ברוכים הבאים, אורח

גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 2270 צפיות

גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 10 חודשים #89495

לפני שאני ישתף את החוויה שלי, אני רוצה לצטט כמה קטעים מהספרות על צעד 9.

"אנו מנסים לטאטא את הלכלוך שהצטבר כתוצאה מהנסיון לחיות לפי הרצון העצמי שלנו והרצון לנהל את ההצגה לפי רצוננו".

(הספר הגדול, עמ' 65)

 

"בתשעה מקרים מעשרה יקרה דבר בלתי צפוי לעיתים האדם שפנינו אליו יודה באשמתו, ומלחמות של שנים יעלמו תוך שעה. רק לעיתים נדירות לא התקדמנו בצורה משביעת רצון. לעתים האוייבים הקודמים שלנו משבחים מה שאנו עושים, ומאחלים לנו הצלחה. קורה שהם מציעים עזרה אבל אין זה משנה אם מישהו זורק אותנו מהמשרד שלו. אנחנו עשינו את ההדגמה. עשינו את החלק שלנו. אלו מים שעברו את הסכר".

(הספר הגדול, עמ' 66)

 

"אין בעולם כולו רגש שישווה לרגש שאחרי תיקון עוול עתיק יומין. ההקלה גדולה יותר מזו שבאה אחרי הוצאת קוץ מאצבע שהעלתה מוגלה, דומה יותר להוצאת קוץ מנשמתנו שהעלתה מוגלה. ניתוח נפשי. בחסד אלוקים, אנחנו מבריאים את עצמנו, ותהליך הריפוי מתפשט לאלה הקרובים לנו. זוהי הרפתקה מהסוג הנעלה ביותר. אנחנו חווים חרדה לעתים קרובות, רמת האדרנלין עולה ואנחנו מתעוררים לחיים. זהו רגע האמת. אנחנו מוסרים את עצמנו לידי אלוקים. אנחנו נפגשים באומץ פנים-אל-פנים, לא רק עם האדם האחר שנמנענו ממנו, אלא גם עם עצמנו – המפלצת האמיתית שממנה ברחנו כל חיינו. אחר כך, משעשינו זאת, יש תחושה נפלאה של הישג: שחרור, הקלה, ואושר גדול. למה בכלל חיכינו זמן כה רב?".

(הספר הלבן - צעד 9)

 

שלום חברים יקרים ואהובים.

אני רוצה לשתף חוויה מדהימה שהיתה לי השבוע.

עשיתי השבוע צעד 9 שהוא מאד משמעותי בשבילי.

הסיפור הוא שבשנים האחרונות הייתי צריך לקנות מחנויות דברים כאלה ואחרים בשביל השימושים שלי. אלא שמחמת שאין לי הכנסות אלא רק מההורים (שאיתם עשיתי צעד 9 שבוע שעבר), הרבה מאד פעמים רציתי לקנות משהו אלא שלא היה לי כסף, ועמדו לפניי שתי אפשרויות בלבד, או ללכת לחנות ולגנוב, או ללכת לחנות ולגנוב (לא, זה לא טעות, אלו האופציות היחידות שהיו לי).

ולצערי שוב ושוב עשיתי את זה. וזה יושב אצלי בלב הרבה מאד זמן, הרבה כאב, והרבה אשמה ובושה.

אסירות תודה שבשנה האחרונה שאני בהחלמה, אני התחלתי להכניס כסף מעבודות תורניות שאני עושה, וכעת בצעד 9 ראיתי שאני יכול לתקן ולכפר את העוולות שעשיתי עם החנויות הללו.

השבוע לקחתי 1500 ש"ח מתוך ה-2000 ש"ח שצברתי, והייתי נכון לכפר על העוולות שעשיתי עם 2 חנויות מתוך הרשימה של הצעד 9 שלי. כמו"כ הייתי נכון שהם יקחו את הכסף ויזרקו אותי מכל המדרגות. אני לא בא בשביל שהם יסלחו לי, או שהם יעריכו אותי על האומץ וכו', אני בא בשביל לכפר ולתקן אל העוולות שעשיתי להם, ולכן את כל הציפיות שהיו לי ואת התוצאות של הפעולה הזו מסרתי לאלוקים.

בעצת הספונסר הלכתי ביחד עם חבר תוכנית לעשות את הצעדי 9 האלו.

היו לי שם חוויות מדהימות ונפלאות.

דבר ראשון, התרגשתי מזה שאני מגיע לאותו מקום אבל עם מניע אחר, אני לא מגיע בשביל תאווה ואני לא מגיע לגנוב, אלא אני מגיע בשביל נקיות ובשביל לתקן את הגניבה.

וגם התרגשתי מזה שלראשונה בחיי אני מחזיק כסף שהשגתי בעמל כפיי, ויותר מזה שאני לא הולך לעשות איתו מה שבעבר הייתי עושה כל אימת שהיה בידי כסף.

והדבר הכי גדול, זה שאני יכול לבא לן אדם ולומר את הדבר הזה שהכי לא נעים לי לומר, והוא שאני התנהגתי לא כשורה ועשיתי כך וכך.

לא ברור מאליו הניסים האדירים האלה.

בחנות הראשונה הלכו על כל הקופה ועשו את הדבר הכי טבעי וקיבלו ממני את ה -1000 ש"ח. ואז הקוץ יצא, הלבנים ירדו מעל גבי. שחרור אמיתי. חויה רוחנית היתה שם. לא הייתי שם רק אני והחבר ומנהלת החנות, אלוקים גם היה שם ופעל שם.

היא התרגשה מהסיטואציה, הצטמררה מהאומץ, ואני הצטמררתי מהנס, מהמקום שאני נמצא ביום, שאני עדיין לא מבין איך אני נמצא במקום בזה, בעצם אני כן מבין, אבא אוהב שלי מוליך אותי בידיו ומוביל אותי לתוך החיים מבורות המוות בהם חפרתי עד שהגעתי לתוכנית.

בחנות השניה גם כן קיבלו אותי בשמחה ובאהבה, את ה - 500 ש"ח השאירו אצלי, אבל גם כן שם מנהלת החנות אמרה לי שהיא מצטמררת ממה שאני עושה כיום, ומעולם לא הגיע אדם והשיב כסף על גניבות, והיו גניבות. היא הוסיפה שאני ימשיך בדרך הזו (משום מה זה היה נשמע לי שהיא מבינה שאני בצעד 9 שאכן יש לי עוד הרבה פעולות בדרך הזו ) התגובה היתה משב רוח טוב בשבילי, שמעתי שם את אלוקים שאומר לי להמשיך בדרך הזו, שזו הדרך הראויה לחיות בה. דרך חיים רוחנית. דרך שאני יכול לומר את המילה הכל כך קשה בשבילי לומר: "טעיתי". 

אני רוצה להוסיף עוד משפט שהיא אמרה לי שלא קשור לצעד 9 אבל כן קשור למחלה שלי ולפגמי אופי שלי. אני בטוח שכל האנשים בעולם רוצים ברעתי, וכל אחד בוחן אותי ורוצה לתפוס אותי ולתלות אותי על עץ. ומה שהיה לי בצעד 9 הזה, שהיא אמרה לי ולחבר שהיה איתי שגם אם היא היתה תופסת אותי על חם היא לא היתה הורסת לי את העתיד, אלא היתה מנסה לעזור לי לא לעשות את זה שוב, והוסיפה שבשביל זה היא שם.

וזה הוסיף לי הבחנה כלפי הפגמי אופי שלי, וזה דבר שאני מבחין בו כבר הרבה זמן, והוא שאני רואה אנשים לפי מה שאני, ובגלל שאני כזה אדם, שאם אחיין שלי בן השנתיים וחצי החליט שבזמן הקידוש הוא צריך לפטפט, אני עצבני עליו ורותח, לכן אני חושב שכל האנשים מתייחסים כך כלפיי. אסירות תודה שכיום אני לאט לאט מתחיל להתנהל בשפיות מול אנשים, ומנסה לראות איך אני הייתי רוצה שיתייחסו אליי אם הייתי במצב הזה, וזו דרך מדהימה ונפלאה, ומשום מה כשאני מקבל את זה שהאחיין הוא סה"כ תינוק בן שנתיים וחצי אני נרגע, ואני כבר לא שם לב אם הוא מדבר בקידוש או לא.

השמחה הרבה שהיתה לי כשיצאתי משם לא היתה מה - 500 ש"ח שבסוף נשארו אצלי, וגם לא מהתגובות שלהם, שאמנם שימחו אותי מאד אבל זה זו היתה המטרה שלי. השמחה היתה מזה שאני ירדתי כמה טונות במשקל מהאשמה והבושה שהיו לי מהדברים האלה, ושמחה גדולה מהשחרור הגדול שחויתי ואני חווה כעת.

עכשיו מה שנשאר לי זה להתפלל לאלוקים להמשיך הלאה בדרך, ובעיקר אני רוצה שיזכיר לי עוד עוולות שעשיתי, וגם יש הרבה חשבונות של כספים שאני לא יודע בכמה מדובר, ואני מתפלל לכוון כמה שיותר קרוב למטרה, ואני נכון ללכת שוב לאותם חנויות אם יתברר לי שאני צריך לשלם עוד, וככה גם אמרתי בחנות הראשונה שאם אני יזכר בעוד כסף, אני ישוב לשם.

והדבר האחרון שנותר לי כעת, והוא בעצם הדבר הראשון, זה להמשיך ולהכניס את אלוקים בחיים שלי, ועכשיו ככל שאני מנקה יותר ויותר את הצד שלי, אני יכול להכניס אותו יותר לתוך החיים שלי.

 

אבא, אנא תן לי עוד יום אחד מחובר אליך, בלעדיך אני לא יכול. אמן.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 10 חודשים על ידי מתחיל שוב - וצועד לאלוקים.

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 10 חודשים #89499

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
אני מתרגש מהנס שקורה איתך, התכנית הזאת לוקח אותנו למקומות החלמה שלא חשבנו שנתקדם כל כך, ורני שמח בשבילך, ומתפלל בשבילי, כי יש לי הרבה עבודה בנושא הזה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89520

  • פנימה
  • רצף ניקיון נוכחי: 3201 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • "...ואם לא עכשיו אימתי"?
  • הודעות: 812
תודה רבה על הפוסט המושקע והמאד אופטימי!
חיזקת אותי להמשיך לצעוד.

המשך החלמה מעצימה לכולנו
ושבוע טוב
- "מצבי היום לא משקף את האני הפנימי האמיתי שלי, אלא רק את מה שעשיתי בחיים עד היום".
- "עיקר כוחו של האדם הוא להודות בחולשתו ולפנות אל ה'. זה הכוח הגדול של האדם" - הרב מנחם פרומן.
שיהיה יום טוב ונקי - לך לי ולכולנו
----------------------------------------------------------
לסיפורי האישי - פנימה

ליומן המסע שלי - חיים פנימיים

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89535

פשוט יושב ומצטמרר...
לא מהמחלה, מההחלמה.
לא להאמין שאלוקים נותן לנו דרך להחזיר את הגלגל אחורה בכל המובנים, ולהשתחרר מכל כך הרבה כאבים.

אני עדיין לא מצליח לדמיין את עצמי מגיע לכזה מקום מיוחד, אבל מקווה שבמעלה הדרך אגיע גם לשם.

תודה על השיתוף הכנה והמיוחד

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89571

  • הושיעה נא
  • רצף ניקיון נוכחי: 1617 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • יש תקווה!
  • הודעות: 2406
תודה רבה לך חבר יקר על מה שכתבת לנו
זה בדיוק מה שאני צריך לקרוא עכשיו.. אני כבר יותר מדי זמן מתברבר מסביב לצעד 9 ולא מתחיל לעשות אותו 
זה פחד וזה עצלות וכבדות, וחוסר נכונות.
אני רואה את השיתוף שלך ומבין מה אני מפסיד

אבא תן כוח
אני רוצה להמשיך לצמוח לא להישאר ילד קטן לכל חיי

תודה רבה

אוהב
הושיעה
אנא ה' הושיעה נא! עוזר דלים הושיעה נא!
הושיעה את עמך, וברך את נחלתך, ורעם ונשאם עד עולם...

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89578

  • טהרני
  • רצף ניקיון נוכחי: 3306 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • עלי לבחור בין כניעה להשפלה
  • הודעות: 3555
מה, הושיעה, גם אתה לא התחלת?...
עכשיו, אני מתחיל להרגיש בנוח...  סתם, סתם...

בדיוק ספונסי שלי מתחיל את הצעד הזה, וקצת מצחיק שהוד מעלת הספונסר שלו (אני) עוד לא הזיז את עצמו לשם... בינתיים, הספונסר שלי אומר שזה שהוא עוקף אותי בצעדים לא אומר שהוא צריך להחליף ספונסר. אבל, נו, בספר הלבן דווקא משמע קצת להיפך...

באמת מבקש מאלוקים את הזמן ואת הנכונות (לא יודע מה יש לי פחות. בטח נכונות) להתקדם עם זה.

מתחיל שוב- נתת לי השראה להתחיל שוב לקחת ברצינות את הצעדים, ובייחוד שלא זכורים לי צעדי 9 כספיים בסדר גודל כזה (אופס, אולי זה בעצם לא כזה נכון...).
ליומן המסע שלי     הפוסט שהסביר לי מה הבעייה     הפוסט שהסביר לי מה הפתרון
אני חסר אונים, אנא עזור לי!

כאשר "בידך אפקיד רוחי" אז "פדית אותי ה' א-ל אמת". וככל שהצד הראשון של המטבע יהיה יותר בשלימות, כך גם הצד השני.

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89833

תודה רבה לכם חברים יקרים על התגובות החמות, העליתי כעת עוד פוסט: עוד מחוויות צעד 9 - כפרה מול אבא ואמא

טהרני כתב on 05 יוני 2016 19:22:
מתחיל שוב- נתת לי השראה להתחיל שוב לקחת ברצינות את הצעדים, ובייחוד שלא זכורים לי צעדי 9 כספיים בסדר גודל כזה (אופס, אולי זה בעצם לא כזה נכון...).

היה לי צעד 9 עם משהו באזור 14,000 ש"ח, ועל כך כאן: עוד מחוויות צעד 9 - כפרה מול אבא ואמא.

בהצלחה רבה
שבת שלום וחג שמח!!!

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 7 שנים, 9 חודשים #89835

  • מחכה לשקט1
  • רצף ניקיון נוכחי: 375 ימים
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 100
מרגש עשית לי חשק לעשות צעד תשע

הכל במשורה.

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 4 שנים, 2 חודשים #120493

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

הזכרת לי את ההרגשה של "למה בכלל חיכינו זמן כה רב?".

תודה רבה על השיתוף. 
מאחל לנו להישאר בדרך.

כן, פשוט להנות מהדרך.

תגובה: גם אם אהיה מיליונר לא אלך להחזיר מה שגנבתי - צעד 9 לפני 3 שנים, 2 חודשים #131699

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 194 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2067

אפרופו - לפני שהכרתי את התוכנית עשיתי צעד 9 וזה ממש שיחרר ממני הרבה טינה וכעסים על עצמי...
זה ממש עזר לי 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 1.08 שניות

Are you sure?

כן