ברוכים הבאים, אורח

נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה 1463 צפיות

נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2746

  • My New Life
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22
הסוף שבוע היה ניפלא, ההיתי ראשון בבית הכנסת בכל תפילות השבת, אפילו עזבתי את החברים בסעודת השבת מוקדם יותר בכדי ללכת לעסוק בתורה בבית הכנסת.
אז אייך ולמה השטן הצליח לקרוע לי את הנשמה במוצאי שבת לאחר חצות הלילה? אייך נפלתי לידים שלו? ההיתי במיטה מנסה להירדם והוא הצליח להוציא אותי על מנת להחריב את נשמתי, לנתק אותי ממקור החיים.
אני כל כך אומלל, בא לי לזרוק את המחשב לים.
האם אני צריך לזרוק את המחשב? הרי אני כבר 15 שנה נופל, אף שיטה לא עובדת עלי, אולי אזרוק את המחשב וזהו?

ואם כן, אני מתפרנס ממחשבים אז במה אעבוד? ואולי שווה להיות מובטל ולא להיסתכל באתרים הללו.

אני צריך עצה לנפשי.

בבקשה אלוהים תקנני עצה טובה מלפנייך.

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2747

יש לך  אינטרנט מוגן? 
באיזה רמה ?
רשתות חברתיות וכו'?

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2748

  • My New Life
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22
אין לי אינטרנט מוגן כי אני בעיסקי מחשבים ואני צריך גישה חופשית לאינטרנט.
אני לא מבקר ברשתות חברתיות.
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים, 2 חודשים על ידי .

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2749

  • yaakov
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 15
ומה אני יגיד אחי היקר, היום יש לי כולל לילה שאני אחראי עליו (ראש כולל), וכל יום אני טובל במקווה ואומר לעצמי עכשיו אני מתחיל מחדש, יותר אני לא ממשיך,
יש לי אישה וילדים, וכל פעם שאני נופל באה עלי צרה חדשה, פעם אחת אני רב עם אישתי עד שאנחנו כבר מגיעים לרבנות
ופעם אחרת צריך ללכת לבית חולים כי הילדים מקבלים איזה מחלה ב"מ, לא מצליחים לגמור את הוצאות החודש אפילו שיש לנו פרנסה מאוד יפה.
מלא צרות, וכל פעם חדשה, לא עליכם.
נדרתי מלא נדרים, נשבעתי מלא שבועות, ואני לא מצליח לעמוד בהם, פשוט כישלון חרוץ שאין לו תקנה.
אני במצב הזה כבר קרוב ל-6 שנים שלא נדבר על קרוב ל-10 שנים לפני החתונה.
לפני החתונה, אמרתי בטח אחרי החתונה הכל יסתדר, ופתאום אחרי שנתיים זה בא לאט לאט עד שהיום אני מוצא את עצמי מחובר לסמ' וסיעתו.
באו לי נסיונות קשים, אישתי לא רוצה לשמש איתי כי היא עייפה, ואם היא משמשת אז היא כמעט רדומה או שכואב לה.
ושלא תבין, קיבלנו הדרכות, הלכנו לטיפולים, כלום לא עוזר, יש לי ממש סיעתה דסמ', רק שיש לנו הרבה ילדים אז אני מפחד להתגרש ממנה,
לא הכל שחור, יש הרבה רגעים של טוב, וכיף לנו ביחד, והיא כן מתפקדת.
אבל בימים של הנפילות שלי, כל הצרות שבעולם באות עלי.
פעם היה לי פחד מזה, פעם הייתי משקשק כשהייתי נכנס לשם, ולאט לאט זה התקרר, עד  שהיום זה לא מפריע לי, פעם הייתי צועק על הנשמה שלי שהלכה לאיבוד, היום אני שבר כלי פעם הייתי צדיק, (מדובר על בערך שנתיים אחרי החתונה) שומר על העניים בתכלית למדתי בכולל אחד החשובים, הייתי אברך מספר אחת, ב"ה עד היום נשאר לי המראה החיצוני הזה, אבל הריקבון מבפנים אוכל אותי.
אז נראה לי אנחנו באותה סירה. ונחמתך היא נחמתי.

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2753

  • סוד הכניעה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2477 ימים
  • מנותק
  • מנהל
  • הודעות: 4172
אין ספק, הדברים של פותח האשכול וכן של המגיב האחרון כואבים מאוד. זה נורא להיות במצב הזה, ואני מתפלל כל יום שלפחות היום אשאר נקי ולא אפול שוב.

תנו לי לחלוק איתכם קצת מהנסיון שלי. כמו בשיר על העלה הקטן, אין לי שום דבר יותר מזה לתת לכם...

הדבר שהיצר הרע הכי רוצה הוא להכניס אותכם לדיכאון, שתחשבו שאתם דפוקים, שאתם אנשים נוראיים וכן הלאה. כי אם הוא הצליח בזה - אתם באמת בידיים שלו. תבינו, הנפילה היא זמנית ועם כל הכאב - היא עדיין רגעית. לעומת זאת אם השתכנעתם שאתם אנשים רעים - הנפילה היא קבועה והנצחון של היצר הוא סופי.

לעומת זאת איך שאני מסתכל על עצמי זה דומה אבל שונה. אני חולה במחלה שנקראת התמכרות למין. זאת מחלה קשה, כואבת, פוגעת בסובבים אותי וכן הלאה, אבל זה לא אומר שאני רע במהותי. זה רק אומר שאני צריך טיפול מקצועי. אני מדמה את זה לאדם שחולה ל"ע במחלה פיזית קשה או לחילופין מחלת נפש ומבין שהאדם שנשברה לו הרגל או שהוא עם תסמונת דאון הוא לא אדם רע. גם אנחנו לא אנשים רעים.

אבל אם אנחנו חולים זה לא אומר שיש לנו אישור לפגוע בעצמנו או לפגוע באחרים. זה רק אומר שאנחנו צריכים טיפול יותר מקצועי מאשר שבועות והדרכה של רבנים (בלי לזלזל ח"ו).

הרי אם למישהו היתה רגל שבורה הוא לא היה הולך לרב, ואם למישהו יש קרוב משפחה עם תסמונת הוא לא שואל את הרב מה לעשות. למרבה הצער, גם התחזקות רוחנית לא תעזור במצב הזה. היא תעזור מאוד (כפי שתעזור למישהו עם רגל שבורה) אם זה יהיה כלי רוחני לבקש מה' עזרה, אבל לא כתחליף לטיפול הרפואי הדרוש.

ידידיי, גם אני ביקשתי עצה מרבנים, שמעתי אותם והתחזקתי מאוד, אבל זה לא הוציא אותי מהמעגל הנורא של ההתמכרות. אין לי תלונות עליהם, הם רבנים ואין להם הכשרה מקצועית. אבל כאשר הרמתי ידיים והבנתי שמכאן לא תבוא הישועה, פניתי לטיפול מקצועי (פסיכולוג) שהמליץ לי על קבוצת תמיכה.

אני יודע שאני עדיין רחוק משפיות ונקיות, ובטוח שעוד נכונו לי מאבקים קשים, אבל כעת אני יודע שלבד אין לי שום סיכוי, ולעומת זאת בעבודה קשה ועם הרבה עזרה של ה', יש סיכוי.

אגב, לפותח האשכול הייתי מציע (לא כמתכון להחלמה אלא ככלי עזר) לשים תוכנה שמדווחת על כל האתרים בהם הוא מבקר. גם אני לא יכול לנעול אצלי את האינטרנט (אני עובד באתרים) אבל כשאני יודע שאשתי מקבלת פעם ביום את הרשימה של האתרים בהם ביקרתי - אני לא מעז ליפול...
הכינוי שלי הוא 'סוד הכניעה' ואני מכור בהחלמה. בחסד א-לוהים - לגמרי לא מובן מאליו - אני נקי מאז כ"ו בכסלו תשע"ב, כל יום - רק להיום.

הסיפור האישי שלי: goo.gl/mShRFs

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2773

  • חסוי
  • מנותק
  • חבר חדש
  • הודעות: 19
אני חושב שמכור שעובד בבניית אתרים זה כמו לקחת חרדי ולעשות אותו ברמן במועדון לילה  ר"ל זה לא שייך דחוף להעיף את המחשב או לשים פילטר ואם זו הפרנסה שלך אז אתה כנראה לא במקצוע הנכון תאמין לי שאם תעשה צעד כזה ותחפש מקור פרנסה אחר הקדוש ב"ה לא יקפח אותך הבא להטהר מסייעין בידו אין מציאות שתפגע אם תנסה להתפרנס במקום שלא תפגע בנשמתך אבל כמובן יש את עניין הבחירה שבמקרה שלך זה או לבנות אתרים או להחריב עולמות .בהצלחה

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2810

  • My New Life
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22
זאת ההתלבטות שלי כבר המון זמן, אבל בין נפילה לנפילה יש את התקופה שאת כן מתגבר ואז אתה חושב שבכל זאת אתה יכול לעסוק במקצוע שלך ולא ליפול.
אחרי הכל יש אנשים שאין להם מחשב והם נופלים, כי ישנם מראות אסורים ברחוב ויש זיכרונות מהעבר.

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2852

  • moved
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 511
אולי תדבר עם רימון תראה אם יש להם פתרון, אפיל פתרון חלקי עדיף אל הביוב באינטרנט פרוץ.

ניסית פעם את הדיווחים שעוברים לחבר שלך?

האמת שאני ניסיתי עם חבר לאחר שהוא הציע את זה. במשך תקופה לא שמעתי ממנו לטוב ולרע ,וכמובן היצר הרע הוליך אותי שולל להמשיך ולגלוש. עד שיום אחד הוא שולח לי מייל ואומר לי מה זה כל הזבל הזה בדיווחים שלך. אז כב רניצלתי את ההזדנות והודיתי שיש לי בעיה. אבל משום מה הוא לא הסכים לעזור לי ואמר לי שהוא התייעץ עם רב ואין לי תקנה. האם אני כועב עליו? כנראה שכן אולי אפילו מאוד. סוף סוף היה משהוא שיכל לעזור לי אבל הוא סירב. יכל חסוך לי 6 שנים של זבל. \

למה אני מבלבל לך את המוח. בשורה התחתונה אם תמצא משהוא שאתה מספיק מרגיש בנוח איתו, תנסה את זה. לפי דעתי זה יעיל מאוד.

בהצלחה.

נ.ב אני לא מאמין בחיפוש אחר מקצוע אחר. ה' שם אותך שם כדי שתתמודד. האינטרנט הפרוץ זו מגיפה כלל עולמית, אם תחפש פתרונות אין מצב שלא תמצא. 

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2861

  • My New Life
  • מנותק
  • חבר קבוע
  • הודעות: 22
אני אכתוב לך יותר מזה,

עשיתי את המעשה אולי הכי אמיץ שעשיתי אי פעם, התוודתי בפני הרב שלי (זה מביש מאד כי הוא חושב שאני תלמיד חכם קטן ובן אדם מוצלח ופיתאום אני חושף לפניו שיש לי בעיה הרסנית, והוא עוד זה שממליץ עלי בשידוכים) לכן זה היה מוזר, הוא אפילו לא ידע מה זה, כסיפרתי לו ממש על קצה המזלג הוא פשוט ניבהל ולא רצה לישמוע, כל חייו בקדושה הוא לא חלם שלחרדים יכול להיות בעיות כאלו, הוא הציע פתרונות שבאתר הזה כבר יודעים ממיזמן שהם לא מדגדגים ליצר הרע, ואף הציע ללכת לרופא (מה שגרם לי לחשוב אם באמת ההתי צריך לפנות אליו).
הזכרתי לו את מאמרי חז"ל כמו למשל של רבי יוחנן:
"הלוואי יהיה מורא שמים עליכם כמורא בשר ודם" ואת האימרה של רב חיסדה "מוטב להתבייש בעולם הזה מאשר בעולם הבא" והסברתי לו שאם הרב שלי שאני כל כך מכבד יקבל את הדיווחים על המקומות שבהם גלשתי אז אולי אולי וזה מה שיעצור אותי סוף סוף, ואם כן אז אני מוכן לעבור את ההשפלה.
הוא בהתחלה נסוג, או אפילו לא רוצה לראות חס ושלום שמות של אתרים לא ראוים, לאחר מיכן הוא ביקש שהות לחשוב על זה.

הפיתרון לדעתי הוא להדליק ליד המחשב מדורה, וכל פעם שהיצר מנסה לאנוס אותך לעשות משהו לא ראוי, תקפוץ למדורה, תמות על קידוש השם, ואז היצר יחשוב אם זה מה שהוא רוצה לעשות , להפוך אותך לקדוש.
זה בודאי לא ריאלי אבל זוהי בהחלט המסירות נפש שצריך על מנת לכוף את היצר.
נערך לאחרונה: לפני 12 שנים, 2 חודשים על ידי 1234yoyo.

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2904

  • moved
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 511
הרב שלך הוא קצין מודיעין שיושב במטכ"ל, אתה חייל בסיירת שנתקל במחבלים יום יום.
עם כל הכבוד לקצין מודיעין אין לו מושג מה עושים בהתקלות. לכן אל תבהל מהתגובה שלו, פה את המקום של חיילי סיירת. תמצא לך חברותא שיקבל את הלוג של אתרים שבהם אתה מבקר. ואין מצב שלרימון אין פתרון בשבילך , זו עצת היצר לא לדבר איתם.
יש מדרש שאומר שהיצר הוא כמו זקנה שיושבת בצומת ורק כשמתקרבים פתאום היא נעמדת ואז מתגלה בריון חמוש בסכין. החוכמה זה לזהות את זה מרחוק ולהמנע מלהתקרב. אין אפשרות לבן אנוש להתגבר על הבריון החמוש. לרימון יש דרכים למנוע ממך מלהגיע לצומת עם הבריון.

שבת שלום, בשבת אפשר לקבל קדושה לכל השבוע

בעניין: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 12 שנים, 2 חודשים #2923

moved כתב on 17 פבר' 2012 12:45:

הרב שלך הוא קצין מודיעין שיושב במטכ"ל, אתה חייל בסיירת שנתקל במחבלים יום יום.
עם כל הכבוד לקצין מודיעין אין לו מושג מה עושים בהתקלות. לכן אל תבהל מהתגובה שלו, פה את המקום של חיילי סיירת. תמצא לך חברותא שיקבל את הלוג של אתרים שבהם אתה מבקר. ואין מצב שלרימון אין פתרון בשבילך , זו עצת היצר לא לדבר איתם.
יש מדרש שאומר שהיצר הוא כמו זקנה שיושבת בצומת ורק כשמתקרבים פתאום היא נעמדת ואז מתגלה בריון חמוש בסכין. החוכמה זה לזהות את זה מרחוק ולהמנע מלהתקרב. אין אפשרות לבן אנוש להתגבר על הבריון החמוש. לרימון יש דרכים למנוע ממך מלהגיע לצומת עם הבריון.

שבת שלום, בשבת אפשר לקבל קדושה לכל השבוע
טוב טוב כל מילה
תמשיך כבר... יאלה קדימה.... אל תסתכל אחורה

תגובה: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 2 שנים, 10 חודשים #136886

  • שמח בחלקי
  • רצף ניקיון נוכחי: 635 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 487

שרשור מרגש עד דמעות. איזה תהומות אפשר להגיע. 
תְּהוֹם אֶל תְּהוֹם קוֹרֵא לְקוֹל צִנּוֹרֶיךָ כָּל מִשְׁבָּרֶיךָ וְגַלֶּיךָ עָלַי עָבָרוּ.

תגובה: נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה לפני 2 שנים, 10 חודשים #136899

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 222 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2069

שלום חברים
מאד הזדהיתי עם הכותרת 
"נפלתי 4 פעמים בתוך כמה שעות ואני מרגיש שהנשמה שלי מתה"
זה מה שקרה לי בתקופה האחרונה כמה פעמים
פעם אחת נפלתי באוננות - 4 פעמים ברצף ממש, ופעם נפלתי 3 וכמה פעמים פעמיים שלא ברצף וברצף פשוט שיגעון חוסר שפיות על בסיס חוסר אונים מטורף, כאשר לא עושים תוכנית ונמצאים  בתקופה קשה מגיעים לקצוות מטורפים, הסבל הוא איום ונורא, לא מאחל לאף אחד. 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.47 שניות

Are you sure?

כן