ברוכים הבאים, אורח

רק להיום
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: רק להיום 536 צפיות

רק להיום לפני 5 שנים, 6 חודשים #114454

רק להיום

מהו הכוח של "רק להיום"?

ההסבר הכי פשוט הוא: הקטנת המשימה. אני לא יכול להתאפק שבוע, אבל להתאפק יום (או שעה, או 2 דקות) נשמע יותר אפשרי.

עומק נוסף הוא התובנה שמדובר בשינוי תפיסה.

רק להיום - לא לאתמול. גם אם אתמול נפלתי, זה לא קשור להיום. גם אם היום נפלתי, וממילא היום הזה לא יספר, רק לעכשיו אני נקי (כבר שמעתי חברים מצהירים בקבוצה על נקיות של חמש שעות. לדעתי זה הרבה יותר אמיתי ונכון מלהצהיר "לא נקי היום". כרגע אתה נקי. עובדה שהגעת לקבוצה ולא נשארת במרתף לשקוע ברחמים עצמיים ובסבב תאוה נוסף, אלא החלטת לעשות משהו עם עצמך, התחברת לתקווה שזה אפשרי ובאת לקבוצת ההחלמה). כמו שאומר הספונסר שלי: אם נתקעת בעמוד - זו עדיין לא סיבה להשתטח מתחת לגלגלי משאית... 

רק להיום, לא למחר. אני לא חושב על האם אני לא אשתמש כל החיים, והאם בגיל 65 כשאצא לפנסיה אוכל לצפות בסרטים עם בחורות. אני מתרכז בעכשיו. עכשיו אני לא יכול, לא מעניין אותי מה הלאה.

ובעיקר, רק להיום אומר: אני כ"כ סובל מהשימוש שאני לא יכול עכשיו. לא בשביל לעמוד ב"אתגר" (יש דיון ישן על עניין "אתגר ה90 יום". יש אומרים שכל מטרתו היא להוכיח למנסה בכוחות עצמו שהוא לא מסוגל לבד...). לא בשביל לשבור שיא, לא בשביל הפדיחות מול חברי הקבוצה, לא בשביל אשתי או הילדים, גם לא בשביל אלוקים (אני מניח שהוא יסתדר עם עוד מאונן אחד בעולם..). אני לא יכול לסבול יותר! אני מוכרח היום לקבל את רצון אלוקים. 

זה רק להיום בשבילי.

וכשאני מתחיל לעשות חישובי ימים, חושב על הגאווה לקבל מדליה נוספת, או שכדאי לי בימים נוראים או שובבי"ם לשמור, או עד הלידה, עד שנהיה מותרים וכו' - זה תמיד מסתיים במעידה שנועדה ליישר אותי ולהזכיר לי: רק להיום! תתמקד בהחלמה בלבד, בחוסר האונים ובחיבור לאלוקים, ולא בשום דבר צדדי שבסופו של דבר קשור לאגו שלך: לריצוי, לתלות, לגאווה ולפחד.

עד כאן להיום! 
אי אפשר להתקדם בלי לעבוד!

ריבון העולמים ידעתי ידעתי ידעתי
כי הנני בידך, בידך, בידך לבד
כחומר, כחומר, ביד היוצר
ואם גם אתאמץ בעצות ותחבולות
וכל יושבי תבל יעמדו לימיני להושיעני ולתמוך נפשי
מבלעדי עוזך ועזרתך
אין, אין, אין עצה וישועה

אם אני לא דבוק למעלה אני דבוק לקרקעית

תגובה: רק להיום לפני 5 שנים, 6 חודשים #114473

אהבתי.
אני לא זוכר איפה ראיתי את זה, שכל יום יש לנו מעגל של יום ולילה וחוזר חלילה.
כי אלוקים מראה לנו שכל יום הוא יום חדש בלי קשר ליום הקודם, ולכן אנחנו יכולים כל רגע להחליט להיות טובים יותר בלי קשר למה שהיה קודם.

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.39 שניות

Are you sure?

כן