ברוכים הבאים, אורח

אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה 1837 צפיות

אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה לפני 11 שנים #29695

  • בן ש
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 151
(במסע יש דבר שנקרא חיזוק יומי אני מאוד ממליץ.  זה חיזוק יומי באמצעות אימיילים.  אני אומר כי אחד האימיילים השבוע השפיע עליי מאוד).
אני כותב את ההודעה הזו בידיעה (כן ידיעה באופן בטוח,  לא מחשבה) שרבים בוודאי טועים במה שאני טעיתי.  יש דבר חמור בתאווה הזו שחמור אולי לא פחות מהתאווה עצמה,  הדבר הזה נקרא הכחשה.
כמה פעמים ניסיתם כל מיני תוכניות ואמרתם:" זהו התוכנית הזאת תעזור לי,  אין מצב שאני אפול יותר"? צריך להיזהר מאוד מהדבר הזה הוא יכול להפיל אדם למדרגה נמוכה יותר ממה שהיה בו.  חשוב להיות מציאותי ולא להשלות את עצמך,  אל תגיד שזה בטוח יעזור וינצח את התאווה.
אני אומר את זה מתוך ניסיון למה שקרה וקורה לי.
מאז שזה התחיל הדבר הנורא הזה,  המחלה הזו,  ניסיתי כל דבר בעולם.  כל פעם אמרתי,  זהו אני לא נופל יותר הגעתי לתחתית.
בנוסף גם כשהגעתי למסע.  ידעתי שאסור לי להשלות את עצמי אסור לי לסמוך על עצמי.  יש מצב שתיפול בכל זאת, אבל הצד האחר בתוכי אמר לי שזה זה,  מובטח שזה יעזור לי וירפא אותי.
חשוב לי לומר לעצמי שהצלחתי לעבור 17 ימים זה מצויין זה בהחלט הישג! זה גם מין ניצחון גדול על היצר.
אני לא אומר לכם חס וחלילה לעזוב את המסע.  להפך,  זו תוכנית מעולה שבהחלט יש לה מקום,  אבל אסור לתת ל"תקווה" לנצח להשלות יותר מדי,  להכחשה שיש לך עדיין תאווה לנצח אותך.  ההכחשה יכולה כמובן להפיל אותך חזרה לקרקעית.
זו אחת מהסיבות שאסור להשתמש רק במסע לבד.  חשוב לפנות לקבוצת 12 צעדים שעוזרת לך להגיע להכרה שאסור לסמוך על עצמך,  צריך להעביר את ההשגחה לה' ולבקש ממנו שיעזור לנו בתאווה הזו,  כי אנחנו לא יכולים לבד.  מומלץ גם ללכת לספונסר וכדומה.
טוב ויפה שכתבתי את זה,  אבל אני יודע שאני צריך עזרה.  אני צריך משהו בנוסף שיזכיר לי כל הזמן שיש עוד תאווה,  זה לא נגמר. רק ככה אפשר להגיע לניצחון.
אני אשמח מאוד,  יותר מאשמח,  אם מישהו יסייע לי בזה,  לעלות עוד צעד,  לשתף חוויות,  להסביר לי על קבוצת 12 צעדים כי לא לגמרי הבנתי. 
תודה מראש,  בן ש.
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים על ידי .

בעניין: אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה לפני 11 שנים #30430

שלום ידידי,
תרשה לי, לא כל כך הבנתי מה אתה מתכוון באומרך "המסע"?
האם זו דרך שונה מ12 הצעדים שבה אתה פועל?
או שאתה מתכוון ל12 הצעדים רק מהדרך שאתה רואה אותה בתור "המסע" שלך?
ומקווה שאתה עדיין פועל לפי אמות המידה שהצבת לעצמך,
בהצלחה.
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה לפני 11 שנים #30640

  • בן ש
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 151
התכוונתי למסע בן 90 יום.  אני שוקל לעזוב אותו כי הוא מביא אותי להכחשה גדולה מאוד. שאני רואה בעיניים שנשארתי נקי להרבה זמן ואני חושב שזהו גמרתי עם זה,  אבל האמת שממש לא.  אם אתה רוצה לקרוא עוד על ההכחשה שהתכוונתי אליה תסתכל במאמר אחר שכתבתי "והיא שעמדה שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותנו" בלוח המרכזי.  הוא מקשר בדרך מעניינת בין "והיא שעמדה" בהגדה ועל כך שעם ישראל שנוא בידי הגויים,  לבין התאווה שלנו.

בעניין: אזהרה: מכשול בדרך, הכחשה לפני 11 שנים #30642

אוקי,
אז באיזו דרך אתה רוצה לפעול?
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.42 שניות

Are you sure?

כן