ברוכים הבאים, אורח

אחרי המאה ועשרים
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1
  • 2

נושא: אחרי המאה ועשרים 4817 צפיות

אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44789

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
בס"ד                                                     
כך זה אמור להיות - נסיקה מהירה כלפי מעלה. טיסה אדירה במנהרה אל מעל לזמן, ו.. טראח, עצירה פתאומית, הופ, פניה למוצא אחד בלבד, הישר אל אולם לבן עצום מימדים, שלט בוהק זהר לו מעל לפתח "ברוך הבא כאן בית דין של מעלה". בתחילה הכל מסנוור, רק אחרי זמן שנמשך כנצח אפשר להתרגל לאור הבהיר (הגנוז?) הה, אז כך נראה כיסא הכבוד.. ובמושב הקרוב אליו ביותר זה בטח אברהם.. ההוא שלידו הוא יצחק, ו.. אין ספק שהמושב שלידו הכינור שייך לדוד.. היה מרגיע לראות שיוסף הצדיק גם שם..

שלום, אני מכור לתאווה וקוראים לי... האור נפנה לכיווני, ונהיה לי הכי שליו ונעים שיש, כפי שלא היה מעולם, אז ככה זה מרגיש מקרוב, המהמתי לי, מהנעים הזה יצא קול ששאל אותי, נראה לך שזו קבוצה? אתה חושב שכאן יגידו לך אוהבים אותך? אני מגמגם כ...ככן. לימדו אותי שאתה אבא שאוהב את כל הילדים שלך, לא?  האמת היא שכן, ענה לי, אתה באמת אהוב, אבל אין ברירה יש לנו פה פרוצדורה קבועה, כל מי שמגיע הנה  נשאל שאלות, בחלקן קשות, בלי הנחות, אין כאן פרוטקציה, ואתה תענה. בסוף נחליט מה עושים איתך. אה, ואל תנסה 'לעגל פינות', או להתחכם, הכל ידוע, אתה רק צריך להודות במציאות שלך.

להודות? יופי, אני מכיר את זה, הודינו שאנו חסרי... ההמשך היה פחד, אפילו להנהן לא יכולתי, זה הזמן לומר תפילת השלווה... חשבתי, לומר? טוב, לחשוב.. אלי תן בי את השלווה... האור שוב שידר אלי - אנחנו מחלקים את חייך לשלוש, מיום שנולדת ועד לעת שהפסקת לעשות את מה שעשית עד אז... חלק נוסף מתאריך שנודע לך שאפשר אחרת ועד לניקיון הקבוע, והחלק השלישי, משם צפונה עד שבאת לכאן.. אנחנו נעבור יחד איתך על כל שלב, נתחיל דווקא מהחלק השני של חייך, בהמשך תבין למה.

התבלבלתי, לא ידעתי מה אני צריך לעשות. להסכים, 'להיכנע', להתנגד, להציב גבולות, להרפות, 'לעמוד על שלי', הכל התערבב לי. אה, כן, יש משהו אחד שכן כדאי שאעשה... טלפון לספונסר. מבט מהיר מסביב הבהיר לי, היכן אני. ואז ראיתי בין שלל פרצופים מוכרים. את הספונסר שלי, טוב, גם הוא כאן. איתו למדתי להסתדר. החיוכים שעל פניהם לימדו אותי שהם 'שומעים' את המחשבות שלי, למרות שזה הפחיד אותי עוד יותר, התעודדתי. ידעתי שאין לי מה להסתיר.

התחלנו.

האור: השתמשת בהסבר 'מחלה' כתירוץ להמשך עשיית המעשים?
אני: וואו, ככה בלי כפפות, ישר לפנים על ההתחלה (נראה לכם שאמרתי? חשבתי..) - - - לא. אף פעם לא אמרתי, טוב, אני מכור מותר לי או לא יבואו אלי בטענות... היה לי באמת חשוב להפסיק. לא באתי לטיפול כדי 'שיתירו' לי לפעול על תאווה, ולכן השתדלתי מאוד שלא לשחק עם התאווה. עשיתי כמו שהציעו לי, גם ללא חשק, במובנים מסויימים התובנה הזו חייבה אותי, הגבילה אותי ולא פעם גם הפריעה לי, הציבה בפני מראה נוקבת, יצרה עבורי קריטריונים ברורים להתנהלות ביום יום. מה שהספונסר הציע עשיתי. האמת, שבתחומים אחרים, לא מול התאווה ישירות, בתחילת דרכי כן הסתתרתי מאחרי מחלתי.

האור: תרחיב בבקשה.   
אני: זה די פשוט, הרשיתי לעצמי. לדוגמא כשאשתי רצתה שאעשה כל מיני דברים... המחלה היתה תירוץ נח לחוסר המעש שלי, בהמשך הרבה פחות.. הגעתי שבור ומפורק למטפל, אחרי כשבועיים שעשיתי מה שהציע וזה עבד, פחדתי שזה נוגד את מה שרוצים ממני מלמעלה, אה, כאן, הרב שלי אמר לי שזה שטויות. לעשות בדיוק את מה שהמטפל אומר. זה הרגיע אותי, ואז גם קצת (הרבה) ניצלתי את העובדה שהוא ניזון ממה שאני אומר לו ושמרתי לעצמי כל מיני דברים או עיגלתי פינות כדי להישאר באזורי הנוחות שלי, היו פעמים 'שאישרתי' לי על ידו כל מיני דברים שרציתי במניפולציות, ידעתי מה דעתו וניסחתי את השאלה בצורה שתתקבל התשובה המקווה על ידי... אגב, עכשיו אני מבין הרבה יותר טוב למה הקשר איתו התפרק ועוד בצורה כל כך מהירה וחזקה... 

האור: זכור, אנחנו מתמקדים בשלב השני –  מה עם תפילות?
אני: תלוי איזה... אליך התפללתי כל הזמן. דיברתי איתך בלי סוף, כל פעם שהוצאתי את האף מהבית וגם בתוכו. עשרות פעמים ביום. ביקשתי ממך התחננתי אליך בכל קושי, תפילות כפי שחז"ל תיקנו בבית או בבית הכנסת לקח לי יותר זמן, היו לי המון אתגרים, חלק 'מהפציעה' שלי, ניסיתי להרשים אחרים, הרגשתי שמסתכלים עלי, לא ידעתי איך להתנהג שם. באתי לשם כדי להרגיש טוב וקרוב אליך, ובגלל המורכבות שלי רק התרחקתי, אז בשלב הזה הפסקתי לנסות.

המועקה הגדולה שלי עם תפילות התחילה בילדות, הקרינו לי שאני חייב להתפלל, לא בגלל שאני רוצה להתפלל, לא הצלחתי להיפטר מהמרדנות, זה ממש חנק אותי, הספונסר יעץ לי לשחרר שם, לתת לצלקות עוד זמן להגליד, כן לאפשר לפצעים בנשמה שנשארו לי מהימים שחשבתי שאני רשע, צבוע שעושה המון דברים שאתה לא רוצה. להחלים. לקח לי זמן להשתחרר מהזמנים שלא רציתי לטנף את הבית שלך, כשפחדתי ממך. הוא אמר לי כשיגיע הזמן יגיע הזמן. ואתה פתחת לי לאט את הפתח, בהתחלה בקברי צדיקים, אתה יודע כמה בכיתי לך בקבר רחל. אצל רבי שמעון ובכותל, ובמערת המכפלה, בדמעות שליש ביקשתי ממך יום נקי. ונתת.

בהמשך, קיבלתי על עצמי 'דאורייתות', קריאת שמע, ברכת המזון, ואז באו החגים, פתאום, משום מקום שלחת לי חיוך בהלל... פעם ראשונה שאני בוכה כשאני שר לך, תמיד בכיתי רק  כשכאב לי, והנה עכשיו אני  בוכה ושר. לך. וכאילו שזה ממני, החלטתי (בטיפשותי) שלא אתפלל עוד עד היום האחרון של החג, כדי לא 'לבזבז' עוד 'הללים' כאלה, הרי אין סיכוי שכל יום יהיה לי ככה... אני בא לומר שכל מה שהיה לי בא ממך, המטרה שלי היתה להיות קרוב אליך, אתה יודע שכל הזמן התקדמתי, לא עמדתי במקום.

האור: שוב, אותה התקופה, מה עם לימוד תורה?
אני: בימים הראשונים ממש לא נראה לי שהייתי יכול לעשות יותר. פשוט לא יכולתי להתרכז. סערת הנפש ששבה הייתי נתון הקפיצה לי את האותיות מול העיניים, לא הצלחתי להחזיק ראש. בהמשך גם כששקעתי כולי בהעברת המסר שלך לאחרים. לספר לעוד ילדים שלך שהם יכולים להתקרב אליך. הצלחתי, בעזרתך קבעתי לי חברותא, איש שאני מאוד אוהב, ולמדנו ביחד. (עדיין) ברור שהיו רגעים או יותר שיכולתי לעשות יותר, שביטלתי זמן על שטויות.

הבעיות הנפשיות שצצו אצלי באותם הימים לא נתנו לי מנוחה, אמרו לי שיש דבר אחד שיעזור לי יותר מהכל - להעביר את המסר הלאה. הספונסר אמר לי שזה התפקיד שלי בעולם, למצוא אנשים כמוני ולספר שאפשר אחרת, הלכתי לכל מי שהסכים לשמוע וספרתי לו על הקשר החדש איתך, וזה עבד, ראיתי תוצאות אז השקעתי בזה עוד. לא פעם התבזיתי. נחשפתי מול אנשים קרובים, לא ביקשתי מאף אחד כלום. ההפך, גם כשהציעו לי טובות הנאה לא הסכמתי, כשהיה מי שאמר שהוא מצליח בזכותי, העמדתי אותו על טעותו (ברגעים החולים שלי זה לא היה ככה בדיוק, כן ניכסתי לעצמי החלמת מכור או שנים או שלו...)  רציתי רק לספר לכולם כמה אתה גדול, וזה היה גם על חשבון לימוד תורה.

האור: לא פעם אמרת 'הספונסר אמר לי', תמיד שמעת לו?
אני: חוץ מפעם אחת, שהמטפל אמר לי שאני צריך להמשיך לאונן... תמיד כן שמעתי. אולי לא מיד, כי התווכחתי, אבל את ההכרעות שלו קיבלתי. גם בדברים שהייתי משוכנע שהוא טועה, פעם אחת הוא אמר לי לעשות משהו שגרם לי ולאחרים צער גדול. ניסיתי לומר לו שזו שגיאה, הוא התעקש. עם כל הקושי עשיתי בדיוק כמו שהוא אמר. אחרי זמן הוא ביקש ממני סליחה שהטעה אותי, נתת לי מילים שריגשו את שנינו, אמרתי לו שאולי הוא טעה, אני לא. כי עשיתי כמו שהוא אמר... אני רוצה להודות בכנות שהיו גם פעמים שהעדפתי לא לשאול כי לא חשבתי שיהיה לי את הכח לעשות, אבל פתאום קלטתי שזו עבודה בעיניים של המחלה. שאלתי ועשיתי.

האור: איך היית עם הספונסיים שלך?
אני: אוהו. עשיתי שם המון טעויות, לקח זמן עד שהתנהגתי עם כל אחד בצורה המיוחדת לו, עד שהבנתי שאתה שלחת  אותם אלי כדי לתקן אותי, ואתה תיקנת... כמה למדתי מהם, מהיחסים איתם. היו כאלה שכל קיומם היה פעולה הפוכה שלי, היו אחרים שהפכו אותי - שברו לי את האנונימיות, ציערו אותי הפחידו אותי. מכל אחד ואחד מהם למדתי והתפתחתי, נראה לי שהם קילפו ממני חלק גדול מהמחלה שלי, השתדלתי להתנהג איתם כפי שהייתי רוצה שינהגו בי, בשורה התחתונה הצבעתי לכיוונך כל הזמן.   

האור: אחרונים חביבים, כיצד התנהלת עם אשתך והילדים?
אני: היו לנו תקופות שונות. ההתחלה היתה זוועתית, לא הבנתי למה תקעת אותי איתה. הייתי משוכנע שהיא העונש שלי. בהמשך היה הרבה יותר טוב, הרגשתי שהיא עוזרת לי, קלטתי איזו תרופה הקדמת איתה למכה שכמותי... השתדלתי לפייס אותה ולאפשר לך לשרות ביננו. גם עם הילדים היו עליות ומורדות, לקח לי זמן עד שהבנתי איך לשלב בין החינוך שלהם לחינוך שלי, עשיתי המון שטויות עד שהגעתי למצב שאני מנווט אותם מבלי לשלוט בהם, השתדלתי לזכור שיש להם בחירה משל עצמם, התחלתי להודות בטעויות שלי מולם, ביקשתי מהם סליחה באמת והשתדלתי לכפר.   

האור: רגע לפני שנפסוק את דינך, אמרתי לך שאתה תבין בסוף למה דווקא אנחנו מתמקדים בחלק השני ולא בראשון או באחרון, אתה מבין עכשיו כבר למה?
אני: כן. נראה לי... החלק הראשון של חיי, זמן המחלה הפעילה, לא רלוונטי כי פעלתי כאדם חולה. החלק האחרון של חיי היה באמת הרבה יותר קרוב אליך גם מבחינת השולחן ערוך, מה שנשאר זה החלק האמצעי. אני צודק?

האור: כאן, אנחנו שואלים את השאלות... זה עוד נראה.. נודיע לך עוד מעט תשובה. רצית להוסיף משהו לסיום?
אני: כן, תודה לך שנתת לי לאהוב אותך.

- - - - -

כמה מילים על הפוסט, הוא נולד באמצע ההקפות, חיוך הפציע מאיר לי מלמעלה. לא היו לי ספקות, ידעתי שאת השיח הזה עלי להעלות על הכתב. עבורי. התרגשתי, איני זוכר איזה שיר שרו, חיוך מטופש בטח נמרח לי על הפנים, אבל למי אכפת, זה היה נעים, הייתי עטוף בדיאלוג, אחרי התייעצות החלטתי לפרסם את הדברים. התלבטתי כי הסאטירה בפתיח יכולה להפחית בעיני הקוראים את עוצמתו של הרגע, מצד אחר חשתי צורך לרכך מעט את אימתו של האירוע.

היה גם מי שחסרה לו הסיומת (אפילוג) מה עלה בגורל דינו של המכור, השתדלתי שלא למלא את מקום הבורא, אינני אלוקים. המסר שחשוב לי להעביר הוא, לא הרגשתי כך בעבר, רק בחמלתו תמו שנים של מרירות ועוינות כלפי כוחו העליון אני באמת מאמין שאין מניעה מכל אדם בהחלמה לחוש רגוע ביחס ליחס שיקבל שם למעלה. שכל מי שיבטח באלוקים וינקה את ביתו, יעשה למען שמו באהבה, יחוש בה.


בהחלמה.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44790

מעשה ידי אמן!

בדיוק  כמו סיום דבריך, התחלת הדברים פשוט נחוצה, בטח בשבילי, כמה שאני לא יכול לשמוע על העולם הבא, כמה שאני שונא ציורים אפוקליפטיים.

הקומדיה שיצרת בהתחלה עטפה אותי ברוגע, הרגש שלי הסכים לי לשקוע בדברים. (הוא לא מאשר לי המון דברים.)

ו.. המשך הדברים..? מילה אחת - דמעות.

כל כך התחברתי, זה כל כך נתן לי.

השורה:"החלטתי (בטיפשותי) שלא אתפלל עוד עד היום האחרון של החג, כדי לא 'לבזבז' עוד 'הללים' כאלה, הרי אין סיכוי שכל יום יהיה לי ככה..." היתה הצלפה רכה על ה'קרבן' האמיתי שבי. אילו חישובים.

אין לי מילים להודות על הפוסט הנפלא.

כמה שהייתי זקוק לו, לרוך שבציור, לסובלימציה שמבצבצת מבעד לכוחו האין-סופי של האור הגדול.

אכן, מובן למה החלק השני הוא הפרט הוויזואלי ביותר כלפי הבורא, בכל מה שקשור אלינו המכורים. (כביכול.)

תודה לך. תודה.
חשבתי שאני יכול לעשות הכל לבד - מסתבר שלא.

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44839

  • brother
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 883
נפלא, הצחקת אותי...
תודה רבה על הדברים הם אור לרגלי..
אני תמיד הרגשתי שחסר לי החיבוק הגדול שיקרב אותי אליך.

לכן החלטתי שאת החיבוק הזה אני רוצה להעניק לכל מי שרק יבקש

בחיבוק גדול ואוהב שרק אח יכול לתת.

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44850

  • שמואל
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • (דיל לשעבר) אלי תן לי שלווה, אומץ ותבונה
  • הודעות: 1221
תודה אסירות.

מאוד הועלת לי.
אני עכשיו בעיצומם של הרבה קשיים.
לקרוא את הפוסט הזה נתן לי המון תקווה והמון כוח... להמשיך.

המעניין הוא שבתחילה הרגשתי הרבה יותר "מחלים" מעכשיו.
"הצלחתי" בקלות רבה להתנתק מהפורנו, האוננות ,מהמבטים ברחוב ומהתאווה בבית.
"הצלחתי להיכנע" להמון סיטואציות.
נהייה לי שלום בית שלא היה כמותו מעולם.
נהייתי ספונסר להרבה ספונסיים (בשיא היו לי 7 או 8).

ככל שהתקדמתי בהחלמה כך הדברים נעשו קשים יותר:
יותר מריבות עם אשתי.
יותר "אוננות רגשית".
ירידה ב"דתיות" שלי.
יותר מעידות.
פחות ספונסיים.
יותר פעולות אובססיביות בתחומים שונים.

אך אני יודע שזו הדרך ואני עליה וב"ה מתקדם בכיוון הנכון.

וכאן מגיעה שאלתי:
תמיד חשבתי שלחיי 2 חלקים: החלק לפני "שמור עיניך" והחלק מ-"שמור עיניך".
החלק השלישי מתחיל ב"אינסוף", לא?
שלום, שמי שמואל ואני מכור לתאווה.
בס"ד גדולה אלוקים שומר אותי נקי היום כנגד כל הסיכויים כל יום רק להיום

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44854

  • חוזר לאבא
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • שוב חוזר לאבא
  • הודעות: 316
תודה אסירות. חטפתי את הפוסט הזה לפנים. קראתי אותו בבוקר וכל היום מסתובב איתו בראש. אומר את מה שאני מרגיש במילה אחת: אשם.
אולי אני מנצל את המחלה כתירוץ? - אני בטח מנצל את המחלה כתירוץ. מרגיש שמותר לי לעשות יותר ממה שעשיתי. אני הרי חולה...
מה עם תפילות? - תפילות דתיות אין. תפילות של התוכנית יש, אבל רובן מהשפה ולחוץ. אמרו לי תתפלל ואני מתפלל, מרגיש כמו לדבר בטלפון בלי סוללה...
לימוד תורה? - תזכירו לי מה זה...
תמיד שמעת לספונסר? - השתדלתי... ברור שהיה פעמים שלא הצלחתי, אני פשוט לא אחד שמסוגל להקשיב לאחרים. צריך לבנות את זה.
איך היית עם ספונסיים שלך? - התשובות הקודמות לא ממחישות שאין לי ספונסיים?
האישה והילדים? - יש הרבה קשיים עם האשה, והילדים בכלל לא נוכחים בחיים שלי.

לא כתבת מה היה הסוף אצלך... הסוף אצלי נראה לי מובן מאליו...
בלנ"ד לעולם לא אחזור יותר ליפול מרצוני. אבא, גם אם ארגיש שאתה דוחה אותי אמשיך לנסות לחזור אליך בכל יום, רק להיום. עד שאמצא את הדרך.

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44855

  • רוצה לחיות
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • 'בני תנה ליבך לי'
  • הודעות: 449
מצטרף לנ"ל כולל החתימה.
נודה לך ונספר תהלתך 'על חיינו המסורים בידך', תודה על האפשרות למסור לך את השליטה על החיים

'אנחנו כמו אנשים שאיבדו רגל, הם אף פעם לא מגדלים רגל חדשה'. (הספר הגדול עמ' 29).

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44858

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
חברים, תודה. ידעתי שהפוסט עשוי לעורר פולמוס מהסוג שכתבו עליו 'חוזר לאבא' 'ורוצה לחיות'. יכולתי לכתוב את הפוסט על מכור באשר הוא, ללא 'אני', בלי האורינטציה האישית שלי, יעצו לי להשאיר חותמי כדי לספר את תהילת אבינו. חוזר ורוצה מקסימים. אני כ-מ-ו-כ-ם! אתם לא בסוף... אתם בקושי התחלתם. אין סוף. יש יום. היום. אני יכול לפרק את זה איתכם כאן, יחד לעין כל ותהיה תועלת לכולם, אבהיר שזה לא בהכרח יהיה נעים... מעוניינים כאן בפרטי או בכלל?
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44860

  • רוצה לחיות
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • 'בני תנה ליבך לי'
  • הודעות: 449
אשמח שתפרק, אם יכולה לצאת מזה תועלת, אפשר כאן, לשיקולך.
נודה לך ונספר תהלתך 'על חיינו המסורים בידך', תודה על האפשרות למסור לך את השליטה על החיים

'אנחנו כמו אנשים שאיבדו רגל, הם אף פעם לא מגדלים רגל חדשה'. (הספר הגדול עמ' 29).

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44866

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
לשמואל, לא. עבורי  החלק השלישי הוא בגרות בהחלמה, אגע יותר בנושא הזה בפוסט - 'להתרחק מבור הספיגה'.

- - - -
טוב, אחד מכם יספיק, לעת עתה חוזר ניצל... סתאם, אדגיש שאיני פונה אליכם כאישיות אלא כעיקרון.
- - - - 

נתחיל מהאשם - מי שחש אשם מבלי שהאשימו אותו כדאי שישאל עצמו מדוע? מה יש במראה הנוקבת הזו שכל כך מציק לו... בא אדם ומסביר מדוע הוא לא חש אשם, וזה מקפיץ את הפיוזים... כשזה קרה אצלי ידעתי שיש בי אשמה על שלא חוויתי את החוויות שההוא מתאר, ייסרתי את עצמי על כך שלא עשיתי את הפעולות שההוא עשה. יש לזה פיתרון אחד. קום עשה. תטען שאתה עושה? אאמין לך, ספר מה עוד אינך מוכן לעשות. ו - לך ת-ע-ש-ה.  זו תוכנית של פעולות. קטנות גדולות, זה עניין של אופי. עשייה עצמה קריטית למי שרוצה לחיות.

ולעניינים עצמם -

אני בטח מנצל את המחלה כתירוץ. מרגיש שמותר לי לעשות יותר ממה שעשיתי. אני הרי חולה...
אז אולי תפסיק להשתמש בזה כתירוץ?
מה עם תפילות? - תפילות דתיות אין. תפילות של התוכנית יש, אבל רובן מהשפה ולחוץ. אמרו לי תתפלל ואני מתפלל, מרגיש כמו לדבר בטלפון בלי סוללה...
אז אולי תמצא מטען ותתחבר אליו בכל הכח? כשמצבר מתרוקן והאוטו לא מניע, מביאים כבלים...
לימוד תורה? - תזכירו לי מה זה...
(אם זה מאתגר אותך מדי עזוב את זה עכשיו, גם אצלי זה היה כך, אם אתה באמת תרצה, תתפלל על זה וזה יגיע.)
תמיד שמעת לספונסר? - השתדלתי... ברור שהיה פעמים שלא הצלחתי, אני פשוט לא אחד שמסוגל להקשיב לאחרים. צריך לבנות את זה.
נכון, גם אני לא אחד שמקשיב, לא היתה לי ברירה, הקשבתי כי רציתי לחיות. ובדיוק על זה נסוב הפוסט, אבל יש קוים שחורים שאותם לא חוצים. לא אפעל בניגוד לעצמו ויהי מה.
איך היית עם ספונסיים שלך? - התשובות הקודמות לא ממחישות שאין לי ספונסיים?
עוד יהיו, אתה תיגע בהם כפי שאיש לא נגע בהם. אתה חושב שהתחלתי עם ספונסיים?
האישה והילדים? - יש הרבה קשיים עם האשה, והילדים בכלל לא נוכחים בחיים שלי.
גם אצלי זה היה כך. שכחת את את הפוסטים: בראשית תחילת דרכי?

1
2
3
- - - -

אני באמת מבקש מכל קורא שהוא - אל תתבונן במקום בו היום הנני עומד כשוט להצלפה בעצמך איני ראוי. סופי במדור השביעי צלוי וול דאן. לא. קרא את עברי ואמור לעצמך אם מהתיש הזה יצא חלב (נראה לכם שדמיינתי שזה מה שיקרה לי? שאני מדמיין מה עוד יכול להתרחש איתי?) גם לי זה יכול לקרות. הצמד לפעולות. יומיות. בנחישות. בהתמדה. בעקביות. עשה, משהו, העיקר שתעשה.

אל תתן לעובדות לבלבל אותך. צרח לאבא. תאמין. אפשר אחרת.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44867

  • מוישלה
  • רצף ניקיון נוכחי: 1667 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • נקי בחסד אלוקים מי"ב בטבת תשע''ג 20/12/12
  • הודעות: 1007
אסירות תודה
אבל כשאני מרגיש שההחלמה היא ביזנס של עוד מישהו חוץ ממני, זה גורר אותי לאותה הרגשה שהרגשתי כלפי השימוש, שאני פוגע בכל העולם חוץ מעצמי
מה לך, יחידה, תשבי דומם כמלך בשבי, כנפי רננים תאספי וכנף יגונים תסחבי, כמה לבבך יאבל, כמה דמעות תשאבי, דבקת ביגון עד אשר קבר בתוכו תחצבי.
דומי, יחידתי, לאל, דומי ואל תעצבי, עמדי וצפי עד אשר ישקיף וירא יושבי.
סגרי דלתך בעדך, עד יעבר-זעם חבי.

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44869

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
מוישל'ה, לא הבנתי מה אתה כותב. אשמח אם תפרט.
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44871

  • חוזר לאבא
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • שוב חוזר לאבא
  • הודעות: 316
חוזר לא ניצל... בסוף ציטטת מהתגובה שלי. 
הנקודה כשקראתי את התגובה שלך ופתאום התגובה שלי נכנסה קצת לפרופורציה, גיליתי שהבעיה התחילה ונגמרה בנקודה הזו -

אשם

לא כתבתי שאני מנצל את המחשבה שזה מחלה אצטט שוב...

אני בטח מנצל את המחלה כתירוץ

מי אמר? האשמה מול חוסר ההצלחה בתחילת הדרך(?) אוכלת אותי. המחשבות שעוברות לי בראש הן:
  • אני לא מתמסר לתוכנית
  • זה לא באמת כואב לי
  • אולי אני לא מכור ולכן לא מתמסר לתוכנית, אולי אני לא סובל מספיק כי בעצם אני עושה את זה ברצון?
  • אין לי את כוח הרצון הבסיסי כדי לעבוד קשה בתוכנית
  • אולי אני באמת קיבלתי מה שרציתי, צידוק להמשיך
  • אני לא מרגיש שאם אמשיך להשתמש אמות כי אני באמת חושב שאני שונה כלומר מלא גאווה ומנופח, לא יכול להצליח בגלל זה

המסקנה שלי היא שאני לא עושה משהו כמו שצריך = אני אשם.
יש לי תחושה שרוצה לחיות יזדהה עם חלק מהתחושות האלו, אבל אני לא מדבר בשמו.
אשתי אמרה לי לא מזמן שהיא מקווה שהספונסר יפטר אותי או משהו כזה. שאלתי אותה למה, הרי אני יודע שהיא מעריכה אותו. והיא אמרה שאני חייב להפסיד משהו כדי שאתחיל לעבוד על ההחלמה ברצינות, וזה נראה לה המחיר הכי קטן שאני יכול לשלם. גם משפט כזה אני מפרש כאשמה. ואיך לא?
בלנ"ד לעולם לא אחזור יותר ליפול מרצוני. אבא, גם אם ארגיש שאתה דוחה אותי אמשיך לנסות לחזור אליך בכל יום, רק להיום. עד שאמצא את הדרך.

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #44873

  • אסירותודה
  • רצף ניקיון נוכחי: 6040 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 3448
זה בדיוק מה שהאשמה יוצרת אצלי. אני כלום ואין בשביל מה להתאמץ כי אפס ועוד אפס שווה אפס. התרופה שלנו היא האחד שיש לו את מלוא הכח. הוא זה שיוצר מכל האפסים את המליונים...
מכה אב התשס"ה הנס האישי שלי ממשיך, רק להיום. אפשר לקרוא עליו כאן

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #45059

  • רוצה לחיות
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • 'בני תנה ליבך לי'
  • הודעות: 449
תודה על הפירוק. הוביל לבניה. התחלה. להיום.
נודה לך ונספר תהלתך 'על חיינו המסורים בידך', תודה על האפשרות למסור לך את השליטה על החיים

'אנחנו כמו אנשים שאיבדו רגל, הם אף פעם לא מגדלים רגל חדשה'. (הספר הגדול עמ' 29).

בעניין: אחרי המאה ועשרים לפני 10 שנים, 6 חודשים #45062

[quote author=אסירותודה link=topic=4319.msg44789#msg44789 date=1380492663]


שלום, אני מכור לתאווה וקוראים לי... האור נפנה לכיווני, ונהיה לי הכי שליו ונעים שיש, כפי שלא היה מעולם, אז ככה זה מרגיש מקרוב, המהמתי לי, מהנעים הזה יצא קול ששאל אותי, נראה לך שזו קבוצה? אתה חושב שכאן יגידו לך אוהבים אותך? אני מגמגם כ...ככן.

פה צחקתי .

האור: כאן, אנחנו שואלים את השאלות... זה עוד נראה.. נודיע לך עוד מעט תשובה. רצית להוסיף משהו לסיום?
אני: כן, תודה לך שנתת לי לאהוב אותך.

ופה דמעתי.


תודה רבה.
"הִשְׁבַּעְתִּי אֶתְכֶם בְּנוֹת יְרוּשָׁלִָ ם אִם תִּמְצְאוּ אֶת דּוֹדִי מַה תַּגִּידוּ לוֹ שֶׁחוֹלַת אַהֲבָה אָנִי."
  • עמוד:
  • 1
  • 2
זמן ליצירת דף: 0.89 שניות

Are you sure?

כן