ברוכים הבאים, אורח

אחד כרוך בשני
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: אחד כרוך בשני 1453 צפיות

אחד כרוך בשני לפני 8 שנים, 5 חודשים #78717

שלום לכולם,

מאז שהתחלתי לטפל בנטיה שלי, אני מגלה מחדש מחשבות חדשות השייכות בנושא של טיפול בתאווה.
אקדים את התובנה החדשה שלי ברעיון לקוח מעבודת הכהן ביום הכיפורים:
שמעתי פעם, פרט מאוד חשוב בעבודת הכהן הגדול ביום כיפור, שאם נשים לב, כל עבודה שהכהן הגדול מתחיל, הוא איננו מסיים אותה מיד, אלא באמצע עבודת קרבן ראשון, הוא כבר מתחיל עבודה שניה, ובאמצע עבודה שניה, הוא מתחיל שלישית, וכן על זה הדרך. לכאורה, במבט ראשון זה נראה לנו מפוזר, כי מה שהתחלנו, יש לסיים ורק אז לעבור לשלב הבא.
אבל היא הנותנת, שהתורה רוצה ללמד אותנו, שהעולם לא עובד בצורה כזאת שכל דבר עומד בפני עצמו, אלא שכל דבר כרוך בדבר אחר. ומה שנראה לנו כבלאגן, הוא בעצם הסדר הרגיל.

בבואי לעבוד על ההרגלים שלי, גליתי שאני ניצב מול עצמי. כלומר ברגע שאני מפסיק עם ההרגל שלי של צפיה בתכנים לא ראויים, אני מוצא זמן רב שאינני יודע איך למלאות אותו.
למען האמת, לא מדובר רק על זמן פנוי, כי לפעמים החיפוש אחר תכנים לא ראויים היה נעשה גם במקביל לעבודה, לבית (הטלפונים עם אינטרנט עושים עבודה בלתי פוסקת)
בעצם כשמפסיקים ניצבים מול עצמנו, מול מה שמעסיק אותנו, מה שחסר לנו.
אצלי, גיליתי שמה שחסר לי, זה מה שאני מכיר בעצמי זמן רב, זה חברות- עלי לשבור את הבדידות!
לא רק הבדידות ביחס להתמכרות (כמו שמובא במדריך של האתר), אלא סתם בדידות. גיליתי שאני בן אדם מאוד בודד, לכן אין לי שמחה, לכן אני מחפש סיפוק במקומות לא ראויים.
והבדידות יוצרת עוד בדידות, כיון שלא נעים לצאת מבדידות, כיון שאני נתפס כבן אדם מופנם,מה פתאום שאשתנה.
היום ניסיתי, וניגשתי ל3 חברים- לכאורה סתם שיחה, אבל עבורי זה צעד ענק. אני כבר יותר עסוק בלהכיר אנשים, להתעניין בהם, לנסות לבנות חברות אמיתית (זה קשה למי שביישן כמוני).
והנה, דרך ההטיפול בהתמכרות בתאווה, מתגלה שיש משהו אחר יותר אמיתי שמציק לי שעלי לתקן. ההחלטה להתקדם לנושא אחר איננה פשוטה כלל, ויחד עם זה, אני כבר מוכן למסע, להתקדמות אל אפיקים חדשים. מי יודע.
"הורני ה' דרכיך, אהלך באמיתך"

תגובה: אחד כרוך בשני לפני 8 שנים, 5 חודשים #78718

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אשריך,
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: אחד כרוך בשני לפני 8 שנים, 5 חודשים #78855

  • נתן במתנה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1823 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1001
שלום.
התרגשתי מההדרכה שלך. כל כך מדוייקת עבורי - אולי זה קרה לך בטעות, אבל עבורי ההמרה של חיפוש התאווה בקשר עם אנשים הוא בדיוק אבל בדיוק בבחינת 'תשובת המשקל'. הרי מה חיפשת שם? שם שקעתי בהיקשרות מסממת עד אובדן חושים, בפנטסיה של התאחדות שכל כולי נשקעתי בה עד צוואר...
נדמה לי שהכיוון שלך נכון, עבורי לאורך השנים שאני כאן הוא נמצא מאוד מועיל.
רק הערה קטנה - אני מצאתי שלהיקשר לאנשים שאני יכול לספר להם על המיץ של הזבל שלי, זה אפילו מועיל יותר, בתור תרופת חירום. אחר כך, בשלב השני, כשאני מקבל את עצמי כאדם אהוב ושלם, למרות הרצון שלי לראות נשים ערומות וכו' וכו', הגישה שלי לאנשים אחרים הופכת להיות שלמה יותר, אני כבר לא צריך להתחבא מהם וכך, גם אם אני לא מספר להם על הקבוצות, והצעדים והפיתרון שאני בתוכו, אני מרגיש הרבה יותר שלם והרבה יותר אני בקשר איתם...

לילה טוב
נתן במתנה
אבא אוהב העלה אותי לרכבת ההחלמה בכ אדר תשע"ב, היום בו הפנמתי שהתאווה היא חלק ממני, והיא תשאר כזו עד ליומי האחרון, ופניתי לעזרה.
סיפורי האישי

תגובה: אחד כרוך בשני לפני 8 שנים, 5 חודשים #79015

אם אני מבין את דבריך, בעצם יותר קל לספר למישהו את הצד האפל כדי להרגיש אהוב גם ככה, ואז להיפתח לאנשים אחרים ביחסי אנוש רגילים? זאת כוונתך?

תגובה: אחד כרוך בשני לפני 8 שנים, 5 חודשים #79037

לגמרי. התאווה כרוכה בבדידות, בחוסר סיפוק, בכל מיני מועקות. ובקיצור - דברים שאנחנו לא רוצים להתמודד איתם ומחפשים מקום קל וזמין לברוח אליו.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן