל זה כבר מרחיק אותך בהרבה מהכיעור.
לגבי השכנים - האם אתה חייב את הגלישה באמצעות האינטרנט האלחוטי (דהיינו שהמודם אצלך עובד רק באלחוטי) או שאתה מחובר בעיקרון ישירות רק שיש לך אפשרות של להתחבר גם באלחוטי לרשת אלחוטית, כי אם המצב הוא כך, עדיף שתלך לטכנאי שיחסום לך את החיבור באמצעות רשת אלחוטית. אני יש לי מחשב ביתי נייד, שאגב אין לו אינטרנט בכלל, אבל הייתי יכול להתחבר לשכנים ולגלוש באופן פרוץ, יום אחד החלטתי לעשות מעשה וחסמתי לגמרי את החיבור לרשת אלחוטית, ואם אתה חייב את האלחוטי לחיבור שלך, אז אם אתה יודע אנגלית תיכנס לתוך אתר webchaver יש שם משהו שאתה יכול להגדיר על המערכת שלך שלא יוכלו לגלוש רק מהמודם שלך ומשהו כזה שאתה צריך להגדיר קוד, ואח"כ את הקוד תמסור פה לגארד, לפילטר-גבאי, ואם ח"ו תצטרך להחליף מודם הוא יפתח לך בחזרה וכדו'. (אם אתה לא יודע ננסה לעשות משהו של תירגום).

קלמן - אני רואה שהגדרת נכון את הבעיה וזה האחד מתוך הכלים ההתחלתיים להכיר בבעיה, ולדעת שאנו צריכים לנסות למצוא כלים.

האם ניסית את הכלים שיש באתר - אגב ניתן להוריד אותם בתוך קובץ PDF.

מקוה שהועלתי

משה

(לא התעייפת?, מדי ארוך?)

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1542

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
משה, אני מסכים אתך כמעט לגמרי.
כמובן שעדיף שלא לשמה מכלום, זה מה שהתכוונתי בפוסט הקודם.
לגבי התחושה של אם נפלתי לא עשיתי כלום- ניסיתי איזה תקופה בעצה של חבר לתת לזה זמן מוגדר, פעם בשבוע נגיד. זה כבר היה התקדמות משמעותית אם זה היה עובד, אבל זה לא הלך לי בכלל. אבל אם זה היה עובד, אני בטוח שהייתי מרגיש מאוד טוב עם זה שהצלחתי אפילו לתקופה לנצח.

הבעיה אצלי, ואני מוכן לנחש שאצל עוד אנשים זה ככה, זה כשנופלים, אז נופלים. זה בכלל לא משנה אם הגדרת זמן לזה, או אפילו אם תכיר בשכל שזה לא מועיל וזה לא טוב- זה לא משכך את התאווה. ולא משנה כמה גדרות יש, ואיך ניסיתי לתמרן את זה, כשזה מגיע צריך להלחם על כל שניה ושניה, ואם אתה מפסיד, מכאן הדרך קצרה (או שאין דרך בשלב הזה וזה כבר מאוחר מדי... )והסיפור גמור. נשאר רק ה"איך"..

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 4 חודשים #1545

  • משה מנסה
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 521
אצל כולם זה כך שנופלים ומתייאשים לגמרי - אך עם הכלים הראויים בוודאי אפשר לצאת - יש פה המון יהודים שיצאו מזה באופנים גרועים יותר ממה שהיית

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1554

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
4 ימים כבר היה שווה להגיע לפה! תודה..

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1556

  • Shmiras
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • גוף שבתוכו נשמה
  • הודעות: 48
הבעיה שלך היא הבעיה של כולם. אפילו אם כל העיצות עדיין אפשר למצא משהו אחר...
            בעולם שלנו צרוכים לעשות מעמץ, כדי לא להבפע במשך היום היום מכל מה שנמצא על הרחובץ. כדאי לך להוריד את מדריך האתר.
תגובה לכל המשתמשים באתר, תרחמו על עצמכם. המדריך של GYE נכתב אחרי שנים של נסיון בתחום הזה, בתוספת של אלפי תיקונים והערות של חברי הפורום באנגלית. יש יותר מה להריוח בקריאה ראשונה של המדריך, מכל התגובות שאם בגלל יהיה לך את הסבלנות לקרא.

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1568

  • calman2
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 59
למשה:
אני מרגיש בדיוק כמוך, בימים הלא טהורים שלי אני מרגיש איך זה משפיע עלי לרעה באופן כללי, בימים גרועים במיוחד אני חסר סבלנות לפעמים וזה משפיע על היחס שלי לאנשים אחרים. בזבוז הזמן שמגיע אח"כ באינטרנט רק מחזק את התחושה הכללית הגרועה הזאת.
בגלל זה אני מאושר מכל יום נקי.
אתה יודע מה, לפעמים אני חושב שהתחושה הטובה הזו היא הסיבה שבגללה אני רוצה לשמור שלא לחטוא, ולא האיסור ההלכתי. אני הרי לא חוטא כי אני בנאדם רע או כדי להכעיס, ואפילו ההנאה שבדבר היא בעצם סבל עבורי. זה לא עבירה, זה ייסורים.
ואני כמובן לא רוצה חלילה להמעיט בחשיבות האיסור ההלכתי.
לגבי האינטרנט, אני צריך חיבור אלחוטי, אבל נראה, אולי אני אכנס לאתר שרשמת ואני אבדוק את העניין הזה.

ל- whoswho:
דבר ראשון כל הכבוד, על ה- 4 ימים!
הזכרת את הענין של בטל דבר בטלה אהבה, אני מסכים עם זה מאוד. אני למשל רווק, שזאת בעיה גדולה לכשעצמה. הרבה פעמים פגישות מוצלחות הביאו לי את הכוח להתגבר למשך שבוע שבועיים, לפעמים יותר, אבל אחרי שהקשר נפסק חזרתי לסורי  ??? בדרך כלל לא מייד, אבל הנפילה תמיד הגיעה, והרבה פעמים זו היתה ממש התרסקות בגלל האכזבה וכו'.
יש עוד כל מיני דברים שמידי פעם עזרו לי לשמור קצת יותר, אבל העניין שהזכרתי ממש מהותי עבורי.
אבל אולי כשהאהבה הזו היא לא הדבר העיקרי אלא תוספת לחיזוקים אחרים, זה יכול להיות מועיל.

שיהיה שבוע טוב לכולם!
קלמן

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1572

  • whoswho
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 40
קלמן היקר, מועיל זה בטוח. אבל מה לעשות, קשה לחיות עם בינוניות. אבל לפעמים צריך - וכדאי - להתפשר

קצת קשה לי עכשיו, אני הולך לישון בתקווה שבבוקר יהיה יותר קל.
לילה טוב לכולם...

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1579

  • Shmiras
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • גוף שבתוכו נשמה
  • הודעות: 48
כולנו באמת רוצים להיות טהורים, כל הקושי היא רק שהתרגלנו להנאות מסויימות. אם אדם לא מכור, אחרי קצת זמן הוא ימצא לעצמו דברים אחרים להנות מהם.
תגובה לכל המשתמשים באתר, תרחמו על עצמכם. המדריך של GYE נכתב אחרי שנים של נסיון בתחום הזה, בתוספת של אלפי תיקונים והערות של חברי הפורום באנגלית. יש יותר מה להריוח בקריאה ראשונה של המדריך, מכל התגובות שאם בגלל יהיה לך את הסבלנות לקרא.

בעניין: שלום לכולם! לפני 12 שנים, 3 חודשים #1587

  • Migdalor
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • U can't have a light without a dark to stick it in
  • הודעות: 234
קלמן- מזדהה עם מה שכתבת. ברור שהאיסור הוא הגרעין לסיבה שאנו רוצים להגמל מההתמכרות ההרסנית הזאת אבל הידיעה שזה 'אסור' לא תגרום לנו להפסיק. איך שאמרת- ההנאה זה יסורים. זה יאוש, זה דכאון.  כשיש לי ימים נקיים אני פשוט מרגיש יותר טוב!
מיזהמי (whoswho בלע''ז) איך עבר הלילה? מקוה שהיה לך יותר קל 
אנחנו כולנו באותה סירה, בדרך אל האור!
אין לך כח? אתה לא צריך כח! לה' יש כח, אתה צריך את ה'!!!
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3
זמן ליצירת דף: 0.64 שניות

Are you sure?

כן