ברוכים הבאים, אורח

התעוררות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: התעוררות 1556 צפיות

התעוררות לפני 8 שנים, 6 חודשים #77115

  • גדעון
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • הודעות: 187
את המכתב דלהלן קיבלתי מחבר שנה שעברה ערב ראש השנה, אותי זה מאד עורר, אולי עוד מישהו יתעורר מזה, אז אני מפרסם זאת כאן לתועלת:

בס"ד
אחיי ורעיי, אהוביי ורבותיי!
עת ינטו צללי ערב, כאשר אנו נפרדים משנת תשע"ד העעל"ט, והשנה החדשה הבעל"ט כבר דופקת על דלתינו, עומדת ומזומנת לפרוש כנפיה על פני היקום, הזמן גרמא לכל אחד ואחד לערוך את חשבון נפשו הפרטי שבינו לבין קונו כי לב אדם יודעת מרת נפשו.
הבה נא ונזכר איך לפני כמעט שנה בראש השנה תשע"ד עמדנו יחד עם כל בית ישראל בדחילו ורחימו, ברגשות ובתחושות של קרבת אלוקים והתרוממות הנפש, כמה ערב ומתוק לחיכנו היו לנו אותם רגעים נעלים כאשר עומדות היו רגלינו בשערי בית אלוקים בשירות והודאות, תפילות ותחנונים לפני אדון כל.
הבה ונרענן את זכרוננו, איך הרגשנו במוחש את הרגש הנעלה והמיוחד של 'וגילו ברעדה', מחד, הרגשת הפחד והיראה מיום הדין הגדול והנורא שכל אחד עובר לפניו כבני מרון, 'מי לא נפקד כהיום הזה', ולפניו הלוא נגלות כל תעלומות, מאידך, הרגשת האושר והשמחה, על שאנו קרוצי חומר זוכים לזכיה נפלאה שהקב"ה מלכו של עולם מבקש מאתנו: 'אמרו לפני מלכיות', הקב"ה חפץ 'שתמליכוני עליכם', ואנו המוני מטה זוכים למלאות רצונו, היש לך אושר גדול מזה.
ואז באותם רגעים מיוחדים ונפלאים, נוראיים ושמחים, מפחידים ומאושרים, קיבלנו על עצמנו בהחלטה איתנה, שמה שהיה לא יהיה עוד, שנת תשע"ד תהי' בס"ד שנה של התעלות בתורה ויראת שמים, שנה של עבודת המידות, שנה של שבירת התאוות, בשנה זו בס"ד נגביר את התמדתנו בתוה"ק, בשנה זו נעמיק יותר בעיון תפילה, בשנה זו נעמוד בעוז ובגבורה נגד פיתויי היצה"ר.
סמוכים ובטוחים היינו באותם רגעים נעלים ששום דבר לא יעצור אותנו להעפיל ולעלות בהר ה', ולעמוד באתגרים ובקבלות שקבלנו על עצמנו, שהלוא באותם רגעים מתוקים חשנו והרגשנו בצורה חיה ומוחשית ש'אני קרבת אלוקים הוא טוב' ואין בלתה, ש'יקרה היא מפנינים' ו'כל חפציך לא ישוו בה'.
שלהי אלול תשע"ד, בואו ונחשב חשבונו של עולם, האם אכן עמדנו במשימה, האם אכן הוצאנו מן הכח אל הפועל את כל אותן רצונות ושאיפות, או לכל הפחות חלקן.
נאזור כגבר חלצינו, נתכונן ביתר שאת וביתר עוז לקראת היום הגדול והנורא, ע"י לימוד תוה"ק, לימוד ספרי חסידות ויראה, תפילות ותחנונים לפני בוכ"ע, והתבוננות ופשפוש במעשינו, ונעשה ה-כ-ל שבס"ד בשנת תשע"ה הבעל"ט נוכל ליישם יותר את רצוננו האמיתי כי 'הכל חפצים ליראה את שמך'.
הזמן קצר והמלאכה מרובה, אין ניתן שינה לעינינו ולעפעפינו תנומה, בזכרנו כי עוד כמה שעות יחרצו את גורלנו ,,, כי בנפשנו הדבר ,,,
כתיבה וחתימה טובה
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.27 שניות

Are you sure?

כן