ברוכים הבאים, אורח

הדרך הקלה להפסיק לאונן
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הדרך הקלה להפסיק לאונן 8377 צפיות

הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים, 1 חודש #56899

  • yehuda123
  • רצף ניקיון נוכחי: 1931 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
בעזרת ה'

נקי לתמיד. פיצחתי את השיטה של הגמילה. נשמע יומרני. אבל לי זה עזר.

שלום לכולם. אני מר אנונימי. (לא, לא קוראים לי יהודה), אני נקי בסה"כ שבועיים, אבל אחרי רצף של 11 שנה של נפילות ואינספור נסיונות גמילה כושלים, אני מרגיש שהפעם זה זה. (תקראו ותראו למה)
הייתי מכור לאוננות ואינטרנט מגיל 12. אני בן 25, נשוי, עם 2 ילדים. מעולם לא הייתי עם אשה אחרת. הנפילות בתדירות 3-5 פעמים ליום, וכמעט בלי ימים נקיים בכלל. במשך שנים. כולל שבתות וחגים וכל מקום שיכול להיות. רוב מה שחשבתי עליו במשך היום היה מתי תיהיה הפעם הבאה. הרבה קשיים ומזל נאחס רדפו אותי ואני דיי בטוח שיש לנפילות חלק גדול מכל הבעיות שרדפו אותי. הרגשתי כאילו העולם רודף אחרי ונטפל אליי. אני בטוח במאה אחוז שהצרות באו אליי בגלל עוונותיי, ואם יש בכם מן הקוראים, אנשים שאינם מאמינים, אז הצרות באו אליי כי פגעתי בעצמי. ישבתי במצטבר שלוש שנים מהחיים שלי מול המחשב ועשיתי מה שעשיתי. אני לא מדבר על 10 דקות מפה ועשר דקות משם שבזבזתי, אלא, שישבתי ימים שלמים בבית, שיכולתי לצאת לעבוד, ללמוד משהו, או לתרום, ופשוט נפלתי בבית. הייתי חוטא במשרה מלאה. רוב הימים שלי עברו ככה. ואם יצאתי לעבודה, ולא היו עובדים אחרים איתי בסביבה, אז הייתי מבלה את רוב היום בשירותים. וככה גם בתיכון, ובאוניברסיטה. נלחמתי בעצמי בצורה קשה מאד ועשיתי את כל השיטות שיש בספר. גידלתי זקן ופאות כדי שלא אוכל לפתח קשר עם נשים לא צנועות וכדי שארגיש יותר בושה בנפילות שלי. היו לי שנים שלמות שטבלתי כל יום במקווה, קראתי תיקון הכללי כל יום, תרמתי לצדקה, והקפדתי להתקלח רק במים קרים כדי שלא יהיה לי כיף לעשות את זה במקלחת. במים הכי קרים. גם בחורף. וגם שהייתי חולה. לא ויתרתי לעצמי על המלחמות. אפילו הסגרתי את עצמי לרב שלי שאני רואה אותו כמעט כל יום. (פאדיחה רצינית!!) ולרב שאני מעריץ שהוא דמות גדולה בישראל. הרב המליץ לי לקרוא כל יום תיקון הכללי. זה היה לפני 5 שנים. בגיל 20. אתם מבינים שזה לא עזר לי אז. אבל היום הבנתי למה הוא אמר לי לקרוא את זה. אספר בהמשך.........
עוד אחת מהעצות הגדולות ביותר לנופלים- להתחתן. אני מבטיח לכם שאם הייתי מוצא מישהי שהיתה מוכנה להתחתן איתי בגיל 16 (אני לא יכתוב שגם לפני, אבל יש סיכוי גדול שגם אז הייתי עושה את זה) הייתי מתחתן איתה. וחיפשתי. מה לעשות, כנראה לא הייתי כזה מוצלח, ובנות לא רצו אותי כשהייתי בן 16, אז בסוף התחתנתי זקן, בגיל 19. (ומיותר לציין שזה לא עזר להתמכרות האינטרנטית, אבל עזר בהמשך, אם תמשיכו לקרוא את החפירות שלי).
אגב, לאשתי סיפרתי שנפלתי לפני החתונה, את זה, שזה המשיך ללוות אותי גם אחרי החתונה לא סיפרתי. אמרתי לה שאני לא צריך את זה. אבל הרבה לא השתנה. אני אוהב את אשתי, היחסים בינינו מעולים+ והלוואי שתמיד יהיו ככה, אני אוהב אותה והיא אותי וטוב לי איתה. אבל מה לעשות, הייתי מכור.
בקיצור- זה שלט בי. לגמרי. זאת היתה המפלצת שעמדה מולי. שניסיתי להלחם בה בכל חיי ולא הצלחתי!!!
שהייתי מנסה להיגמל הייתי מצליח להחזיק יום אחד. אני אוהב לקרוא מאמרים וספרים. קראתי את המדריך באתר (אני מכיר את האתר שנתיים), קראתי ספרים ומאמרים, וניסיתי הרבה דרכים. מחסימות של אינטרנט ללספר לחבר ולתרום לצדקה. הדברים לא עזרו. תרמתי את כל המשכורת שלי לצדקה ואת כל הכסף שהיה לי והמשכתי ליפול, שיתפתי חבר והמשכתי ליפול, כבר לא היה לי נעים ממנו. היה לי אינטרנט מורשת ורימון שלא בדיוק חסמו אותי. אני קצת מבין במחשבים וברגע שהייתי רוצה ליפול יכולתי לפרוץ הכל. תמיד "עבדתי" נקי, בלי להשאיר היסטוריה. אפשרות של התנתקות לגמרי מאינטרנט היתה בשבילי להתנתק מהעולם. העולם היום עובד על אימייל וואטסאפ ופייסבוק. אני סטודנט ואין מציאות שאני יכול ללמוד ולקיים קשרים חברתיים/לימודים/עבודה ללא אינטרנט. העולם היום לא מאפשר זאת. וזה נכון שהגמילה חשובה מהכל. אבל בזה שאני מכור אני לא יכול לנתק את האינטרנט מהבית של ההורים או מהבית שלי שגם אשתי גרה בו. וחוץ מהחסימות הלא יעילות, יש היום ברוב המקומות וואיי-פיי. בקיצור לא הצלחתי לחסום את האינטרנט.
יום אחד, לפני שנה, באחד הפעמים שהייתי באתר, החלטתי שקריאה של חומר לא תעזור לי, ושאני לא מצליח לבד, אז החלטתי שאני רוצה ללכת לקבוצה או עזרה מקצועית שיעזרו לי להגמל. גיליתי באתר שיש בארץ קבוצה כזו בשם "סקסוהוליסטים אנונימיים". הרמתי טלפון וענה לי אדם נחמד. הוא הפנה אותי לאתר שלהם כדי לבדוק האם אני מכור לפי ההגדרות, כמובן שהתשובה היתה כן, ואמר לי שיש מפגש כל יום חמישי בתל אביב. התעניינתי. רציתי לבוא. אבל... מה הייתי אומר לאשתי? הרי היא לא יודעת שאני נופל.. אז החלטתי לא ללכת. לצערי. ולא יצרתי איתם יותר קשר אף פעם. והמשכתי ליפול. לא הצלחתי להחזיק. ואתם יודעים איך זה... עברתי המון יאושים בחיים. אבל, וכאן בא ה-אבל, היה משהו, שהבחור מסקסוהוליסטים אנונימיים אמר לי בטלפון ונשאר לי בראש. זה היה מוזר. הפוך ממה שהייתי רגיל עד אותו יום לשמוע. הוא אמר לי שהוא נקי כמה שנים, ויש לו אינטרנט ללא חסימה בפלאפון, ואינטרנט ללא חסימה בבית, והוא היה נופל באינטרנט, והיום זה לא עובד עליו יותר. ששאלתי אותו איך הוא עשה את הקסם הזה אז הוא אמר שהגישה של סקסוהוליסטים אנונימיים אומרת שהדרך להגמל היא דווקא לא להלחם. נשמע עוד יותר מוזר. שמעתי. שמעתי ולא הבנתי איך הקסם עובד. הרי אם אני לא ילחם אני ימשיך ליפול אז מה הרעיון??
טוב, חלפה לה שנה, במצתבר חצי מהשנה ביליתי בבית מול המחשב, כהרגלי, אמרתי לאשתי שאני לומד למבחנים, (אני סטודנט), היה לי קשה בלימודים וקשה בפרנסת הבית. קשה מאד. אבל מה שהכי הפריע לי שאני לא עושה עם זה כלום. אני לא עובד. ולא לומד. אני לא משפר את המצב שלי. הוא רק ניהיה יותר גרוע כל הזמן! הרגתי  את עצמי. מגיל 13 אני רק הולך אחורה במקום להתפתח. המפלצת היתה מנצחת אותי.
עוד התמכרות שיש לי זה קריאת כתבות של חדשות. עוד לא נגמלתי. זה הבא בתור אולי(לא מפריע כמו הנפילות). בנתיים עדיין מכור. אז פעם אחת בשוטטות באתר וואי-נט, ראיתי כתבה על גמילה מסיגריות עם מעל 90% הצלחה ו- לא הפסקת לא שילמת. נכנסתי. נשמע כתבה מעניינת. הכתבה היתה על רשת "אלן קאר" שעוסקת בגמילה מסיגריות. באתר הם מבטיחים שתוך מפגש של יום אחד בלבד, ללא שימוש בשום חומר, תוך כדי עישון במהלך המפגש, רק לשמוע הרצאות, פשוט נגמלים. אז לי זה נשמע חרטא רצינית. הרי אם היה דבר כזה אז כולם היו שומעים על זה. בלי תרופה?! מפגש אחד?! עישון תוך כדי המפגש?! אמרתי נשאל את גוגל, הוא בטח שמע על זה. רשמתי בגוגל "אלן קאר" וגיליתי שזו שיטה עם אחוזי הצלחה גבוהים ואת העקרונות של השיטה. במהלך המפגש היחיד עם המכורים לסיגריות (המפגש אורך כ8 שעות למיטב זכרוני), מסבירים להם כמה זה מזיק העישון (טוב מי לא יודע) ואומרים להם שעל מנת להפסיק לעשן צריך פשוט לרצות. ההפסקה לעשן היא לא קשה. הסטטוס "מעשן" ניתן לשינוי בקלות. פשוט צריך להחליט ברגע אחד שאתה לא "מעשן" ואתה בן אדם רגיל כמו כולם, וכמו שהיית לפני שהתחלת לעשן. מעשנים שמפסיקים לעשן, הרבה פעמים, מתאווים לסיגריה ברגע שהם מריחים מישהו אחר מעשן, וקשה להם לראות בבית קופסא של סיגריות בלי לקחת ובלי שאכטה ובלי כלום. אבל השיטה של אלן קאר אומרת שמהרגע שמחליטים שאתה לא "מעשן" אלא אתה בן אדם רגיל בסטטוס "לא מעשן" אז זה לא קשה. הם מספרים על אלן קאר בעצמו שגר עם אשתו כמה שנים אחרי שהיא המשיכה לעשן. השיטה אומרת שסיגריה לא עושה טוב ל"מעשן" אלא משקיטה אצלו את הצד המכור אצלו בגוף. כי הרי בן אדם "לא מעשן" לא צריך כלום כדי להיות מאושר, ואדם מעשן חייב להרגיע את עצמו על ידי סיגריה. אז השיטה טוענת שהסיגריה הזאת לא גורמת להנאה, אלא רק משקיטה את ההתמכרות, ואת החוסר שעבר על המעשן, בדקות שעברו, בין הסיגריה הזו לאחרונה שהיתה לפניה. כמו הדרך של "סקסוהוליסטים אנונימיים" גם שיטת "אלן קאר" (לפי מה שהבנתי) דוגלת בהרפיה מהמלחמה והרגשת המצפון של כל נפילה. (באלן קאר הנפילה=סיגריה). וזה מתבטא בכך שבמפגש עצמו של השיטה של אלן קאר מציעים לכולם סיגריות ויש הפסקות עישון. השיטה אומרת שברגע שמפסיקים לעשן זה לתמיד, ובלי שום שאכטה. ורק סיגריה אחרונה אחת. ולעשן אותה מתוך מודעות(מלשון ידיעה). בסיגריה האחרונה יש להגעל מהעישון ולנסות להרגיש כמה שיותר כמה העישון מגעיל ומזיק, לעשן אותה כבן אדם לא מעשן שכפו עליו לעשן. ולעשן אותה עד הסוף. ואחרי שהסיגריה נגמרת. זהו. הבן אדם נקי.
אז זוהי השיטה בסיגריות. נשמע מגניב. ניסיתי להשליך את זה על הבעיה שלי, אוננות. וכאן כל הדברים התחברו לי בראש.................................

כל המלחמה עם היצר מסביב ל- האם ליפול הפעם או לא ליפול, זוהי מלחמה אבודה. ברגע שמישהו נמצא במלחמה הזאת הוא הפסיד מראש! הדרך היחידה לנצח היא להחליט שמהיום יוצאים לדרך חדשה (בדומה להמלצה לדרך חדשה באתר זה) ולהיות נקי. פשוט להחליט שמהיום אני נקי.
אז איפה הבעיה? הרי כל אחד מאיתנו החליט להיות נקי בערך כמספר הפעמים שהוא נפל. הבעיה היא שאנחנו לא באים למלחמה האמיתית עם כח ורצון. הבעיה שאנשים מכורים ניגשים להחלטה הזאת בחוסר אמון, חוסר ביטחון עצמי, וידיעה ברורה שזה עניין של כמה ימים, במקרה הטוב, עד לנפילה הבאה.
השיטה היא לא להלחם. פשוט להרפות. מי שאין לו כח לעשות את ההחלטה להפסיק זה לגיטימי. זאת לא החלטה פשוטה ונפלו בפח היצר טובים וגדולים מאיתנו. אנחנו בסה"כ בני אדם ומי שאין לו כח צריך לצבור את הכח הזה. אפילו במשך שנים. בגלל זה אומרים שחשוב לקרוא תיקון הכללי. כדי להגביר את הרצון להפסיק. שדבר שאדם מתפלל עליו, גורם לו לרצות אותו יותר (וכמובן סיעתא דשמיא). זה בסדר לחכות תקופה עם זה ולצבור כח להחלטה. ולא להרגיש רגשות אשם. להגיד לקב"ה את האמת- שאין לנו כח, היצר שולט בנו, והכח רק ביד הקב"ה. הרגשות אשם, שנגרמות מהנפילות הם היצר הרע! (אני לא מצדיק נפילות אלא דרך להגמל) הרגשות אשם הם מה שפוגע בנו! באמונה הפשוטה מאד וההכי בסיסית - שאנחנו שולטים בעצמנו. על מנת לצבור כח להחלטה חייב להרפות מהמלחמה ולבקש מה' שיעזור להפסיק. להרבות בתפילה ובכי כדי שייתן כח להפסיק.
חז"ל מושלים את היצר הרע לאדם שיושב בצומת ושודד עוברים ושבים. כולם היו מפחדים לעבור במקום שהיה יושב בו אדם זה. עד שפעם אחת, בחור אמיץ רצה לגשת ולראות ממה כולם מפחדים, וראה שיושב לו אדם, קטוע רגליים, על כסא ביער, וצועק צעקות רמות, כאילו צבא שלם מאחוריו. ואנשים מהפחד היו זורקים את הרכוש שלהם ובורחים. זהו היצר הרע. הוא כלום. הוא לא יכול לעשות לאדם כלום. עוד לא שמעתי שיצר הרע פגע במישהו. יצר הרע הוא בתוכנו. ואין לו ממה לאיים. אנחנו מרגישים כבולים לאוננות כאילו שאם נפסיק אז ייחסר לנו משהו. אבל תחשבו על זה עוד קצת. לא יחסר כלום. זה כלום. אולי בכמה שבועות הראשונים, לכל מכור יהיה קושי פיזי לשמור על עצמו, כי בכ"ז זה הרגל של שנים, אבל הבעיה היא בעיה פסיכולוגית. אנחנו מכורים פסיכולוגית וחושבים שהנפילה הזאת תיתן לנו משהו, תיתן לנו להרגיש יותר טוב, אבל הנפילה רק משקיטה את הגוף שלנו מההתמכרות שנגרמה מהנפילה שלפני. זה מעגל דמים. כולנו רוצים להפסיק. אבל לא יודעים מה הדרך. והדרך היא לאו דווקא קשה. וזה יהיה קצת (קצת הרבה) חוצפני להגיד, הדרך היא קלה. כל המלחמות נגמרות ברגע אחד. ברגע שבו אנחנו מחליטים שאנחנו בני אדם "רגילים", לא מכורים, כמו שהיינו לפני, או כמו אנשים אחרים שפשוט לא מכורים. שגם אם נראה משהו שעלול לגרות אותנו או אם יהיה מקרה שניהיה לבד בבית עם אפשרות ליפול, אז אפילו לא יהיה לנו יצר הרע ליפול, כי אנחנו בן אדם חדש מהרגע שהחלטנו. בן אדם נקי שאף פעם לא נפל וזה לא מדבר אליו בכלל.

אחרי ההחלטה החשובה בחיינו, שבה החלטנו להפסיק, פה נכנסים כל השמירות. ברגע שהחלטנו שאנחנו נקיים, אז יש דרכים שיכולים לעזור לנו לשמור על הסטטוס ולא לחזור למעגל הנפילות, כי כמו שחז"ל אמרו - "העיניים רואות הלב חומד וכלי המעשה גומרים", וכאן מגיע הרגע שאנו צריכים לשמור על עצמנו. כאנשים נקיים, שנקיים מהתמכרות עלינו לשמור על עצמנו לא להתקרב לדברים הגורמים להמשך לנפילה. והרי לנו זאת לא בעיה. כי אף פעם לא נפלנו ואנחנו לא נמשכים לזה. (אנחנו החדש).

אני מקווה שמאמר זה יעזור ולו במעט, למעט מכם לפחות. וכמה שיותר אשמח יותר. אשמח לתגובות\הארות\הערות.
הכותרת של המאמר קצת שאפתנית,(לקוחה מאלן קאר- הדרך הקלה להפסיק לעשן) אך המאמר בא להציג את דרכי ולהציע אותה לאחרים. אני לא איש מקצוע המטפל בהתמכרות ולא קשור לשום גוף או עמותה, וגם הקבוצות שהזכרתי במאמר, שמעתי עליהם מעט בדרך אגב, ועזרו לי לגבש את דעתי שלי, ולהבין את דרך הפעולה הנכונה.
אני מודה לקב"ה שעזר לי. התפילות משתלמות. אני מודה לו שעזר לי לכתוב את מה שכתבתי היום. ואני מודה לכולכם ש"ביזבזתם" את זמנכם היקר כדי לקרוא את הסיפור שלי ואת דעותי. אני מאחל בהצלחה רבה לכל עם ישראל במלחמה נגד היצר הרע, המלחמה הכי קשה שלנו בעולם, שעליה נאמר "איזהו גיבור הכובש את יצרו". אני אשמח לפניות אישיות למי שירצה יותר פירוט או עזרה בכל מה שאוכל לעזור מזמני.
ותודה לאשתי היקרה שהביאני עד הלום, שזכות גדולה בחלקה שמצילה אותי מן החטא ונותנת לי אפשרות לחיות בקדושה וטהרה.
תודה לרב, לבחור מסקסוהוליסטים אנונימיים שאני לא זוכר את שמו ולאלן קאר שכבר נפטר.

אני אוהב את ה' ובונה עצמי כל יום בדרך החדשה. שאזכה לתשובה מלאה מאהבה

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים, 1 חודש #56909

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
תודה לך אנונימי,

גם אני סבלתי (ועודני סובל) מהתמכרות לתאווה, אך יש לי דרך ותכנית פעולה (12 הצעדים).

התכנית שעזרת לי היא לא בדיוק זו שאתה מדבר עליה ואף היא לא נותנת לי בטחון מלא ממעידות או נפילות,
אך היא גרמה וגורמת לי לחיות בפיכחון ושפיות ועוזרת לי להישאר נקי בכך שבאמצעותה אני מצליח להכניס את אלוקים לחיי והוא מסוגל לנסים ונפלאות ללא סוף.
והוא עושה זאת. כל יום ביומו.

איני אומר שתכנית 12 הצעדים היא היחידה ואם התכנית שלך עוזרת לך אני מציע שתדבוק בה בכל הכוח.

ואם לא, אז יש כאן עוד תכנית שעובדת.

בהצלחה רבה בהמשך
אוהב
שמואל (לא בדוי)
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים, 1 חודש #56916

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
תודה רבה על השקעתך,
מאחל באמת שתמשיך לדרך חיים של נקיות,
אני רק ממליץ תמשיך להיות פה ועדכן על התקדמותך, בכנות ובפתיחות מקסימלית,
ונוכל ביחד להתקדם לאיזשהו דרך בעז"ה
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #57873

  • yehuda123
  • רצף ניקיון נוכחי: 1931 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
טוב חזרתי לעדכון, עוד מעט אני הולך לישון, ומחר קם ביום ה30 הנקי.

קרה לי פעמיים, לפני שבועיים, שנכנסתי לאינטרנט לאתרים לא צנועים, אבל לא עשיתי עם זה כלום. זה לא טוב, אבל, מבחינתי עמדתי בשינוי שהצבתי לעצמי, וצריך תמיד לשמור כדי להנמיך את המשיכה לנפילה. עברתי תקופה שאשתי היתה במחזור ו7 נקיים, ופעם ראשונה ששמרתי על עצמי במשך תקופה כזו בשלמות! בפעם הבאה בעזרת ה', עם שמירה יותר טובה, גם על העיניים. מלפני שבועיים לא חזרתי להצצות באינטרנט.

אני מרגיש טוב ממש. אני מרגיש את תהליך ההחלמה, אני מרגיש שאני משקם את החיים שלי, ובעזרת ה' שתקופה זו תמשך לשאר החיים שלי.
אני מרגיש שהמזל חזר אלי ומתבשר בהרבה בשורות טובות. ברוך ה'!

תודה לה'. בהצלחה לכולם, וחג שמח!

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #57875

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אוהבים,
תודה על העידכון.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #57884

  • חסר אונים
  • רצף ניקיון נוכחי: 10 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • אבאל'ה, אני אסיר תודה!
  • הודעות: 2404
שמח שזה עובד לך.
"אלוקי תן בי הדעת,
להבחין בין אמת לחלום,
לב מבין ואוזן שומעת,
הן על כפיך נשאתני הלום".

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #57896

  • mi ani
  • רצף ניקיון נוכחי: 1568 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1618
בס"ד
שלום לך אנונימי yehuda123 היקר!

קראתי אך הכותרת של דבריך בהפתעה
ובהתחלה רציתי גם ממה שיש לך...
אך כבר בפתיח התאכזבתי
כי סיפרת שהנסיון שלך הוא של שבועיים... :-\
אך בכל זאת החלטתי לקרא עד הסוף
אולי בכל זאת יתחדש לי משהו
סיפרת סיפור מאוד דומה לשלי (בשינו מספרי כזה או אחר)
וגם את ההרגשה שכל כך מוכרת לי
שבעצם כל זה מאחורי... ושהפסקתי כבר...
בעצם הפסקתי כל כך הרבה פעמים בחיי
אפשר לומר שכל פעם ששיז"לתי
זו הייתה הפעם האחרונה בחיי
(בהרבה פעמים בשבועה בנדר ובקבלה מוחלטת...)
אך למדתי (בדרך הקשה)
שהתחושה הזו היא חלק מהמחלה שלי... (ראה לינק למטה)

בהמשך הקריאה ראיתי גם שהדרך הקלה שדברת עליה
לוותה בשתי "מעידות" (בהגדרת התוכנית)...

לכן חשבתי לבסוף שאמשיך
בקבוצות בתוכנית בעבודה עם הספונסר ועבודת הצעדים....
זה מה שעבד בשבילי בסופו של דבר...
(בפעם הראשונה במשך שנה חודשיים וחמישה ימים ולאחר נפילה עוד 76 ימים רק להיום...)


מאחל לך שתהיה כן ואמתי עם עצמך וגם איתנו!!!
תמשיך לעדכן אותנו על הצלחתך בדרכך הקלה להפסיק...
אני בינתיים ממשיך בדרך הקשה...

אוהב ומאחל בהחלמה רבה מכל הלב
כי נפלתי קמתי! כי אשב בחושך ה' אור לי!
הסיפור שלי
forum.gye.org.il/index.php?PHPSESSID=a76822ede5e4cf190e1b2fdb3243da39&topic=1081.0

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #58107

  • yehuda123
  • רצף ניקיון נוכחי: 1931 ימים
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 5
תודה רבה לכל הקוראים והמגיבים, אני ממשיך להיות נקי, 30 ומשהו ימים, שמח מאד, ולתמיד, בעזרת ה׳.
״מי אני״ קראתי את הסיפור שלך בקישור והתחזקתי, אני מודה לך. יצא לי לחשוב ולהבין שכדאי לי לקחת ברצינות את העניין של שמירת עיניים. ברוך ה׳ באינטרנט אני כבר לא נכנס למקומות לא צנועים, אבל עדיין יצא לי ״ לפזול״ פה ושם (ברחוב וכו...).
כחלק מתהליך השינוי שקיבלתי על עצמי, ששיניתי את המהות שלי מאדם שנופל, מתמודד, נלחם, ומפסיד, לאדם שלא נלחם ולא מתמודד, אלא חי בצורה אחרת, אני צריך לשנות גם את ההרגלי ״פזילה״ שלי. אני ממש רוצה להתקדם בקדושה ופחדתי לא לקפוץ גבוה מדי בהתחלה כדי לא ליפול במהירות בה עליתי.
בעזרת ה׳ ה״אני״ החדש, הנקי, מהיום לא מסתכל פעמיים על בחורה לא צנועה. לפעמים עוברים ורואים דברים שלא צריך לראות, ולהימנע מזה זה קשה מאד, אי אפשר לצאת מהבית בכלל. אבל אני רוצה לפחות למנוע מעצמי את ההתבוננות השנייה בדברים הלא צנועים. תתפללו להצלחתי בבקשה. ושוב תודה לכולכם, תודה לה׳ ולאשתי היקרה מכל, שאזכה להנות רק מיופיה כמו אדם וחווה שלא היה לו מישהי אחרת אפילו לחשוב עליה.
אני מאד אשמח לעזור במה שאוכל לכל מי שיפנה אלי.

אני אוהב אתכם,
בהצלחה!!

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #58111

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
תודה לך יהודה היקר
קיבלתי הרבה ממה שכתבת
מאוד מעריך את הכנות שלך
בהצלחה
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

בעניין: הדרך הקלה להפסיק לאונן לפני 10 שנים #58116

  • המכונה ישראל
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • החיים האירו לי ברגע שגיליתי שאני מכור!
  • הודעות: 129
תן סיכום של כל התורה שלך על רגל אחת כדי שאוכל להבין איך חברת את אלן קאר והאוננות שלך עם המחשבת הפתוח והפזילה על בחורות, וה'לא להלחם' וכו' בקיצור מרוב מילים הכל נהיה לי סלט אחד גדול בראש,
לתועלת כולם תן סיכום קצר!
בהצלחה רבה,
אבל תהיה כנה אם ח"ו ל"ע ולא על כל עם ישראל, על כל הערבים, אם תיפול תעדכן אותו כאן, גם נפילה לא אומרת שהשיטה שלך לא נכונה, אבל תן עדכון שנדע לעשות סימולציה של הרעיונות שעוברים כאן בפורום.
תודה לך אוהבים ובהצלחה רבה רבה רבה.
החיים האירו לי ברגע שגיליתי שאני מכור!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.73 שניות

Are you sure?

כן