ברוכים הבאים, אורח

האם אתה רובוט???
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: האם אתה רובוט??? 1660 צפיות

האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105831

בס"ד
החופש הגדול התחיל...מגניב איזה כיף הילדים בקיטנות בתלמודי תורה לומדים תורה הבל פיהם של תינוקות של בית רבן מה יותר גדול מזה עליהם עומד העולם.. האישה עובדת קשה עד ארבע להכניס כסף לבית חוזרת מותשת תמיד.כל בוקר כולם קמים מוקדם להתארגן בשביל עוד יום חדש ."ממי אני משאירה לך את מפתח שאתה הולך לכולל את תשכח לנעול אחריך יצאנו..."
"האברך" האבא לארבעה ילדים מקסימים וצדיקים  קם  מתפלל הוא הפעם הגיע אחרי שנכנס לאתר שמור עיניך החליט שהפעם זהו הוא בונה לו לו"ז לחופש בגדול שישמור עליו נקי בבוקר סדר בוקר בישיבה אחרי צהרים בילוי עם הילדים ערב עוד חברותא וקורס במכללה כושר ריצה מקלחת וזהו יום גדוש אין ליצר מהיכן להכנס.אוכל ארוחת בוקר וממש מתכנן לצאת מיד לישיבה ואז ..ואז ..זה מגיע אלי בבום אחרי 30 יום של נקיות שהתאמצתי מאוד!!! פתאום דחף אדיר לתאווה טלפון לאישתי מה הקוד של הרימון אני צריך לראות משהו (באמת הייתי צריך לראות שם של מוסך)ואז בבת אחת שטף גל הצפה מטורפת א"א לעצור! סליחה אפשר לעצור יש לנו בחירה חופשית אבל קושי עצום כי המוח כבר נכנס לנתיב שלו הרגיל "טיס אוטומטי" מחפש עוד סרטון ועוד ועוד ופתאום כתוב לי הסוללה במצב קריטי מיד חיברתי לחשמל אח"כ כתוב לי שנכנסה תוכנה זדונית למחשב שלי ולעשות הפעלה של אפליקציה כדי להזהר ממנה ..עשיתי הכל כדי להגיע כר לתאוותי ואם כל הרמזים האלו שהקב"ה אב הרחמן  שלח אלי לא הספיקו אז הנה זה מגיע המחשב שואל אותי לתומו "אתה לא רובוט"??????? אם אתה לא רובוט הוכח ותקיש מספר כזה וכזה ואח"כ תמונה כזאת איפה יש מכונית ועוד כל מיני כאלה.בסוף עברתי בהצלחה יש V אתה לא רובוט!!! הצלחתי להכנס לתאווה !!!נפלתי!!!ומיד כידוע כאב חד פילח את הלב שלי את הנפש את הנשמה אייך יכולתי!! תחושה מוכרת עייפות נפלה עלי ונרדמתי בחלומי  אני חולם שאני לא פחות מרובוט עם אורות צועד צעדים בלי שום רצון אמיתי לשינוי רובוט יכול ליפול בתאווה ורובוט יכול לעשות צעדים ב12 צעדים בלי להתחבר ואז הבנתי וצעקתי אני לא רובוט!!! אני בן אדם עם בחירה חופשית!בע"ה אעשה את תוכנית הצעדים המדהימה הזאת אבל לא כמו רובוט אלא כמו בן אדם יהודי שמאמין לא "בכח עליון אייך שאני מבין אותו "אלא בקב"ה מלך מלכי המלכים שהוא יתן לי את הכוחות ובאמת בלעדיו אני לא מסוגל והדרך הזאת מדהימה אז אני עכשיו בע"ה הולך לנסות אולי להצליח להשיג ספונסר ובע"ה מאמין וכ"כ רוצ להצליח עם השיטה המיוחדת הזאת ועם החברים הנפלאים שהכרתי כאן ועם הקבוצה הטלפונית המדהימה בניהולו של סוד היקר וכןאולי יגיע גם היום שאחשף לקבוצה חיה אני צריך לקבל החלטה בענין וכן גם עם אישתי ששוב תפסה אותי וכבר לא יודעת מה לעשות אבל כמו בן אדם יהודי ירא שמים שקשה לו מאוד מאוד והמח שלו במצב שונה מהשאר שב"ע ה יראה לי ולכולנו את הדרך הנכונה אנחנו פותחים פתח מושיטים שתי ידים לעזרה אמיתית ומוכנים לנסות כל תוכנית וכל דבר אפשרי שיחזיר לנו את השליטה על חיינו וזה באמת רק ע"י ההבנה שה הוא השולט על חיינו. אז נכון ה"סוללה" במצב קריטי ואני מקווה להתחבר למקורחשמל אנרגיה הנכון ומקווה להצליח שלא יכנסו אלי "תוכנות זדוניות" למח וללב והכי חשוב לא להיות "רובוט". תודה אהובים... 

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105857

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248
קראתי פעמיים, יש לי הרבה מה להגיב, אבל אוהבים אותך באמת,
קח מה שכתבת שים אותט על קיר מול המחשב, וזה יזכיר לך מה נקרא חוסר אונים, יש לנו בחירה מול הפעולות אייך לצאת מהתאווה, אבל מול התאווה איבדנו שליטה, זה תהליך להבין את ההבדל, אבל.....
ובאופן אישי, אני כבן אדם חרדי, אני יודע שאני נמצא בהית חולים ויש פה המון חדקיים שאפשר להידבק בהם בנושא של מה זה אלוקים בשבילי, ולכן אני בקשר רציף ופתוח עם חברים שיש להם אותם השקפות שלי, ומתחזקים בנושא של אמונה ובטחון על פי דרך היהדות,
ואני מאמין שאתה יכול גם לשמור על עצמך מהשקפות לא כמו שלימדו אותנו,
בכל מקרה אוהבים שוב ותתחבר ותתחזק ובעז"ה נתקדם בהחלמה.
אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105859

  • אריה ענק משער האריות
  • רצף ניקיון נוכחי: 1699 ימים
  • מנותק
  • דירוג זהב
  • נקי בחסד אלהים בעזרת 12 הצעדים מתאריך ח שבט תשע"ז.
  • הודעות: 282

אני מצרף כאן רשימה של קבוצות חיות בכל רחבי הארץ.
הרשימה היא של SA
ומלבדם יש גם קבוצות של "שמור עיניך", עיין באתר..

קבצים מצורפים:
  • קובץ מצורף This attachment is hidden for guests. Please log in or register to see it.
  • קובץ מצורף This attachment is hidden for guests. Please log in or register to see it.
     "וַיִּקְרָ֖א אַרְיֵה עֲנָק מִשַּׁעַר הָאֲרָיוֹת וַיֹּאמֶר אָנֹכִ֞י עֹמֵ֤ד תָּמִיד֙ יוֹמָ֔ם וְעַל־מִ֨שְׁמַרְתִּ֔י אָנֹכִ֥י נִצָּ֖ב כָּל־הַלֵּילֽוֹת" (ישעיה כא, ח).



                                                       המייל שלי: arye.anak@gmail.com">arye.anak@gmail.com
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 9 חודשים על ידי אריה ענק משער האריות.

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105865

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172

קראתי בכאב. המילים הבאות נכתוב מתוך רצון כנה לעזור ואני מקווה שדברים היוצאים מהן לב ייכנסו אל הלב.

חבר יקר, ההתעסקות - שלא לומר ההתעקשות - לא להודות בחוסר אונים היא מרכז הבעיה כאן. לא, הבעיה איננה שאין לך ספונסר וגם הבעיה לא תלויה בהגדרות של "כוח עליון" (שברור לכל אחד שמדובר על אלוקים). הבעיה היא חוסר המוכנות להודות שאיבדת שליטה.

באקדמיה אפשר להתווכח בלי סוף, אבל אנחנו כאן לא עסוקים בתיאולוגיה או פילוסופיה ואפילו לא בפסיכולוגיה. אנחנו מדברים כאן על החיים שלך ושלי. 

הייתי במקום שלך, ואני מכיר את הקושי, אבל "התכנית המדהימה הזאת" עובדת רק בצורה הזאת, והחברים המדהימים האלו שאתה כותב עליהם נקיים רק בגלל הדרך הזאת.

יש אימרה שאם אצטרך לקפוץ מהגג - אקפוץ ואמסור את הנפש, אבל אם אצטרך לקפוץ אל הגג - לא אוכל לקפוץ אפילו לא במחיר מסירות נפש. זה פשוט לא אפשרי.

אתה מנסה להשתמש ביותר כוח רצון, בזמן שהבעיה היא לא כוח הרצון. אתה נמצא במערבולת בים ומנסה להילחם נגדה, במקום להרפות. כל אחד יודע שבמערבולת צריך להרפות במקום להילחם, אבל האינסטינקטים שלנו גורמים לנו לעשות את ההיפך וגורמים לאדם לטבוע. מה שצריך זה ללכת נגד הרצון הטבעי, להרפות ולבין שזה לא אפשרי. רק מתוך ההפנמה של החוסר אונים אפשר להפסיק את הנפילות.

היית נקי שלושים יום ונפלת. רצית להפסיק ולא הצלחת. אתה כותב "גל הצפה מטורפת א"א לעצור! סליחה אפשר לעצור יש לנו בחירה חופשית", ואני הקטן שואל מה בדיוק הבעיה כאן להבין שאי אפשר לעצור. כן, זה בלתי אפשרי - ודוקא לכן זה אפשרי. הבחירה החופשית קיימת גם קיימת, עובדה שאני נקי יותר מחמש וחצי שנים. אבל היא לא קיימת ביכולת להתמודד לבד אלא ביכולת לבקש עזרה.

אני מתפלל עבורך שאלוקים ייתן לך את הנכונות להודות בחוסר אונים ולעלות על הדרך להחלמה, כי פשוט חבל על הכאב והסבל של הנפילות.

הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 9 חודשים על ידי סוד הכניעה.

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105960

  • לא לבד
  • מנותק
  • דירוג כסף
  • הודעות: 157

אוהבים אותך,
אשריך ששיתפת פה בכנות את תחושותיך ולא נעלמת...
מצטרף לדברי סוד היקר ומתפלל להפנים

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105962

  • אסיר יצרי
  • רצף ניקיון נוכחי: 412 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 383

בהצלחה חבר יקר. אם תלך בצעדים ואם לא,  בכל מקרה כבר נחשפת לאתר ולחברים פה ואתה בדרך הנכונה.

ממה שכתבת אני יכול להבין שכבר ניסית את כל הדרכים הרגילות. למלא את הלו"ז, להוסיף תורה, לשים חסימה... וכמובן שכל זה לא מספיק. רפואה מונעת לא תעזור למי שכבר חולה. 

שים לב שאת השטף שאי אפשר לעצור חטפת אחרי שכבר התקשרת לאשתך לקבל את הקוד. דפוס פעולה קלאסי של מכור... בעצם כשביקשת את הקוד כבר החלטת שאתה הולך ליפול ופה נגמר הסיפור. אבל לא היית חייב לבקש את הקוד. בשלב הזה זה היה דחף. דחף אדיר לדבריך. האומנם? אם תשחזר את הרגע, או אם תחווה דחף כזה שוב, תנסה לעצור לרגע ולשים לב מה באמת אתה מרגיש ובאיזו עוצמה. לפעמים הדחפים שמניעים אותנו להתחיל את התהליך הם לא כ"כ גדולים. הרבה יותר קטנים ממה שמגיע בהמשך התהליך. הרבה יותר קטנים ממה שנדמה לנו. 

כמובן שיש לנו בחירה. השאלה מתי. אם תנסה להפעיל אותה מאוחר מדי, תגלה שזה כמו לקפוץ לגג. אם תפעיל אותה בזמן תגלה שזה יותר קל מלקפוץ מגג. אם תלמד את עצמך ותהיה כנה עם עצמך, תוכל להימנע מלהיסחף למערבולות. פשוט לא להיכנס למים אם יש דגל אדום.

ואני אמרתי נגרשתי מנגד עיניך אך אוסיף להביט אל היכל קודשך.
נערך לאחרונה: לפני 6 שנים, 9 חודשים על ידי אסיר יצרי.

תגובה: האם אתה רובוט??? לפני 6 שנים, 9 חודשים #105965

הדהים אותי לקרוא הן את ההודעה שלך והן את התגובות של החברים
תודה לכם, שאתם כותבים וכנים ומחזקים אותי ועוד כל כך הרבה אחרים

אהוב, מאחל לך בהצלחה בדרכך החדשה. אנוכי קטונתי מול הדוברים שכתבו לפני..

"הַשְׁלֵךְ עַל ה' יְהָבְךָ וְהוּא יְכַלְכְּלֶךָ לֹא יִתֵּן לְעוֹלָם מוֹט לַצַּדִּיק."

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.55 שניות

Are you sure?

כן