ברוכים הבאים, אורח

הסינון לא יכול לפתור לך את כל הבעיות, הנה למה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: הסינון לא יכול לפתור לך את כל הבעיות, הנה למה 293 צפיות

הסינון לא יכול לפתור לך את כל הבעיות, הנה למה לפני 3 שנים, 7 חודשים #127346

  • robinhood
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 991
לפעמים אנשים מזלזלים בסינון כי הם מרגישים שהוא לא עוזר להם, אפילו אחרי שהם מתקינים סינון משובח על המחשב או על הפלאפון.

וזה קורה בגלל כל מיני סיבות, אבל בעיקר בגלל תופעה שקורית לנערים או לאנשים, שאפילו אחרי סינון הם ממשיכים לבזבז את הזמן על שטויות. ומרגישים שהסינון לא שווה את זה, כי הם בכל מקרה מבזבזים את הזמן.

כדי להבין איך לפתור את זה, חשוב להבין מה זה סינון - זה משהו שמאפשר לך להתחמק מהכוח של התאווה, ולאפשר לך להתחבר לגורם משיכה אחר.

זה למה סינון הוא מושלם לנער שלומד בתיכון, כי הסינון גורם לו להימנע מהכוח של הפוי', וזה גורם לו להדליק מחדש את התאווה שלו לקבל את אישורם של בני אדם ולהרשים אנשים ביכולות הלימוד שלו, מה שיאפשר לו ללמוד טוב יותר.

אבל אם אתה עצמאי שפתח חנות ברחוב, אתה אדון לעצמך, ואז אפילו אם יש לך סינון, אין לך גורם משיכה סביבך כדי לגרום לך להתחבר לתאווה של הרשמת בני אדם או תאווה אחרת שאיננה תאוות המין.

תחשבו על נער בן 16 שאמור ללמוד בתיכון, ובמקום זה אין לו תיכון בכלל, אין לו שום מסגרת שדורשת ממנו דין וחשבון אלא פשוט נותנת לו לקום כל בוקר מתי שהוא רוצה ולעשות מה שהוא רוצה. אתם חושבים שסינון יעזור לנער כזה ? הרי גם אם האינטרנט שלו מסונן, הוא בכל מקרה שקוע בחיים של בטלה שגורמים לו להיות עצלן ואיטי.

הרי מה זה סינון ? סינון זה איזה אמצעי מאוד חזק לתלוש אותך מהמציאות של הפוי', ולגרום לך להיכנס למרחב בו אתה יכול לבחור להימשך למשהו אחר.
ואתה חייב להימשך לתאווה אחרת, אי אפשר ללמוד או לעבוד או לעשות משהו בעולם הזה בלי איזה תאווה מסוג מסויים.


אני אישית רואה את הסינון כדרך להכניס אנשים חזרה לחברה שמהם הם יצאו בגלל הפוי', ולגרום להם להיות משתתפים פעילים בחברה, ככה שהם יוכלו להידחף מעצם החברה שמסביבם לדברים גדולים יותר.

אפילו חז"ל שבתקופתם לא היה מחשב, ולא היה אינטרנט ולא היה פוי', אפילו הם כתבו שהבטלה מביאה לידי שעמום, והשעמום מביא לידי חטא.
אבל למה שהבטלה תביא לחטא בכלל ? הרי בתקופת חז"ל היה את הסינון הכי טוב שהיה מאז ומעולם - לא היה פוי' בכלל, הכול היה צנוע יותר, ועדיין נופלים על חטא.
כי האדם חייב עוד משהו מעבר לסינון, האדם חייב עבודה ומשמעות לקום כל בוקר ולעשות משהו, הוא לא יכול סתם לשבת.

לכן חשוב מאוד להקפיד לעבוד קשה מאוד כדי להבין ולהפעיל על המכשירים שלך את הסינון הכי טוב שאתה יכול למצוא, אבל גם חשוב מאוד להקפיד לעבוד קשה מאוד כדי למצוא את המוטיבציה לקום כל בוקר ולעשות משהו שחשוב לך ולעבוד עליו קשה.
וכמובן שזה ברור לגמרי שאם הפוי' עדיין קיים במכשירים שלך, אתה תיפול, ואם אתה נופל, המוח שלך רגיל לכל כך הרבה דופמין שיהיה לו קשה מאוד למצוא מוטיבציה אמיתית לקום ולעבוד או ללמוד במשהו משמעותי, וזה למה חשוב מאוד לעבוד גם על הסינון וגם לעבוד או ללמוד במקביל, ולא להזניח את שניהם, כי הם מקיימים אחד את השני.

לכן אי אפשר לשפוט אותך בשעת צערך ולהגיד לך למה אתה לא עובד, למה אתה לא לומד, למה אתה מתבטל ולא עושה כלום, כי אתה רוצה לצרוח ולהגיד להם אני רוצה ללמוד ואני רוצה לעבוד אבל אתמול נפלתי בפוי' ועכשיו בקושי אני מצליח לקום ליטול ידיים בבוקר, ואיך אתה רוצה שאני אלמד ואני אעבוד, וקשה לי ואני עייף כל כך מהמלחמה הזאת. אני מבין את זה ואני משתתף בצערך ואני לא שופט אותך.
לכן חשוב שתטפל גם בפוי' ובסינון, ואל תשכח שכאשר סיימת לטפל בהם ואתה נקי, אל תרגיש שניצחת, אלא תזדרז מהר לעבוד וללמוד כפי שעבדת או למדת פעם, כדי להחזיר לעצמך את הדרך הנכונה של הדופמין.

שלום, אני robinhood, מומחה בטכנולוגיות סינונים של פורום שמור עיניך.
אני תמיד משתדל לשתף כל טיפת מידע שיש לי, אם אתה מעוניינים לקרוא:
איגוד כל המדריכים שלי בנושא סינון

נערך לאחרונה: לפני 3 שנים על ידי robinhood.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.32 שניות

Are you sure?

כן