ברוכים הבאים, אורח

המסר של ביל
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: המסר של ביל 577 צפיות

המסר של ביל לפני 7 שנים, 2 חודשים #98659

  • חוזר לחיים
  • רצף ניקיון נוכחי: 1 יום
  • מנותק
  • חבר ותיק
  • הודעות: 44

שלום חברים,
אתמול בערב אחרי 5 חודשים שהחלטתי להתנתק מ sa, נסעתי לקבוצה אליה הגיע ביל המחלים הגדול.
ראשית העובדה שהגעתי לקבוצה היא נס, כי במקרה קיבלתי הודעה מאחד החברים, בהודעה היה רשום שביל יעביר מסר אישי.
כבר לפני שלוש שנים שמעתי אותו לראשונה בכנס מחלימים ונדהמתי מהאדם שעומד מולי, כנה ואמיתי מאוד, צנוע ובעיקר שליו, אדם שהאמונה שלו באלוהים היא מעבר לכל. 
אני נמצא בתקופה קשה מאוד בחיי של נפילות ושימושים, חוסר אונים מוחלט מול עצמי, חוסר נכונות לעשות פעולות או תוכנית, והכי חשוב התדרדרות רצינית במצבי. גיליתי שוב ושוב שאני תמיד הבעיה, לא הנשים בחיי ולא העבודה היא הבעיתיים אלא אני, מאחר וכל מקום שבו אני הולך אני לוקח את עצמי הבעיה תמיד נשארת איתי.
הקבוצה אתמול נוהלה ללא ספק ע"י ביל, שמסר מסר אישי ואמיץ וענה לשאלות של מחלימים חדשים, אך אלוהים היה הלב החי והפועם של הקבוצה, את זה הרגשתי היטב. באתי למפגש עם המון שאלות שהיו לי, ולאט לאט ביל ענה על כולם, מבלי שהתבקש אפילו. המסר המרכזי שלו לאורך כל המפגש היה א-ל-ו-ה-י-ם!!!! ביל סיפר את סיפורו האישי וזוקף את ההחלמה שלו לאלוהים, הוא לא יכל לבדו, אבל אלוהים עשה זאת בשבילו. הוא הסביר פעם אחרי פעם, שאלוהים הוא מרכז ההחלמה, וההחלמה צריכה להיות במקום הראשון, רק לאחריה אישה ובמקום השלישי העבודה. מהסיבה הפשוטה והיא, אם אין החלמה אין שום דבר!!! ראיתי מולי אדם שהיו לו את כל הסיבות שבעולם לקלל ולשנוא את אלוהים, לא לעשות תוכנית ולהרוג את עצמו, אך הוא החליט אחרת, הוא החליט להכנע לחלוטין ולמסור את עצמו לאלוהים, הוא החליט להפסיק לפחד ולאהוב את עצמו כפי שברא אותו אלוהים, מכור למין. אחרי ששמעתי את דבריו הבנתי שאיני מוכן להמשיך ולחיות בשקר, איני מוכן להכחיש את העובדה שאני מכור למין בצורה קשה והרסנית,אני מבין שעכשיו הגיע השעה לקחת ספונסר, להגיע למפגשים ולעבוד את 12 הצעדים. אני נמצא ברגע מפחיד במיוחד, מאחר ובכוונתי לספר לחברתי מי אני באמת, מי האדם השני שחולק איתי את חיי כבר 30 שנה, מי האדם שמוביל אותי בדרך שסופה הוא מוות. אני לבדי לא מסוגל לחיות עם עצמי בשלום, כל פעם שאני נשאר עם עצמי, אני פוגע בי מחדש ע"י שימושים ללא סוף. אם ביל שהוא נוצרי מאמין באלוהים ומסר לו את חייו, מי אני שלא אעשה זאת!!! חשוב לי לומר שמדובר באדם חכם, רופא פסיכיאטר במקצועו, אדם שהוא גם מכור למין. אנחנו
בני אדם שונים ומגוונים, כל אחד עוסק במשהו אחר, אך ההתמכרות לא פסחה על אף אחד מאיתנו, בלי קשר בכלל למה שאנחנו עושים ביום יום. בשורה התחתונה, הדבר הכי חשוב הוא מה אני רואה מולי, יש דברים שאי אפשר לשקר בהם, עיניים הם ראי לגוף ולנשמה, כאשר אני רואה את ביל אני רוצה את ההחלמה שלו, אני רוצה לחיות בשלום עם עצמי, כאשר אני שומע ממנו על אלוהים אוהב שעשה את זה בשבילו, אני רוצה גם להיות הבן של אלוהים, לעשות את רצונו ולא רצוני, לזכור שהוא מנהל את העולם ומימלא מה שהוא רוצה זה מה שיהיה,אז למה לי לדאוג?? אני צריך לעשות תוכנית ולקבל את עצמי כמו שאני, דברים טובים קורים בהחלמה, אם אלוהים עזר לביל הוא יעזור גם לי. ביל ללא ספק נותן לאחרים את מה שאלוהים נתן לו, הוא מלא הערכה והכרת הטוב על כך, חייו טובים ומלאים מאוד, שנים רבות לא ראיתי מולי אדם רוחני כל כך,למרות שמצד שני מדובר ברופא פסיכיאטר בעל ראש אנליטי וחד במיוחד, אני רוצה שאלוהים יעזור לי כמו שעזר לו, בכדי שגם אני אהיה עזר לאחרים. 
כאשר שאלתי את ביל למה אני צריך את התוכנית??? אם אפילו טיפול תרופתי לא עזר לי... הוא חייך ואמר כדורים לא יעזרו לך ללא החלמה וללא ניקיון!!! באותו הרגע רציתי פשוט לקום ולחבק אותו, הרגיש לי שהוא הדבר הקרוב ביותר לאלוהים אוהב, אז נזכרתי במשהו שהוא אמר בעבר, אל תאהבו אותי, תאהבו את ההחלמה שלי. 
אין לי מושג בדיוק מאיפה להתחיל עכשיו את ההחלמה, אך אני סומך על אלוהים שינחה אותי בדרך הנכונה עבורי.

תגובה: המסר של ביל לפני 7 שנים, 2 חודשים #98663

  • אבי גולן
  • רצף ניקיון נוכחי: 208 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 4248

ברוך החוזר, שמח בשבילך שהיית בקבוצה, המחלה הזאת משגעת לנו את השכל, ולא קל לבוא לקבוצות וליפול ולהמשיך לבוא, אבל מחיאות כפיים על הצעד שעשית אתמול, אשמח לראות אותך ממשיך איתנו בדרך, ואולי ניפגש בקבוצות, אני גם דרומי.

אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. שֶׁהַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ הוּא בּוֹרֵא וּמַנְהִיג לְכָל הַבְּרוּאִים. וְהוּא יכול בכוחו לתת לי עוד יום נקי ומפוכח.

תגובה: המסר של ביל לפני 7 שנים, 2 חודשים #98688

  • קדימה הלאה
  • רצף ניקיון נוכחי: 2 ימים
  • מנותק
  • דירוג פלטיניום
  • הודעות: 538

ברוך השב!
גם אני הייתי בקבוצה אתמול עם ביל והיה יפה!
הצעד שהכי הטביל אותי בהחלמה היה לקחת סספונסר. 
לגבי לשתף את חברה שלך בעברך לא ההייתי מציע לעשות זאת ללא התייעצות עם ספונסר. זהו צעד מאוד מסובך שצריך לעשות זאת בצורה נכונה.
אאם תרצה אשמח להחליף איתך טלפונים. .
המון הצלחה!

תמיד אשמח לעזור! ניתן לשלוח הודעה פרטית במקרה שצריך..

תגובה: המסר של ביל לפני 7 שנים, 2 חודשים #98695

וואו איזה יופי.

בשביל פוסטים כאילו שווה להסתובב כאן.

יש כאן את החוסר אונים המוחלט.המייאש.המדכא.הכואב.המצער.הדוקר,,,,
לצד התקווה האמיתית שראית שם, משהוא אמיתי שרואים ואי אפשר בעצם להעביר אותו הלאה כי הוא רוחני, הוא אלוקים,,,
אבל אתה העברת את זה במידה מסויימת, וממש התרגשתי בשבילך.

מזדהה עם זה שבשבילי ככל שאראה ואהיה מחובר לאנשים כאילו, אוכל להתקדם בתוכנית הפשוטה-הרוחנית שהם מציעים לי.  ואני חושב שזה גם קצת עונה על מה אלוקים רוצה ממך,,,
תמשיך לבא. תיצמד למנצחים-לרוחניים. אתה עוד תהיה שם.


(הערת שוליים: חזרתי מקודם משיחה 1×1 עם חבר שמזכיר מאוד את מה שתיארת כאן,, והוא בתוכנית-נקי 'רק' 3 שנים,,,, כך שלא חייבים להיות 'ביל' או 'הארווי' ,, כל אחד מאיתנו יכול.)


אוהב ומודה,,,,,

אריאל,
אני בהתחלה,,, אני מנסה,,,, אני מתבייש,,, אני מפחד,,, אני מקווה,,, אני מייחל,,, אני מתפלל !!!!!!!!
  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.46 שניות

Are you sure?

כן