ברוכים הבאים, אורח

צבי דיני בתאווה
(0 צופה) 
  • עמוד:
  • 1

נושא: צבי דיני בתאווה 1125 צפיות

צבי דיני בתאווה לפני 7 שנים, 3 חודשים #97474

או איך שלא אומרים את זה.

רוצה לשתף אתכם במשהו שעלה בקבוצה שלנו, שאני חושב שהוא אבחנה חשובה לחיי היומיום שלנו כמכורים.

חבר עשה ציון דרך שלוש שנים, הביא עוגה שלוש שכבות שאשתו הכינה, ונשא מסר. בחלוקות על המסר, חבר, שנקי זמן דומה, הסב את תשומת ליבו וליבנו לנקודה מעניינת. בכל המסר שלך, הוא אמר, לא היה אזכור של תאווה, היו קשיים כאלה ואחרים, אבל עיקר העיסוק היה במיקום הנוכחי, הנפשי והרוחני, שפחות ופחות צורך ונצרך לשימוש וכימיקלים. אם בתחילת הדרך ההתעסקות וממילא השיתופים היו על חוסר אונים מול בחורה כזאת או אחרת במקום כזה או אחר, ההתעסקות העכשווית וממילא השיתופים נמצאים בחיים עצמם, בזוגיות, בילדים, במערכות היחסים מסביב, בעתיד.

בחלוקה על החלוקות החבר עשה אבחנה חשובה. נשמע מהמסר שאין לי תאווה בחיים, הוא אמר, וזה נכון, אסירותודה רק להיום, אבל זה רק תאווה מסוג אחד.
יש שני סוגים של תאווה. האחת, היא הטבעית והפשוטה. גבר רואה אשה ונמשך וכו', וגם אני נוסע פה ושם ורואה פה ושם, וחסר אונים. וצריך להרים טלפון וכדומה, ולשתף ולזכור שאני מכור, שאני חסר אונים, ושאני בקלות יכול למצוא את עצמי לא רק במקומות החשוכים שהייתי קודם, אלא הרבה יותר עמוק (בהקשר דומה, חבר אחד מאנגליה אמר על הסיפור שמופיע בספר הגדול על הבחור שהיה נקי יבש עשרים וחמש שנה מכל מיני סיבות טכניות, שכשיצא לפנסיה חזר לשתות וסיים את הגלגול הנוכחי שלו תוך ארבע שנים, שכשהוא חזר לשתות, הוא לא המשיך מהנקודה בה הוא הפסיק, אלא עם תוספות שהתעצמו כל משך הזמן ה"נקי", כדור השלג המשיך להתגלגל ולגדול).

הסוג השני של התאווה, הוא מה שהופך אותנו מסתם צרכי פורנו למכורים. הצד הרוחני שהלבשנו על הטבעי, שנאמר לא פעם בספרות. שהפורנו, והכימיקלים, היו מקור הבריחה שלנו, מקור המפלט שלנו, מקור התקווה שלנו, עד שהאיסטניקט של הגוף שלנו הראה במצב של מצוקה שזה הEXIT החדש, שזה הפתרון לכל הבעיות.
התוכנית מאפשרת לנו למצוא את היציאה הנכונה וממילא את המענה האמתי לבעיה, שיהיה לא בבריחה אלא בקבלה וכו'.
מול הסוג השני של התאווה, אמר החבר, אני נמצא במקום שאני פחות ופחות צריך אותו בחיים, כמובן גם שם יש נוכחות, גם שם אני לא מושלם, ואם אני לא עושה את העבודה כמו שצריך ושומר דברים בבטן וכאלה ישר זה יברח לשם. אבל התוכנית מאפשרת לזהות, במוקדם או במאוחר, את הפליק שגרם לכל הדומינו רעלי להתחיל ליפול, ולהתמקד בו.

בהחלמה.

וקיפאון

נערך לאחרונה: לפני 7 שנים, 3 חודשים על ידי אור יקרות.

תגובה: צבי דיני בתאווה לפני 7 שנים, 3 חודשים #97518

תודה ענקית על זה...
קורה לי הרבה שאני שומע חלוקות בקבוצות על כל מיני דברים, וגם בשיתופים של חברים ואני לא שומע מהם אף פעם על תאווה, וזה נראה לי הזוי, כאילו איך יכול להיות שאתם לא חסרי אונים מול תאווה...
לפעמים זה אפילו גורם לי לא לקבל את עצמי, למה אני נמשך כל כך לתאווה? אולי אני לא עושה מספיק עבודה שם...
מאוד עוזר לי לפעמים לשמוע מחברים אפילו ותיקים חלוקה על חוסר אונים בתאווה, זה נכון שזה לא חלוקה משומשת וחולה, זו חלוקה יותר מחלימה ובריאה, אבל זה עוזר לי להיזכר שאני באס איי ולא בתכנית אחרת... 

  • עמוד:
  • 1
זמן ליצירת דף: 0.36 שניות

Are you sure?

כן