ברוכים הבאים, אורח
  • עמוד:
  • 1

נושא: עזרה 443 צפיות

עזרה לפני 2 שנים, 9 חודשים #138501

שלום חברים.
אני די חדש פה, עברתי גם אני סבל מתמשך עד שהכרתי את המקום המדהים הזה.
לאט לאט אני קולט שאני חסר אונים ואם לא אעשה סוויצ' אמיתי בכיוון המחשבה ובדרכי הפעולה, אני ימצא את עצמי מחתן ילדים ונכדים [אם לא אתגרש/אתאבד עד אז] ועדיין תקוע בגיל 10.
הנושא הוא שלא יעזור לי לקרוא את המאמרים פה [שבאמת מרתקים ומלאי תקווה], לא יעזור לי להשתתף בקבוצות ולהתחיל צעדים, לפני הכל אני חייב את עצמי - את שלוות הנפש שלי. 
הבנתי מהקצת שראיתי והחכמתי, שהבעיה שלי זה לא התאווה - זה החיים בעצמם. התאווה היא המקום המענג שמצאתי לעצמי לברוח בכל זמן שהחיים לא מסתדרים לי. וזה כ"כ נכון. החיים לא ממש זורמים לי כפי איך שאני הייתי מתווה אותם אילו נבחרתי לשמש כאלוקים.. ואני בורח מהם כל הזמן, בורח מרגשות, בורח מרצונות, בורח מהחיים.
וכשאני מיישיר מבט אל החיים מתוך רצון לשנותם ולעלות על דרך אחרת, רמת הלחץ שלי פוגשת אטמוספירה אחרת שלא מן היקום. 
אשמח לשמוע רעיינות בענין שלוות הנפש, איך להתרכז במשימה מבלי לצפות כל הזמן שיגמר הזמן שהקדשתי לכך. איך להיות מוכן לשנות חיים כשההרגשה עכשיו זה התאבדות ממש......
מאמין ששייך, כולם פה העדים לכך. רוצה להיות גם שייך.

תגובה: עזרה לפני 2 שנים, 9 חודשים #138502

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 244 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2070

קודם כל אוהבים אותך מאד, על זה נאמר: 'תמשיך לבוא', 'סבלנות', 'סבלנות', 'הזמן יירפא'... אני לא אוהב סיפורים, אבל אני בתקופה מסחררת מאד, ויש לי אמונה שהזמן יירפא, אני ממשיך לבוא ומחכה בסבלנות ולאט לאט קורים ויקרו עוד הרבה ניסים...

תגובה: עזרה לפני 2 שנים, 8 חודשים #138755

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

חבר יקר, ברוך הבא לפורום הנפלא,
אני מאמין שהחלמה זה תהליך, בקבוצות תלמד לחיות עם שלוות נפש, להחליט שאצה רוצה לחיות בשלווה, מבלי לעשות כלום, הנס לא יקרה, יש פתרון ותקווה,
מחכים לך, אשמח להיות להיות לעזר עבורך.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: עזרה לפני 2 שנים, 8 חודשים #138766

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

לא הבנתי למה אתה חושב שהקבוצות והצעדים לא יעזרו לך. האם אתה מדבר מניסיון אישי שם? בקבוצות ובצעדים מטפלים בדיוק במה שאתה מדבר עליו - בהתמודדות עם החיים. במובן מסוים, הרבה פחות מדברים שם על התאווה מאשר על החיים.

אני יכול לומר על עצמי שהגעתי לכאן לפני שבע וחצי שנים בתור אדם שהוא עצמו וגם הסובבים אותו מגדירים כאדם חכם שמכיר לא מעט כיוונים רוחניים. הייתי בטוח שאני מכיר ומבין הכל, ואין שום סיכוי שאלמד כאן משהו חדש. והאמת שלמדתי המון דברים חדשים.

אני חושב שההגעה לכאן ואימוץ הכלים שהציעו לי במלוא הרצינות, או לפחות ברצינות רבה, הם השינוי המשמעותי ביותר שהתחולל בחיי. שום דבר אחר לא הצליח לחולל בי שינוי כזה. גם אשתי מעידה על כך בפה מלא. 

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: עזרה לפני 2 שנים, 8 חודשים #138771

תודה על התגובות....
"אמונה" יש לי, אני יודע שהדרך בה הלכו טובים [/רעים....] ממני והצליחו, אין סיבה שלא אצליח גם אני.
אני משתתף בקבוצות, משגע את הספונסר, ותכלס' אני עובד לכתוב את צעד ראשון, או יותר נכון לחיות את צעד ראשון - לחוות את החוסר אונים שלי מול החיים ולא לברוח. וזה דורש הרבה פניות ושלווה, כי אם יש לי לחץ בחיים ובמקום ללכת אל הסם שהורגלתי אליו אני מוותר עליו, אז אני מרגיש מתאבד!!! 
ובמקום הזה אני אמור לחוות את החוסר אונים, להתבוננן בו כי זה בסופו של דבר החיים בעצמם, אם אני בורח ממנו [גם לדברים אחרים שהם לא התאווה] אני בורח מהחיים, וזה חוזר אלי מתי שהוא כבומרנג.
לזה צריך שלווה, רוגע, להצליח לשים את כל המחשבות/תוכניות/רצונות בצד ולהתמקד במטרה שלי - לחוות את החיים שלי.
בקיצור, מדיטציה מוצלחת!
מי שהתנסה והצליח. אשמח אם יוכל לשתף

תגובה: עזרה לפני 2 שנים, 8 חודשים #139038

ערב טוב אבי,
נפגשנו השבוע לפני הקבוצה ודיברנו, לא הספקתי לדבר איתך עוד בטלפון.
אני מבין את השאלה שלך, אבל בפועל זה עובד הפוך.
אנחנו לא נגיע לשלווה שלנו בלי הצעדים והפעולות, אנחנו כן תוך כדי הדרך מתפללים שוב ושוב את תפילת השלווה, אבל לא נחכה לה שהיא תגיע, אלא נקח את הגוף שלנו ונעבוד את הצעדים עוד ועוד, להתקדם בלי לעצור ולהשתהות בעבודת הצעדים. וזה עובד.
זה מה שהתנסיתי וזה מה שעובד לי.
כשהייתי נקי חודש ועדיין לא הגעתי לקבוצות והתחלתי צעדים, הייתי פקעת עצבים שלא חויתי כמותה מעולם, אבל לא חיכיתי שהשלווה תגיע, אלא הבאתי את עצמי לקבוצות והתחלתי לעבוד את הצעדים, בלי ציפיות שתוך רגע אני השלו שבאדם וכו' וכו'.
ואם כבר דיברנו על שלווה, אני רוצה להדגיש ששלווה אין  פירושה שכל החיים מסודרים לי, אני נקי, יש לי אשה, ילדים כסף וכו' וכו', זה בכלל לא זה. שלווה זה אומר שלא משנה מה המציאות של החיים שלי, אני נשאר בשלווה על ידי שאני מקבל את כל מה שקורה בחיים שלי שזהו רצונו של אלוקים בשבילי, וזהו הדבר הטוב ביותר שאלוקים יכול לעשות בשבילי, גם אם אני לא מצליח להבין כלל את הדברים.

תמשיך לבא, לעבוד, תכתוב את צעד ראשון בלי להתמהמה, ויש גם הבטחות עוד לפני שנעבור את מחצית הדרך.

יש תקווה ענקית ועצומה, תנסה לדפדף קצת על ההודעות הראשונות שלי כאן בפורום לפני 9 שנים, ולראות מהו הנס שאבא אוהב שבשמים עושה בחיים שלי בשש וחצי שנים האחרונות שאני בתוכנית.

בהצלחה רבה
נהיה בקשר
(תמשיך לנדנד לי בפלאפון)

אוהב מאד
מתחיל שוב - וצועד לאלוקים

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.63 שניות

Are you sure?

כן