ברוכים הבאים, אורח

מאיפה להתחיל?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מאיפה להתחיל? 240 צפיות

מאיפה להתחיל? לפני 1 שנה, 10 חודשים #142903

כבר תקופה שלא שיתפתי על המסע הפרטי שלי עד אתמול הייתי נקי חודש ימים ולא יצא ממני ז"ל אבל כן נפלתי בראיות אסורות ואני פשוט מאוכזב מעצמי אני לא יכול לתאר לכם עד כמה אני פשוט מרגיש רע עם עצמי וטמא אני אמנם רווק וזה קשה מאוד ככה עד שאמצא את הזיווג שלי מי יודע מה יהיה?? החיים קשים בלאו הכי אבל אני מנסה כל פעם להתחיל מחדש ועוד פעם מוצא אתת עצמי נופל וכל פעם זה יותר קשה גם בתחושות ובכלל איזה אישה תרצה אותי כשאני במצב כזה ומה יקרה אם יתגלה לה חלקים לא טובים אצלי כמו האינטרנט והפורנו וכל זה בקיצור אני מפחד מזה פחד מוות ומתבייש!!
אני גם מנסה לבנות לעצמי גבולות כי הבנתי שזה טוב ושומר אבל אתמול משום מה מצאתי את עצמי בתוך פאב שותה לשכרה אחר תקופה של שנה ו8 חודשים בלי אלכוהול בכלל ואפילו לא יין בשבת אז גם נפלתי באוננות וגם שתיתי אז זה נוראי בשבילי  בכל אופן כל מה שאני יכול לומר לעצמי זה שאני מתפלל בתוך תוכי שבורא עולם יאיר לי את הדרך וישיב אותי לשפיות אני זקוק לזה.

תגובה: מאיפה להתחיל? לפני 1 שנה, 10 חודשים #142983

וואו, כואבים את כאבך ואוהבים. באמת. הרווקות היא באמת אתגר, אבל חבר טוב עבד איתי קשה לנסות להוציא ממני הסתכלות פנימית נכנונה יותר, שתוציא אותי מהמבוך הזה של "אני לא ראוי" וכו'. אל תשכח מה העיקר בך. תאמין בו. תאמין בעצמך שזה באמת אתה ולא כל הדמיונות והנפילות. תברח מהפחד ותאחז בשמחה. לאו דווקא שמחה של חיוכים לכל עבר, אלא שמחה של הכרת הערך, שמחה של מהות. שמחה של אמונה בה' ובהחלמה שהוא מדריך אותנו בה. תתחזק בדרך ותמשיך. מחזק ואוהב, חיל.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן