ברוכים הבאים, אורח

זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! 1181 צפיות

זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127969

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

שלום לכולם,
אני 'מתמודד' עם התאווה רוב חיי, אני כבן 35 עם אישה וילדים מקסימים.
מתנהל באורח חיים חרדי אדוק ובהקפדה יתירה על ענייני הלכה, וכמו כל הנופלים בעניין הזה, עד עתה עם רקורד של מאות נסיונות לצאת שלא צלחו.. (בהמשך הפוסט ארחיב)
תשאלו אותי, אתה בסדר? עם מאות נסיונות לא מוצלחים וזה השם שבחרת לנושא?.. אתה נשארת נאיבי? נדפק לך הראש? אתה תיפול שוב.. ברור.
אז אתחיל מהסיפא ('אתה תיפול שוב'), ייתכן, אבל כפי שאני מכיר את עצמי, הצלחתי באתגרים שהצבתי לעצמי בחיים (ובהם עמדתי בגבורה) תלויה לא מעט בפרסום הדבר לאחרים ומתוך ידיעה שהאחרים עוקבים אחרי, לראות מה ילד יום.. זה מאתגר ונותן לי סיפתח טוב, תתפלאו, אבל דווקא הלגלוג מצד האחרים נותן לי רוח גבית להצליח באתגר.
וכעת אמשיך לרישא ('עם מאות נסיונות וכו') זהו שלא סתם ניסיתי ונפלתי בראש אטום, הייתי במעקב על עצמי ממה אני נופל, כמה, מתי ומה היו התמודדותי בעבר, תראו, כמובן שאני לא יכול לומר שלא אפול אבל אחר וראיתי את קצב הצפיות והוצאת הז"ל בחצי שנה האחרונה וראיתי שאני יכול להימנע לתקופה ארוכה, הבנתי שזה אפשרי עם קצת תמיכה מבחוץ.
בחצי שנה האחרונה הוצאתי פעם אחת ז"ל מדעת תו"כ צפיה ועוד פעמיים תו"כ שינה, צפיתי בפועל עוד כ-20 פעם בתוכן האסור או בדומיו, אך באופן מכוון נמנעתי מלהגיע לשלב הוצאת ז"ל, אחר וקראתי על חומרת העניין, הפנמתי ובחרתי להימנע מכך.
זה סיפתח מקדים מצויין להפסקה קבועה אחר שבעבר הייתי נשאב לכך בזמנים כסדרם פעם או פעמיים בשבוע ואף יותר, אך עשיתי הרבה הפסקות קטנות שתרמו לי להתחסנות ולהכרה עצמית, אם כי שבזמני דאון ותאווה מתגברת עדיין לא הצלחתי ממש תמיד לחלץ את עצמי ופה אני צריך את עזרתכם בליווי מתמיד,

אני רוצה להתחיל שנה חדשה בלי מחשבות אסורות, כמובן בלי צפיות, ועוד יותר כמובן - בלי הוצאת שז"ל כלל, אני רוצה להיות נקי, קדוש וטהור לנצח.

שוב, אני לא נאיבי וטמבל וגם לא נדפק לי הראש (האמת: בעצם כן, לכן אני כאן:expressionless:), ואני מודע לנפילות שמתרחשות אחר שההתלהבות יורדת, לכן אני צריך אתכם איתי!! אני צריך כמה שיותר סיוע חיצוני, צריך את העצות, את הליווי ואת כל מה שיש לכם להציע, אודה לכם מאוד.


 קצת רקע בענייני:
התאווה מלווה אותי מהגן, מגיל 3-4 הייתי מפנטז מינית על נשים בהתאם למוחו של ילד, כך היית עוסק בסיפוק עצמי, בגיל 9-10 נחשפתי לתמונות עירום מחברים שלי שלאחר מכן 'דאגו' להשאיל לי גם סרטים בדיסקים, אחר הסלידה הראשונית דווקא נמשכתי אחריהם מטבעי, התמכרתי אט אט לכך, הייתי צופה בקלטות ווידאו עם סרטי פעולה וקומדיה של אחי הגדול ומתכוונן לקטעי עריות שם, כנ"ל בטלוויזיה, ממש מסרתי נפש להתגנב אל חדרו בלאט (כשלא היה) בלילות כדי לתור אחר פיסות תאווה בצפיה, כנ"ל מתוך גזרי עיתון וירחונים שהביאו אחיותי לבית, בקיצור, כל פיסת תאווה אפשרית נוצלה על ידי, בד בבד נכנסתי לישיבות והייתי מדלג בין הבית "החם" בו הייתי מוצא פורקן ויזואלי לבין הישיבה שגם בה הייתי 'דואג' לספק עצמי בכל הזדמנות מסיפוק הדמיון ומעשה הידיים, חיים של רדיפה ללא לאות, לעיתים אף כשחזרתי מהישיבה נסעתי לת"א, ובבושת פנים קניתי דיסקים פורנוגרפיים ומחביאם בביתי שיספקוני בעת חזקתי הביתה מהפנימיה, בהיותי בגיל 19 אבי הכניס אינטרנט לבית וחסם אותו עם k9, אבל ידעתי לעקוף ולצפות בתמונות רבות ולהוציא זרעי לריק, שמתי עצמי כצופה בשיעורי תורה או משחק במחשב וכשלא ראו נכנסתי לאן שרק יכולתי, הייתי יושב על כך לילות רבים, הורי ידעו על תאוותי ומידי פעם מצאו פיסות שיריים שהשארתי אחרי במחשב וכדו', אך לא ידעו ולא יודעים עד כמה אני בפנים, הם מאמינים שזה חלף לי עם הגיל...
בקיצור, חשבתי תמיד שכשאעבור שלב בחיים אוכל להפסיק, לכשאעלה לישיבה גדולה, לכשאתחתן, לכשייוולד ילד ראשון, אולי כשיבוא השני וכו' וכו' גורנישט! זה נשאר ואף התחזק, בחיים נחשפתי לאינטרנט מכורח עיסוקי לפרנסתי ומשם נשאבתי עוד ועוד לזבל הזה. 
אמנם הפחתתי ולמדתי יותר על תרגילי התחמקות ואף ברחוב בד"כ ואיני מסתכל כבר בנשים אך כשנופלים - נופלים.
והנה אני היום אב ל-5 ילדים ועדיין שוחה בתאווה לסירוגין, יש לי חסימה בטלפון (כשגם אותה אני יודע לעקוף חלקית (לתמונות נשים, לא פורנו) ובמחשב הסרתי החסימה, אני חושב שאני צריך לדעת להתמודד כשזה אצלי ופתוח, כי הקשיים בהשגת התאווה לא מרתיעים אותי וכשאני מתאמץ אני מתמודד עם זה.

ואת הרגעים הקשים הללו עלי לעבור ואני יודע שיש בכוחי, אני פשוט נופל, זו שריטה עמוקה שניתנת לריפוי וחייבים לשים לזה סוף, מהר!!!! כי כבר קצתי בחיי! (לא אשים להם סוף בידיים אך אולי אתפלל לה' שיקח אותי מהר באם יסתמן שאני לא בכיוון לתקן זאת)


תודה מראש
שימי דן

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 7 חודשים על ידי shimidan. סיבה: דיוק בפרטים והרחבה

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127973

  • פלימו

ברוך הבא יהודי יקר!
הסיפור שלך נשמע באמת לא פשוט, אבל אין ספק שהגעת למקום הנכון. יש פה הרבה אנשים מרקע דומה שהצליחו לעשות מהפך בחייהם, אבל צריך לדעת שזה דורש זמן והשקעה, זה לא קורה ביום אחד. ודאי הקב"ה נותן לך כוחות לכך, בהצלחה!!

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127975

קודם כל, אוהבים אותך!
אני ממש מזדהה עם הסיפור שלך. הסיפור שלי, ושל עוד בים, דומה מאוד לשלך. אני מבין את הכאב שלך, את הרצון שלך להפסיק, את חוסר היכולת, את התסכול, את השנאה..
מבין וכואב איתך.
אני יכול להמליץ לך על מה שעוזר לי היום. 
תוכנית 12 הצעדים (SA)
אם אתה סובל מהתמכרות, (ולפי התיאור שלך נראה שאתה סובל ממנה) אני לא חושב שאנחנו יכולים לעזור לך. אנחנו יכולים להחזיק לך את היד ולחבק אותך, אבל אתה לא תפסיק מזה. אם אני אדמה את זה, זה כמו אקמול למישהו שסובל מגידול.
אתה צריך תרופה חזקה יותר.

את התקווה הראשונה להפסיק קיבלתי כשהגעתי לSA. אני נקי היום 5 ימים. בניגוד גמור לטבע שלי.
לפני זה הייתי נקי כמעט 4 חודשים..!  
אם תרצה לשמוע עוד פרטים, צור איתי קשר בפרטי.
בכל מקרה, אוהבים אותך ובהצלחה

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127977

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

תודה, אשמח לקבל פרטים על התכנית

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127980

  • Kdouchat
  • רצף ניקיון נוכחי: 244 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 956

שלום חבר יקר !

ברוך הבא !

אני גם חרדי שומר תורה ומצוות ממש בהקפדה. בן תורה אמיתי. הרבה פרטים שרשמת הם זהים אצלי !

אני חושב שאת התכנית הזו תוכל לסייע לך גם לצאת מהתמכרות פעילה אבל גם להתחיל להכיר את עצמך, להכיר יותר את הקב"ה לשפר את הקשר שלך עם הקב"ה ועם אשתך וכו'.

בקיצור תנסה ותראה פלאות. זה מהניסיון הקטן שלי.

אני שמל שאתה איתנו אחי !!

המון הצלחה בעזרת השם יתברך !

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127985

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

תודה על הקבלת פנים ועל התמיכה!
אני מעוניין לשמוע יותר על התכנית ולהיכנס לאיזשהו צ'אט של החברים בו ע"מ לקבל ולתת תמיכה זה לזה, חשוב מאוד.
שמעתי רבות על התכנית בשנים האחרונות אבל אין הנגשה ללמוד עליה באמת ולהיות שותף עם אחרים בתחושותיהם בתהליך.
אם יש משהו יותר ממוקד אנא צרפו אותי אליו או יידעו אותי לגביו.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 7 חודשים #127990

  • gidi
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 702

הדרך הטובה ביותר לדעתי זה פשוט ליצור קשר עם החברים.
תוכל להתקשר לקו החם באתר של SA ותוכל לפנות בחופשיות לכל החברים ובכללם אני מאלו שנמצאים בתוכנית, כדאי פשוט להתקשר, לדבר ולשאול מאמין שכל מי שנמצא בתוכנית ישמח לעזור ולהסביר ממה שהבין וחווה.

אז מזמין אותך גם לפנות אליי בפרטי, בהצלחה.

קצת סדר על עצמי 
הפעם הראשונה שלי באתר , הפעם הראשונה שלי בקבוצות
יומן המסע שלי  , ציון דרך שנה נקיות
ההתלבטות שלי לגבי נישואים

~~~מידע על הכלי העיקרי של ההחלמה - קבוצות SA~~~

צעד 0  , יומן צעד ראשון

**כל מי שמעוניין לגבי הכוונה, עזרה או כל שאלה לגבי קבוצות SA מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואשמח לעזור.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128044

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

שלום לכולם,
ב"ה בינתיים אני מתגבר על נדנודי מחשבות קטנות שצצות לעיתים באופן טבעי בראשי, בהצלחה (יש לי אינטרנט פתוח במחשב), לעיתים קופצת מחשבה "תחפש רק פנים יפות, קצת להירגע, לא פורנו כמובן" היום אומר לו עשה כך ומנסיוני הרב - דקה אחר כך יאמר לי עשה כך...
לכן אני לא עושה!

איני יודע מה צופן לי העתיד, אבל אני יכול לשתף אתכם במחשבה יפה שעברה בראשי בשעת תפילת שחרית כשהתיישבתי תחת מזגן ונשמתי לרווחה מבעד למסכה החונקת.
בעודי נושם אוויר צח ומרגיש תחושה עילאית של "הפעם זה רציני, עם כל הכאב שיגיע (ויגיע) אני מוכן יותר למסור נפש מבעבר" יש לי סיפתח טוב, ראש השנה.

חשבתי כך: מה לכל הרוחות מונע ממני מלהתרווח כך בכל יום בתחושה עילאית של חופש וביטחון עצמי בשמים מידי יום? מה? כלום! צריך רק להתאפיין ב"שב ואל תעשה!" זהו! פשוט לא לעשות מעשים שיעיבו על תחושותי בעתיד.
נכון, יבואו רצונות מהמוח רודף התענוגות שיאמר לי "תדפדף רק קצת, להתענג, להשתחרר בצפיה בלבד וזהו, תמשיך להיות נקי" ומה אני צריך לעשות? לא צריך להכאיב לעצמי בפועל אלא רק לשבת ולא לעשות! להתבטל! להתבטל מעשיה זה קשה? לא!
(נכון שבטלה מביאה לשיעמום ושיעמום מביא לידי חטא, אין הכוונה להתבטל כל היום, אלא להמשיך לעשות מה שאני עושה רק בלי פעולות נוספות שיעיבו על תחושותי בעתיד)

אז מה שמפריד בינינו לבין האושר הנצחי הוא פשוט לא לעשות כלום! איזה קל זה!

(בואו נחשוב ככה לכל הפחות, מחשבה חיובית ובונה ויקל מעלינו עומס התאווה השקרית היוצרת רק חסר רודף חסר בנפשנו במקום למלאותינו באושר כהבטחתה...)

יום מוצלח לכולם, אהובים שלי
אני, יחד אתכם רוצים לעשות רצון ה' ויהי ה' בעזרנו
לא נראה לי שממרומי גילי יש מי שנפל יותר ממני, הייתי כשהמציאו את האינטרנט ועוד קודם ועד עתה הייתי במצולות, (הגעתי לצערי גם למצב ייחוד עם גויות בחו"ל, לא נסחפתי למשכב ממש אבל חוץ מזה... זה מוסיף מחשבות טורדות בנוסף על המשיכה הקיימת בצפיה)
מי יתן ואצא מזה לנצח!! אמן!!

שימי דן

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 6 חודשים על ידי shimidan. סיבה: הוספה

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128094

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

לי באופן אישי יש זמנים שמאוד קשה לי לשבת ולא לעשות. וזה לא רק עם התאווה, אלא גם עם כעסים, אכילת יתר ועוד דברים. לכן הבעייה שלי היא לא להפסיק התנהגות שלילית לזמן קצר, אלא איך להישאר בהפסקה הזו לאורך זמן...

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128098

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

ברור שהעבודה היא להישאר כך לאורך זמן, העלתי נקודה של מחשבה להרפייה, לעיתים יכולה לסייע לעיתים צריך יותר מאמץ.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128161

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

בס"ד

אחי ורעי אהובי, הנה אני אוחז ב-11 ימים נקיים
מודה אני לה' שאני נקי גם היום, הימים שעברו עד עתה הם קניין בלעדי שלי ואף אחד לא יוכל לקחתם ממני, ימים של חיבור עם ה' שתקוותי היא שימשיך ויתעצם עוד ועוד..
נכון, לעיתים, גם ביום כיפור עולות מחשבות מן העבר הטורדות מעט, הניסיון שלנו הוא 'לא לזרום' איתן, אלא מיד להתעסק בזריזות בעניין אחר פיזית או מחשבתית, רק ככה עוברים את המהמורה ומתקדמים הלאה.
וכמובן בכל עת אשא תפילה חרישית לאבינו שבשמים שיהיה איתי בעת ההתמודדות ויחצה איתי את הנהר או הים הגועש כי רק איתו אוכל לעבור את התהליך!

אומר את האמת:
אני מפחד נורא מהעתיד אך זהו פחד מחשל, פחד שגורם לי להצטייד בעוד ועוד תובנות וקבלות כדי לא להגיע למצב של נפילה בעיתי התמודדויות שבוודאי שמחכות לי מעבר לפינה..


אוהבכם
שימי דן

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 6 חודשים על ידי shimidan.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128176

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 222 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2069

ממש מזדהה גם לי ביום כיפור צפו מחשבות, אתה יודע התפילות במרחב הפתוח לא הכי מרכזות וצפים לי...

צריך תמיד להפנים מאשר יגורתי בא לי

עצם היראה זה שמביא את הנפילה

תהיה חזק כולנו ביחד באותו סירה...

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128230

  • shimidan
  • רצף ניקיון נוכחי: 22 ימים
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 32

הדברים ידועים, גם לי יש ניסיון מר, אך אני חושב שאפשר להצליח גם עם מחשב פתוח.
ע"פ הרמב"ם הל' תשובה פרק ב', עיקר ויסוד התשובה הוא שכשיגיע למקום בו חטא ונפל שוב והוא באותה תאווה ובאותו חוסן גוף ובאותה סיטואציה ממש ובכ"ז לא יפול.
נכון שזה קשה להתגבר, אבל מניסויים שעשיתי על עצמי זה בהחלט אפשרי, היו לי לילות בעבר שהתהפכתי במיטתי ולא נרדמתי, העיקר לא ליפול.
מה שהיה חסר זה רצון מוחלט להחזיק כך לעולם.
ואט אט על אותו  תלם אפשר להצליח.
בואו תעקבו ונראה...
ה' יעזרנו.

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים, 6 חודשים על ידי shimidan.

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128245

  • עשר שמעון
  • רצף ניקיון נוכחי: 406 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 863

בא נאמר שאם כל פעם שהייתי עושה תשובה הייתי מנסה לבחון אם 'יעיד עלי יודע תעלומות',ומנסה באותה אשה אותה מדינה וכו' כמו שכותב הרמב'ם הייתי במצב הרבה יותר גרוע...
הגמ' במסכת סנהדרין אומרת שהדרך לדעת אם קצב המוכר טרפות עשה תשובה היא אם באה לידו מציאה ובמקום לקחת לכיס הוא החזיר, 
מסביר ר צדוק מלובלין שהכוונה היא לדברי הרמב'ם הנ'ל, 
דהיינו אין צורך להיות באותו נסיון ממש בשביל לדעת שהתשובה התקבלה, אלא מספיק שיש נסיון עם אלמנט דומה, כמו הקצב שהנסיון שלו הוא אי היכולת שלו להתגבר על תאוות הממון ולכן מכר טרפה, וכאשר הוא מחזיר מציאה הוא מגלה ומראה שהתגבר על תאוות הממון ,
בקיצור ההסבר שלו ברמב'ם הוא שהקב'ה יזמן לך נסיון עם אלמנטים דומים של קושי,
ולא הייתי ממליץ לשבת מול אינטרנט פתוח בשביל לקיים את דברי הרמב'ם כפשוט, 

תגובה: זהו! הפסקתי! ואתם עדים... תלוו אותי, בבקשה!! לפני 3 שנים, 6 חודשים #128246

  • פלימו

הגמרא בבבא בתרא דף נח: מפרשת את הפסוק "ועוצם עיניו מראות ברע" (מקווה שהציטוט נכון).
הגמרא שם אומרת שמדובר בבן אדם שלא מסתכל על נשים שעושות כביסה בנהר, והגמרא מסתפקת בזה: אם יש דרך אחרת והוא הולך בכל זאת בדרך הלא צנועה ועוצם עיניו, הוא רשע! אלא ודאי מדובר במצב שאין דרך אחרת והוא בכל זאת עוצם עיניו.
נמצא מדברי הגמרא שאם לאדם יש אפשרות ללכת בדרך נקייה והוא בוחר ללכת בדרך בעייתית הוא נקרא רשע גם אם הוא שומר על עצמו.
מקווה שלא תיקח אישית כמובן, אלו דברי הגמרא...

  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.70 שניות

Are you sure?

כן