ברוכים הבאים, אורח

המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות 1279 צפיות

המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #130993

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
בהיות ואני מאמין שעל אף שכולם פה מדברים על התמכרויות כאילו "נורמטיבית" של פונגרפייה וכדומה, ישנם כאלו שסובלים מסטיות חמורות יותר של נטיות הפוכות וכדומה שמזינים אותה בתאווה, אך מתביישים להעלות את רחשי ליבם אפילו ב"שמור עיניך". (מספיק לראות את הזניחה של "פורום נטיות הפוכות - הומוסקסואליות" שההודעה שלו האחרונה היא לפני 5 שנים!!)
אני מצרף פה חומר מעניין וחשוב לאותם אלו, שמצאתי בבלוג מעניין הנקרא בין קודש לחול | הבלוג של ניר מנוסי על מסע הנשמות ההפוכות בו הוא מבאר שאפילו הסטייה הקיצונית ביותר של דחף טרנסגנדרי, הינה על פי הקבלה שליחות רוחנית שצריך לדעת אייך להתמודד איתה.
תעלו ותגיבו, הנושא זקוק להתייחסות.

מסע הנשמות ההפוכות
עובדה שאנשים רבים נוטים לשכוח – או שזוכרים ומעדיפים להתעלם מכך בנימוס – היא שרבי יוסף קארו, האדם ששינה את פני היהדות בחיבורו המונומנטלי ה"שולחן ערוך", היה גם מקובל. רבי יוסף קארו התגורר בצפת בימי זוהרה המופלאים במאה ה־16 ,עת חיו, למדו ולימדו בה שני המאורות הגדולים של הקבלה, רבי משה קורדוברו (הרמ"ק) ורבי יצחק לוריא (האר"י הקדוש), לצד מקובלים חשובים נוספים. אור הנסתר לא פסח על דלתו של רבי יוסף קארו, ואף שעיסוקו המרכזי היה הלכה, הוא זכה לגילויים ייחודיים בתורת הסוד.
במקרה שלו, סודות הקבלה שגילה נמסרו לו מפי "מגיד" – ישות רוחנית שהינה סוג של מלאך. מרגע מסוים בחייו החל המגיד פוקד את רבי יוסף קארו ומגלה לו סודות מעולם הנסתר. את הדברים העיקריים ששמע מפיו ריכז ביומנו "מגיד מישרים". אחת ההתגלויות המפעימות ביותר של המגיד התרחשה כאשר רבי יוסף קארו היה כבן שמונים, בליל שבת של פרשת וישב. המיוחד בהתגלות היה, שהמגיד גילה בה לרבי יוסף לא רק סודות על הפרשה, אלא אף על חייו הפרטיים שלו.
כרקע לדברי המגיד יש להזכיר מעט פרטים ביוגרפיים על רבי יוסף קארו. רבי יוסף התחתן פעמיים ופעמיים התאלמן, כאשר בפעם השנייה גבה המוות גם שניים מילדיו, מותיר לו בן אחד בלבד. בהיותו כבן שמונים התחתן בשלישית עם אשה גרושה, אשכנזיה (שתי נשותיו הראשונות היו ספרדיות כמוהו), שהייתה צעירה ממנו בשנים רבות. רבי יוסף היה בטוח שיראה ממנה עוד בנים, אך נכון לליל התגלות המגיד היא לא התעברה ממנו.
אם כן, היה בפי המגיד? "כעת בא אני להודיעך את סוד אשתך השלישית", הוא הכריז, והמשיך עם בשורה מטלטלת: באשתו של רבי יוסף שוכנת נשמת זכר. בגלגולה הקודם היא היתה תלמיד חכם כשר, אך עם מגרעה אחת – הוא היה קמצן בממונו וכן בלימוד התורה שלו. כעונש, התגלגל אותו תלמיד חכם בגוף אשה, בדרך של "מידה כנגד מידה": לאחר שנועד להיות "משפיע" אך ביזה את ייעודו והפגין ניכור וזלזול כלפי מקבלים, נגזר עליו להתגלגל לגוף של "מקבל" וכך ללמוד על בשרו את חוויית התלות וההזדקקות למשפיע. זו הסיבה, מסביר המגיד לרבי יוסף, שאשתך כה מרבה בצדקה, וכה אוהבת אותך על כך שאתה משפיע הרבה תורה: היא עסוקה בתיקון פגמי נשמתה מהגלגול הקודם. מכל מקום, מכיוון שגם לך וגם לאשתך נשמות זכר, אין אתם מסוגלים להוליד.
כל זה טוב ויפה (לפחות בקנה מידה של מקובלים, המסוגלים לשאת אמירות כאלה בקלות יחסית), אך סותר עובדה פשוטה: מבעלה הראשון האשה כן התעברה וילדה! כיצד יתכן הדבר אם נשמתה נשמת זכר? התשובה פשוטה: "דע, שהטעם מפני שהוא [הבעל הקודם] היה בו ניצוצות נקבה. ומאחר שהיה בהם כוח נשמת זכר וכוח נשמת נקבה היה אפשר להוליד, אף על פי שהוא משכב הפוך...". אכן גם בנישואיה הקודמים היו האשה והבעל שניהם בעלי נשמות זכריות, אך שם הבעל ניחן ב"ניצוצות נקבה" – בחינה נקבית חזקה שהפכה אותו ל'נקבי' יחסית לאשתו. ברגע ששני בני הזוג משלימים זה את זה גופנית ורוחנית גם יחד, כלומר יש להם גופים של זכר ונקבה ונשמות של זכר ונקבה – אף על פי שהנשמות ממוקמות בגופים ההפוכים – הם מסוגלים ללדת.
כעת מתברר הקשר בין גילוי אשתו של רבי יוסף קארו לבין תמר אשת יהודה, מסביר המגיד לרב, תמר היתה בדיוק כמו אשתך: נשמת זכר בגוף אשה. שניהם נשמות זכריות? בדיוק כמו עם אשתו של רבי יוסף קארו ובעלה הראשון: ביהודה היו ניצוצות מנשמת נקבה. הזיווג של יהודה ותמר היה "משכב הפוך", בו היא הזכר והוא הנקבה. אין זו הדרך הישרה או המתבקשת ביותר להוליד, והמלכים עצמם לא אמור להתהוות כך; אך לעצם הקמתו של שבט המלוכה והשושלת המשיחית הפלאית של דוד המלך, זה בדיוק מה שהיה צריך לקרות. היות תמר ויהודה נשמות הפוכות מסבירה דברים רבים לגבי סיפורם, בראש ובראשונה כיצד זה תמר היתה היוזמת והמנהלת של כל הזיווג, כאשר באופן מסורתי "דרכו של איש לחזר על אשה ואין דרכה של אשה לחזר על איש" (בבלי קידושין ב' ע"ב). אך למרות שתמר היתה ה'זכר' ויהודה ה'נקבה' בזוגיות שלהם, הם הגיעו לבסוף לאיזון פנימי של תכונותיהם המגדריות. אף שתמר היא שיזמה את הזיווג עם יהודה והיא שפעלה בו את השינוי הפנימי באישיותו, היא הקפידה שלא לכפות עצמה עליו ובאופן עקבי – הן על אם הדרך והן חזרה בבית כאשר שלחה לו את הערבונות – נתנה לו מרחב לקבל את החלטותיו בעצמו. באותו אופן, אף שיהודה התנהג שוב ושוב בפסיביות 'נשית' והשתמט מאחריותו כחותן, הוא בסופו של דבר לקח אחריות על מעשיו והתנהג כ'גברא רבה'. ניתן לראות את סיפורם של יהודה ותמר כמסען של שתי נשמות הפוכות לקראת התיישבות בתוך גופן והזדהות עמו – הוא אל גבריותו והיא אל נשיותה.

על פניו נראה, כי תורת הקבלה מאשרת את עדותם של הטרנסג'נדרים. אכן, היא אומרת, ישנן נשמות הפוכות – נשמות שמסיבות כלשהן הושמו בגוף מהמין ההפוך. חוץ מתמר, יהודה ואשתו של רבי יוסף קארו ניתן למנות ביניהם את אברהם ושרה טרם שינוי שמותיהם, ואת יצחק אבינו טרם העקידה. כמו כן לרבי שניאור־זלמן מליאדי, בעל התניא, מיוחסת האמירה כי בתו פריידא היתה "נשמה מעלמא דדוכרא [עולם הזכר], אלא שבגלל איזה דבר פרטי נתגלתה בגוף של אשה".
הפער יכול להיות טוטלי, נשמה ממין אחד בגוף מהמין השני, או חלקי, נשמה עם נטייה למין אחד בגוף מהמין השני (באופן קיצוני יותר מעצם ההתכללות בין המינים הקיימת בכל נשמה).
אך למעשה, מסקנה כי הקבלה מספקת גיבוי למהלכי ה"ייעוד המגדרי מחדש" של הטרנסג'נדרים, או למאבקם הציבורי, תהווה קריאה שגויה של המקורות הקבליים. אף שהקבלה בהחלט מאשרת את קיומן של נשמות כאלו, האופן שבו היא מציגה את סיפורן, כמו גם את התיקונים שהן עוברות, מעידים על כך מסע הנשמות ההפוכות – הרהורי תשובה שגישתה לנושא שונה, ועמוקה יותר, מזו הרווחת היום. ראשית כל, הקבלה אינה רואה את הפער בין הנשמות וגופם כמקרי, תוצר של תאונה מצערת בפס הייצור השמיימי. הנשמה והגוף הינם באופן עקרוני הפוכים ומנוגדים זו לזה. ניגון חב"די עמוק מספר שכש"הנשמה יורדת לתוך הגוף" היא "צועקת ויי ויי". הדבר הוא סבל עבורה. מדוע? כי היא מוכנסת לכלי המנוגד לה באופן קוטבי, שפער מהותי קיומי שורר בינה לבינו. המחשבה היחידה המנחמת אותה, ממשיך הניגון, היא ש"ירידה זו צורך עליה, עד שכל זה הוא כדאי": בזכות הירידה וההתמודדות עם חווית הניגודיוּת של העולם הזה, תוכל הנשמה להזדכך ולעלות למדרגה גבוהה יותר.
בספר הזוהר (ח"א קכב, ב) באף מוסבר שהנשמה והגוף הם בהגדרה ממינים שונים – הנשמה היא זכרית יחסית לגוף והגוף נקבי יחסית לנשמה (כאשר המלים 'גוף', לשון זכר, ו'נשמה', לשון נקבה, רומזים כי ניתן לדרוש גם הפוך, שהגוף זכרי והנשמה נקבית). אם כך, כאשר לאדם יש נשמה מהמין השני, אין מדובר בהפרה של הסדר הטבעי אלא בהעצמה שלו. נשמות מסוימות, אולי בשל רגישות גבוהה יותר שניחנו בה, חוות את הניגודיוּת המובנית בין הנשמה והגוף באופן חריף יותר מאחרות. הדבר הוא חלק בלתי נפרד ממסע חייהן – שייר מגלגול קודם או הכנה לתיקון מיוחד בגלגול הזה. שנית, בשום מקום לא כתוב כי הדבר מצריך התאמה כלשהי של הגוף לנשמה.
למעשה, שינויים כאלו הם איסור חמור מהתורה, האוסרת אפילו ללבוש את בגדי המין השני ("לא יהיה כלי גבר על אשה ולא ילבש גבר שמלת אשה", דברים כב, ה, ופירש הרקנאטי, "שלא ישנה קל וחומר לשנותו באופן מרחיק־לכת יותר. היהדות אינה רואה את החוויה הנפשית של האדם כמגדירה את זהותו ה"אמיתית" בניגוד לגופו, אלא רואה בנשמה ובגוף מכלול אחד. למעשה, אם יש עדיפות לאחד מהם בקביעת הזהות הרי שזו שמוּרה לגוף דווקא. הסיבה היא שתכונותיו של הגוף קבועות, מוחלטות ואובייקטיביות, בעוד חווית הזהות הנפשית הינה סובייקטיבית, מורכבת ודינמית. בלשון הקבלה רעיון זה מקופל באמירה כי "שורש הכלים [הגוף] גבוה מהאורות [הנשמה]". מינו של הגוף מובן כמבטא את רצון עצם הנשמה, הגבוה מחווייתה המודעת. הגוף הוא הכלי שבו דווקא בחרה הנשמה להוולד בגלגול זה (כדברי חז"ל "כל מעשה בראשית לקומתן נבראו, לדעתן נבראו, לצביונן נבראו", בבלי ראש השנה יא ע"א), ואם כן על הנשמה להקשיב לגוף, לראות בו מראה המשקפת־מזכירה לה את רצונה המקורי.
שני פתרונות קבליים מכתבי הקבלה עולה כי ישנן שתי דרכי ההתמודדות בסיסיות עם מציאות של נשמה הפוכה. הראשונה היא שינוי אופי הנשמה כך שתתאים לגוף, בין אם דרך עבודה פנימית או דרך תפילה שהדבר יקרה מלמעלה. כך למשל היה עם חנה, שעקרותה נבעה מהיותה נשמת זכר, אך שהתפללה שתתאים לגופה ותתעבר, ונענתה. כך היה עם אברהם ושרה, ששינוי שמותיהם מסמל שינוי פנימי של מגדרם. כך היה גם עם יצחק, שנשמתו הנקבית פרחה ממנו בעקידה והוא קיבל תחתיה נשמה זכרית.
​הפתרון השני והמעניין יותר הוא השלמה עם הפער בין הנשמה והגוף וחיים מתוך הבנה שזהו תיקוננו המיוחד בגלגול הזה, ואם כך בוודאי הוא לטובה. זה אומר להסכים להיות מזוהה בעולם ובחברה לפי מיננו הגופני, אך מצד שני לא להתכחש לנשמתנו אלא להיות קשובים ומחוברים אליה. אם הגוף והנשמה הם אכן ממינים שונים, הרי שיש לבנות מעין 'זוגיות' טובה ביניהם. וכלל ראשון בזוגיות הוא, שלא מתכחשים לאף אחד מהצדדים: כפי שאין להתכחש לנשמה ולהדחיק אותה, כך אין להתכחש לגוף ולשנותו בכוח. יש להגיע לאיזון הנכון לשני הצדדים. מציאות זו אינה שלילית או בעייתית אלא פשוט ייחודית, והמצוי בה יכול להשתמש בה בצורות שונות כדי לגשר על הפערים בין המינים. זה מה שהיה עם תמר ויהודה, עם בתו של בעל התניא ועם עוד רבים אחרים. דרך זו מזמינה להמיר את חווית ה"דיספוריה" בחוויה של "דיסוננס הרמוני", או כפי .במקרים אלו יתכן שהרגשת האיזון תבוא ממציאת בן/בת־זוג שאף הוא נשמה הפוכה, באופן הפוך ומשלים לשלך (גבר עם נשמת אשה לאשה עם נשמת גבר, ולהפך). כמובן, יש לזכור שקיומן של נשמות הפוכות אין פירושו שכל או אפילו רוב האנשים החווים פער בין מינם התודעתי לזה הגופני הם נשמות כאלה. בהחלט יתכן שחווייתם היא תוצר של קושי, פגיעה או כאב נפשיים, ונגרמה בשל אירועים שעברו בחייהם. דבר זה נכון שבעתיים בתקופה סוערת כשלנו, המאופיינת בהצפת מידע ומדיה מחד, ובנתק ממסורת רוחנית איתנה מאידך. במקרים אלו הפתרון אינו שתי הדרכים הנ"ל, אלא התחקות אחר נקודת הכאב או הבלבול שבשורש חווית הפער וריפויה
 מה לגבי רבי יוסף קארו ואשתו? ובכן, כבר בתחילת דבריו הרגיע המגיד את הרב והסביר לו, "אני אעשה שיתנוצצו בה [באשתך] נצוצות מנשמת נקבה". היינו חושבים שהדבר יקרה בשלב מאוחר יותר, לפחות יום אחרי התגלות המגיד, אם לא יותר. אך למרבה ההפתעה, השינוי מתרחש תוך כדי דבריו של המגיד. בסיימו את הדרשה הארוכה על תמר מבשר פתאום המגיד לרבי יוסף קארו, "ועכשיו כבר התנוצצו בה ניצוצות נשמת נקבה ועל ידי כך תקבל הריון ממך". עצם ההורדה לעולם של ההסבר הקבלי העמוק לסיפורה של תמר, כך נראה, חולל את השינוי הרצוי באשתו של רבי יוסף. וכך היה: בהיותו קרוב לגיל שמונים נולד לרבי יוסף קארו בנו יהודה, שלימים הוציא לאור את ספרי אביו והפיצם ברחבי העולם היהודי.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #130994

  • עשר שמעון
  • רצף ניקיון נוכחי: 406 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 863

יאללה בלאגן 

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #130999

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538

מינן מינן, יהודה, דוד המלך, 
מינן מינן.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131001

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 222 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2069

מוחה למה אתה מערבב חרה עם אבותינו הקדושים, זה שאנחנו חולים מה הם אשמים...
הגזמה מטורפת...

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131006

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
דייב 2 כתב on 29 דצמ' 2020 21:50:

מוחה למה אתה מערבב חרה עם אבותינו הקדושים, זה שאנחנו חולים מה הם אשמים...
הגזמה מטורפת...


דבר על זה עם רבי יוסף קארו, תגיד לו הגזמה מטורפת.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131007

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
יהודה מ כתב on 29 דצמ' 2020 22:13:

דייב 2 כתב on 29 דצמ' 2020 21:50:

מוחה למה אתה מערבב חרה עם אבותינו הקדושים, זה שאנחנו חולים מה הם אשמים...
הגזמה מטורפת...


דבר על זה עם רבי יוסף קארו, תגיד לו הגזמה מטורפת.


ברור שאבותינו הקדושים לא חטאו בזה, זה היה רק שורש נשמתם, ומעשה אבות סימן לבנים, גם אנחנו נלמד לא לחטוא בזה ונבין שזה שליחותינו בעולם

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131019

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991

בלבולי מוח.

אני מחכה למאמר שמסביר על הנשמות של הפדופילים

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131023

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
robinhood כתב on 30 דצמ' 2020 11:01:

בלבולי מוח.

אני מחכה למאמר שמסביר על הנשמות של הפדופילים


רק תסביר מה במאמר לדעתך "בלבולי מוח"? מה שמופיע במגיד מישרים של רבי יוסף קארו זי"ע
או הקשר שהוא עושה לבעלי נטיות הפוכות במובן החיובי? או אולי שבשבילך כסטרייט  זה בלבולי מוח, כמו שבשביל נטיות הפוכות, לחבר חוסר אונים בפורנוגרפיה עם אלוקים ורוחניות זה בלבולי מוח.
לגופו של עניין, לכל קושי של יהודי יש רצפט במקורות, שבעים פנים לתורה, וזכותו של כותב הבלוג שאמנם איני מכירו באופן אישי, להקיש וללמד על הכלל כולו, אם זה יכול לחזק מישהו שמתמודד עם זה ומגיע בסופו של דבר לאותה אוננות שלך, מה הבעיה? אחד מתחזק מהצעדים של שחיברו בחסד עליון קתולים אנונימיים, ואחד מתחזק ממאמר שחיבר בלוגיסט המבוסס במקורות הייטב.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131265

  • קדימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 371 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 494

גם לי נראה שכל נסיון יש לו שורש קדום,
ואדם שמאוד מתאווה לנשים זה התיקון שלו,
וכמו שכתב הגאון מוילנא שאיפה שקשה לאדם זה תיקונו,
ראיתי משהו מעניין בשם הלשם (איני זוכר היכן),
שלפעמים אדם נופל לדרגה מסויימת וזה בלי בחירה,
כי התיקון שלו הוא להתחיל משם.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131266

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

תמצא את הלשם הזה. נשמע מעניין.

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131270

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898
אהבתי מאוד!! תודה רבה על המאמר המרתק!!

זה כל כך מסתדר לי בראש עם כל כך הרבה דברים...

כמו שתמיד ידעתי שמי שיש לו נטיות הפוכות כך נקבע לו מלמעלה וכמו שלי יש משיכה מטורפת ובלתי נשלטת לנשים ולתאווה כך גם לו יש רק שלו נקבע שזה יהיה כלפיי בני מינו..

כמו אותו אחד שיש לו משיכה לילדים וכו'..

זה מה שנקבע בשמיים שתהיה המשיכה שלו..

בכל פעם שהייתי רואה מישהו שצוחק על הומואים, על טרנסגנדרים, על פדופילים, הייתי צועק בקירבי! הוא נכשל בניסיון ששמו לו מהשמיים בדיוק כפי שאני נכשל בשלי!! מדוע שאחשוב שאני יותר טוב ממנו??

לי היה ברור שאני והוא בדיוק באותו מקום רוחני.. רק שאותי זיכו משמיים שהניסיון יהיה "לגיטימי" יותר.. "נורמטיבי".. אבל אם מהשמיים היו קובעים שהמשיכה שלי תהיה לגברים או לילדים אז הייתי נופל שם ומבצע את המעשים האלה ללא כל הבדל.. הייתי נכשל ונופל בדיוק כמו שנכשלתי בניסיון הנוכחי... וללא העזרה של אלוקים לא הייתי יכול לעולם להפסיק.

אסייג את דבריי, שיש מן הסובלים מהמשיכות האלה ואינם מודעים כלל לעובדה שזהו ניסיון עבורם ושיש להם מה לתקן בכלל.. בין אם המשיכה היא לנשים או נטיות הפוכות או ילדים או היפוך מין, ולהיפך הם מתגאים בכך.. ולא רק שלא עושים דבר על מנת להתמודד ולעמוד בניסיון אלא אף משכנעים אחרים להצטרף אליהם לסטיותיהם.. עליהם יש לי רק רחמים ותפילה שאלוקים יעזור להם להבין את מה שאני הבנתי.. שאכן המשיכה שלי הסטייה שלי ההתמכרות שלי היא שם והיא חלק ממי שאני ועליי לקבל את עצמי, אבל תפקידי בעולם הוא למצוא את הדרך לחיות איתה מבלי לפעול עליה ומבלי לפגוע ברצונו של מקום ושל ציוויי התורה.

אוהבים ותודה רבה על המאמר המרתק!! היזהר פן תשקע רוחך בעקבות התגובות הפחות טובות שהיו לפניי- אני, לפחות, נהניתי מאוד וזה תרם לי המון!

שכוייח.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131273

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555

רובין הוד, מתרפא כתב בשבילך את המאמר שביקשת... 

ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131276

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
טהרני כתב on 05 ינו' 2021 12:47:

רובין הוד, מתרפא כתב בשבילך את המאמר שביקשת... 


אני לא צוחק על אף נטייה מינית, ויש בלי עין הרע הרבה נטיות מיניות לדברים ממש הזויים.

אני רק אומר שהניסיון לתת כל מיני הסברים רוחניים של גלגולי נשמות לא יעזור, דברי תורה - לא יעזור. התורה נותנת מוטיבציה וכיוון לאדם לדעת היכן היציאה, אבל מי שינסה להשתמש בתורה עצמה כדי להיות נקי יתאכזב מאוד.

זה גם חוצפה לדעתי להעלות את זה - זה מרגיש לי כמו כיסוי תחת, בא רב, ומנסה לתרץ את המצב המזעזע של הקהילה שלו בגלל כל מיני שטויות של גלגולי נשמות, אני מזהה פה בריחה מאחריות, אדם עם אחריות אמיתית לא מגיע עם סיפורי פנטזיה ומנסה לברוח מאחריות, אלא מנסה לבדוק מה אפשר לעשות ולעזור.

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131277

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

אני באמת לא חושב שהמאמר הזה שפירסם יהודה המטרה שלו הוא לתת לגיטימציה....

אני חושב שהוא בא קודם כל כדי שאנחנו נדע לקבל את אותם האנשים עם נטיות הפוכות או "משונות" וגם כדי לעזור לאלו שסובלים מזה שלא מצליחים להיות בקבלה עצמית ונמצאים כל הזמן בקונפליקט עם עצמם ושנאה עצמית ומחשבה שהם דפוקים שנוצרו בטעות וכו וכו... לעזור להם להבין שאין כאן כל טעות.. שכך נקבע משמיים ושזה התיקון שלהם...

אני חושב שהטעות הכי גדולה של הדור שלנו במיוחד במקומות חרדים סגורים זה ההקאה של כל אלו שסובלים מהנטיות האלו במקום לחבק ולנסות לטפל פשוט בועטים אותם החוצה... ואז הם מתדרדרים לגמרי..

בסוף כולנו יהודים וערבים זה לזה... וצריכים לדאוג אחד לשני.. אני חושב שאשריי כותב המאמר הזה שבזכותו אולי עוד יהודי אחד שעמד לפרוק עול בגלל הנטייה הזו שלו והחוסר קבלה של עצמו יעלה על דרך ויקבל כוחות לעמוד מול הניסיון הזה.. קודם מתוך הבנה שזהו ניסיון ולא טעות..

אוהבים!

תגובה: המסע הרוחני של הומוסקסואליות ועד טרנסגנדריות לפני 3 שנים, 3 חודשים #131278

  • יהודה מ
  • רצף ניקיון נוכחי: 54 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538
robinhood כתב on 05 ינו' 2021 14:22:

טהרני כתב on 05 ינו' 2021 12:47:

רובין הוד, מתרפא כתב בשבילך את המאמר שביקשת... 


אני לא צוחק על אף נטייה מינית, ויש בלי עין הרע הרבה נטיות מיניות לדברים ממש הזויים.

אני רק אומר שהניסיון לתת כל מיני הסברים רוחניים של גלגולי נשמות לא יעזור, דברי תורה - לא יעזור. התורה נותנת מוטיבציה וכיוון לאדם לדעת היכן היציאה, אבל מי שינסה להשתמש בתורה עצמה כדי להיות נקי יתאכזב מאוד.

זה גם חוצפה לדעתי להעלות את זה - זה מרגיש לי כמו כיסוי תחת, בא רב, ומנסה לתרץ את המצב המזעזע של הקהילה שלו בגלל כל מיני שטויות של גלגולי נשמות, אני מזהה פה בריחה מאחריות, אדם עם אחריות אמיתית לא מגיע עם סיפורי פנטזיה ומנסה לברוח מאחריות, אלא מנסה לבדוק מה אפשר לעשות ולעזור.


רובין הוד היקר, אתה כולך הוד והדר.
מדבריך משמע שלא קראת את המאמר בעיון, אלא עברת עליו ברפרוף קל.
בדיוק כדבריך, מטרת המאמר, הוא כדי לומר לכל אלו בעלי הנטיות הללו, אל תבהלו מעצם הניסיון, אל תהיו קטנים בעיניכם, ישנם ענינים נשגבים בניסיונות הללו, ואתם רק תעדיפו את הנשמה על הגוף, אל תלכו אחרי לבבכם, שיא של חיזוק, ללא שום קשר לתרץ את המצב של הקהילה ולתת גושפנקא. להיפך, תניפו את דגל הגאווה על הניסיון ועל הניצחון שלכם עליו, מידת יוסף במיטבה.
שים לב, התורה לא מתעלמת משום סטייה, התורה גם לא מתעלמת מדחף או תאווה שיכולים להיות קימים, התורה רק מצווה על הומו "וזכר לא תשכב משכבי אשה", היא לא כותבת "וזכר לא תרצה לשכב משכבי אשה". התורה אוסרת על טרנסגנדרים לסרס או לעקר את עצמם, אינה מצווה לא לרצות לשנות את מינם, התורה מצווה על קרוסדרסר "לא ילבש גבר שמלת אשה" היא אינה מצווה לא לרצות להתלבש, התורה אוסרת על אנסים ופדופילים ומגלי עריות לעשות את מעשיהם, לא מצווה לא לרצות, בדיוק כפי שהתורה מצווה אותך "לא תנאוף" ולא מצווה לא לרצות לנאוף.
לא לרצות, זה כבר דרגה של אדם שהגיע למדרגה של דוד המלך ע"ה של "ליבי חלל בקרבי" שביטלו ליצר הרע.

  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.82 שניות

Are you sure?

כן