ברוכים הבאים, אורח

רעיונות על בגידה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רעיונות על בגידה 1309 צפיות

רעיונות על בגידה לפני 9 שנים, 4 חודשים #67967

  • ddmm11219
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 83
www.guardureyes.com/GUE/FAQ/FAQ24.asp

תרגמתי ע"י גוגל תרגום

שאלה:  בפורום דתי לעניינים אינטימיים, מישהו הודה שהוא היה מאוהב באשתו של חברו וחשש שהוא עלול לעשות את הדבר הלא נכון. הנה כמה תשובות שקיבל בפורום.

תשובה מגבר: כל אחד שאומר לך שיש להם נישואים מושלמים משקרים. כולם הוא אדם ובשלב מסוים בחיי הנישואין שלהם הסתכל על בעלה של אדם אחר או אשתו וחשב שהם היו עושים את בן הזוג האידיאלי.ההבדל בין אולם נישואים טובים מוצקים ואחד שמתפורר והפסקות הוא כיצד הם מתמודדים עם רגשות אלה. אתה חייב להאמין שזה המבחן של ה ' בשבילך. ה ' בוחנת אנשים כדי לראות איך הם יתגברו על מצב ... והוא בודק כמה אנשים עם מבחן חזק יותר וקשה יותר מאחרים ... תלוי מה הוא מרגיש שהם יכולים להתמודד. ברור שהוא הציג לך במבחן קשה מאוד, זה תלוי בך או לעבור או להיכשל. זה לא יהיה המבחן האחרון שלך בחיים. אתה נשמע כאילו אתה באמת רוצה לעשות את הדבר הנכון. כל כבוד לך-שהוא צעד ענק בכיוון הנכון! כמו שציינתי קודם-כל פעם שאתה מרגיש שאתה רוצה לפעול על משהו רק לדמיין את פניהם של הילדים שלך בוכים כשהם מגלים אבא שבר את הלב של אמא על ידי פועל על צורך אנוכי. הם לעולם לא יסלחו לך על פירוק הבית שלך. ובשביל מה? כמה שעות של הנאה פיזית? אם אתה מרמה, זה יהיה עליהם יותר מדי, ולא רק את אשתך. רק יסתכל על כל האנשים שם בחוץ, כי הם התגרשו בגלל אחד מבני הזוג רימה. איפה הם עכשיו? באושר ועושר עם האדם שהם רימו את עם? לא! הם בדרך כלל נמוך מאוד, המפסיד, הבודד של הקהילה שהם ממותגים עם "רמאי" על מצחם. הילדים שלהם הם פישל ושונאים את ההורה שפשל חייהם ... וכו '. אני צריך לומר עוד? אני בדרך כלל לא הייתי לוקח הרבה זמן זה כדי לכתוב הודעה ארוכה כל כך, אבל אני רואה מישהו שיש לו בעצם קצת תקווה-כי אתה באמת נשמע כמו שאתה רוצה לעשות את הדבר הנכון. בנוסף אני חושב על הילדים שלך חבוי אי שם במיטותיהם, ואם אני יכול לעשות את הבדל בכל זמן אז זה בילה הוא שווה את זה. אני יכול לכתוב על לנצח אבל זה באמת המבחן שלך וסופו של דבר תלוי בך כדי להוכיח לעצמך ולה ' שאתה חזק ותתגבר על המכשול הזה בחיים. אני מאחל לך מזל, -לא אתה הכה את עצמך על זה- אתה לא אדם רע, אתה אדם היחיד עם רגשות נורמלים. עשה לעצמך טובה ותלך לדבר עם מישהו גדול. הם יעזרו לך להבין מה באמת קורה כאן. אל תאכזבו את המשפחה שלך!

אני רוצה שזה יהיה קל כמו שאני עושה את זה נשמע. אני יודע שזה לא. זו הסיבה שמבחן ומאבק בכל יום כדי להתגבר על תחושה שאתה יודע הוא לא נכון. כולנו רוצים משהו שאנחנו לא יכולים לקבל. זו הסיבה שהיצר הרע שלנו יכולה להיות השפעה עצומה כזה על חיינו. המטרה שלנו היא לנסות ולדכא ולהתגבר על אלה רגשות ופעולות שיגרמו לחיינו להיות פגומים או משובש. רק להתמקד במטרה הסופית של מנסה להתגבר על הרגשות שלך כלפיה. לשמור את הפוקוס של האהבה שלך ורצונות על אשתך. אי"ה תקבל את הכוח ואת הכח שיש להתגבר על נטל זה על הנפש שלך.


תשובת מאישה

נראה שכולם טיפולך מאוד בעדינות ומנסה לתת לך עצה מבלי לפגוע ברגשות שלך, אבל אני חושב שמה שאתה באמת צריך זה מינון של אהבה קשוחה מאישה שהייתה בדרך הזאת ונשאר בחיים כדי מתחרט על זה, אז הנה זה בא:

אובססיה זו אינה מזיקה או משעשעת. זה BS הכולל שכל מה שאתה רוצה זה להיות פתוח יותר וקרוב יותר עם "הילדה שלך." אשתך אמורה להיות "הילדה שלך." אישה זו אחרת, חבר של אשתך, היא ילדה של מישהו אחר - לא שלך.

אתה צריך להתמודד עם העובדה שאתה עוסק באובססיביות באישה הזאת עד לנקודה שממנה להיות באמת פתטי. אתה כבר הבהיר כי יש 2 משפחות היימישע מעורבים כאן, 2 סטים של ילדים, והאפשרות ממשית מאוד של שערורייה שתהרוס את הנישואין שלך, הנישואין "של הילדה שלך", חייהם של הילדים שלך, שלא לדבר על מבוכתך יביא על עצמך ועל המשפחה שלך. אנשים יגלו אם לפעול על האובססיה הזאת, גם אם זה באמת רק "ידידות", כי אתה כבר השלה את עצמך לחשוב שאתה רוצה. אתה רוצה חברים? מצא כמה חברים אחרים ולא חברות  תמצא בני משפחה לחלוק את האינטרסים של עם.

במצב שלך, אני לא חושב שזה יעזור להזכיר לעצמך איזה אדם נפלא אשתך היא כנראה. האובססיה שלך גם לדאוג לזה עכשיו. מה שאתם צריכים לדעת הוא שאם אתה רודף אחרי מערכת יחסים עם אישה אחרת זה, זה יהיה סוף של 100% באסון עבור שניכם ולבני משפחותיכם ואתם בהחלט להתחרט על זה. אין איש או אישה היא כל כך מושלם או נפלא, אלא אם כן הם בעלי של מישהו אחר או אישה. לכל אחד יש פגמים, רוח, הרגל מעצבן, ריח רע מפה, גזים, כל הדברים האלה שגורמים למישהו שאתה לא ממש יודע נראה כל כך מושלם ומושך.

שחק את הפנטסיה הזו למקסימום - מה הכי טוב שאתה יכול לקוות לו - היא תתאהב בך ואתה לנטוש בני הזוג שלך ולחיות באושר ועושר? להתגבר על זה, מפסיד, ולא להרוס את חייהם של כל סובבים אותך.

זה לא איזה סרט. זה החיים שלך. חושב ארוך וקשה לפני שאתה עושה משהו בלתי הפיך שיהרוס אותו לנצח.
...וְאִם גַּם אֶתְאַמֵּץ בְּעֵצוֹת וְתַחְבֻּלוֹת וְכָל יוֹשְׁבֵי תֵבֵל יַעַמְדוּ לִימִינִי לְהוֹשִׁיעֵנִי וְלִתְמֹךְ נַפְשִׁי, מִבַּלְעֲדֵי עֻזְּךָ וְעֶזְרָתְךָ אֵין עֶזְרָה וִישׁוּעָה...‬

מתוך תפילה נפלאה שחיבר הרה"ק רבי מאיר מאפטא זצוק"ל, בעל מחבר ספר "אור לשמים", ונדפסה בתחילת ספרו.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.34 שניות

Are you sure?

כן