ברוכים הבאים, אורח

להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? 871 צפיות

להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 3 חודשים #120171

באחד מההודעות בפורום (https://gye.be/forum/1-%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99/120054-%D7%9E%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%97%D7%9C%D7%A7-2) התפתח נושא בענין סינון האינטרנט כפתרון להישאר נקי, והגבתי שם את מה שעובד בשבילי בתור מכור וחסר אונים מול התאווה, ולתועלת החברים היקרים אני מעתיק לכאן את הדברים שכתבתי שם בענין הזה.

שלום חברים יקרים ואהובים,

התפתח כאן נושא בענין נתינת גדירות מול התאווה, כגון סינון על האינטרנט.

אנסה לכתוב כאן מהנסיון שלי, מה עבד לי ובעיקר מה לא עבד לי.
עצם המציאות שאני קרוב ל-5 שנים בקבוצות SA ויותר מ-7 שנים בפורום היקר הזה, הרי זה אומר שלי לא עזר המייל היומי ולא ה-90 יום ולא כלים נוספים, אבל זה מה שלא עבד לי וזה לא אומר שלאחרים זה לא יעבוד. אני רק בא להבהיר לכם מי אני ומה אני.
אז היתה תקופה שקניתי עיתונים, ואח"כ קניתי סרטים וקניתי מכשיר DVD בשביל לראות את הסרטים, ושברתי את הסרטים וגם את המכשיר, זה עזר לי? לא!!! זה הזיק לי? כן! גם בזבוז כסף, וגם הרגשה דפוקה שאני סתם מבזבז כסף, ואין כוונתי לבזבוז כסף של המכשיר הראשון, אלא לבזבוז כסף של המכשיר החדש שקניתי לאחר תקופה, וכך חוזר חלילה. בשלב מסויים קניתי סמארטפון, בשלב מסויים עשיתי לו סינון חזק מאד, אבל פרצתי אותו, וזרקתי, וקניתי וסיננתי ופרצתי וזרקתי, וכך עוד כמה פעמים, לבסוף קניתי עוד מכשיר וחסמתי אותו חזק ולא הצלחתי לפרוץ, ויום אחד זרקתי אותו, ולא קניתי יותר. האם נשארתי אח"כ נקי? לא! האם בגלל זה הפסקתי להשתמש? לא!.
כיום, יש לי סינון חזק למחשב. האם אני לא יכול בכלל לבטל את הסינון? לא! אני יכול בדרכים מסויימות למחוק את תוכנת הסינון מהמחשב. האם ניסיתי פעם אחת לעשות את זה? לא!. האם כשכל יום במשך שנה הייתי עם המחשב לפני שהתקנתי לו סינון במקום שיש בו אינטרנט פתוח לחלוטין והתחברתי לאינטרנט לצרכים אישיים, האם נכנסתי לאתרים של פורנו? האם נכנסתי לאתרים של תאווה? האם נכנסתי לאתרים קרובים לתאווה? בחסד אבא אוהב שבשמים לא ולא!!!!.
הסיבה שיש לי היום סינון למחשב אינה בגלל שאני מכור לתאווה, אלא אך ורק בגלל שמבחינה הלכתית ומבחינת התורה כך הורו לי שאני צריך לעשות.

יש למישהו הסבר לדבר הזה? סינון לא עוזר לי ושום דבר ונסיון אחר לא עוזר לי, גם כשנשבעתי פעם שבשבוע הקרוב כל פעם שאני משתמש אצטרך ללכת לכותל תוך 24 שעות לשימוש ולהישאר שם לפחות שעה, אז באותו שבוע הייתי בכותל 5 פעמים, ואני לא מגזים בשום דבר שכתבתי לכם כאן.

כעת אסביר את הדבר, אני כאדם מכור לא יעזור לי שום דבר בשביל לא להשתמש, ואמנם אם לא יהיה לי כעת גישה לאינטרנט אני לא יוכל לראות ברגע הזה ממש פורנו, ואם ארצה לעשות את זה אני אצטרך לעשות את זה, אבל יכולים לקרות כמה דברים במקרה הזה, או שאלך ואחפש היכן אוכל לראות פורנו, או אסתובב שעות על גבי שעות במקומות מסויימים בשביל למצוא איזה גזיר עיתון, או שאשתמש בצורות אחרות בלי פורנו, ובאמת שאצלי עיקר השימוש לא היה בכלל בפורנו, אבל לא זה עיקר הענין, אלא הענין הוא שאצלי כמכור הבעיה היא לא בפורנו ולא בבחורה ברחוב ולא בבחור בישיבה ולא בכל דבר אחר, אלא הבעיה היא בי, אני מכור לתאווה ולכן אני ארצה להשתמש היום, שאר הדברים הם רק הטריגרים שלי, ולכן מעולם לא עזר לי סינון ומעולם לא עזרו לי הרבה מאד נסיונות אחרים, כיון שאני מכור לתאווה ומה שלא יהיה אני אשתמש היום או מחר. שום דבר לא מנע ולא עצר אותי מלהשתמש.


ומה שעוזר לי זה אך ורק הכניעה מול התאווה, ועשיית 12 הצעדים, הכניעה זה אומר שאני חסר אונים מול התאווה ואין לי שום כח מולה, וממילא אני לא יכול לעשות סינון בשביל להיות נקי כי בעצם אני אומר בזה שאני יכול להילחם מול התאווה ושיש לי כח מולה, אלא הדבר שאני צריך לעשות מול התאווה זה לוותר עליה, ווויתור זה אומר לעשות פעולות שאני לא בהכרח רוצה אבל אני עושה אותם כי אני לא רוצה להשתמש היום, ולמרות שאני לא יכול לא להשתמש ולמרות שאני הרבה מאד פעמים חושב שאני אמות אם לא אשתמש או לא אלגם עוד קצת מהבחורה ההיא, בכל אופן אני עושה את הפעולה ומרים את הטלפון לחבר וחושף את התאווה שיש לי ומתפלל לאלוקים שישחרר אותי ממנה. וכן יש עוד הרבה מאד פעולות של ויותר שאני עושה, והכל ביחד עם עשיית כל 12 הצעדים של התוכנית.

וכעת לענין הסינון על האינטרנט, אם אני עושה את הסינון כי אני חושב שבגלל הסינון אני לא אשתמש אז זה לא יעזור לי כיון שהיום אני לא יכול להיות נקי בגלל מה שאני עושה ובגלל שאני מצליח ויש לי כח מול התאווה, אלא היום אני יכול להיות נקי אך ורק בגלל שאני מרפה במלחמה מול התאווה ומוסר לאלוקים, ולכן סינון לאינטרנט יעזור לי רק כאשר אני עושה ממקום של כניעה ושל חוסר אונים, דהיינו שאני עושה סינון לאינטרנט כי אני לא יכול להתמודד מול האינטרנט ואין לי כח שלא להיכנס היום לאינטרנט, ואז כאשר אני עושה ממקום של כניעה ווויתור אז זה בעז"ה יעזור להיות נקי, והרבה מאד פעמים צריך להתפלל לעשות את הפעולה מתוך כניעה ווויתור ולא מתוך מלחמה.

אכן סינון לאינטרנט זה לא פעולה שעשיתי בשביל החלמה כיון שזה לא היה כ"כ רלוונטי אצלי, אבל פעולה שעשיתי כשהגעתי לתוכנית ואני עושה גם ביום יום זה להוריד את המשקפיים באוטובוס וברחוב, וזה פעולה מאד מבלבלת, כי כביכול אני מוריד את המשקפיים בשביל לא לראות את התאווה ולכן אני אשאר נקי היום, אבל גם בזה אם אני עושה את זה כיון שאני חושב שאני יכול לא להסתכל אז זה אומר שאני לא מוותר אלא נלחם, ולכן זה בדרך כלל לא עוזר לי ואני רוצה להחזיר את המשקפיים או שאני מנסה לראות מה שאפשר בלי משקפיים, לכן אני צריך להוריד את המשקפיים כי אני לא יכול להסתכל על התאווה ואני חסר אונים ואין לי כח מול הדברים האלו ואז בסייעתא דשמיא זה עוזר לי.

אלו דברים שאני לא כותב מתוך הראש וההגיון שלי, אלא פשוט כותב את מה שלא עבד לי מול מה שכן עובד לי, וזה עובד לעוד הרבה חברים יקרים ומתוקים מרחבי הארץ והעולם, כולל אירן.....

בהצלחה רבה לחברים היקרים
שנזכה לעוד יום אחד נקי ושפוי
בחסדו של אבא אוהב בשמים

מתחיל שוב - וצועד לאלוקים

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 3 חודשים #120173

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

תודה רבה לך, שוב!

מבין לגמרי את הגישה שלך, יש הרבה חברים שלי בתכנית שבכלל אין להם סינון והם טוענים שזה לא האישו פה.

דעתי האישית בלבד היא, שאנחנו מבקשים את עזרתו של אלוקים לעשות משהו שאנחנו לא יכולים לעשות לבד ולכן אנחנו צריכים לעשות מצידנו את כל שביכולתנו כדי להרחיק את התאווה מאיתנו.

זה דבר אחד שיש לך טלפון פרוץ ביד או אינטרנט פתוח בבית ואתה בלחיצת כפתור מגיע לדיראון עולם לבין האפשרות שתמיד קיימת לצאת לשוטט במקומות הומי פריצות וכו'..

אין לי אפשרות לחסום לעצמי את האפשרות לשוטט.. אין לי את האפשרות לחסום לעצמי את הראייה של נשים ברחוב כשאני נוהג באופנוע.. ובוא נגיד אם יש אז היא מאוד מאוד רחוקה ולא סבירה.. היא לא בגדר הסביר...

אבל לשים חסימה על אתרי פורנו בבית שלי ולהשתמש בטלפון כשר עם סינון שאין לי שום סיבה אמיתית בעולם למה לא להחזיק טלפון כזה זה משהו שאני כן יכול לעשות וגם צריך לעשות. אחרת אני יכול להתפלל לאלוקים עד מחר אבל כשאני בעצמי מהצד שלי לא עשיתי את כל שביכולתי כדי להרחיק את עצמי מהטריגרים שלי... לא חושב שיש לי הרבה מה לצפות...

גם אני בדיוק כמוך, חסמתי את האינטרנט בבית ועברתי לטלפון כשר, ועדיין המשכתי לצאת לשוטט במקומות הומי פריצות ולחפש עיתונים בחדרי מדרגות ולחפש איפה אפשר להציץ וכו'.. וידעתי שמול זה אין לי מה לחסום.. אבל שם הנס קרה. איפשרתי לנס לקרות ברגע שחסמתי אותו בבית ועשיתי מצידי פעולה ענקית של ויתור על הוואצפ, ויתור על פייסבוק על אינסטגרם על אתרי קניות על יוטיוב על מאה ואחד דברים ואתרים שאהבתי גם לא לשם תאווה...

וכשאני עשיתי את הויתור הזה ממני, הקורבן הזה לאלוקים, אז הוא עשה לי נס 153 יום. כל יום ויום רק להיום הקב"ה עשה לי נס ועזר לי להישאר נקי.


לפני שעשיתי את הויתור הזה הנס לא קרה. אני לא מצליח להבין היום איך לעזאזל חשבתי שהוא יקרה?? אני צורח להשם מצד אחד שיעזור לי ומצד שני ממשיך להחזיק במרחק של לחיצת כפתור את כל הסרטונים והתמונות הכי מגרים אותי שיש בעולם??

כמו אלכוהוליסט, שהתמודדות עבורו היא בצורת פאבים וקיוסקים וכו' אבל אם יהיה לו בקבוק בארון בבית.... זה אבסורד וקשה בצורה מטורפת לא ללגום ממנו ברגעי משבר..

כבר קרה לא פעם ולא פעמיים שנכנסתי לעצבים או קריזים או עצבות מדברים שקרו בבית ולא עלה בידי לצאת החוצה באותו רגע ולצאת לשוטט ולמזלי האינטרנט בבית חסום כך שלא יכלתי להגיע לאתרים שבכל יום אחר הייתי מאוד רוצה להגיע אליהם...

אני חושב ושוב זו רק דעתי, סינון הוא הכרחי אך לא מספיק.

חייב אותו. אי אפשר בלעדיו. אבל צריך עוד הרבה מעבר אליו. תכנית. צעדים. שיתופים. כתיבה. קבוצות. וכו'.

ואז רק יש סיכוי שהנס יקרה.

זה לפחות הדעה שלי.

אוהבים!

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 3 חודשים #120183

תודה רבה על התגובה,

אבהיר שלא אמרתי שלא צריך לעשות סינון וכדומה, אלא בעיקר הבהרתי מהי הגישה הנכונה כשאני עושה סינון לאינטרנט, כי אם אני אעשה את הסינון מתוך מלחמה וכח זה לא יעבוד לי, ורק אם אני עושה את הפעולה הזו מתוך ויתור ונכונות לוותר על התאווה, אז בחסד אבא אוהב זה עובד. והיו לי כמה וכמה פעמים שהספונסר אמר לי לא לגעת בכלל במחשב ואפי' שלא היו לי שם אפשרויות לשימוש ולתאווה, כך שאני לא באתי לחלוק על הפעולה של סינון האינטרנט, אלא באתי רק לומר שזה לא הפתרון שלי, אכן אתה בודאי צודק שאני לא יכול להישאר נקי בזמן שאני ממשיך להיות במקום עם תאווה, ולאנשים כמונו להשאיר אינטרנט פתוח לפחות בתחילת הדרך זה כמו לצפות בפורנו ולרצות להיות נקיים, ובהמשך הדרך לאט לאט יש נצחון גובר והולך ואנחנו יותר יכולים להיות במקומות עם תאווה אם אנחנו צריכים באמת להיות שם ואם אנחנו על קרקע רוחנית מוצקה, שאותה אנחנו מקבלים ע"י עבודת הצעדים וע"י קבלת חוויה רוחנית.

באופן ספציפי לגבי הסינון, יש בזה שתי דעות בתוך החדרים, בעיקרון זה מבוסס על מה שכתוב בספר הגדול שאין מניעה ללכת למקום שיש בו אלכוהול אם נמצאים על קרקע רוחנית מוצקה ואם באמת יש צורך להגיע לאותו מקום. אני באופן אישי חושב שכל דבר שלא נצרך בשבילי או לא נכון בשבילי מבחינת הדת שלי ומבחינת הרבנים שאליהם אני מקשיב ושומע, אז זה נחשב להגיע למקום שאני לא צריך להגיע אליו.
ובכל אופן לגבי שאלות ספציפיות צריך להתייעץ עם הספונסר וזה תלוי בהרבה מאד דברים, ולפעמים יתכן שאפילו צריך להתנתק לגמרי מהאינטרנט.

בהצלחה רבה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 3 חודשים #120184

יש חבר שמסר השבוע ציון דרך של 9 שנים לנקיונו.
וזה הזכיר לי שכאשר הגעתי לקבוצות נפגשתי לפני זה עם חבר מסויים, ואח"כ רציתי ללכת לקבוצה ובדיוק עבר שם אותו חבר שעשה השבוע את הציון דרך והוא הסיע אותי לקבוצה הראשונה שלי ב - SA, והמשפט שהוא אמר לי שאני לוקח אותו איתי כל הזמן הוא "להפסיק לעשות שריר", עד היום נלחמתי ולא הצלחתי, ניסיתי להתאפק ולא להשתמש ולא הצלחתי, מהיום כשאני בתוכנית אני צריך להפסיק לעשות שריר אלא רק לוותר ולוותר ולעשות עוד ועוד פעולות של ויתור, והנה זה מתקשר לנושא שאנחנו דנים בו כעת, כשאני עושה את הסינון אני לא יכול לעשות את זה בצורה של שריר, וכמו"כ כשאני מוריד את המשקפיים וגם כשאני פותח מעגלים עם חברים לפני שאני מגיע למקומות מסויימים, אני לא יכול לעשות את זה בצורה של מלחמה ושריר, אלא אך ורק בצורה של להרפות מהתאווה, להרפות להרפות ולהרפות, זה מה שעובד בשבילי.

אוהבים

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 3 חודשים #120185

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

איך אמר הספונסר הראשון שלי, 

אני מעדיף סינון לראש ולא סינון למחשב. 

כתבתי את דעתי באריכות בנושא במקום אחר בפורום כאן. 

תודה על ההקצפה של הנושא. 

אגב, בספר הגדול כתוב שזה עניינים חיצוניים ש- AA לא מתערבים בזה, האם להחזיק משקאות בבית. 

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 2 חודשים #120445

  • מושי
  • רצף ניקיון נוכחי: 402 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 431

אני מאמין שזה תלוי בגישה שלך. 
לפעמים אותה פעולה יכולה להיות "הפעלת שריר", ולפעמים היא יכולה להיות כניעה. 

אם אני עושה את זה, לא כדי שזה ישמור אותי נקי, רק כי אני "לא יכול", אז זו פעולה של כניעה. ומכלל הן אתה שומע לאו...

= = =
גם היום, רק להיום.

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 2 חודשים #120501

מושי כתב on 27 ינו' 2020 15:17:

אני מאמין שזה תלוי בגישה שלך. 
לפעמים אותה פעולה יכולה להיות "הפעלת שריר", ולפעמים היא יכולה להיות כניעה. 

אם אני עושה את זה, לא כדי שזה ישמור אותי נקי, רק כי אני "לא יכול", אז זו פעולה של כניעה. ומכלל הן אתה שומע לאו...


אכן בהחלט, תודה רבה לך על התוספת
(הייתי אמור לכתוב את החילוק הזה כאן, ושכחתי)

כמו"כ כשהתפללתי היום מנחה בביהכנ"ס והיה לפני מושא תאווה ועשיתי פעולה מסויימת של ויתור נזכרתי בעוד דבר שצריך לכתוב כאן.
הרי בעצם החילוק שמושי הביא אומר בעצם שהורדת משקפיים ושאר פעולות דומות אין זה מועיל בגלל שפועל אני לא רואה כעת את התאווה, אלא זה עוזר כיון שבעצם אני עושה כאן פעולה של ויתור שאני אומר שאני מוכן להיות כעת בלי תאווה, אכן זה יכול לעבוד רק בתנאי זה מגיע ממקום של ויתור וכניעה ולא של מלחמה.
ולכן לפעמים שאני עושה פעולה קטנה מאד של ויתור וזה גם עובד, ושמעתי את זה פעם מחבר ותיק מחו"ל שאמר שאם הוא נמצא בקבוצה ויש לו שם מושא תאווה אז הוא מזיז קצת את הכסא לכיוון האחר, וזה עובד, וגם לי זה עובד ב"ה, אז זה בדיוק מה שהיה לי היום בביהכנ"ס שעשיתי תזוזה קטנה וזה עבד, וזה בגלל שעשיתי כאן פעולה של ויתור והראיתי נכונות לוותר על התאווה.
נ.ב. צריך להיזהר לא לומר לעצמינו בכל מקרה ומקרה, שהנה עשיתי פעולה קטנה של ויתור וזה מספיק לי, אלא צריכים להיות כנים עם עצמינו האם זה שחרר אותי? והאם לא הייתי צריך מלכתחילה לעשות כאן פעולה גדולה יותר של ויתור? הפעולה הנ"ל אמורה בעיקר במקומות שאין יותר מדי פעולות אחרות לעשות, ובמיוחד אם החוסר אונים אינו גדול כ"כ. אם אני לא כנה עם עצמי, היחיד שמפסיד מזה הוא אני.

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 2 חודשים #120652

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785

תודה

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 4 שנים, 2 חודשים #120653

  • מתרפא
  • רצף ניקיון נוכחי: 210 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1898

היום הלכתי לאכול צהריים במסעדה, בהתחלה רציתי להתיישב במין חדרון בקצה המסעדה כשהגעתי לשם ראיתי 2 מושאי תאווה שם, התיישבתי בחוץ בשולחנות שעל המדרכה בחוץ, קלטתי שאני באמצע הרחוב מליון מושאי תאווה- עדיף בפנים.

עד שהגיע האוכל הבנות ההם מהחדרון סיימו ועזבו, התיישבתי במקומן והתחלתי לאכול.

כעבור כמה דקות הגיעה מישהי עוד יותר יפה מהשתיים הקודמות והתיישבה בשולחן מולי....

אכלתי כשאני משתדל שלא להסתכל עליה, כמובן שזה קשה עד בלתי אפשרי אבל ספרתי כל פעם שהסתכלתי לשבריר שנייה, היו 4 פעמים כאלה..
בכל יום אחר הייתי סופר כמה פעמים הורדתי את המבט ממנה ולא להיפך..

לפעמים פעולות של ויתור לא מספיקות לי והתאווה מגיע אליי עד פתח הבית. אם אלך שמאלה היא תגיע לשם ואם אלך ימינה שם בדיוק היא תהיה.

אסירות תודה לאלוקים אוהב שעזר לי להבין תוך כדי הישיבה מולי שלא בריא לי להסתכל עליה. לא כי אסור.. לא כי לא נעים.. 
כי זה פשוט עושה לי רע.


אוהבים

נערך לאחרונה: לפני 4 שנים, 2 חודשים על ידי מתרפא.

תגובה: להוריד משקפיים, מלחמה או כניעה? לפני 3 שנים, 3 חודשים #131368

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 244 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2070

אוהבים
באמת סוגיא...

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.84 שניות

Are you sure?

כן