ברוכים הבאים, אורח

די לסמים!
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: די לסמים! 4203 צפיות

די לסמים! לפני 11 שנים, 9 חודשים #9867

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
בס"ד

אתמול הרגשתי רע, רע מאוד. אני לא יודע איך להגדיר את זה, אבל משהו עמוק  שם בנפש צעק ואמר לי " אתה כלום! אתה אפס! וזה לא משנה שאתה מקבל פידבקים חיוביים בעבודתך אתה פשוט לא שווה ללא סיכוי ותקווה!" ואז ממש, אבל ממש התחשק לי ללכת לתאוה.... זה מה שיכול למחוק לי את התחושות הרעות.... שום דבר אחר לא יכול לעשות זאת טוב יותר, לא מוסיקה לא קריאה לא אוכל ולא תפילה. ואז אמרתי לעצמי די! אני לא רוצה להשתמש בסמים כדי לברוח! לא רוצה לחיות חיים לא אמתיים, אפילו אם זה אומר שאני ארגיש רע, ואני לא מוצא מפלט לרגשותי. אני רוצה לחיות את עצמי באמת, כפי שאני. דיייייייייייייייייייי לבריחה! אני חייב לומר שהייתי ממש קרוב לנפילה, וב"ה שהייתי עייף, אז נרדמתי [מהר, אפ' ללא ק"ש שעל המטה, העיקר לישון ולא ליפול!]
אני לא יודע אם זה יחזיק גם להיום, כמובן, שאני מלא תפילה לה' שכן, אבל אין לי מושג. אני רק יודע שיש בי את הרצון לחיות את חיי כפי שהם, ואני מרגיש שהתאווה היא בריחה לפנטסיה, והיא חיים בשקר.... נמאס לי מזה!

ה' יעזור
46 יום לנקיות, רק להיום....

בעניין: די לסמים! לפני 11 שנים, 9 חודשים #9872

מצטרף לקריאה שלך "די לסמים!" בכל המובנים של המילה! מספיק היינו חיים באפוריה (דרך אגב, השיר הנבחר eurovision נקרא "אפוריה" מעניין למה דווקא בחרו בו, אולי כולם רוצים להרגיש מסוממים?).
ממש מכיר את הרגשתך, למרות שנותנים לך הרגשה שאתה מוערך, ואדם טוב, בכל זאת משהו בתוכך זועק את השלילה הנגדית, שהיא בעצם השקר הגדול מכל.
אולי צריך למצוא תחליף הולם להתמכרות, לפי דעתי, שיטת 12 הצעדים נותנת לאדם מקום לברוח עם רגשותיו ולספר שם את שעובר עליו, זה פורקן עצום, דבר שאין אותו לכל אחד... ואז גם בנפילות הכי תהומיות שלנו שיהיו בדרך, תמיד נזכור, שהחברים איתנו, ושאם לא נתקשר ולא נלך לקבוצות, הם יתקשרו לשאול היכן אנחנו ויהיה אכפת להם מאתנו.
שמתי לב, על עצמי שנהיה לי אופי ממש אבל ממש קר ואנוכי עקב ההתמכרות הזאת. כמשהו טראגי קורה, אני לא מתרגש, רק אם זה נוגע לנוחיות ולצרכים שלי אז אני מתחיל להעלות את הטונים ולהתרגז.

שהשם יעזור לנו להחלים.

חוץ מזה, אתה נקי 46 ימים, הגעת להישג לא רע, ואני בטוח שאתה עובד עד כמה שניתן לפי הצעדים בתכנית... אתה תצא מזה, אני בטוח וסומך עליך.
הריני מאמין, שביכולתי לשנות את מסלולי החשיבה שנחקקו בתודעתי ברבות השנים, לשנות הרגלים רעים ולשבור את הטבע של עצמי.
אמונה זו נובעת מסיבה אחת פשוטה, אלוקים נתן לכל בני האדם וגם לי כוח לשנות דברים בטבע, ובזכות האמונה החזקה והתקיפה בבורא עולם, כל אדם באשר הוא אדם יכול לשנות דברים בטבע. זאת אמונתי.

בעניין: די לסמים! לפני 11 שנים, 9 חודשים #9895

  • גדי (לשעבר אולי יחוס)
תודה משוש!! על כל מילה.... :
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן