ברוכים הבאים, אורח

מי שמתמודד עם מגע בעצמו? וכל מה שקשור לעיסויים?
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: מי שמתמודד עם מגע בעצמו? וכל מה שקשור לעיסויים? 234 צפיות

מי שמתמודד עם מגע בעצמו? וכל מה שקשור לעיסויים? לפני 1 שנה, 10 חודשים #142625

  • דייב 2
  • רצף ניקיון נוכחי: 194 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 2067

לדאבוני המחלה אצלי התפתחה בשני אחרונות מתוך סקרנות, לנגיעה בעצמי ועיסוי עצמי, וכן עיסוי מחברים, לא הכל תאוה, אבל זה על בסיס תאוה, זה מתסכל מאד, מבלבל מאד.

עד שהכרתי את הפורנו, אז הייתי מאונן פחות, או יותר על אותו סטטוס [פעם בכמה זמן פעם אחת ודי], אבל מהפורנו חיי השתנו, כבר ניסיתי עוד דרכים של אוננות ועוד שלבים ברמה של אובססיה.

בד בבד עם חשיפה לאינטרנט - הרשת הביאה אותי לסקרנות. על מגע בעצמי. עינוג עצמי. אובססיה ורצון של פורקן אחרי עבודה, או כאב - על ידי מגע טוב ומפנק, למרות שבאיזשהו מקום פועל שם גם התאוה.

אני חייב לציין שלא הכל תאוה, בכלל לא. יש פעמים שיש שקט לנשמה מכל תאוה ורצון רע, ויש זכות וברירות. אבל יש תאוה, בפרט בפעמים הראשונות, שהגוף לא היה רגיל - זה פשוט הביא אותי לפורקן עצם המגע.

מצד שני, אני מאמין שזה לגיטימי לרצות מגע, אני לא נשוי - אז אני לא יכול לקבל מאשה, ובמגזר שלי פחות מקובל המגע בין גברים מכל מיני חששות מוצדקים.

המגע - הוא צורך חיוני להתרפות. הרוך והתשוקה – זה גם דברים בסיסיים וחיוניים לבן אדם שפוי ובריא, אבל מה לעשות 'הרצוי - אינו מצוי'. אולם החרא מצויה. התאוה בכל פינה וזווית בכמה דקות ומאות (שקלים) - אתה מקבל מה שהיא רוצה. בקיצור, חוויה לא ברורה, לא מאירה ולא מרנינה.

קונפליקט בין הצורך, למחלה – זה מסבך אותי, מייאש אותי.

מתפלל לעשות את הנכון ולמסור הכל לאלוהים.

תגובה: מי שמתמודד עם מגע בעצמו? וכל מה שקשור לעיסויים? לפני 1 שנה, 10 חודשים #142637

בתור חבר קרוב, אני מרשה לעצמי להגיד לך, שאני כן חושב שהכל זאת תאווה, המחלה הערמומית שלנו.
אצלי התאווה מתבטאת גם בדברים כאלה וכיוצ"ב, וכשאני בכנות עם עצמי אני רואה שזאת היא התאווה המבלבלת אותי מאד.
בהצלחה

אסירות תודה לאבא אוהב ששומר אותי נקי מ - י' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ה

........................................................................................................


מודה אני לך שאתה הוא ה' אלוקי ואלוקי אבותי לעולם ועד, צור חיינו מגן ישענו אתה הוא לדור ודור. נודה לך ונספר תהלתך, על חיינו המסורים בידך ועל נשמותינו הפקודות לך ועל ניסיך שבכל יום עמנו ועל נפלאותיך וטובותיך שבכל עת ערב ובוקר וצהריים, הטוב כי לא כלו רחמיך, והמרחם כי לא תמו חסדיך מעולם קוינו לך.

יומן המסע שלי - מתחיל שוב וצועד לאלוקים  או כאן.          הפוסט שלי ב"הצג עצמך"  או כאן.      המשפחה שלנו - משפחת "שמור עיניך"  או כאן

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.35 שניות

Are you sure?

כן