ברוכים הבאים, אורח

למה אלוקים לא ענה לי לפני כן?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: למה אלוקים לא ענה לי לפני כן? 1022 צפיות

למה אלוקים לא ענה לי לפני כן? לפני 6 שנים, 1 חודש #110929

  • נתן 01
  • רצף ניקיון נוכחי: 2260 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 1785
הרבה מאוד זמן לא הבנתי במחלה למה אלוקים לא עונה. מה לא עשיתי, שעות רצופות של לימוד, לימוד בעיון שזה מנקה את אותו עוון שמקורו במוח וכו', מקוואות, תיקון הכללי, התפללתי ובכיתי אליו אינספור פעמים שייקח ממני את הניסיונות הקשים ויעשה אותי טהור וקדוש לגמרי.

לאט לאט הקשר שלי לאלוקים הלך והתרופף, כבר לא היה לי כוח להתפלל אל מישהו שלא שומע לי, או יותר גרוע מבחינתי שומע ולא מקשיב לי או לא רוצה להתייחס אלי. ברחתי לאט לאט ממנו, השתדלתי לא להיות נוכח בתפילות, וגם שכן התפללתי עשיתי את זה הכי הכי קצר שיכול להיות. שח"ו אני לא יפגוש את מי ששונא אותי על כל הנוראות שעשיתי, וח"ו לא אפגוש את מי שמתעלם ממני שנים על גבי שנים.

בחסד אלוקים ממש ממש נגד הטבע שלי, התחלתי לעבוד את התכנית 12 הצעדים, בקבוצות עם ספונסר ועם המון חברים אוהבים מכילים, כך אני מתחיל לאט לאט לחדש את הקשר שלי לאלוקים - לכוח העליון שלי.

הגעתי להחלמה והתחלתי לראות שמשום מה אלוקים עונה למי שפונה אליו, משום מה אני מצליח להיות נקי, או ליתר דיוק אלוקים מצליח להשאיר אותי נקי, מה שאני לא הצלחתי לפני כן. ואני עומד ושואל ותמה איפה אלוקים היה עד היום, אם הוא יכול לעשות את מה שאני לא יכול, למה הוא לא עזר לי עד היום.

כמובן, חברים הסבירו לי בתחילת הדרך ממש, שאין כל עניין בשאלה 'למה'. זו תכנית של פעולות ואני אמור לפעול בה, אני לא כל כך או בכלל לא צריך לדעת למה זה עובד.

כשהתקדמתי עוד קצת לצעד 4, האמת שמרתי טינה על אלוקים, לא יכולתי להבין מדוע הוא עשה לי את זה, לא יכולתי באמת לסלוח על שנים שנים של סבל, שנים של תסכול מלווה בפיצול עמוק ומחריד. אז הספונסר שלי לימד אותי לכתוב צעד 4 על אלוקים.

ואז חיפשתי את החלק שלי, ומצאתי.

אני יזכיר רק את החלק שלי בנושא, מי שירצה שייקח, מי שלא זה גם בסדר ואני מוסיף שזה לא כל מה שמצאתי בצעד 4 שלי, ממליץ לכל אחד לנסות אם הוא הזדהה עד עכשיו.

אני השתמשתי בתפילה כתירוץ לשימוש והנפילה הבאה. התפללתי לאלוקים שייקח את זה ממני, אבל לא באמת הסכמתי לוותר על התענוג הזה, אז ביקשתי או שלא יהיה לי התמודדות, או שתיקח ממני את העונשים, כי אני הרי ביקשתי, אז זה בעיה שלך שלא לקחת ממני את התאווה.

קשה לי לקבל את הבשורה הזאת, אבל כנראה שזה נכון. שנים על גבי שנים שלא הייתי מוכן לוותר על העונג של התאווה, אבל מה לעשות עם הבעיה והקונפליקט שהייתי בה, יאאלה יש פתרון, אני מתפלל לאלוקים שייקח ממני את התאווה וממשיך כרגיל בעיסוקיי החשובים.

היום אני אומר ומשתדל להגיד לכוח העליון שלי, אני מאוד רוצה לראות תאווה ולפעול על זה, אבל רק להיום אני מוכן לוותר על זה, וכל זה אני עושה בשבילך. מכיוון שאתה מכין לי תכנית טובה יותר לחיים מאשר תאווה ואני לא יכול להיות מחובר אליך כל עוד שאני משקיע את עצמי בתאווה.

רצונך יעשה ולא רצוני.
מאחל לי ולכולם עוד יום אחד מחובר.
אוהב
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 1 חודש על ידי נתן 01.
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.32 שניות

Are you sure?

כן