ברוכים הבאים, אורח

התפקיד שלי בעולם...
(0 צופה) 

נושא: התפקיד שלי בעולם... 3049 צפיות

התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129443

מופיע רבות בספרים הקדושים שכל יהודי יש לו שליחות מיוחדת לו בעולם ואותה הוא צריך לתקן במיוחד. ואם ישאל השואל מניין לי לדעת מה השליחות שלי? כבר ענו על כך הקדמונים שבעניין שבו הוא הכי מתמודד ושם היצר תופס אותו זהו שליחותו המיוחדת.
וכעת לשליחות שלי...

אני בן 28 נשוי ואב ל3, את ההתמודדות שלי אני סוחב כבר 15 שנה, החל משיעור א' בישיבה קטנה, כשעדיין לא ידעתי על חומרת הוצאת ז"ל וגם לא ידעתי שיש דבר כזה, כל המושגים שלי היו בלגעת ולא לגעת, הייתי הרבה מתעסק עם עצמי בעיקר במיטה, מתישהו באמצע השנה חבר לחדר גדול ממני ניסה להתחיל איתי, לא האמנתי ולא הבנתי מה הוא רוצה, לא חלמתי שיש מושג כזה בכלל לגעת במישהו אחר, הוא לא הירפה עד שהתלוננתי עליו לצוות, אבל כנראה שחותם הוא הטביע בי, הייתי הקרבן אבל זה עשה אותי מפלצת... 

לאחר שנה מצאתי את עצמי מתמודד שוב עם חבר אחר בישיבה שהתחיל איתי ואז כבר למדתי ליהנות מזה וגם פעם ראשונה שהבנתי מה זה ז"ל רח"ל, החברים השני והשלישי כבר באו יותר מהר מהקודמים ואני נופל שוב ושוב עם עוד אחד ועוד אחד, בהמשך התחלתי בעצמי עם קטנים ממני, בקיצור מפלצת, כבר אמרנו.
וככה עברתי את כל שנות בחרותי בישיבה קטנה כשאני נחשב לאחד השפיצים בישיבה, לישיבה גדולה עליתי לאחד הישיבות הטובות כשאת החברים הישנים נטשתי לדרכם, וב"ה עברה עלי שנה יחסית רגועה כאשר לא מצאתי פרטנרים חדשים, התארסתי מאוד מהר וכך גם התחתנתי, מפעם לפעם הייתי פוגש את החברים הרעים בישיבה וחוטא אתם ופעמים עם עצמי, בפרט שבאיזור מגורי כזו"צ התגורר אחד החוטאים אתי מהישיבה והיינו נפגשים לעיתים קרובות וה' ירחם ויציל.

לאחר כחצי שנה מנשואי עברתי להתגורר בפריפריה בדירה שרכשו ההורים ושוב שמחתי שהנה לפה לא יגיעו הפרטנרים שלי ואוכל לעלות לדרך המסילה העולה בית ה', אך קפץ עלי היצר והחבר שהכי הייתי נמשך אליו עבר תקופה קצרה אחרי... (שליחות שלי בעולם, כבר אמרנו) כמעט כל יום!!! היינו עושים את עבירות יחד רח"ל, יום אחד בכיתי למשפיע שלי על מר מצבי ובעידודו אזרתי אומץ והתקשרתי לחבר הזה ולעוד אחד מהעבר וביקשתי מהם להתרחק ממני. היה לי חצי שנה שקט... אך גם במהלכה היו לי הרבה נסיונות עם עצמי באוננות.
כעבור כחצי שנה הקשר ביננו חודש כפליים, אני לא יכול להסתכל על עצמי כשאני נזכר בזה, הייתי יוצא מהבית לכולל מדי יום ועשיתי חיל בלימודים, אך בערב ימים שלמים עבירות, (באידיש אומרים אמאל א מלאך אמאל א גאלח - פעם מלאך ופעם כומר).

ככה נמשך כמה שנים עד שעברתי שוב דירה לעיר גדולה שוקקת חיים, שוב דף חדש ב"ה, במשך שנתיים כל הנפילות שלי היו רק באוננות מרב מחשבות העבר ומשיכות שוב לעבר וכן שיחות מין בטלפון עם החבר מהפריפריה, אך קשר פיזי לא היה.

עברו כמה שנים ונצרכתי לעשות לביתי, מצאתי עבודה כמזכיר לחבר היה לי מחשב חסום כנדרש אך יום אחד שהיה כמה שעות שהחסימה נפלה מצאתי עצמי לראשונה מחפש באינטרנט דברים אסורים, לקח לי קצת זמן אך בסופו של יום כבר ידעתי מה זה פורנו...
כמובן שלא היו לי אופציות להשתמש בזה סדיר עקב החסימה אבל המוח כבר עבד שעות נוספות, בנוסף לכך, בחור צעיר שנשר מהישיבה ועבד בסמוך למקום שבו עבדתי התחיל לבקר אותי מפעם לפעם עד שגם נגררנו למחוזות זוועתיים,.
אחרי שנה עברתי עבודה ובמהלך השנה הזו החלפתי 4 עבודות כשב3 מהם היה מחשב ללא חסימה וכולם היו מקומות עבודה בהנהלה חרדית ,השווה בין כל מקומות העבודה שתפקידי לא היה על מחשב אלא יותר כעובד מחוץ למשרדים כך שגישתי למחשב לא הייתה רציפה, אך בכל השנה הזו היה לי מחשב נגיש ולא גמרתי ליפול, שוב ראיתי עין בעין כי זה השליחות שלי ואין לי לאן לברוח איפה שאפנה זה יבוא לי.

המקום העבודה הרביעי באותה שנה זהו גם מקום העבודה בו אני עובד כעת, עבודה מאוד מכובדת עם משכורת נאה בצידה, שוב עבודה ללא מחשב מנהל אתרי עבודה בשטח, אך המנהלים שלי נתנו לי משתמש באחד המחשבים במשרדים כדי להכין דוחו"ת ומאזנים, אך שוב המחשב פרוץ ויתירה מזאת הקב"ה זימן לי את הבחור הצעיר שסיפרתי עליו לעיל שהוא יעבוד תחתי באחד האתרים אותם אני מנהל, ואני שוב ושוב חוטא איתו, כמובן שאני שוב עובר ומתמודד יום יום עם הנסיונות של הפורנו ביתר שאת, מה גם שאין לי דרך לחסום את המחשב משום שעובד עליו במשך היום אדם שאינו דתי אני אנה אני בא????

יש לי שיעורי תורה מדי יום, אני נחשב לאברך בן עלייה, דוגמא אישית לתורתו קבע ומלאכתו ארעי, אך בנושאי קדושה אני כאחרוני התגרנים.
זהו אין לי עוד מה לכתוב, בציפיה לישועת ה' במהרה שאזכה לקיים את תפקידי עלי אדמות בנאמנות ולא לשכוח שהנסיונות מאתו יתברך וגם הנפילות וההצלחות ממנו.

אשמח לקבל ממכם תגובות לסיפור שלי וכן עצות מעשיות וחיזוקים.
תודה רבה לפורום ולאתר אני מרגיש שמאוד עוזר לי.

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 5 חודשים על ידי ריין און גאנצען. סיבה: לא חתמתי את היומן כמו שצריך

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129487

  • פנימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 3201 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • "...ואם לא עכשיו אימתי"?
  • הודעות: 812

ברוך הבא אח יקר בצל פורומנו המיוחד
ראשית - כל הכבוד לך על האומץ לחשוף סיפור כזה מורכב מכאיב וכואב.
מתפלל שאבינו אב הרחמן ימשיך לשלוח לך אומץ ושלווה להחלים מכל ביטויי ההתמודדות מול התאווה שאתה עובר, ולתקן את כל מה שעשית, שאני בטוח שהיה בחלקו שלא באשמתך.
מכיוון שההתמודדות שלי עם התאווה נשארה בתחום המרחב הוירטואלי ולא 'חציתי את המסך' כמו שאומרים בקבוצות בחסדי בוראי הרחום, רק להיום, אינני יכול להביע הזדהות עם חלק מהמעשים שאתה מתאר שעברת, אבל עם השורש של הכאב שאתה מתאר ותחושת פיצול האישיות הקשה אני בהחלט יכול להזדהות, ולהשתתף איתך מרחוק.
בנוסף אוכל לשתף אם זה יועיל, ששמעתי ממחלימים בקבוצות של SA סיפורים יותר מסמרי שיער ממה שאתה מתאר פה, כמו למשל על אנשים שההתמכרות שלהם המשיכה בשיא המרץ גם כשהם היו מאחורי סורג ובריח בעקבות מעשיהם בתחום התאווה, כך שראיתי בקבוצות שכשיש מספיק רצון סבלנות ענווה והתמדה, כל אחד בכל מצב יכול להחלים, לאט לאט, והרבה דרכים ושלוחים למקום.
'אם אני מאמין שיכולים לקלקל אאמין שיכולים לתקן'.
מתפלל בשבילך ובשבילי ובשביל כולנו שנזכה לקבל את הכח והשלוה להמשיך בתהליך ההחלמה שלנו במקום שהכי יקדם אותנו, עוד יום אחד, לפחות, 'רק להיום'.
'פנימה'

- "מצבי היום לא משקף את האני הפנימי האמיתי שלי, אלא רק את מה שעשיתי בחיים עד היום".
- "עיקר כוחו של האדם הוא להודות בחולשתו ולפנות אל ה'. זה הכוח הגדול של האדם" - הרב מנחם פרומן.
שיהיה יום טוב ונקי - לך לי ולכולנו
----------------------------------------------------------
לסיפורי האישי - פנימה

ליומן המסע שלי - חיים פנימיים

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129493

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

וואו! 
בראבו ! מחיאות כפיים סוערות. על האומץ. על הכנות. על הפתיחות.

אם היית לידי הייתי נותן לך חיבוק ענק למרות הקורונה ואומר לך בכל הכוח - אוהביםםםם!!!!

אוהבים אותך! 

ברוך הבא לפורום... ברוך הבא למקום שבו התנקזנו אליו כולנו.. מגדול ועד קטן... מי בפורנו מי בזונות מי בגברים מי בנשים... מי בנערות מי בילדים... כל אחד ולאן שהמחלה שלו סחבה אותו..

מזדהה מאוד עם החוסר אונים חוסר שליטה הניגודיות בין המעשים בבוקר לאלו שבלילה... 

הצדיק הגדול כלפי חוץ.. בעל משפחה אבא טוב ואוהב.. ובפנים... רקבון ועוד רקבון.

עבורי הפתרון נמצא בקבוצות SA ובתכנית 12 הצעדים. זה הדבר היחידי שעבד עבורי ושמר אותי נקי במשך 434 ימים בנס גמור לא מכוחי.

וחברים אחרים אף יותר.

אם באמת סבלת ונמאס לך ואתה מבין שאתה מכור ולא יכול להפסיק אבל אתה בכנות לא רוצה לחזור למקומות האלה לעולם- אז הפתרון הזה יעבוד גם עבורך.


אוהבים ותודה רבה!

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 5 חודשים על ידי מתרפא.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129602

חברים יקרים!
תודה ענקית על החיבוק זה באמת מאוד מעודד ומחזק, מן תחושה כזו שאני לא לבדדדד
ראשית רציתי לשתף אתכם בצער רב ובכאב עמוק על נפילה שהייתה לי בשבת אחה"צ, הייתי בבית כנסת לבד, ובאמצע הלימוד בדף היומי תקף אותי יצרי ולא החזקתי מעמד ואוננתי, ממתין לעידודכם.

 ענו לי 2 שיש משהו שנקרא קבוצות SA אשמח לשמוע על כך.

וכן בקשה גדולה מי שיש לו מושג ומבין במחשבים, האם יש דרך להפעיל חסימה רק על משתמש מסויים במחשב?

תודה על הכל

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129604

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

יכול להיות שהמשתמש שנקרא administrator יכול לחסום לחלוטין גישה לאינטרנט למשתמש מסוים. אם רוצים אינטרנט פעיל ומסונן זה יותר בעייה, אבל זכור לי שאפשר להגדיר ברימון שני שמות משתמש לאותו חשבון כאשר לכל אחד מן המשתמשים החשבון פתוח ברמה אחרת.

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129608

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898
ריין און גאנצען כתב on 25 אוק' 2020 06:32:

חברים יקרים!
תודה ענקית על החיבוק זה באמת מאוד מעודד ומחזק, מן תחושה כזו שאני לא לבדדדד
ראשית רציתי לשתף אתכם בצער רב ובכאב עמוק על נפילה שהייתה לי בשבת אחה"צ, הייתי בבית כנסת לבד, ובאמצע הלימוד בדף היומי תקף אותי יצרי ולא החזקתי מעמד ואוננתי, ממתין לעידודכם.

 ענו לי 2 שיש משהו שנקרא קבוצות SA אשמח לשמוע על כך.

וכן בקשה גדולה מי שיש לו מושג ומבין במחשבים, האם יש דרך להפעיל חסימה רק על משתמש מסויים במחשב?

תודה על הכל


כנס לאתר SA-Israel תקרא קצת

הרבה מחברי הפורום נמצאים בחברותא הזאת ומשתתפים בקבוצות של SA.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129610

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

אני קצת עמוס בתקופה האחרונה,
שולח לך הודעה בפרטי.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129616

  • עשר שמעון
  • רצף ניקיון נוכחי: 406 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 863

הכתיבה שלך ממש ריגשה אותי, 
אתה כותב בצורה אמיתית מאוד וכנה מאוד, 
תודה לך על הכנות, 
אני מצפה לשמוע ממך בעז'ה הרבה דברים טובים בעתיד!! 

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129705

בוקר טוב לכוולם
תודה על התגובות המעודדות במיוחד וכן לאלה שפנו באישי ומוכנים ורוצים לסייע וכבר מסייעים.

היום אני אמור להיות במסגרת העבודה באתר שיש לי שם קבוע בעיות קשות בשמירת העיניים מאחד העובדות שם שמאוד פרוצה ומושכת, תתפללו עלי שלא אכשל חלילה.
אשתדל לספר לכם בסוף היום איך היה

תודה אחים אהובים.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129716

ב"ה עבר בשלום
תודה לה' שזכיתי לחברים טובים כמוכם
אין עליכם.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129732

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
ריין און גאנצען כתב on 27 אוק' 2020 13:19:

ב"ה עבר בשלום
תודה לה' שזכיתי לחברים טובים כמוכם
אין עליכם.


לייק.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 5 חודשים #129763

אני עדיין לא מבושל מספיק בשביל להיחשף .קבוצות

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 4 חודשים #129928

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

אוהבים.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 4 חודשים #129930

שלום חברים.
אני חייב לשתף אתכם קורות אותי אמש.

סיפרתי לכם על העובד שלי שאני להוט עליו ולפעמים אנו חוטאים, אז אתמול יצאתי איתו ליער בערב והשתמשנו לצערי, לא התגברתי, כל היום היה בראש שלי ונפלתי בסוף.

בעקבות כמה חברים צדיקים באתר דנן שנתנו לי עידוד בתקופה האחרונה, אזרתי אומץ ואחרי הנפילה נפתחתי לעובד שלי, וממש התחננתי אליו שיעזור לי, שאני לא מעוניין לעשות את הדברים האלו ואני לא מצליח לשלוט בזה, על אף שאני אדם שמאוד שולט בעצמי בכל, והוא מכיר אותי,בקשתי ממנו שפעם אחרת שאני מתחיל לדבר איתו או להתכתב איתו מעניינים כאלה שיזכיר לי מיד שאני לא רוצה ושיסרב לי.
אני מרגיש סיפוק עצום שהעזתי לעשות את זה ולדבר איתו וממשיך להתפלל לה' שלא ישלוט בי יצר הרע וחבר רע.

תודה רבה לכולכם על כל העידוד, ממתין לעידוד הלאה.

תגובה: התפקיד שלי בעולם... לפני 3 שנים, 4 חודשים #129932

  • עמוס24
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 31

אשריך אחינו היקר! עשית צעד גדול וחשוב מאוד!
מקווים שהמסר עבר ושהבחור לא ישתף פעולה יותר!
אני מאמין שעידון הנפילות זאת התקדמות גדולה מאוד, אמנם נפלת אבל זו כבר הייתה נפילה יותר מודעת, יותר הבנת שזה לא שייך אליך. יותר היה י'ה בנפילה הזו.
תאחז בשמחה שהגעת לאתר הקדוש הזה ועל ההתקדמות!
אוהבים!!!!

זמן ליצירת דף: 0.77 שניות

Are you sure?

כן