ברוכים הבאים, אורח

היכנסו וקראו
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: היכנסו וקראו 1846 צפיות

היכנסו וקראו לפני 6 שנים, 6 חודשים #108802

  • הנסתר
שלום לכולם פעם ראשונה פה וגם איך אומרים הגענו בפוקס  אבל הכל מושגח משמיים,כמה פרטים על עצמי גדלתי חילוני  חזרתי בתשובה, בן 38 היום עם המון המון הרפתקאות בחיים מאחורי, נשוי היום ילדים אישה עסקים ברוך השם דתי חזק לומד תורה כל טוב  הכל טוב חוץ מדבר שעדיין רודף אותי  איך אומרים בטרמינולוגיה שלנו "הקליפה"כן כן צדקתם הברית,התאווה הכי קשה בעולם,מי שפה הוא כמו אסיר ממש אסיר רוחני הוא יושב לו בחיים הרגילים עובד לומד תורה אבל כל כמה זמן היא קורה לו!! כן אומרים שהיא  מיללת ואתה פשוט קם כמו מכור בקריז לסמים!! אזוק באזיקים רוחניים ממש הולך כמו עבד לפני האדון וכמו ילד טוב הולך לאיפה שהולך נכנס לאיפה נכנס ועושה מה שעושה,אחחח מה אגיד לכם השבוע קראתי במסכת סנהדרין ---בראש-השנה נברא אדם הראשון. בשעה ראשונה עלה במחשבה, בשנייה נמלך במלאכי-השרת, בשלישית כינס עפרו, ברביעית גיבלו, בחמישית ריקמו, בשישית העמידו גולם על רגליו, בשביעית זרק בו נשמה, בשמינית הכניסו לגן-עדן, בתשיעית ציוהו, בעשירית עבר על ציויו, באחת עשרה נידון, בשתים עשרה יצא בדימוס.... האם אתם מבינים מה קרה פה כבר חטא באותו יום!! משהו הזוי  כל העולם מהיום הראשון עומד על עריות זה טבע שבנוי בנו...זו נכות לכל דבר הלוואי והיה אפשר לקבל ביטוח לאומי,מה שאנחנו עוברים זו נכות וחברים צריכים לדעת לחיות עם הנכות אני פוגם מכיתה ה- שאני זוכר, זה משהו הזוי מי יכול לתקן 30 שנה של פגימות זה טונה של עבירות,אבל זה מה שהשטן רוצה חברים זה מה שהוא רוצה את הדיכאון!!הוא רוצה את הנוקאווט  הרי הוא מייק טייסון הוא לא פרייאר  פגמת עברת, לא קרה כלום לך למקווה תמשיך כרגיל כרגיל בלי לחשוב,כאילו שיצאת להפסקת צהריים אל תיכנס לפילוסופיה  שעכשיו הכל הולך לסטרא אחרא ואפילו אשר יצר לא בא לי לברך ומה זה שווה והכל הולך קליפות, לא אחי היקר לא, כאילו חזרת מארוחת צהריים ההיפך הוא הנכון אני יודע מה ההרגשה יש לנו חופש חודש ואז כואבת לך הבטן קשה לך לנשום אתה לחוץ אששש!! עצבני!!! אין אתה גמור,ואז אתה פוגם ווואיי  איזה שחרור מה זה הדבר הזה? למה זה לא חוקי? אין מצב בעולם  שאצליח,לא אחי היקר יש מצב ברגע שלא תיכנס לזה ותמשיך הלאה לאט לאט זה יהיה שולי ואולי זו נכות שתצטרך לחיות איתה כל החיים אבל יבוא יום שנעשה את התיקון בלשון חכמים ונתחיל דף חדש,חחח. עד אז לא להתרגש מליפול יש שם בטינופת את כל התאוות שבעולם לא להתרגש תמשיך כרגיל ישר לעבודה ישר לגמרא הכל בסדר אל תיתן לזה חשיבות לאט לאט התאווה תעבור אלו תקופות.. כמה עצות!!
תעסיק את עצמך כל היום מאוד חשוב עצלות זה בטלה חכמים שלנו היו קדושים הכל רשמו,תקרא טהרת העיניים של רבי אהרון ראטה שמור בכיס ספר חזק שעוזר מניסיון וגם שומר אמונים יעיף אתכם באויר,לפעמים שמגיעה התאווה  לחשוב  על הדיכאון שאחרי זה לחשוב ממש זה מציל!!! ,קריאת שמע על המיטה של הארי הורג את הקליפות של אותו היום אחרי מקווה,  וכמובן לא נוכל לטבול ושרץ בידינו !!אנחנו אשמים לא אף אחד אחר לשמור עיניים ולשמור ברשת ולאט לאט זה עובר להיות שולי  לדבר עם השם המון המון פגמת ממשיך הלאה לא נכנס לזה להתראות ההיפך משם רץ לאיזו גמילות חסדים פותח שולחן ערוך לומד בהתלהבות באהבה מתנענע   אדרלנין אש!!!!!!חברים   אוהב אתכם תצליחו  השם אוהב אתכם אל תשכחו זו מלחמה כמו במשחק וידאו   התורה בסוף מכפרת על הכל

תגובה: היכנסו וקראו לפני 6 שנים, 6 חודשים #108804

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

קודם כל ברוכים הבאים לך
רק להגיד לך שהגעת למקום הנכון
ולאחל לך שתמצא כאן פתרון לתאווה, כמו הרבה מאוד חברים שמצאו כאן פתרון
תודה לך על הכנות
אוהבים אותך, ותמשיך לשתף אותנו

תגובה: היכנסו וקראו לפני 6 שנים, 6 חודשים #108807

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
קראתי, אני יודע שהתורה מכפרת. הבעיה שאני פה כדי להפסיק, הגעתי לגיל 30, והחיים שלי נהרסו לא יכולתי לתפקד, לא תיקשרתי עם אישתי, לא היה לי סבלנות לילדיי, ולא היה לי כוח לעבוד.
רק עוד תאווה ועוד תאווה, ואמרתי תהלים, הלכתי לשיעורי תורה ו.... המשכתי להשתמש, הגעתי לפה, לקח זמן והחיים התחילו להשתנות,
אם אתה סובל, ורוצה להפסיק אז קדימה, ברוך הבא, נשמח לצעוד איתך יד ביד, ותראה שאפשר להפסיק, ולא צריכים כל הזמן לחיות עם התאווה,
בכל מקרה, לא מזלזל בתורה חס ושלום, השאלה מה עוזר לנו להישאר בהפסקה.
באהבה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: היכנסו וקראו לפני 6 שנים, 6 חודשים #108808

  • אריה ענק משער האריות
  • רצף ניקיון נוכחי: 1699 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • נקי בחסד אלהים בעזרת 12 הצעדים מתאריך ח שבט תשע"ז.
  • הודעות: 282
שלום לך צדיק נסתר.
גם אני פגמתי כמעט 30 שנה וחשבתי כמוך שאני הולך להלחם עם זה כל החיים שלי, עם תורה ומקווה ותיקון הכללי וכו'.
הגעתי לכאן וגילו לי כמה סודות שלא ידעתי.
א. המצב שהיה עד היום היה בתורת "אונס" עקב מחלת ההתמכרות, ואולי אני אפילו לא צריך לכפר על זה...
ב. יש דרך חיים שאלפים ורבבות צעדו בה ועל ידה לא נמשכו יותר אל התאווה, התחלתי לצעוד בה ומאז אני נקי.
ג. למדתי דרך חדשה לשחרר קשיים במקום לברוח אל התאווה.
ד. למדתי שאם אני מתייחס לנפילה כמו אל "הפסקת צהרים" שיש חיים אחריה, אזי אני טועה בגדול.
ה. רק לאחר תקופת נקיות כשחזרה אלי מעט שפיות התחלתי להבין באיזה חושך מוחלט הייתי [שבכל משך חיי לא חשבתי שיש אור יותר גדול במציאות].

אם גם אתה רוצה להשאר נקי עד סוף חייך, ולקבל המון חום ואהבה מכל החברים כאן, אז תמשיך איתנו.
תקרא את המדריך באתר, ותצעד בדרך אל האושר.
אוהב אותך
אריה

  פגמת עברת, לא קרה כלום לך למקווה תמשיך כרגיל כרגיל בלי לחשוב,כאילו שיצאת להפסקת צהריים אל תיכנס לפילוסופיה  שעכשיו הכל הולך לסטרא אחרא ואפילו אשר יצר לא בא לי לברך ומה זה שווה והכל הולך קליפות, לא אחי היקר לא, כאילו חזרת מארוחת צהריים ההיפך הוא הנכון אני יודע מה ההרגשה יש לנו חופש חודש ואז כואבת לך הבטן קשה לך לנשום אתה לחוץ אששש!! עצבני!!! אין אתה גמור,ואז אתה פוגם ווואיי  איזה שחרור מה זה הדבר הזה? למה זה לא חוקי? אין מצב בעולם  שאצליח,לא אחי היקר יש מצב ברגע שלא תיכנס לזה ותמשיך הלאה לאט לאט זה יהיה שולי ואולי זו נכות שתצטרך לחיות איתה כל החיים אבל יבוא יום שנעשה את התיקון בלשון חכמים ונתחיל דף חדש,חחח. עד אז לא להתרגש מליפול יש שם בטינופת את כל התאוות שבעולם לא להתרגש תמשיך כרגיל ישר לעבודה ישר לגמרא הכל בסדר אל תיתן לזה חשיבות לאט לאט התאווה תעבור אלו תקופות.. כמה עצות!!
תעסיק את עצמך כל היום מאוד חשוב עצלות זה בטלה חכמים שלנו היו קדושים הכל רשמו,תקרא טהרת העיניים של רבי אהרון ראטה שמור בכיס ספר חזק שעוזר מניסיון וגם שומר אמונים יעיף אתכם באויר,לפעמים שמגיעה התאווה  לחשוב  על הדיכאון שאחרי זה לחשוב ממש זה מציל!!! ,קריאת שמע על המיטה של הארי הורג את הקליפות של אותו היום אחרי מקווה,  וכמובן לא נוכל לטבול ושרץ בידינו !!אנחנו אשמים לא אף אחד אחר לשמור עיניים ולשמור ברשת ולאט לאט זה עובר להיות שולי  לדבר עם השם המון המון פגמת ממשיך הלאה לא נכנס לזה להתראות ההיפך משם רץ לאיזו גמילות חסדים פותח שולחן ערוך לומד בהתלהבות באהבה מתנענע   אדרלנין אש!!!!!!חברים   אוהב אתכם תצליחו  השם אוהב אתכם אל תשכחו זו מלחמה כמו במשחק וידאו   התורה בסוף מכפרת על הכל
     "וַיִּקְרָ֖א אַרְיֵה עֲנָק מִשַּׁעַר הָאֲרָיוֹת וַיֹּאמֶר אָנֹכִ֞י עֹמֵ֤ד תָּמִיד֙ יוֹמָ֔ם וְעַל־מִ֨שְׁמַרְתִּ֔י אָנֹכִ֥י נִצָּ֖ב כָּל־הַלֵּילֽוֹת" (ישעיה כא, ח).



                                                       המייל שלי: arye.anak@gmail.com">arye.anak@gmail.com

תגובה: היכנסו וקראו לפני 3 שנים, 10 חודשים #123999

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

מדהים!!

מאוד מתחבר לכל השרשור הזה על כלל ההודעות שבו !

כמה חומר יש בפורום הזה כמה חומר!! 

רק צריך להתחיל להסניף אותו

תודה על ההקפצה של השרשור החשוב הזה!

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.41 שניות

Are you sure?

כן