ברוכים הבאים, אורח

עזרה בהבנת המסע, מישהו מוכן?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: עזרה בהבנת המסע, מישהו מוכן? 1979 צפיות

עזרה בהבנת המסע, מישהו מוכן? לפני 11 שנים, 1 חודש #27869

  • בן ש
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 151
מישהו מוכן להסביר לי על מסע בן 90 יום?
שאלות מכוונות:
מה מטרת המסע?
מה עושים במשך המסע?
מה צריך לכתוב?
מה אני עושה כשאני נכשל?
איך אני סופר?
האם זה עוזר?
אשמח להרבה עזרה ותמיכה (בבקשה להוסיף מידע חוץ מהשאלות האלה.  כתבתי כדי לכוון אתכם. )
תודה,  בן ש.

בעניין: עזרה בהבנת המסע, מישהו מוכן? לפני 11 שנים, 1 חודש #27878

  • יוסף (יהודה)
אתה מוזמן לקרוא על המסע באתר-
www.gye.org.il/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=60

מטרת המסע היא לעזור לאנשים שאינם מכורים להתמודד עם הבעיה. הרעיון הוא לתת מוטיבציה, כאשר לאט לאט מתקרבים ליעד. ברגע שמפסיקים כ"כ הרבה זמן, אם לא מכורים, זה הרבה יותר קל ויש כל הזמן מוטיבציה גדולה לא ליפול אחרי כ"כ הרבה ימים.
במשך המסע מתאמצים לא ליפול ומשתמשים בכלים שהאתר מציע (שבועות, שיתופים בפורום...). במהלך המסע מומלץ לשתף כמה שיותר במה שעובר עליך כדי שלא תצטרך להתמודד לבד.
כשאתה נכשל יש לך שתי אפשרויות- להמשיך ביותר כוח או להחליט שהכלי הזה לא עוזר לך ולעבור לכלי אחר.
כל יום שעובר בלי שנפלת אתה סופר אותו. ברגע שאתה נופל- אתה מאפס את הספירה.
אני לא יודע אם זה עוזר. לי באופן אישי זה לא עוזר, להפך, זה פוגע בי. אני מכור. כוח רצון לא חסר לי, לכן הכלי הזה לא מוסיף לי דבר. הכוח רצון לא מספיק לי בשביל להצליח, אני חולה. אני חייב תרופה. אני חייב שינוי בגישה, חוויה רוחנית, רק כך אני יכול לחיות. אם אני אספור ימים במטרה להגיע ליעד מסויים, אני ארגיש כשאגיע ליעד שאני כל יכול ומסוגל לבד ואחזור להיות האלוהים שלי. אני אפסיק להתחבר לה' ואהיה חייב למצוא חיבור במקום אחר. איפה אני אחפש אם לא בתאווה? לכן בטוח אפול אם אציב לעצמי יעד כזה. גם לפני זה, במהלך המסע, לא אהיה מחובר. הכל אני אקדיש למאמץ להגיע לX ימים. אני יודע שלי אין סיכוי להגיע אפילו ליום אחד, אז למה לנסות בכלל? כל מה שיקרה זה שאני אבזבז את כוחי במקום הלא נכון. אני אנסה עוד ועוד לשלוט בעולם ולרצות שהכל יהיה כרצוני- שאני אהיה נקי, שאני אצליח לבד לא ליפול.
במצקום זה אני מנסה לשחרר בחיים. אני לא רוצה לשלוט ולא רוצה לנסות לבד. אני נותן לה' לעשות זאת בשבילי. הוא מתמודד עם התאווה, אני רק צריך לתת לו מקום בחיי. אני בסך הכל צריך לוותר על השליטה שלי על החיים. אני צריך להיות נכון לקבל את חיי בשלווה, לא משנה מה יקרה- גם אם אפול.
במקום להשקיע את כל כוחותיי בלא ליפול, אני משקיע את כל הכוחות שלי בפעולות וכך אני מתחבר לה' ומוותר על השליטה שלי על החיים. אני חי בשלווה וה' עושה את שלו ומשאיר אותי נקי. לי זה עובד 25 ימים, המסע של ה90 יום לעומת זאת לא עבד בשבילי.
אני לא יודע, אולי לך זה כן יעזור, אני יודע לספר רק על הניסיון שלי.

בהצלחה לכולנו!
לילה טוב, נקי ומלא החלמה לכולנו!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.31 שניות

Are you sure?

כן