ברוכים הבאים, אורח

תחילת החלמה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: תחילת החלמה 1142 צפיות

תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130169

3

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 4 חודשים על ידי הנשמר לנפשו.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130171

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
הנשמר לנפשו כתב on 16 נוב' 2020 14:37:

אני נופל הרבה ובתידרות גבוה. פסיכולגית אני עדיין בהתמכרות אבל אני כבר לא נהנה ממנה ולא נמשך אליה אני פשוט אובססיבי אליה ואני מקווה שזה משהו שחולף עם הזמן. כי אם הפסקתי להנות מהתאווה הזאת אז אולי אני בדרך הטובה. אני הפסקתי להנות כי אני עסוק בהחלמה כל הזמן אני מתעסק איתה ורק איתה.

אני מסורתי בן למשפחה חילונית, לא ידעתי גבולות, אף אחד לא הסביר לי שפורנו זה רע שאוננות לוקחת אנרגיות של חיים{אבל גם הרבה דתיים יגידו שלא דיברו איתם על הנושא הזה אז כולנו באותה סירה}הפעם הראשונה שנחשפתי לפורנו הייתה בגיל 14 זה לא היה מזיק, פשוט חזרתי מבית ספר וראיתי תמונה של בחורה וזהו,הנאה נחמדה לא יותר מזה לא משהו שהעסיק אותי. אך עם השנים הגירוי עולה והיצר רוצה להוריד לתהומות יותר עמוקות.

אני חושב שאיפשהו בגיל 23-34 התחלתי להבין את הבעיתיות שבאוננות עד אז זה לא נפל לי שכל כך הרבה דברים לא זורמים לי בחיים בגלל העניין הזה.

הייתי חיי כמו ספרטני מתי שרק אני רוצה הייתי עושה לא הייתי הולך לבית ספר הייתי נשאר בבית ו"נהנה" כמה שרק אפשר.

כשהייתה לי חברה לא נהיתי איתה כמו שנהניתי כשאני לבד וזה היה לי הזוי.וזכור לי שהרבה פעמים הייתי מנסה לשמור את עצמי בשבילה ולא להיכנס לפורנו אבל ללא הצלחה.

עברו השנים  ולא הבנתי שהדיכאון והחרדה הן בגלל האוננות והפורנו. הייתי בטוח שפשוט נולדתי ככה, ואכן זה היה לי קצת משונה כי אני הרי הכרתי את עצמי כאדם יציב ושמח.

עם השנים נפל לי האסימון בסביבות גיל 23-34 זה היה שיום אחד החלטתי באופן לא מוסבר להתרחק מאוננות ופורנו ופשוט הרגשתי חי, הרגשתי שהחמצן חזר אלי פתאום יש לי חשק יש לי רצון יש לי מוטיבציה להשיג ולעשות.

היום אני עדיין רחוק מלהיות במצב שמספק אותי, אבל לקחתי על עצמי להתעסק בריפוי, לא להיכנס לעצבות על נפילות, אני רואה את עצמי כעוד לוחם בצבא של השם לוחם כנגד התאווה ואני מאלה שנושאים את הנטל הזה במלחמה נגד היצר והתפקיד שלי הוא לעשות מה שאפשר \ על התוצאה בורא עולם כבר יהיה אחראי.

אז למרות שנפלתי במשך הלילה אני המשכתי בפעולות: הנחתי תפילין, רצתי, התבודדתי עם השם, צפיתי בשיעור תורה, קראתי בנושא, וגם שמעתי מערוכנים שמצחיקים אותי כדי לעלות את המורל.

יש לי חבר טוב שאיתי באותה סירה ואנחנו מדברים על הנושא הזה אז אני רוב הזמן אל מרגיש לבד, הוא איתי בסירה וגם החברים פה באתר.

לאחרונה אני מעלה הרבה פוסטים כי עוברים עלי ימים לא קלים ואני נהנה מהתמיכה של אנשים פה זה חשוב.

שנדע רק החלמה




כן אני קורא על זה הרבה בפורומים של חילונים בחו"ל שכותבים איך הם נמנעים מפוי' (פורנו) ופתאום כל הבחורות אוהבות אותם, הם מצליחים בכל דבר בקלות ופשוט הולך להם.

ואני יודע שהם צודקים, במאה אלף אחוז, כי הייתי נקי, הייתי בנפילות, ואני יודע בדיוק מה התחושה.

אתה צריך פתרון אגרסיבי, סינון יעזור לך. כמובן שחשוב שתנסה לשמור על השגרה המסודרת שלך שכתבת, אבל סינונים זה הדרך הכי טובה להתמודד עם זה.

תסתכל בחתימה שלי ושיהיה לך בהצלחה, אני פה אם יש לך שאלות.

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130172

אהלן תודה לך.
אני מכיר את פלוקי למחשב הוא מצוין ולא הצלחתי לפרוץ . לצערי בטלפון מצאתי דרך לפרוץ כל אפליקציה בכמה דקות. אני כמובן לא אפרט איך כדי לא להרוס את האפקט החיובי של את אפליקציות כאלה . כל עוד הטלפון שלי פרוץ אין לי טעם לחסום

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130173

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
הנשמר לנפשו כתב on 16 נוב' 2020 15:40:

אהלן תודה לך.
אני מכיר את פלוקי למחשב הוא מצוין ולא הצלחתי לפרוץ . לצערי בטלפון מצאתי דרך לפרוץ כל אפליקציה בכמה דקות. אני כמובן לא אפרט איך כדי לא להרוס את האפקט החיובי של את אפליקציות כאלה . כל עוד הטלפון שלי פרוץ אין לי טעם לחסום



ניסית את family link ? את qustodio ? אני מניח שפרצת את נטספרק, אבל אם לא אני ממליץ לך גם אותם לאנדרואיד, אפילו שהם גרועים בהמון דברים אחרים.

כמובן שיש גם את חסימת יום הדין - חסימת קיוסק, אבל זה כבר חריף מאוד מאוד ולא דרוש לדעתי, החסימות שציינתי הם מצויינות.

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 4 חודשים על ידי robinhood.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130174

לא ניסיתי אותם אבל לא חושב שתהיה בעיה להסיר אותם. איך אני שולח לך הודעה בפרטי?

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130201

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

אוהבים אותך, קראתי קצת מהתגובות של כאן, מה להגיד, תמשיך איתנו, תתחבר לחברים מהפורום, אני מאמין שחברים יכולים הרבה לעזור לך לא להיות לבד, מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

המשך: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130260

אני נקי חמישה ימים.
אני יכול להגיד שעברו עליי ימים קשים בעבודה היה עומס מטורף קיבלתי תחושות לא טובות מהמנהל שלי והרגשתי לא מרוכז ואפילו ממש סבלתי. אבל כל הזמן הזכרתי לעצמי שהכל מלמעלה ובורא עולם איתי. ואני צריך להתרכז בפעולות שלי ובורא עולם מנקה אותי עכשיו ושאני אצבור ימים של התעסקות בהחלמה אני ארגיש יותר טוב. החלטתי שאנ לא מתעסק בהתמכרות אלה רק בהחלמה שלי והאמת שזה נהיה תחביב נעים- כי אין לי רגע של שעמום תמיד יש מה לעשות.

לקחתי ממש ברצינות את ההחלמה. זה המקצוע שלי זה בעדיפות ראשונה אצלי לפני עבודה לפני לימודים זה המקצוע הראשי שלי. כי אם במקצוע הזה אני נכשל אני יודע שהכל יפול מסביבי כמו מגדל קלפים כל שאר החיים שלי עומדים על זה.

מאז שאני מיישם את התוכנית הזאת אני לא חושב על לחזור לתאווה לא חושב על זה וגם כשאני חושב על זה אין לי כוחות מרוב שאני עסוק בהחלמה.

עשיתי לעצמי  מטרה להגיע למאה נקודות ביום. עשיתי רשימה כל פעולה שהחלטתי שהיא תורמת להחלמה נותנת לי מספר נקודות כל פעולה הפוכה שעושה לי רע להחלמה מורידה לי נקודות. עד 12 אני צריך להגיע ל50 נקודות עד סוך היום מינימום 100.

לאט לאט עם ההחלמה עולים בי מכל מיני מחשבות ורגשות של השלמה. אני מתחיל להבין שתמיד הייתי מכור למשהו ואני אדם מכור ואני צריך לקבל את זה ולהתחשב באופי החלש שלי ולא להעמיס על עצמי. כל הגאוה שלי התפוצצה לי בימים האחרונים התחלתי להבין את מקומי בעולם שאני רחוק מלהיות מושלם שאני מלא חסרונות אני לא תמיד יציב, אני לא יודע להתמיד, אני מאבד עניין מהר ועוד.התחלתי להיזכר בעבר שלי חזרתי לתיכון חזרתי לצבא נזכרתי איזה חייל ותלמיד בעייתי הייתי כמה נלחמתי להישאר בקרבי למרות שסבלתי סבל גיהנום למרות שבכלל לא הייתי מתאים למערכת כמה פעמים הציעו לי לרדת לג'וב וסירבתי בגלל הגאווה המטופשת שלי, אני שחקן תמיד הייתי שחקן לא מראה חולשות למרות שבפנים אני מפורק . ועם כל החסרונות האלה אני רואה ניסים- אישה טובה וחברים טובים מכל מיני תקופות בחיים וילדות טובה ופרנסה טובה והכי נס- שהשם שמר לי על הנפש שלי אחרי כל מה שעברתי בחיים זה נס שאני לא קוקו.

חברים אוהב אותכם אחלה סופ''ש שבת שלום שבת של ניקיון.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130264

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

וואו אחי נהניתי מאוד לקרוא!! אחלה שיתוף ודברים יפים מאוד וכנים אמיתיים ונכונים כתבת!! יישר כוח !!

מגניב על השיטה של ה100 נקודות  

אני בטוח שאם אני אחשב עם נקודות ביום ממוצע אני אגיע ל-200 נקודות מתוך המאה כך שזה רק יגרום לי להוריד פעולות חחחח

מה שכתבת כאן אני לא יודע אם אתה מבין אבל זאת בדיוק המהות של איך לצאת מההתמכרות.

להפוך את ההחלמה לעיסוק המרכזי שלי ובעדיפות ראשונה מעל הכל. כי באמת אם ההחלמה לא הולכת אז הכל ייפגע.
הברירה עבורי זה או שהמחלה והשימוש יהיו ראשונים וכל השאר למטה, או שההחלמה תהיה ראשונה וכל שאר למטה. עבורי אין ברירה אחרת...

מעל הכל וקודם כל אני מכור לתאווה.. לפני המקצוע התואר הסטטוס הזוגי מספר הילדים הרקע הדתי הלאום ומספר תעודת הזהות שלי חחח

לפני הכל אני קודם כל מכור בהחלמה. 

תודה שהזכרת לי את זה! הייתי זקוק לתזכורת הזאת בעיקר לאור מחשבות על תאווה ושימוש שהתחילו להתרוצץ לי בראש היום בלי הזמנה.


אוהבים!

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130267

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 194 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2067

שבוע טוב
אוהבים אותך
שיהיה בהצלחה במסע
אגב תשתף זה מאד חשוב ועוזר

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130308

8 ימי ניקיון, התחושה כאילו אני לא יודע מה זה פורנו בכלל המוח מתחיל לשכוח ותחושת הזחיחות והזלזול באויב מתחילות לבוא לידי ביטוי.

ממש כמו במלחמה אמתית אחרי 48 שעות כל הדרנלין יורד ואתה כבר לא מקפיד על העמדה שאתה תופס ושוכח מכל מיני פרטים חשובים שהבטחת לעצמך לזכור.

אז עכשיו זאת המלחמה שלי עם עצמי להמשיך להיות דרוך ומוכן להמשיך לעשות את הטוב שאני עושה ולא לשכוח כמה סבלתי מהתאווה כמה אני עדיין שם והכי חשוב לזכור שאני מכור.

אין שום דרך לרכך את זה, אני מכור נקי כרגע נקי מכור כנראה לנצח. אני לא מכור בגלל שאני משתמש או לא משתמש אני מכור כי יש לי תכונות אופי של מכור יש לי רגישות ופגיעות של מכור יש לי חוסר בטחון של מכור. מספיק שלחצו לי על נקודה לא במקום והקושי שלי יתחיל.

אז אני שמונה ימים נקי אבל הכל יכול להתפך בגלל חוסר תשומת לב ודימיון שאני כבר לא מכור והשתניתי.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130326

נפלתי, אבל זה לא דומה לשום נפילה שהייתה לי עד עכשיו.

נפלתי נפילה רגעית וגם הסקתי מסקנות והצטערתי עליה.

העניין הוא שאחרי הנפילה חזרתי לעסוק בהחלמה כאילו לא נפלתי בכלל בחיים לא חוויתי ככה את הנפילות לכאורה הייתי אמור להיכנס בתוך עצמי להיות מלא בשנאה עצמית רחמים עצמיים ולכעוס על בורא עולם למה אני עדיין בתוך הביוב הזה.

אז במקום זה הלכתי לריצה התפללתי ועשיתי מקלחת קרה מרעננת ואפילו שמתי בושם, החלטתי אני ביום חג ביום שמחה כי אני יודע שיש לי דרך שיש לי. המשכתי את היום שלי כרגיל אז נכון נפלתי אחרי 9 ימים אבל זה לא מה שמעסיק אותי אני בהחלמה אני בריפוי אני מכור לריפוי.

אז אני עכשיו ממשיך לשמוח ואפילו שמח יותר כי אני יודע שאני בדרך הטובה ואני יודע שזאת התרופה אמונה ושמחה וזה מה שבורא עולם מצפה מאיתנו בתוך הכאוס הזה.

אנחנו בסיירת המכורים אנחנו נלחמים בשטח מורכב מלחמה עיקשת נגד אויב שמנסה להוציא לנו את הרוח מהמפרשים, והתפקיד שלנו להמשיך לנוע כנגד הכל.

אהבתי מאוד את מה שהרב ראטה אומר (הסרטון פה באתר) הוא מספר שנפוליאון היה מצרף לכל יחידה לוחמת נגנים שינגנו בזמן המלחמה ככה שגם שהגנרלים היו נופלים וחיילים היו נטבחים הניגון היה ממשיך, והוא נותן את זה בהקשר שלנו עם היצר הרע לא משנה מה קורה- המוזיקה חייבת להמשיך, השמחה שלנו חייבת להמשיך המשימות שלנו חייבות להיעשות הריפוי חייב להמשיך.

יש לי טבלה עם נקודות לכל מעשה טוב שעוזר לריפוי וכל מעשה רע אז היום הגעתי למינוס 50 נקודות (צריך להגיע ל100 ביום) ואני כרגע מגיע ל100 נקודות משמע ביום שנפלתי עשיתי יותר משימות שקשורות להחלמה מאשר מעשים לא שקשורים לתאווה. משמע היום עשיתיי יותר בשביל ההחלמה מאשר יום אחר, אז אולי טכנית זאת נפילה אבל יש פה עוד זווית הסתכלות, עשיתי היום בשביל הריפוי יותר מאשר ביום אחר.

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 4 חודשים על ידי הנשמר לנפשו.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130327

אשכרה סיירת ! אוהב אותך אחי לקרב , 

אולי בקרב הזה נפלת , אך דע לך שבמערכה הכוללת אתה תנצח ! 
כי כח עז לך יש לך כנפי רוח ,
יש לך כנפי רוח כנפי נשרים אבירים !


איך אתה פועל לסגור את הפירצה ?

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130333

אין לי חסימות בטלפון אני לא מרגיש צורך. אני פשוט צריך להתרחק מהתנהגויות שמביאות אותי לזה למשל השנת צהריים הביאה אותי לנפילה האחרונה היא מוציאה אותי מריכוז וגורמת לי להתברבר עם היום.

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130334

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
הנשמר לנפשו כתב on 25 נוב' 2020 08:40:

אין לי חסימות בטלפון אני לא מרגיש צורך. אני פשוט צריך להתרחק מהתנהגויות שמביאות אותי לזה למשל השנת צהריים הביאה אותי לנפילה האחרונה היא מוציאה אותי מריכוז וגורמת לי להתברבר עם היום.


תראה רואים שאתה משקיע בחשיבה על הלחימה בתאווה - נקודות, נפוליאון, עניינים, וזה סבבה.

אבל המסקנה שלך 



אין לי חסימות בטלפון אני לא מרגיש צורך.



היא טעות קשה, אני מציע לך להשקיע את אותה כמות זמן במחשבות על סינונים, בדיוק כמו שאתה חושב על שאר הדברים.

לפי שיטת הנקודות שלי, להיות בלי סינון כל יום זה מינוס 1000 נקודות.

אז אתה במינוס כל יום



שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

תגובה: תחילת החלמה לפני 3 שנים, 4 חודשים #130336

חסימה זאת לא המטרה זאת הדרך. לא צריך להפוך את החסימות לתורת חיים זאת טעות.
ההחלמה צריכה להיות התורת חיים שלנו.
אחלה יום!

  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.84 שניות

Are you sure?

כן